Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
erurainon
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 10 nov. 2009, 13:30

[projecte manga] CAT (Confidential Assassination Troop)

dt. 10 nov. 2009, 13:51

Wenas!

Em presentaré, em dic Joan. Fa temps que volia començar en el món de la traducció, al menys provar, i un company m'ha proposat que tradueixi en català i a més aquí.

Així que buscant sèries no gaire conegudes he trobat aquesta, CAT (confidential assassination troop), que es pot trobar per la web en anglès i parcialment en castellà. Són 18 capítols (17+ pròleg) que vénen a ser els dos volums dels que disposa actualment l'obra.

Imatge

El manga CAT tracta sobre una guerra encoberta situada el 20xx de la nostra era, on les tres superpotències del moment (Estats Units, Rússia i la Xina) lluiten d'amagat a través de petites unitats d'èlit en l'anomenada "guerra d'informació", que permetrà jugar amb avantatge quan la guerra oberta esclati. La protagonista, CAT, és una noia jove que ha estat tancada en laboratoris com a subjecte de proves fins fa relativament poc, i l'han convertida en una màquina de matar.

L'autor, Fung Chin Pang, és Xinès, la qual cosa fa que tècnicament sigui un manhua, i l'estil de dibuix és bastant propi. Personalment m'encanta la dedicació que es mostra en cada pàgina d'aquest còmic, i la història és digna d'una bona pel·lícula d'acció. Podeu saber més d'aquest home a la seva pàgina deviant: http://cellar-fcp.deviantart.com


DONCS res, simplement mirar una mica la gent què opina sobre una possible traducció del manga. Ja tinc mig fet el primer episodi, que el vull treure la setmana que ve, i llavors segurament seria setmanal fins acabar els capítols disponibles. Comenteu/pregunteu/insulteu el que vulgueu. Vagi bé!!
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: [projecte manga] CAT (Confidential Assassination Troop)

dt. 02 feb. 2010, 12:59

Jo aquest manga l'he llegit i està força bé. Ànims ;)

Per cert, el terme manhua no s'empra per mangues d'origen Coreà?
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

Re: [projecte manga] CAT (Confidential Assassination Troop)

dt. 02 feb. 2010, 13:59

Té bona pinta. Esperaré la teva versió per llegir-lo :D

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants