Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
zek
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 22 set. 2008, 01:03

Reshare Bittorrent de descarregues d'emule

dt. 23 set. 2008, 17:06

Doncs bé, aqui el meu segon post i aquest ja comença a ser per cooperar amb animelliure.
Vist que l'emule a vegades no descarrega tan rapid com ens agradaria o no te suficientes fonts, he pensat anar pujant torrents amb el que vaig descarregant de la mula per tal de que la gent que te problemes amb aquesta pugui anar completant series.
De moment ho proposo com una idea si els responsables d'anime lliure em donen el seu suport ho començaria a fer.
La meva conexio no es gran pero algo puc anar fent.
El problema que tinc es que ara per ara d'animelliure tinc poca cosa, estic baixant algunes series i aniria pujant segons em vagi descarregant.
Sisplau si us sembla bona idea diguem-ho i començare tan aviat com em sigui posible.
 
Avatar de l’usuari
Kaku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1119
Membre des de: dv. 08 juny 2007, 17:23
Ubicació: Terrassa

dt. 23 set. 2008, 17:51

El primer que hauries de fer si vols distribuir sèries en alguna forma de descarrega en que no està disponible, seria demanar permís al autor de la realase, ja que sinó et tancaran al post immediatament.

I si l'autor et dona permís ja ho podries pujar, per ajudar a la distribució de la sèrie però pensa que el més recomanable és compartir els capítols per l'eMule, ja que com més gent els comparteix més ràpid es podran descarregar i tot funcionarà més bé. A no ser que l'autor ho vulgui per Torrent o DD.

I a més a més els arxius torrent normalment al cop de poc temps que han estat posats ja que no es poden descarregar perquè no hi ha ningú que els estigui compartint o quasi ningú. Per això s'utilitzen més les DD, ja que duren més temps i només s'han de repujar de tant en tant i no s'han de compartir sempre.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kenshinbh
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1342
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 19:44
Ubicació: Granada
Contacta:

dt. 23 set. 2008, 17:58

Et moc el post de lloc, pq aki no hauria d'anar.

L'envio a projectes per ser una idea o oferiment.
Imatge
 
zek
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 22 set. 2008, 01:03

dt. 23 set. 2008, 17:59

Ok, lo de la DD ho entenc perfectament.
Ara per contactar amb els autors, ho faig a traves del mateix forum? O hi ha alguna forma més adient?
Gracies per la resposta.
 
Avatar de l’usuari
Kaku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1119
Membre des de: dv. 08 juny 2007, 17:23
Ubicació: Terrassa

dt. 23 set. 2008, 18:14

zek ha escrit:
Ok, lo de la DD ho entenc perfectament.
Ara per contactar amb els autors, ho faig a traves del mateix forum? O hi ha alguna forma més adient?
Gracies per la resposta.

Jo et recomano que els hi enviïs un missatge privat pel fòrum, tot i que si l'autor de la sèrie no es passa gaire per aquí, també ho pots dir al post de la sèrie corresponent. Tot i que sinó et contesten per què ja no es passen per aquí, no sé que es fa en aquests casos.
Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

Re: Reshare Bittorrent de descarregues d'emule

dt. 23 set. 2008, 19:55

zek ha escrit:
Vist que l'emule a vegades no descarrega tan rapid com ens agradaria o no te suficientes fonts, he pensat anar pujant torrents amb el que vaig descarregant de la mula per tal de que la gent que te problemes amb aquesta pugui anar completant series.

Així encara descarregarà menys ràpid i hi hauran menys fonts.
I al poc, al torrent ja no hi ha fonts.
I a X temps, ja ha caducat la DD.

Pan para hoy y hambre para mañana.

L'ideal seria que la gent compartís per emule, ja que una comunitat relativament petita com la nostra no es pot permetre sacrificar fonts.
 
zek
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 22 set. 2008, 01:03

dt. 23 set. 2008, 22:33

Uzu el que dius es cert, pero si la meva proposta es fes servir tan sols com a acelerador de descarregues i la gent mantigues els arxius descarregats compartits a l'emule tot aniria bé. Aquesta es l'intenció de la meva proposta.
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dt. 23 set. 2008, 22:42

No si no dic que ho facis amb mala intenció, sols dic que altres cops que s'ha posat descàrrega alternativa a l'emule, han hagut encara menys fonts i són arxius "perduts".
 
zek
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 22 set. 2008, 01:03

dc. 24 set. 2008, 00:41

La meva intenció era aquesta desde el principi, no abandonar l'emule.
Si no igual que es fan peticións d'alguns capitols i tal, doncs tindre un lloc alternatiu on descarregar-ho.
I sobre el tema de DD si ho poso a megaupload amb una conta premium els links no son permanents? O també caduquen?
Bé d'aixo ja m'informaré i posaré la resposta aqui.
 
Avatar de l’usuari
Lucci
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1136
Membre des de: dl. 01 oct. 2007, 22:52

dc. 24 set. 2008, 15:54

zek ha escrit:
I sobre el tema de DD si ho poso a megaupload amb una conta premium els links no son permanents? O també caduquen?


Són permanents, no fa falta repujar-los, el mal és que s'ha de pagar per premium xD
 
zek
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 22 set. 2008, 01:03

dc. 24 set. 2008, 19:55

Lucci jo tinc premium el que no se es si es queden permanents o un cop qui els ha pujat deix de ser premium el link tb desapareix.
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

dj. 25 set. 2008, 21:49

Lucci ha escrit:
Són permanents, no fa falta repujar-los, el mal és que s'ha de pagar per premium xD


Però be, tampoc es cap barbaritat el que s'ha de pagar en proporció lo que et proporciona.. pero vaje hi ha gent per tot.

[hide]
Total una compta premium de 2 anyets costa 80€ (almenys a megaupload) i la poden utilitzar 4 persones a la vegada, doncs si divideixes els 80/4, cau a 20€ per cap, qui no tingui 20€, prouta pena te..[/hide]
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants