Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Kaku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1119
Membre des de: dv. 08 juny 2007, 17:23
Ubicació: Terrassa

[Projecte] Viewtiful Joe (TDTRip)

dt. 20 gen. 2009, 20:43

Imatge


Argument:
En Joe és un noi jove, urbà i fan del capità Blue, l'heroi d'una sèrie de pel·lícules que lluita contra la malvada organització Jadow. Un dia, en Joe convenç la seva nòvia, la Silvia, per anar al cinema a veure una d'aquestes pel·lícules. Però, sorprenentment, en aquesta ocasió el capità Blue és derrotat (cosa que no havia passat mai) i la Silvia i en Joe són succionats a l'interior de la pantalla i entren a formar part d'un món de pel·lícula anomenat Movieland.


Capturadors: Dende, Kaku
Suplents: arakelov, xordi

Fitxa tècnica:
Capítols en total: 51
Vídeo: TDTrip XVID.
Audio: mp3, 96kbps, mono Català / mp3, 96kbps, mono Japonès

Doncs com que aquest divendres, dia 23, al K3 comença l'emissió d'aquesta nova sèrie, el Dende i jo la capturarem per fer un TDTRip, també s'accepten suplents per si algun dia ens falta, tot i que si algú està interessat també ens podríem repartir els capítols de la setmana entre més gent.
Mirarem d'extreure subtítols també.

Viewtiful Joe de dilluns a divendres al K3 a les 14:35 del migdia.
Kaku l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 21 gen. 2009, 16:47, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Dende
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 604
Membre des de: dv. 25 nov. 2005, 22:30
Ubicació: Camp Nou
Contacta:

dt. 20 gen. 2009, 22:09

El tamany posat segurament diferirà. Ja tenim dos suplents pel projecte!
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

dv. 23 gen. 2009, 21:28

weno, aixi que comenci la pujada, comteu amb mi per que em baixi la serie :profident:

per defecte en quin idioma surt? en català o japonés?
gràcies.
 
Avatar de l’usuari
Lucci
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1136
Membre des de: dl. 01 oct. 2007, 22:52

dv. 23 gen. 2009, 22:28

Paufiri ha escrit:
per defecte en quin idioma surt? en català o japonés?


No és que t'ho pugui confirmar perquè no ho sé, però en principi és bastant clar que serà en català ^^
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

dv. 23 gen. 2009, 22:53

Lucci ha escrit:
Paufiri ha escrit:
per defecte en quin idioma surt? en català o japonés?


No és que t'ho pugui confirmar perquè no ho sé, però en principi és bastant clar que serà en català ^^


Ya, es k io ho deia perk de vegades a mi em pasa que quan hi han més d'un idioma quan veig els videos per el PC em surten tots els idiomes alhora i ho tinc que grabar en un cd per poder-ho veure en un reproductor de dvd amb un sol idioma

vV'

El que no se es si em pasa només a mi, i si no és aixi com es fa per cambiar d'idioma.

Gràcies.
 
Avatar de l’usuari
crumusant
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1031
Membre des de: dg. 27 gen. 2008, 18:24
Ubicació: gran line a bort de suuny go ^^
Contacta:

dv. 23 gen. 2009, 22:58

Si et poses el VLC pots triar la pista d'àudio que vols
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dv. 23 gen. 2009, 23:01

Kaku ha escrit:
Audio: mp3, 96kbps, mono Català / mp3, 96kbps, mono Japonès

Pel que posa serà en els dos idiomes.
Amb un reproductor decent, que no siga el windows media, pots seleccionar l´audio que vulguis.

Jo no se si la baixaré, no m´atrau molt, però a lo millor li dono una oportunitat.
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

dv. 23 gen. 2009, 23:20

en veritat si.

Quan vaig probar los dels audios ho vaig fer amb el reproductor de windows media. de fet tinc el VLC, però només l'utilitzava per previsualitzar els videos que se m'estan baixant amb l'emule, però a partir d'ara crec que utilitzare aquest sempre.

D'altra banda i no se si ve gaire al cas, els de miscrosoft no se si ho fan per riures dels consumidors o que però quan treuen una nova versió d'algo acostuma a ser pitjor que la anterior com el windows vista que tinc que com molts estafats que sel van comprar com jo han pogut comprovar que és molt pitjor que el XPi no li funciona bé gairebé re. O el reproductor de windows 11, que era millor el 10 o el word, etc..

i això ho dic, per el tema del reproductor, que és molt millor el VLC que no és de microsoft, o igual pasa amb el internet explorer que es millor el mozilla.

i weno, ja us he montat el rollo xD.
esperem la nova seire. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Kaku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1119
Membre des de: dv. 08 juny 2007, 17:23
Ubicació: Terrassa

ds. 24 gen. 2009, 12:05

Doncs si tal i com heu dit serà dual però el català vindrà per defecte com el primer audio. Això que si ho obres amb el Reproductor de Windows sentiràs els dos audios a l'hora, però millor que facis servir el VLC que és millor.

Pel primer capítol jo el tinc capturar però amb uns quants errors entre el vent que feia i la meva qualitat senyal, no podia anar gaire bé.

Així que a l'espera que el Dende o algun dels suplents el tingui bé.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Dende
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 604
Membre des de: dv. 25 nov. 2005, 22:30
Ubicació: Camp Nou
Contacta:

dg. 01 feb. 2009, 13:01

Ja teniu el post de la sèrie. Portem 4 capítols.

viewtopic.php?t=15291

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants