Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dv. 27 gen. 2012, 23:57

No, no. Vull dir que faré un muntatge amb els DVDs americans.
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

ds. 02 juny 2012, 10:07

Post principal dels audios actualitzat.

L'usuari "conan" ha deixat el comentari a l'apartat de Bola de Drac de la defunció de l'actor de doblatge Enric Casamitjana. Cal dir que a "Les fabuloses tortugues ninja" també va tenir una veu relativament important: era la primera veu (substituida després per en Mark Ullod) d'en Krang, el cervell de la Dimensió X.

Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dj. 14 juny 2012, 15:54

Doncs estigueu alerta que sembla que la reposaran al super3 a partir del dilluns 25 de juny a doble capitols diaria a les 20:15 aproximadament
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dj. 14 juny 2012, 16:08

si pero empieza el 23 por el mediodia

edito: parece ser que empieza por la temporada 7...
 
babidi442
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 17 nov. 2009, 21:21

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dj. 14 juny 2012, 17:47

Seria genial si algú pogués capturar-la!!!
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dj. 14 juny 2012, 21:13

Kowabunga!!!!!
I jo sense assebentar-me!!!! :juas: Doncs ja mateix verificaré aquella temporada per veure si fes falta l'audio. Jo mateix miraré de capturar-la, tot i que si hi ha algú pot es oferir per ajudar-me a capturar-la que me'n digui alguna cosa sis plau.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dj. 14 juny 2012, 22:24

jo tinc pensat capturarla de totes maneres y ferme una versio rip, encara que tingueu els audios, aquets tindran molta mes cualitat que els vhs, i nomes per aixo val la pena.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dj. 14 juny 2012, 22:41

Ostres quina llastima no poder capturar, sino aquetsa la feia si o si, que algu que pugui la capturi, Petiso o qui sigui, que aquesta es de les importants. Jo intentare tenir-ho preparat per quan començi, pero no tinc gaires esperançes.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dj. 14 juny 2012, 23:04

Jo REMARCO que miraré de capturar-la doncs ja que tenia intenció que fos un projecte meu, ara amb mes rao ho vull fer. :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 320
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dv. 15 juny 2012, 07:28

ha veure si algu la pot capturar no sigui el cas que falti algun capitol o estigui mal grabat o alguna cosa.


Per cert han confirmat ke faran 1 remake de la serie aqui l'enllaç de la noticia http://www.formulatv.com/noticias/25468 ... gas-ninja/
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dv. 15 juny 2012, 10:49

Yo la capturaré, la lastima esque empiezan desde la temporada 7... menudos cabrones...
 
Avatar de l’usuari
HIEI
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1261
Membre des de: dt. 16 nov. 2004, 11:36
Ubicació: Montcada i Reixac
Contacta:

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dv. 15 juny 2012, 10:58

Però quina cosa més rara començar-la per la temporada 7, no? Aveure si és un error i comenecen per la 1 que seria lo normal
Imatge
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dv. 15 juny 2012, 11:48

inuyasha000 ha escrit:
ha veure si algu la pot capturar no sigui el cas que falti algun capitol o estigui mal grabat o alguna cosa.


Per cert han confirmat ke faran 1 remake de la serie aqui l'enllaç de la noticia http://www.formulatv.com/noticias/25468 ... gas-ninja/


D'acord, ho confirmo del tot LA CAPTURARÉ!! tot i que si som més capturadors millor. Ja tenia constança de l'existencia d'aquest remake, però a saber si tindrà tant d'exit. He vist algunes imatges i, per exemple, l'April no es una noia/dona de 23 o 25 anys (és l'edat que s'autoimposa ella a la serie segons un capítol que vaig veure) com a la sèrie antiga, aquesta més aviat sembla que en tingui uns 15 o així.

oSkY ha escrit:
Yo la capturaré, la lastima esque empiezan desde la temporada 7... menudos cabrones...


Bé, com a mínim, si arriben a la darrera temporada ja seràn menys capítols els que falten, ja que no tinc els 6 darrers capítols. Si és per l'audio, aleshores ja és un altre historia. I sí, es una mala pasada.

HIEI ha escrit:
Però quina cosa més rara començar-la per la temporada 7, no? Aveure si és un error i comenecen per la 1 que seria lo normal


Cosa rara? Potser sí, però els seus motius tindran.

Una altra cosa, vaig dir que seria un projecte que compartiria amb altres webs i ja he fet una mena de crida a una de les altres webs per si poden ajudar amb la captura. Així que suposo que ja tenim prou gent avisada. Esperem que no facin cap cosa rara com deixar-la a mitges doncs fer tota la serie, i més aquesta, no es per prendre-s'ho a broma i "apa, deixem-la a mitges". El que més m'ha sorprès és que els caps de setmana ho facin a l'hora que ho feien ja fa anys a TV3.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dv. 15 juny 2012, 13:47

lupinIII ha escrit:
inuyasha000 ha escrit:
ha veure si algu la pot capturar no sigui el cas que falti algun capitol o estigui mal grabat o alguna cosa.


Per cert han confirmat ke faran 1 remake de la serie aqui l'enllaç de la noticia http://www.formulatv.com/noticias/25468 ... gas-ninja/


D'acord, ho confirmo del tot LA CAPTURARÉ!! tot i que si som més capturadors millor. Ja tenia constança de l'existencia d'aquest remake, però a saber si tindrà tant d'exit. He vist algunes imatges i, per exemple, l'April no es una noia/dona de 23 o 25 anys (és l'edat que s'autoimposa ella a la serie segons un capítol que vaig veure) com a la sèrie antiga, aquesta més aviat sembla que en tingui uns 15 o així.

oSkY ha escrit:
Yo la capturaré, la lastima esque empiezan desde la temporada 7... menudos cabrones...


Bé, com a mínim, si arriben a la darrera temporada ja seràn menys capítols els que falten, ja que no tinc els 6 darrers capítols. Si és per l'audio, aleshores ja és un altre historia. I sí, es una mala pasada.

HIEI ha escrit:
Però quina cosa més rara començar-la per la temporada 7, no? Aveure si és un error i comenecen per la 1 que seria lo normal


Cosa rara? Potser sí, però els seus motius tindran.

Una altra cosa, vaig dir que seria un projecte que compartiria amb altres webs i ja he fet una mena de crida a una de les altres webs per si poden ajudar amb la captura. Així que suposo que ja tenim prou gent avisada. Esperem que no facin cap cosa rara com deixar-la a mitges doncs fer tota la serie, i més aquesta, no es per prendre-s'ho a broma i "apa, deixem-la a mitges". El que més m'ha sorprès és que els caps de setmana ho facin a l'hora que ho feien ja fa anys a TV3.



yo tambien dije que la capturaria, y osky tambien, osea que con 4 o 5 yo creo que somos suficientes.
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dv. 15 juny 2012, 16:04

Ah, d'acord d'acord. Bé doncs amb aquesta oportunitat que se'ns ha ofert miraré de fer tot el possible amb la serie per la meva banda. ^^


PD: una dada curiosa sobre els openings: tot i que en tots els inicis trobem que qui diu el rètol de la serie és l'actor de doblatge Jaume Comas ("Trinxant") hi ha alguns episodis on trobem que són els actor de doblatge de les tortugues qui diuen el rètol, per això us dic que seria interessant gravar plenament el capítol: des de l'inici al final.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants