Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
 
TURQUES
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dl. 16 gen. 2012, 08:37
Ubicació: Barcelona

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dv. 15 juny 2012, 18:12

Hola a tots,
Ja m`han dit que la començan a emetre.
jo tambè intentarè que no s`em escapi cap capitol.
A veure si es pot completar la serie en català.

Anims per tothom.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

ds. 16 juny 2012, 01:05

que pena que la emitan por la septima temporada, aunque quien sabe igual cuando acaba la emiten de nuevo por el principio
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

ds. 16 juny 2012, 02:44

Jo aposto que sigui així, que comencin novament.

O això... i potser ja imagino massa... o potser tenen intenció de comprar els drets per la nova versió de Les tortugues ninja de Nickelodeon. Vull dir: primer ensenyar als nens una versió de les tortugues ninja, la que ja es té doblada, i després s'emet la versió nova com dient: "mireu primer hi ha això i després això"

El per què? Segons la meva opinió és per les darreres temporades: les darreres 3 temporades, de la 8 a la 10, tenen un aire més fosc, més "fidel" a la versió original de les tortugues ninja de Eastman i Laird, i possiblement la nova versió de les tortugues ninja tingui un aire, no potser tan fosc, però si com més lluita menys "pallasades" perquè tot cal dir-ho: de la temporada 2 cap a la 7 tenen més aire de fer més bajanades que de lluita.

La primera era més, com dir-ho, més fidel a la lluita, per a nens tot i que entreteinguda, les següents afluixa massa i les darreres 3 temporades donen un gir de 180º a un aire més "Batman" de Tim Burton (d'acord, aquí m'he passat però per veure la diferencia és un bon exemple). Suposo que començar per la 8ª seria massa ràpid i la gent potser no reconeixieria les tortugues amb aquest aire doncs son molt pocs capítols d'aquestes temporades, 8 per cada temporada. No ho sé, potser són massa divagacions i potser exagero molt la cosa i simplement volen començar per aquesta temporada i anar fent les altres. Com a mínim tenim el llistat dels episodis per guiar-nos a veure com ho fan.

Tot i així, la veritat és que encara que les temporades 2 a 7 facin bajanades o no, son dibuixos animats entretinguts, dibuixos que trobo que son més divertits per la canalla i no tanta rampoina d'avuí dia. "Apa nens, lluiteu i celebreu la victoria amb pizza" xDDDD
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

ds. 16 juny 2012, 13:26

lupinIII ha escrit:
Jo aposto que sigui així, que comencin novament.

O això... i potser ja imagino massa... o potser tenen intenció de comprar els drets per la nova versió de Les tortugues ninja de Nickelodeon. Vull dir: primer ensenyar als nens una versió de les tortugues ninja, la que ja es té doblada, i després s'emet la versió nova com dient: "mireu primer hi ha això i després això"

El per què? Segons la meva opinió és per les darreres temporades: les darreres 3 temporades, de la 8 a la 10, tenen un aire més fosc, més "fidel" a la versió original de les tortugues ninja de Eastman i Laird, i possiblement la nova versió de les tortugues ninja tingui un aire, no potser tan fosc, però si com més lluita menys "pallasades" perquè tot cal dir-ho: de la temporada 2 cap a la 7 tenen més aire de fer més bajanades que de lluita.

La primera era més, com dir-ho, més fidel a la lluita, per a nens tot i que entreteinguda, les següents afluixa massa i les darreres 3 temporades donen un gir de 180º a un aire més "Batman" de Tim Burton (d'acord, aquí m'he passat però per veure la diferencia és un bon exemple). Suposo que començar per la 8ª seria massa ràpid i la gent potser no reconeixieria les tortugues amb aquest aire doncs son molt pocs capítols d'aquestes temporades, 8 per cada temporada. No ho sé, potser són massa divagacions i potser exagero molt la cosa i simplement volen començar per aquesta temporada i anar fent les altres. Com a mínim tenim el llistat dels episodis per guiar-nos a veure com ho fan.

Tot i així, la veritat és que encara que les temporades 2 a 7 facin bajanades o no, son dibuixos animats entretinguts, dibuixos que trobo que son més divertits per la canalla i no tanta rampoina d'avuí dia. "Apa nens, lluiteu i celebreu la victoria amb pizza" xDDDD


pues ese toque de pallasadas como dices le da un toque especial a esos dibujos, y a mi me gustan precisamente por la mezcla de pelea y tambien de risas
 
Avatar de l’usuari
aqz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 354
Membre des de: dj. 04 nov. 2004, 22:33
Ubicació: Badalona

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dg. 17 juny 2012, 10:50

e visto que van adar esta serie pero no se si es la clásica y el primer capitulo se llama Incultes y el segudo es
La reina perduda de l'Atlàntida
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dg. 17 juny 2012, 10:55

Emitiran la clasica empezando desde la temporada 7.
 
Avatar de l’usuari
aqz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 354
Membre des de: dj. 04 nov. 2004, 22:33
Ubicació: Badalona

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dg. 17 juny 2012, 11:14

a muy bien por cierto e comprobaod todos los que meiten esa semna y estan mezclados

7x05.Incultes
7x09.La reina perduda de l'Atlàntida
7x07.S'ha acabat el bròquil
7x08.La nova espasa d'en Trinxant
7x06.La plaça de foc
7x10.Les tortugues a l'Orient Express
7x11.Vacances a Holanda
7x12.Apagada general al nord
7x13.Elemental, estimades tortugues
7x14.La nit de la tortuga negra

asi los emitiran durante la primera semana
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dg. 17 juny 2012, 13:05

Los 2 primeros capitulos que emiten son estos y es el sabado 23

Les fabuloses tortugues ninja - LA TORRE DEL PODER

Les fabuloses tortugues ninja - EL ROVELL NO DESCANSA MAI
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dg. 17 juny 2012, 23:31

terminator ha escrit:
lupinIII ha escrit:
...però si com més lluita menys "pallasades" perquè tot cal dir-ho: de la temporada 2 cap a la 7 tenen més aire de fer més bajanades que de lluita.

Tot i així, la veritat és que encara que les temporades 2 a 7 facin bajanades o no, son dibuixos animats entretinguts, dibuixos que trobo que son més divertits per la canalla i no tanta rampoina d'avuí dia. "Apa nens, lluiteu i celebreu la victoria amb pizza" xDDDD


pues ese toque de pallasadas como dices le da un toque especial a esos dibujos, y a mi me gustan precisamente por la mezcla de pelea y tambien de risas


A veure, que no vull ofendre ningú, que ara ho veig així i no recordo d'aleshores haver vist tanta cosa com ara. Si que es cert que li dona un toc d'humor amb la lluita, pero uixx no sé potser massa. Però bé que no dic que no m'agradi encara que hi hagi aquestes "pallasades", preferiblement m'agraden els comentaris irònics d'en Rafael.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dl. 18 juny 2012, 01:03

lupinIII ha escrit:
terminator ha escrit:
lupinIII ha escrit:
...però si com més lluita menys "pallasades" perquè tot cal dir-ho: de la temporada 2 cap a la 7 tenen més aire de fer més bajanades que de lluita.

Tot i així, la veritat és que encara que les temporades 2 a 7 facin bajanades o no, son dibuixos animats entretinguts, dibuixos que trobo que son més divertits per la canalla i no tanta rampoina d'avuí dia. "Apa nens, lluiteu i celebreu la victoria amb pizza" xDDDD


pues ese toque de pallasadas como dices le da un toque especial a esos dibujos, y a mi me gustan precisamente por la mezcla de pelea y tambien de risas


A veure, que no vull ofendre ningú, que ara ho veig així i no recordo d'aleshores haver vist tanta cosa com ara. Si que es cert que li dona un toc d'humor amb la lluita, pero uixx no sé potser massa. Però bé que no dic que no m'agradi encara que hi hagi aquestes "pallasades", preferiblement m'agraden els comentaris irònics d'en Rafael.


no si no te lo deia perque em molesti, ho dic com opinio personal, que jo em pixaba de riure amb els capis, encara que com dius sempre es millor un limit.
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dl. 18 juny 2012, 09:41

Ah d'acord, així tots contents xDDD.
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dt. 19 juny 2012, 18:06

Per si vos interessa, amb la Graella d'anime a la TV ara ja se poden obtenir llistats com aquest.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dc. 20 juny 2012, 01:02

Interessant, gràcies :)
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dv. 22 juny 2012, 00:09

Olvideu-vos de les temporades anteriors a la 7 El motiu? Solament han comprat des de la 7 fins la 10 temporada .

Les anteriors va molt justa de qualitat en els materials i segons es veu TVC no ha trobat forma de millorar la qualitat així que de moment queda amb l'emissió d'aquestes temporades
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dv. 22 juny 2012, 00:15

carlos25 ha escrit:
Olvideu-vos de les temporades anteriors a la 7 El motiu? Solament han comprat des de la 7 fins la 10 temporada .

Les anteriors va molt justa de qualitat en els materials i segons es veu TVC no ha trobat forma de millorar la qualitat així que de moment queda amb l'emissió d'aquestes temporades


I això d'on surt? Vull dir, aquesta informació.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants