Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
Avatar de l’usuari
kinoket
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dj. 22 jul. 2010, 17:01

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dt. 25 gen. 2011, 03:14

Ei companys ja deu fer quasi 5 mesos que teniu el material, es podria saber més o menys l'inici de la release, gràcies :yeah:
 
chumbo87
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dj. 09 set. 2010, 12:35

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dt. 08 feb. 2011, 10:07

Hola! Com va el projecte? segueix endavant?

No vull ser pesat, però crec que és important anar escrivint aqui... tant per a que els que fan la feina vegin que hi ha gent que li interessa la seva feina i per a que els altres sàpiguen com va el projecte....
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dl. 14 feb. 2011, 16:51

No crec que el projecte continui. Si ha de sortir ja sortira
 
chumbo87
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dj. 09 set. 2010, 12:35

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dt. 22 feb. 2011, 21:10

Algú pot confirmar que el projecte està cancelat?

Així ja no esperaré amb tantes ansies!!!

Gràcies!
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dc. 23 feb. 2011, 13:37

chumbo87 ha escrit:
Algú pot confirmar que el projecte està cancelat?

Així ja no esperaré amb tantes ansies!!!

Gràcies!



Aquest projecte s'esta intentant fer desde l'any 2005. Primer amb en Semi-Demonio, despres amb en Cirdan88,... No crec pas que arribi a sortir a la llum mes que res pels audios si es tinguesin seria un tres i no res. No et facis massa il·lusions, jo de tu no esperaria res, i si surt sira una sorpresa.



Salutacions
 
Avatar de l’usuari
kinoket
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dj. 22 jul. 2010, 17:01

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dt. 01 març 2011, 03:00

Home com el diu el company fa més de 6 anys que estem amb el tema, ara fa uns 6 mesos un compnays de forum que té el material, però jo tampoc em faria massa i.lusions, pot ser que es tregui, però ja cada vegada em fa menys il.lusió és que esperar tants anys al final t'acabes avorrint i perdent l'inter`res, de totes formes, s'agraeix el que s'ha fet fins ara :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

ds. 19 març 2011, 01:36

Sento la deixadesa del tema però no volia dir res fins saber que faria amb el tema.
Mireu, si algú que sàpigui usar el After Effects està dispossat a treballar amb ell per fer els 49 episodis de DOME jo estic dispossat a passar-li tot el material (raws arabs + audios catalans) perque faci el muntatge, sempre i quan ho tregui sense els escrits arabs. També li tocarà sincronitzar els audios pero vaja a ultima instància ho podria fer jo que tampoc em treu tant de temps.

Jo puc trobar temps per capturar tots els audios i passar els videos i audios però com veieu no tinc prou temps ni per fer Sakura ni per ficar-me amb el AE per muntar un maxembrat de dos videos + cartells per DOME i més quan qui m'estava ajudant m'ha deixat de xerrar.

Bé qui cregui que pot treure això que comenti algu per aqui o per privat i ja vorem que fem.

Sento molt el retraç si hagués sigut per mi ho hauria tret capturat a saco i filtrat i compartit però vàren apareixer uns videos àrabs que estaven amb bastanta qualitat comparat amb la captura dels VHS i clar tenint algu amb "qualitat" perquè usar l'imatge amb poca qualitat?
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dg. 20 març 2011, 18:57

Guiru ha escrit:
Sento la deixadesa del tema però no volia dir res fins saber que faria amb el tema.
Mireu, si algú que sàpigui usar el After Effects està dispossat a treballar amb ell per fer els 49 episodis de DOME jo estic dispossat a passar-li tot el material (raws arabs + audios catalans) perque faci el muntatge, sempre i quan ho tregui sense els escrits arabs. També li tocarà sincronitzar els audios pero vaja a ultima instància ho podria fer jo que tampoc em treu tant de temps.

Jo puc trobar temps per capturar tots els audios i passar els videos i audios però com veieu no tinc prou temps ni per fer Sakura ni per ficar-me amb el AE per muntar un maxembrat de dos videos + cartells per DOME i més quan qui m'estava ajudant m'ha deixat de xerrar.

Bé qui cregui que pot treure això que comenti algu per aqui o per privat i ja vorem que fem.

Sento molt el retraç si hagués sigut per mi ho hauria tret capturat a saco i filtrat i compartit però vàren apareixer uns videos àrabs que estaven amb bastanta qualitat comparat amb la captura dels VHS i clar tenint algu amb "qualitat" perquè usar l'imatge amb poca qualitat?

Jo estic disposat a muntar tot el que calgui. Parlem per privat?
 
Avatar de l’usuari
kinoket
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dj. 22 jul. 2010, 17:01

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dc. 23 març 2011, 03:10

A veure si el company Marc R ho pot montar, que va fer un muntatge molt bo d'en Fly :yeah:
 
chumbo87
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dj. 09 set. 2010, 12:35

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dl. 30 maig 2011, 17:55

Es pot donar el projecte per mort?
és una pena...

Gràcies a tots aquells que ho heu intentat!
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dt. 31 maig 2011, 22:20

chumbo87 ha escrit:
Es pot donar el projecte per mort?
és una pena...

Gràcies a tots aquells que ho heu intentat!

Jo vaig contactar amb en Guiru, i vam quedar per a parlar-ho el que passa es que jo no em conecto gaire al Messenger (per no dir mai) i no hem coincidit. Però tampoc he posat de la meva part per a fer-ho possible, ho reconec, deixeu-me unes setmanes que comenci el mes de juny de veritat i ho torno a intentar XD
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dc. 01 juny 2011, 11:25

Ens encantaria!! :wub:
 
Avatar de l’usuari
Dark Adonis
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dg. 14 feb. 2010, 11:23

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

ds. 13 ago. 2011, 21:18

Una pregunta, sense ànim d'ofendre ni res per l'estil, però no seria millor que es pengessin els audios en català i els capítols (en qualsevol idioma) per almenys tenir ja el material i amb el temps que algú el pugui anar fent? Més que res perquè així hihauria força gent que tindria el material i així no es "perdria" o com a mínim seria més difícil que es perdés i, com dic, potser algú s'anima i ho va fet poquet a poquet a nivell personal (me'ls munto per mi) i després els acaba penjant o entre uns quants ens dividim el treball. És, més que res, perquè el material el tingui tanta gent com sigui possible i evitem perdre l'audio català i els vídeos perquè si els perdem ja no hi ha res a fer.
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dt. 16 ago. 2011, 07:43

Dark Adonis ha escrit:
Una pregunta, sense ànim d'ofendre ni res per l'estil, però no seria millor que es pengessin els audios en català i els capítols (en qualsevol idioma) per almenys tenir ja el material i amb el temps que algú el pugui anar fent? Més que res perquè així hihauria força gent que tindria el material i així no es "perdria" o com a mínim seria més difícil que es perdés i, com dic, potser algú s'anima i ho va fet poquet a poquet a nivell personal (me'ls munto per mi) i després els acaba penjant o entre uns quants ens dividim el treball. És, més que res, perquè el material el tingui tanta gent com sigui possible i evitem perdre l'audio català i els vídeos perquè si els perdem ja no hi ha res a fer.

Això seria lo millor.

Vaig intentar contactar amb en Guiru, però no he rebut resposta.
 
brohz
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 01 set. 2011, 23:03

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dj. 01 set. 2011, 23:20

Ja fa un temps que busco aquest anime. Com molts, em vaig veure amb la "necessitat" de viure de nou aquells moments de la infància quant berenava veient Dome, per després en la escola, fer els llançaments el mes semblant millor.
No tinc moltes esperances de que aquest projecte finalitzi algun dia, tot'hi així sí teniu algun capítol encara que estigui en japonès ja es un pas. Rescatar el audio en català por ser enorme, esperem que n'hi així sort i avancem d'alguna forma.

Es curiós que la cançó de la sèrie no la doblessin en el seu temps, quant era molt habitual. La instrumental està bé, però la original amb lletra es xula xula ^^

Ànims als voluntaris !!!!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants