Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

Us interesa que puji les pelis animades d'Astèrix i Obèlix?

7 (58%)
No
1 (8%)
Ja ho tindries que tenir pujat!!
3 (25%)
Ni ho somiis
1 (8%)
Ni fú, ni fà
No hi ha cap vot

Vots totals: 12

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Astèrix i Obèlix

ds. 09 gen. 2010, 10:27

Bueno, pel que he vist pel fórum, no tenim cap de les películes animades d'Astèrix i Obèlix, i bé, com que son unes películes molt divertides i a mi personalment m'encanten, en breu començarè a pujar les 8 que hi ha fins ara lògicament en el nostre idioma català.

Si us interessa, digue-ho-m'ho. Si no, també, perque les pujaré igual, pero no les posarè aquí!!!
Imatge

tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

Re: Astèrix i Obèlix

ds. 09 gen. 2010, 15:12

Hola, aquest és un fórum d'anime i manga, per tant, que no hi siguin per aquí no vol dir que no existeixin ja per la xarxa. De fet, si mires al AQUÍ, veuràs que si no estan totes n'hi ha unes quantes. No sé amb quantes fonts ni res, però existir ja existeixen. Si creus que pots millorar la qualitat o algun altre aspecte, benvingut sia, però si no, millor compartir el ja fet.

Que vagi bé.

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu

ds. 09 gen. 2010, 18:04

Ok, jo ho anava a posar a la secciò "No anime/Manga", però bueno, com que ja està accesible desde un altre lloc suposo que amb la mateixa qualitat, doncs res, no les posarè per aquí, no hi ha problema.
Imatge

Arkeofanes
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 27 des. 2009, 12:39
Ubicació: Sant Carles de la Ràpita (Tarragona)

ds. 09 gen. 2010, 21:45

brujo_toni ha escrit:
Ok, jo ho anava a posar a la secciò "No anime/Manga", però bueno, com que ja està accesible desde un altre lloc suposo que amb la mateixa qualitat, doncs res, no les posarè per aquí, no hi ha problema.

Xo la putada de la pàgina que han oferit en el comentari anterior es que es per a emule.... i aquí en descàrrega directa i en català aniria molt be... Però bueno, si no es penjen ens haurem de buscar la vida per uns altres llocs.

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu

ds. 09 gen. 2010, 22:22

Arkeofanes ha escrit:
brujo_toni ha escrit:

Xo la putada de la pàgina que han oferit en el comentari anterior es que es per a emule.... i aquí en descàrrega directa i en català aniria molt be... Però bueno, si no es penjen ens haurem de buscar la vida per uns altres llocs.

Doncs ara no se que fer, la veritat es que ja tinc pujades un parell, pero si tesa no vol que les posteji, doncs... No sè, necesitu d'algun admin o algu amb potestat per dir-me si les puc posar aquí o no.

Bueno arqueofanes, t'he deixat un privat.

Per cert, encara que et sembli una tonteria, m'has fet content dient-me que les vols, no sé, m'agrada colaborar i més encara que a la gent li agradi lo que pujo. Moltes gràcies!!!
Imatge

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu

dg. 10 gen. 2010, 11:22

Bueno, com que no em deixen que les puji aquí a animelliure, les he posat per altre lloc, si algù les vol que m'escrigui un privat i l'enviarè a on ha d'anar a descarregar-les.

Gràcies als que heu participat a l'enquesta.
Imatge

tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

dg. 10 gen. 2010, 14:32

brujo_toni ha escrit:
pero si tesa no vol que les posteji, doncs...

No t'he dit que no pots i que jo no vulgui (que no és que no vulgui per tocar els nassos) no és més que una opinió personal. Només dic, i ho segueixo pensant, que si ja hi ha una versió de la mateixa pel·lícula, és tonteria tornar-la a fer, si el que fas ja existeix (mateixa qualitat, mateix audio...), que no ho sé, que igual el que tens tu és millor, tu sabràs.

Sobre l'emule... no s'hi pot fer res amb la mania que li teniu alguns. Això no treu que un se la pot baixar per allí i després penjar-la per DD si s'ha obtingut el permís de la persona que ha fet el ripeig. Seguirà havent almenys una única versió d'una pel·lícula.

És de pura lògica, que és tonteria fer 2, 3, 4 o 100 vegades el mateix. No té sentit.

Que vagi bé.

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu

dg. 10 gen. 2010, 15:02

tesa ha escrit:
brujo_toni ha escrit:
pero si tesa no vol que les posteji, doncs...

No t'he dit que no pots i que jo no vulgui (que no és que no vulgui per tocar els nassos) no és més que una opinió personal. Només dic, i ho segueixo pensant, que si ja hi ha una versió de la mateixa pel·lícula, és tonteria tornar-la a fer, si el que fas ja existeix (mateixa qualitat, mateix audio...), que no ho sé, que igual el que tens tu és millor, tu sabràs.

Sobre l'emule... no s'hi pot fer res amb la mania que li teniu alguns. Això no treu que un se la pot baixar per allí i després penjar-la per DD si s'ha obtingut el permís de la persona que ha fet el ripeig. Seguirà havent almenys una única versió d'una pel·lícula.

És de pura lògica, que és tonteria fer 2, 3, 4 o 100 vegades el mateix. No té sentit.

Que vagi bé.

jajaja, ja sé que no ho dius de mal rotllo!! A més enternc de sobres el que comentes i tens raò. No et sabría dir si les meves tenen o no la mateixa qualitat que les del emule, el ripeig es meu en totes menys en 2 que les vaig tenir que baixar fa molt de temps d'un altre lloc pq no les trobava.
En quant a l'emule, jo no l'utilitzo perque no m'agrada (no es una mania) i a més quan l'he d'utilitzar el posso al pc de la meva dona que ella si que el té instal.lat.

Però en definitiva, jo només les volia pujar a DD justament per la gent que no li agrada l'emule, sigui pel que sigui. Pero bueno, com a he dit, les estic postejant en altre lloc i no passa res!!! Qui les vulgui només m'ho ha de dir, jajaja

Moltes gràcies pels teus comentaris tesa, m'agrada que la gent opini sobre les coses.
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3757
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 10 gen. 2010, 17:40

Per mi pujales que jo les descarregaré. Si no les pujes aqui diguem on que jo, almenys hi tinc interés ^^
Imatge

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu

dg. 10 gen. 2010, 18:22

Bueno, veient l'interès d'unes quantes persones, m'he decidit a pujar-les aquí a animelliure. En el cas que algun admin consideri que no es correcti que esborri el post, no hi ha problema.

Aquí us deixo el link directe al post:
viewtopic.php?f=12&t=16204&view=unread#unread

Salutacions a tothom i espero que us agradin tant com a mi!!!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants