Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
Cirdan88
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 04 març 2009, 21:37

[Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dj. 05 març 2009, 18:05

Bueno, después de tanto tiempo vuelvo por aquí para decir que estoy pensando en sacar la serie de "Dome, el petit geni del beisbol".

Estuve buscando la serie con 1 amigo por todos lados, y lo único que encontramos fue la serie entera de baja calidad en árabe, y con mucha suerte encontré a 1 persona que tenia VHS con bastantes capítulos de Dome grabados (no los de pussol, otra fuente).

A continuación pongo lo que falta:

Capítulo 1 faltan 7-8 minutos iniciales (hay audio japonés)
Capítulo 16 falta entero
Capítulo 17 faltan 11 seg del resumen inicial
Capítulo 18 falta entero
Capítulo 20 falta entero
Capítulo 33 falta entero
Capítulo 34 faltan 6-7 minutos iniciales
Capítulo 41 faltan partes del resumen inicial
Capítulo 42 faltan 7 segundos del resumen inicial
Capítulo 46 falta entero
Capítulo 48 falta entero

Todo eso es lo que falta, pero hay vídeo (de baja calidad) y audio árabe en todos esos.

Así que para empezar el proyecto, haría falta un traductor árabe a español/ingles para esos capítulos/partes que faltan.

Si alguien sabe de alguno o encuentra alguno, que se ponga en contacto conmigo, gracias de antemano.

Espero empezar pronto con el proyecto, a ser posible con el traductor.

Saludos.

Edito: He podido contactar con Semi-demonio y ya vemos como me pasa el material y ver que falta, que en 1-2 semanas quizas lo tenga.

Se necesitará seguro un traductor japones-español/ingles para la película y poco mas, y el de árabe no estoy seguro ya que no se que falta en el material de pussol.

Si hay algún traductor interesado, que contacte conmigo por mp
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

dj. 19 març 2009, 23:46

Doncs potser te trobat un traductor de Japones-catala no es que tingui gaire practica segons tinc entes pero ja que vol ser traductor per algun lloc ha de practicar :P
 
Cirdan88
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 04 març 2009, 21:37

dv. 20 març 2009, 01:46

Guiru ha escrit:
Doncs potser te trobat un traductor de Japones-catala no es que tingui gaire practica segons tinc entes pero ja que vol ser traductor per algun lloc ha de practicar :P

Bien bien, yo estoy esperando a que semi-demonio me diga algo para ver cmo lo hacemos para que me pase los dvd capturados, y asi junto las 2 partes y a ver k es lo que falta, para ya empezar con la release
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dv. 20 març 2009, 10:44

Yo que iba a decir que por aquí no encontrarias ningún traductor japonés-loquesea... Qué suerte!

Espero que podáis realizar la release! Yo, por mi parte, no os puedo ayudar...

Sin embargo, os doy ánimos y suerte, que parece que este anime esté maldito!!


Vengaa!
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
kutxitril
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dg. 06 jul. 2008, 19:23

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dt. 20 oct. 2009, 13:42

hola!

se sabe algo nuevo de este futuro proyecto?

gracias por el curro que supone!
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dl. 23 ago. 2010, 02:15

Voldria preguntar una cosa, teniu els capitols o bona part en catala? Perque si fos aixina, encara que siga de VHS, pos feula, d'aquesta cualitat.

Estic buscant la serie, pero es una de les uniques que no hi ha cuasi ellaços, o que el audi estiga en catala.

Si no, pos intentare trobar amb els programes japonesos aquesta serie.

Edito.
---------------------------------- 26/08/2010

No donare cap alegria encara, pero pot ser que me encarrege d'aquesta release.
Per hara he trobat els capitols en japones, pero estan en una rar, i per hara no apareix complet, pero tinc cuasi el 50% descarregat, i van apareixent part noves de tant en tant. Si no mirare en l'altra web japonesa i si algu te els audis pos podre fer la release, si no tocara ferla amb subs. Nomes he pogut vore un capitol, va sense OP/End, va en MP4 i la cualitat no es molt bona.
fadrellcs l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 26 ago. 2010, 16:11, en total s’ha editat 1 vegada.
 
tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dl. 23 ago. 2010, 15:43

Tenint en compte que no ha escrit res desde que va escriure aquest missatge, igual estaria bé que algú es comuniqués amb ell per MP a veure si hi ha sort i respon. Millor si és algú que estigui disposat a realizar el projecte, en cas que el noi no vulgui/pugui ara mateix i no tingui problemes per passar tot el material.

A veure si és veritat que la sèrie està maleïda.
 
Avatar de l’usuari
kinoket
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dj. 22 jul. 2010, 17:01

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dt. 24 ago. 2010, 03:29

Jo tinc els 12 capis que van possar en pussol i semidemonio, però fa gairebé 5 anys que no es posen capis, en cirdan que es qui va iniciar aquest post fa 1 any i mig que no es connecta, dona-ho per perdut i oblidat :adeu:
 
Rock_Lee-vk
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dv. 21 ago. 2009, 16:04

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dt. 31 ago. 2010, 00:28

Hola,

Volia dir que si hi ha interès en aquest projecte, vaig veure per allà els VHS japonesos de segona mà, qualsevol persona interessada, envieu-me un missatge privat i passo el link on es pot trobar aquest pack, que inclou els 5 VHS i el VHS de la pel.lícula(o especial apart de la sèrie amb un altre partit, segons sé), és a dir, 6 VHS(49 capitols + especial).

Saluts Rock_lee-vk
 
Avatar de l’usuari
kinoket
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dj. 22 jul. 2010, 17:01

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dt. 31 ago. 2010, 03:15

Rock_Lee-vk ha escrit:
Hola,

Volia dir que si hi ha interès en aquest projecte, vaig veure per allà els VHS japonesos de segona mà, qualsevol persona interessada, envieu-me un missatge privat i passo el link on es pot trobar aquest pack, que inclou els 5 VHS i el VHS de la pel.lícula(o especial apart de la sèrie amb un altre partit, segons sé), és a dir, 6 VHS(49 capitols + especial).

Saluts Rock_lee-vk


Crec que el que ens interessa aquí sobre tot és que qui tenia dome en català ho compartís com va dir i no va fer, la veritat que VHS en japonès no és gaire interessant (està bé, però la gràcia és tenir-ho en català com tots els d'aquí ho havíem vist i recordem), crec que com havia dit abans, és millor oblidar-se del tema, poc o res ja hi ha a fer :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dt. 31 ago. 2010, 07:47

Doncs jo prefereixo tenir-ho en japonés que no tenir-ho en català. Fins i tot m'animaria a subtitular-lo. A més, un cop es tingui la versió japonesa només caldria aconseguir els audios i sincronitzar-los.
 
Rock_Lee-vk
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dv. 21 ago. 2009, 16:04

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dt. 31 ago. 2010, 11:19

Ja t'he enviat tot el necessari per privat Marc R., aveure si tenim sort i conseguim dur a terme aquest projecte amb tota la série junt amb l'especial =D.
Ànims!

Salu2 Rock_Lee-vk
 
Rock_Lee-vk
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dv. 21 ago. 2009, 16:04

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dc. 01 set. 2010, 02:53

Hola,

Volia comentar sobre Dome, el petit geni del beisbol, o el títol original, Miracle Giants Dome-kun, he trobat per la xarxa un link on es subasten els VHS japonesos, 5 VHS amb els 49 episodis + 1 VHS amb el especial que dura 1hora. Per ara no he trobat ningú qui pugui encarregar-se, i seria una llàstima perdre l'oportunitat de passar-los a l'ordinador i muntar una release amb subtítols i tot. A més a més, ha set l'unic pack que he trobat que té inclós el especial.

Passo el link juntament amb les instruccions de com comprar-ho estant fora del japó:

http://page8.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/h144978905
Són 10.000yen(93,14€) + 2.000yen(18,62€) de l'intermediari(per a que ens ho envïin estant fora del japó) + 5% del que costi l'article.
Sé que no és gaire barat, però es una de les poques oportunitats per adquirir els VHS originals i el especial que rarament es coneix la seva existència, pel que sembla.

Instruccions en el Spoiler:
------------------------------

Spoiler: mostra
Per a poder comprar-lo desde fora del japó, hi haura que utilitzar un intermediari, que serà http://www.casapato.com , ja que aquesta subasta està disponible al japó, pero gràcies a aquest intermediari tu els hi dius la quantitat màxima a "Pujar" i ells s'encarreguen, ho explico en pocs passos:

1) Entrar en la secció de servei de "pujas" per a saber tots els detalls: http://www.casapato.com/esp/servicio_de_pujas.php
2) Una vegada ja saps com va això, ho encarregues aquí: http://www.casapato.com/esp/pedido_de_p ... pras_A.php
i omples els camps:
Nombre
Apellidos
Dirección
Población
Provincia
Código Postal
Correo(e-mail)
Telefono
Paypal (la teva direcció e-mail assignada al compte paypal, que ja coneixeràs com el métode de pagament en eBay per exemple, sinò es fàcil fer-se un compte, sense cap problema, i hi ha l'opcio de pagar amb tarjeta --> web de paypal: http://www.paypal.com)
URL 1 (la direcció que t'he passat del article dels vhs ---> http://page8.auctions.yahoo.co.jp/jp/au ... 78905)
Mensaje (on especificaràs la quantitat màxima que pagaries i si vols per exemple el servei "puja último minuto" que està disponible amb la web de subasta on està el link que t'he passat.)

Una vegada omplert tot això, ja hauràs encarregat el article, només cal esperar a que es guanyi la subasta.
Després una vegada obtingut l'article es sumarà 2000yen(18.62€) + 5% de l'article que s'afegirà a la factura total, és a dir, el que val l'article més aquesta quantitat.


M'agradaria que es pogués poder salvar aquesta série que fa anys que es va emetre per la TV3 i que per cap lloc d'internet està sencera, quasi no hi ha capítols penjats i en el Winny només he obtingut el 01, 03 al 10, 22, 25 i per youtube i/o similars hi ronden alguns. A veure si hi ha sort... Seria també una bona release poder salvar aquesta série, encara que no surtiria massa barat adquirir les cintes, ja que s'ha convertit aquesta sèrie en una joia perduda, es pot dir, ja que mai ha sortit a la llum en DVD, així que aquesta es una de les oportunitats per a aconseguir aquest pack amb tot.

A veure si hi ha sort i fem alguna cosa, encara que el preu no sigui gaire barat, aquí deixo tot com fer-ho.

Gràcies.
Salu2 Rock_Lee-vk
 
Avatar de l’usuari
kinoket
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dj. 22 jul. 2010, 17:01

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dc. 01 set. 2010, 03:16

Pels audios el tal semidemonio els té però no ser si es podrà contactar amb ell, li haurieu de preguntar a algun moderdaor o algú que tingués contacte, s'agraeix però en el meu cas subtitulat no m'interessa per a res, si no és en cat m'es igual la veritat, ostres company estan molt bé però uns 120 - 130 euros per VHS, bufff és molt eh, si algú s'anima, però em sembla massa pasta,

Han passat tants anys des de que es va iniciar la idea de la serie que em dona la sensació que som 4 gats els que ens interessa ja, vaja ningú més fa comentaris ni s'interessa ja, crec que com us he dit que el millor seria trobar semidemonio o pussol que ells tenien les cintes vhs del 33 i crec que algun rip en vhs per la xarxa amb prou bona qualitat, si es pogués aconseguir d'ells estalvíariem temps (la feinada de subs de 49 capis és molt gran) i molts diners :yeah:
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: [Proyecto] Dome, el petit geni del beisbol

dc. 01 set. 2010, 14:26

Pareix q ningu ha mirat la meua editacio de fa temps

No vull alegrar-vos encara, pero tinc trobat el linck en programa japones i tinc descarregats 1GB, i em falta !GB mes per a que estige completament descarregat. Jo se quins son el programes japonesos, perque per a fer releases d'altres series, sempre busque els DVD japonesos, i sempre aconsegeixo trobarlos.

Ja he fet una previa al archiu rar, he vist ja un parell d'episodis i la cualitat no es molt bona, esta en MP4, i va sense opening i ending.

Ja he dit que si trobe aquesta serie, pasare tots els capitols en japones, el que tinga els audios en catala, se podra fer la release, si no, tocara fer subtitols, que encara sera mes dificil, ja que es tindra que buscar o a un interprete en japones o jo que se.

Ja comunicare si ho trobo tot, pero necesite temps.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants