Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

[Projecte] Monstre DVDrip Català

dc. 09 jul. 2008, 02:00

Parlan amb l'Aynodok al final he decidit esperar a que reemetin la serie per poder captura els troços del principi dels caps que hi falen, si els fan, sino... ens haurem de fer subtituls.

-------------------------------------------------------------------------------------

Algu estaria interesat en col·laborar en fer aquesta serie en DVDrip, dividirnos el monstatge dels caps. He trobat uns videos d'altisima qualitat.

Ja sabeu que ara mateix no tinc molt de temps (Blau, Sakura traducció subs) ara estic baixan els videos. Aixi que primer de tot acabare blau, i la començare a pujar quan tingui per lo menys 5 caps.

Pensava que portava audio japonès però nomes porta audio en castellà el video que he trobat, aixi que sera nomes en català.

PD: com es de costum, quan edito un post amb enquesta, l'enquesta s'esborra, no se perque, però bueno, suposu que hi haura gent que se la baixara ^^u

Imatge
marcos91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 28 jul. 2008, 15:48, en total s’ha editat 5 vegades.
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dc. 23 jul. 2008, 19:47

Sembla ser que no hi ha molts interessats ^^u
 
Avatar de l’usuari
Lucci
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1136
Membre des de: dl. 01 oct. 2007, 22:52

dj. 24 jul. 2008, 13:18

Jo ja vaig votar que sí, a mi m'interessa, tot i que la TDTrip m'agrada molt per coses tan senzilles com que els crèdits estan en català :bleh:
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dj. 24 jul. 2008, 16:37

Em refereixo en col·laborar de ajudarme a fer el montatge. Interessa, ja m'imagino que si.

Crec que es pot entendre no?
dividirnos el monstatge dels caps. Això és el que vaig posar.
 
Avatar de l’usuari
Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 603
Membre des de: ds. 07 ago. 2004, 12:52
Ubicació: Catalunya
Contacta:

dj. 24 jul. 2008, 18:44

A mi només m'interessaria fer DVDrips pels capítols que els hi falta el tros del principi. Per la resta, no, els TDTrips que s'han anat penjant tenen molt bona qualitat. No em cal res més.
amiboshi.cat · cançons d'anime en català
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dj. 24 jul. 2008, 19:27

Sheikah ha escrit:
A mi només m'interessaria fer DVDrips pels capítols que els hi falta el tros del principi. Per la resta, no, els TDTrips que s'han anat penjant tenen molt bona qualitat. No em cal res més.

Doncs aixo dels troços que falten, com no es facin subtituls o esperar a que reemetin la sèrie un altre cop, no hi veig cap altre alternativa.

Aqui deixo una captura perque veia la qualitat que té.

Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2877
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dj. 24 jul. 2008, 19:44

Vaja, quin tros d qualitat. Jo t'ajudaria però quan acabi amb Miyu si d cas (voldrà dir q ja m'hi puc tornar a concentrar :d).

Igualment, si comences aquesta release jo me la baixaré sense dubte. És, en sa meva opinió, el montatge q se mereixia d bon començament però no van aparèixer bons vídeos.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Lucci
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1136
Membre des de: dl. 01 oct. 2007, 22:52

dj. 24 jul. 2008, 20:09

On has aconseguit les raws?

Com ha dit en bit quan es va començar no es van trobar bones raws.
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dj. 24 jul. 2008, 21:11

Lucci ha escrit:
On has aconseguit les raws?

Com ha dit en bit quan es va començar no es van trobar bones raws.

Ja ho he posat al primer post, es d'un montatge en castellà, nomes que no portara japonès (perque no el porta el video).
 
ildure

ds. 26 jul. 2008, 11:40

Sentint-ho molt, jo només podria ajudar com a font en bitorrents o mula :/

No tinc ni PI de muntatge, així que miraré els manuals que teniu penjats a veure si en trec l'aigua clara i puc ajudar ARA que tinc temps jeje (perque quan trobi feina.........).

Per cert, molt bona qualitat i frisant per poder-m'ho baixar un dia o altre... el Dr. Tenma m'ha enviciat massa jejejeje

Com sempre, gràcies per tota la feina que feu!
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

ds. 26 jul. 2008, 12:19

Doncs si vols aprendre a fer montatges es recomano el Adobe Audition (abans era "cool edit pro"), va bastant millor que el adobe premiere (aquesta no accepta gaires formats de video ni audio, el que he dit primer si algo no to agafa pots per un [directshowsource ("ruta del video")] i te l'obria sense problemes, busca una mica d'informació sobre Avisynth.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dg. 27 jul. 2008, 23:57

Parlan amb l'Aynodok al final he decidit esperar a que reemetin la serie per poder captura els troços del principi dels caps que hi falen, si els fan, sino... ens haurem de fer subtituls.

Per tant de moment es pot tancar el fil.
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2877
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dv. 15 ago. 2008, 22:20

Són tants els capítols als q li manca el començament ¿
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dv. 15 ago. 2008, 22:27

bitERROR ha escrit:
Són tants els capítols als q li manca el començament ¿

Entre 15-20 caps.
 
Avatar de l’usuari
A 19
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: ds. 09 abr. 2005, 09:48
Ubicació: Hueco Mundo

dg. 17 ago. 2008, 02:02

si et sembla bé.. tinc unes raws japoneses, m'ha costat bastant trobar-les l'únic que trobava eren DVDrips del DVD de Jonu, a més a més tenen ending en japonés que sens dubte és millor que el del K3. Vaig probar de montar-ho amb l'audio en català però s'em desincronitzava molt degut a que les raws que tinc són WMV amb bitrate variable... Un bon programa per passar bitrate variable a fixe és el TMPGenc Xpress 4.0 i el resultat és molt bó, el problema és que el vídeo final és incompatible amb els reproductors de sobretaula.. si t'interessa diguem'ho o enviam un mp.

DeW :adeu:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant