Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

dc. 01 oct. 2008, 17:31

Marc R. ha escrit:
Respecte al codec, prefiria que fessis servir Xvid.
Ja sé que el x264 dóna més qualitat (bé, només si les RAWs originals estan en aquest format, és clar), però amb Xvid tindriem compatibilitat amb els reproductors de casa.
És una sèrie molt antiga, encara que els japonesos hagin fet una versió remasteritzada, dubto bastant que sigui necessari el x264.

Però bé, si la fas en x264 la hauré de baixar igualment XD Així que tu mateix.

Molta sort!


+1

PD: woomey, ja t'he enviat l'audio del primer capi :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kaku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1119
Membre des de: dv. 08 juny 2007, 17:23
Ubicació: Terrassa

dc. 01 oct. 2008, 17:34

Jo també m'apunto els que la demanen que sigui en Xvid per poder veure-la a la tele. Tot i que si la vols fer en x264 també ho entendre.
Imatge
 
songokuh88

dc. 01 oct. 2008, 18:38

Risck ha escrit:
Marc R. ha escrit:
Respecte al codec, prefiria que fessis servir Xvid.
Ja sé que el x264 dóna més qualitat (bé, només si les RAWs originals estan en aquest format, és clar), però amb Xvid tindriem compatibilitat amb els reproductors de casa.
És una sèrie molt antiga, encara que els japonesos hagin fet una versió remasteritzada, dubto bastant que sigui necessari el x264.

Però bé, si la fas en x264 la hauré de baixar igualment XD Així que tu mateix.

Molta sort!


+1

PD: woomey, ja t'he enviat l'audio del primer capi :yeah:


no se si sabeis que el codec xvid ahora utiliza el x264 como compresor, osea que utilizar uno o otro es lo mismo, al reves el xvid esta aora un poco verde en su primer version a x264, x264 es el futuro sin duda, y por lo tanto los dvds lo leeran
 
Avatar de l’usuari
woomey_
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 616
Membre des de: ds. 17 des. 2005, 19:38
Contacta:

dc. 01 oct. 2008, 19:25

si lo que quieres javi es añadirle el audio en castellano....
pero si no, con que hagamos 1 versión ya vale
el problema como muy bien saves es sincronizar los audios, pero espero que en cuanto formatee el pc ese problema se resuelva. ah y saves que te voy a pedir ayuda para filtrar el video ;)
cuando vuelva a casa miro los audios y capis que me habeis pasado ;)
ah y los japoneses que yo sepa no la han remasterizado ;)
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

dc. 01 oct. 2008, 20:02

hola, aquestes captures per mi son exageradament filtrades, es veu massa pastel per mi, be ja se q es la meva opinio pero es q filtrar tant limatge fa q es perdi detall molt de detall, allo del fons q es un nubol? fum? o una taca doli?

Ho sento pero es q no magrada q es filtri tant tant tant alguns tipus danime. be q no se com es loriginal pero vaja dubtu q sigui tant net de detall.

Sobre la serie doncs si queda prou be me la baixare.

Sobre codecs comentar q el x264 es el futu daqui no gaire tots els reproductors podran llegiro = q el mkv com a contenidor, i bona part gracies al certificat Divx amb suport per mkv i x264 q treuran. La part bona es q podras fer q ocupi menys per la mateixa qualitat o al reves pel mateix tamany final treuras mes qualitat.

Sobre codec daudio usa el q creguis, mp3 esta molt extes, el AC3 (Dolby digital) tb es suportat per tot. despres queda AAC i les seves variants q cada cop es mes estandar, pero si vols compativilitat assegurada pel futur aquest ultim no lusaria ja q no se sap ben be si sera us normal en reproductors de sobretaula.

Ale ens veiem i sort amb laudio del primer capitol ;)
 
Avatar de l’usuari
woomey_
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 616
Membre des de: ds. 17 des. 2005, 19:38
Contacta:

dc. 01 oct. 2008, 21:04

gracies guiru, que sapigas que deu ta escoltat i en menys de 24h tinc el primer audio complert
gracies Risck ;)
guiru ja nem parlat del que els hi pasa amb aquest audios pel messenger i espero solucionar-ho am el formateix del disc dur, si no ja saps a qui li demanare concell, i en a cuant el filtratge... estic d'acord completament, si vols et paso un capitol que sagi de filtrar i en parlem ok?
 
songokuh88

dc. 01 oct. 2008, 22:27

Guiru ha escrit:
hola, aquestes captures per mi son exageradament filtrades, es veu massa pastel per mi, be ja se q es la meva opinio pero es q filtrar tant limatge fa q es perdi detall molt de detall, allo del fons q es un nubol? fum? o una taca doli?

Ho sento pero es q no magrada q es filtri tant tant tant alguns tipus danime. be q no se com es loriginal pero vaja dubtu q sigui tant net de detall.

Sobre la serie doncs si queda prou be me la baixare.

Sobre codecs comentar q el x264 es el futu daqui no gaire tots els reproductors podran llegiro = q el mkv com a contenidor, i bona part gracies al certificat Divx amb suport per mkv i x264 q treuran. La part bona es q podras fer q ocupi menys per la mateixa qualitat o al reves pel mateix tamany final treuras mes qualitat.

Sobre codec daudio usa el q creguis, mp3 esta molt extes, el AC3 (Dolby digital) tb es suportat per tot. despres queda AAC i les seves variants q cada cop es mes estandar, pero si vols compativilitat assegurada pel futur aquest ultim no lusaria ja q no se sap ben be si sera us normal en reproductors de sobretaula.

Ale ens veiem i sort amb laudio del primer capitol ;)


esa escena es asi, me refiero a que los de la toei no se lo curran mucho, y lo del detalle, tu ten en cuenta que es un tvrip, cuanto detalle esperas? el tvrip sin filtrar se ve aun con mas suciedad, por eso havia que ponerle filtros de limpieza vestias, sino se veia realmente mal, sobretodo las escenas rapidas


woomety no puedo postear mucho por aqui, asi que hablamos por msn mejor, lo de la version pues q quieres q te diga, si es con resumenes y eso vale, pero si es sin eso pues yo me hare una version
 
Avatar de l’usuari
woomey_
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 616
Membre des de: ds. 17 des. 2005, 19:38
Contacta:

dj. 02 oct. 2008, 00:44

pues si quieres te paso los capitulos que me estoy vajando en japones que son en 320x240 y si consigues hacerlos en 640x480 es pa darte un premio ;)
hablamos por el msn y si quieres material yo te lo paso
 
songokuh88

dj. 02 oct. 2008, 01:37

woomey_ ha escrit:
pues si quieres te paso los capitulos que me estoy vajando en japones que son en 320x240 y si consigues hacerlos en 640x480 es pa darte un premio ;)
hablamos por el msn y si quieres material yo te lo paso


claro que se puede poner en esa resolucion, pero yo de ti pondria mejor los resumenes cata de la web, pero bueno mejor hablemos por el msn q no puedo ablar mucho por aqui
 
Avatar de l’usuari
woomey_
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 616
Membre des de: ds. 17 des. 2005, 19:38
Contacta:

ds. 04 oct. 2008, 13:10

los resumenes se pueden poner a parte si quereis... pero el video italiano no lleva resumenes alguno
otra cosa es que saliera alguien con vhs en catalan... entonces se podria mirar ;)
 
songokuh88

ds. 04 oct. 2008, 19:43

woomey_ ha escrit:
los resumenes se pueden poner a parte si quereis... pero el video italiano no lleva resumenes alguno
otra cosa es que saliera alguien con vhs en catalan... entonces se podria mirar ;)


los resumenes a parte queda mu feo hombre, es como si pusieras cada trozo de capi suelto xd, para los resumenes tienes la version de la web, los cortas y unes, pero tu mismo es tu version.
 
Avatar de l’usuari
woomey_
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 616
Membre des de: ds. 17 des. 2005, 19:38
Contacta:

dl. 13 oct. 2008, 07:27

fins ara aixo s'habia retrasat perque jo no disposava dels capitols en japones... mestaba vaixant uns amn una calitat bastant dolenta... pero avui he trovat els bons al emule (y en japones), la cosa es retrasara mes del esperat... pero si algu vol donar un cop de ma en vaixar capitols nomes te que dirmo y li pasare un misatge personal amb els vincles
tenen una resolucio normal de 640x480 i estan en wmv
 
Avatar de l’usuari
woomey_
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 616
Membre des de: ds. 17 des. 2005, 19:38
Contacta:

dl. 13 oct. 2008, 18:40

NOTICIA
be nanos ara que tinc mes temps expliare en deteniment els canvis d'aquest projecte.... comensem practicament de 0.... es trist per una vanda... pero per l'altra os puc garantir la maxima calitat sempre i cuant conseguim descarregar tots els videos... de moment tinc el 7 nomes... pero que consti que mel habia vaixat per error... un cop vist el 7, per provar he posat en el emule una serie de paraules... i... a que no saveu el que ma sortit... se ma quedat una cara de gilipolles.... resulta que em faltaven 11 capitols :( pero be estic segur de que us alegrarà saber que he trovat la totalitat de les raws en japones... son vhs rip... pero us puc asegurar de que fliparieu... de fet ara mateix estic pujant a megaupload el capitol 7 i cuan estigui el posare en el primer missatge ;)
be un cop dit aixo, com ja he dit avans, nececitaria ajuda, ja que moltes persones vaixen mes que una de sola... crumusant ja sa ofert per vaixar capitols i li he enviat del 11 al 20 si algu mes s'ofereix nomes te que deixarme un mp

edito:
capitol7--> http://www.megaupload.com/?d=0K9R42GS
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

dj. 16 oct. 2008, 15:40

millor posa els links i qui vulgui ajudar que els vagi baixant...
Risck l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 16 oct. 2008, 17:24, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
woomey_
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 616
Membre des de: ds. 17 des. 2005, 19:38
Contacta:

dj. 16 oct. 2008, 16:40

ostres nano... com els has trovat? XD perque mira que jo vaig estar temps buscantlos....
si demano ajuda es perque puc organitzar una descarrega controlada... perque llavors pasa que el capitol 5 que ja el tinc es descarrega 3 o 4 vegades....
si algu s'ofereix que mo digui... que es pugui controlar la descarrega...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants