Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
dragonxavi
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dl. 22 oct. 2007, 00:25
Ubicació: Balaguer

[Proposta] Penjar séries d'animelliure a wuapi (com Stage6)

ds. 27 set. 2008, 16:59

El que vull propaosar amb aquest missatge és d'anar penjant les séries d'animelliure a la web de vídeos online www.wuapi.com és semblant a la de Stage6 que ja no funciona.

Estaria bé que els noms dels capítols aportats per part d'Animelliure seguissin un esquema, i que hi digués animelliure.
Així la web d'animelliure és donaria a conèixer i donaria als usuaris una altra manera de mirar l'anime.
Imatge

Gràcies al nilruffy per la firma.
 
Avatar de l’usuari
Lucci
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1136
Membre des de: dl. 01 oct. 2007, 22:52

ds. 27 set. 2008, 17:00

Perdona si no t'agrada la meva resposta, però seria una altra manera de perdre fonts a l'emule xD
 
Avatar de l’usuari
OTAKU
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 669
Membre des de: dl. 07 maig 2007, 22:15
Ubicació: Eh? Quines preguntes em fas... :$

ds. 27 set. 2008, 18:04

Et diran que no, i molt seriosament ja que jo vaig preguntar quelcom semblant i es mala idea. Se que ho vols fer amb bona intenció però millor que no ho facis. Quan em van dir que no pujes One Piece i perquè ho vaig entendre. Espero que tu tambe ho entenguis i tal i qual XD.

P.D: I si estiguessin conformes, jo ho pujaria a anifox, donali una ullada, es un "Stage 6 d'anime en espanyol". :adeu:
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1968
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

dj. 23 oct. 2008, 02:26

Jo porto temps pujant les series d'Animelliure a megavideo, estic esperant al nadal mes o menys per fer el post, se que alguns no ho veieu be, pero no ho faig per que l'emule perdi fonts ni coses d'aquestes, sino per que la gent avegades esta en certs llocs on no pot baixar els videos com a la feina a algun lloc de conexio wifi (parcs, metros etc...), i segons com ho miris, si la gent comença a veure una serie per streaming, i l'hi agrada, segurament acabi baixan-la per emule i similars.
wachimiro l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 23 oct. 2008, 02:37, en total s’ha editat 1 vegada.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 603
Membre des de: ds. 07 ago. 2004, 12:52
Ubicació: Catalunya
Contacta:

dj. 23 oct. 2008, 02:28

No veig per què s'ha de dir que no... Aquí els únics, si de cas, que haurien de dir que això no es fes són els productors de la sèrie o pel·li en qüestió xD
amiboshi.cat · cançons d'anime en català
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 23 oct. 2008, 12:13

Opino el mateix, si l'autor no està en contra no veig perquè no.

El tema de les fonts també ha de ser una tema de conscienciació per part de tots o poc es fa. És a dir, ser conscients que per densitat d'interessats en anime en català, de per si hi ha poques fonts, i per tant fer un esforç per mantenir aquests arxius d'anime en català compartits.

Tot i així, si algun dia veu la llum, trobo molt millor el concepte d'vreel, que anirà amb un VLC modificat i no pas un player en flash com el que s'empra en aquesta web.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1968
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

dj. 23 oct. 2008, 17:32

Les estic pujant a megavideo, per que amb conexions de 1mb, no tens que esperar a carregar el buffer, sino que es reproduccio fluida, en canvi amb llocs com satge6 o similars, requereix mes ample de banda, i avegades amb conexions lentes es una mica incomode. Tambe al estar en flash, no te la millor qualitat, i si a algu l'hi agrada una serie, tirara d'emule ampliant les fonts. A mes, megavideo, em sembla una pagina de duracio, per que amb stage6 ja sabem que va passar, i em sembla que amb la que diu en MAD passara el mateix.

Si algu m'ajuda a pujar series a megavideo l'hi agraire jo i tots, ja que la meva pujada deixa que desitjar.

Per ara tinc pujades Boys Be, FLCL, Kimagure Orange Road i en proces Planet ES. Pujare mes poc a poc, pero si m'ajudeu, la cosa pot anar bastant rapid.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
LordNightmareII
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 780
Membre des de: dg. 07 des. 2003, 13:58
Ubicació: En un munt d'escombreries. Gally :D
Contacta:

dl. 27 oct. 2008, 15:19

Si algun dia veu la llum el projecte, ho podrieu implemetnar a animelliure rollo com la pagina de streaming de frozen xd
Imatge
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants