Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
KID_ViRGuLe

[Projecte] Musculman

dj. 10 jul. 2008, 21:15

El meu objectiu es reeditar els dvd's originals de kinnikuman k te en Fuchikoma (he de parlar amb ell per veure si em pot passar els menus d dvd) amb el audio en dual (català-japonés) y subtitols (català-castellà)

es un procés relativament fàcil ja k ho porto fent amb sèries k encara no s'han editat aki a españa desde fa temps (scrubs (t2 en endevant), Weeds (T2), Aquellos Maravillosos 70 (T1), etc)

voldria saber si us interessa la idea y si em podrieu ajudar.. nose, amb els subtitols o lgo així ;)
 
lúthien ps

dc. 20 ago. 2008, 21:21

no crec que et pugui ajudar masa... pero si la vols pujar, aqui tens algu que descarregaria :profident:
 
grinawer
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 15 set. 2008, 01:19

dl. 15 set. 2008, 01:31

Yo le pase a Fuchikoma la mayoria de los audios de musculman(santa paciencia que tuvo conmigo...)
Si crees que te puedo ayudar en algo ya me contaras,tambien pense en grabar los epis en dvd con los menus de dvd,que los haras con el tmpgenc modificando el fondo del menu original?
Para cualquier cosa ya sabes...
 
Uchiha Madara

ds. 20 set. 2008, 03:40

si poses musculman en TDT RIP o DVDRIP en catala yo la descarregaria y compartiria si pot ser en torrent.
 
Diego
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dc. 04 feb. 2009, 20:24

dj. 12 feb. 2009, 13:37

yo megaupload!
 
Avatar de l’usuari
joan87
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: dc. 20 ago. 2008, 14:57

ds. 07 març 2009, 13:37

Escolteu a http://vagos.wamba.com/showthread.php?t=256568
he trobat més material incomplet de musculman. A part dels 137 capitols que tenim aqui hi ha una altra serie titulada: lucha por el trono
Algú sap algo? jo no havia sentit mai res d'això. En teoria els capitols de lucha por el trono tenen continuacio dels 137... RECUPEREM AQUESTA PART siusplau si podem... diuen que no es va emetre aqui per la violencia que s'hi reflectia...

LA LUCHA POR EL TRONO (CAPITULOS 138 - ) sols tinc uns 9 o 10
contraseña: serginho_bcn


Hi ha també pel·licules:
01 La pel·lícula!!
02: Un gran motí! Superherois de la justícia
03: Els Superherois de la justícia VS els Superherois Antics
04: Contraatac! El Superherois de l'Espai ocults
05: L'hora del triomf! Superherois de la justícia
06: Crisi en New York
07: Els Superherois de la justícia VS els Superherois Soldats


i 13 capitols de la segona generació.

Si algu tingues aquest material o sabés alguna cosa d'això i més coses seria bo que tinguessim més material per completar aquesta increible serie!!!

Respecte la 2a generacio he vist força comentaris que és com comparar DB,DBZ amb DBGT, fent un rentat de cara als lluitadors clàssics i aparició d lluitadors morts a la sèrie clàssica
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xuxim
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 575
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 23:40
Ubicació: pel mon com Miquela ...

ds. 07 març 2009, 18:31

Hola,

anem per parts. Gràcies per pujar Musculman a DD, sempre s'aprecia la feinada. Aci tens l'enllaç de les 7 pelis, l'especial i els 137 capis de Musculman:
http://forum2.animelliure.net/viewtopic.php?t=10916

Com veuràs, Fuchi va començar amb la segona generació i la saga "lluita pel tró", però no hi ha audios. Jo he llegit el manga, i sé com acaba la saga aquesta.

http://forum2.animelliure.net/viewtopic.php?t=12883

És interessant veure que hi ha subs en anglés, fins ara no ho sabia. Comenta-li alguna cosa a Fuchicoma, pot ser ell t'ajude ja que te els dvds japonesos.

Dew !
Imatge
 
Avatar de l’usuari
joan87
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: dc. 20 ago. 2008, 14:57

ds. 07 març 2009, 22:24

Gracies per tot!!! la llastima es que no estessin en catala o subtitols... pero millor aixo que res!!!
Si per casualitat sabessiu d'algu que està traduint-ho o qualsevol altre cosa ja m'ho dirieu! gràcies de nou i per tot el temps que hi heu dedicat!
Imatge
 
kutxitril
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dg. 06 jul. 2008, 19:23

Re: [Projecte] Musculman

dt. 20 oct. 2009, 13:43

gràcies per la feina feta!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants