Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dg. 08 jul. 2012, 19:06

terminator ha escrit:
alguien sabe que leches es esto? http://www.youtube.com/watch?v=MQAQohS0On4

parecen las tortugas ajaponesadas


Doncs si, és tal com dius. Van ser uns OVAs, dos que jo sàpiga, que van fer aleshores, a l'estil "Power Rangers" o així. Jo també em vaig quedar força sorprès quan ho vaig veure... Al meu parer, es van passar una mica ^^u Ja sé que hi ha capítols de les tortugues ninja que, potser m'explico malament, que tenen certa part de "manga", si mes no els primers episodis: si ho recordeu, els primers episodis eren més acció que "ximpleries" així ho recordo jo i així ho he vist, però a mesura que anaven passant les temporades hi havia força coses així ial final, amb la temporada 8, 9 i 10 van fer un tomb de 180º, cosa que també em va soptar molt; però això de fer un canvi tan radical a l'estil Power Rangers... no em va agradar gaire.

Aleshores, un dia, esperant l'emissió de la cançó de les tortugues, em van clavar un bon ensurt quan vaig veure aquell opening nou i quan vaig veure que eren les tortugues :blink: així em vaig quedar, però d'altre banda no em van decepcionar pas, ben al contrari, em va agradar.
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dt. 10 jul. 2012, 19:28

Segons m'ha comentat un usuari de la web (no recordo amb qui nom s'ha registrat aquí, però el conec amb un altre nick), es veu que el darrer cop que van fer Les tortugues Ninja a CityTV, cap allà el 2005, es van quedar si fa no fa per on van començar la reemissió a TV3, és a dir, a la 7ª temporada. D'aquí, ja podriem treure algunes teories: que CItyTV va perdre o es van desempallegar per accident, o no, les cintes originals en català de les primeres 6 temporades, que CityTV no deixi les primeres temporades... no ho sé eh? Són teories que se m'han ocorregut així de sobte. Que siguin certes, ja és un altre historia... :huh:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dt. 10 jul. 2012, 22:00

lupinIII ha escrit:
Segons m'ha comentat un usuari de la web (no recordo amb qui nom s'ha registrat aquí, però el conec amb un altre nick), es veu que el darrer cop que van fer Les tortugues Ninja a CityTV, cap allà el 2005, es van quedar si fa no fa per on van començar la reemissió a TV3, és a dir, a la 7ª temporada. D'aquí, ja podriem treure algunes teories: que CItyTV va perdre o es van desempallegar per accident, o no, les cintes originals en català de les primeres 6 temporades, que CityTV no deixi les primeres temporades... no ho sé eh? Són teories que se m'han ocorregut així de sobte. Que siguin certes, ja és un altre historia... :huh:


voto per la segona opcio
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dt. 10 jul. 2012, 23:39

Però si fos el cas, també ho trobo estrany, no? Pregunto sense saber-ho eh? No entenc que no puguin TORNAR aquestes cintes si originalment són de TV3... que és una teoria que recolzo una mica... però també ho trobo de mal veure... discutir per una serie... No sé trobo una cosa ben rara i inusual, com a minim a ulls meus: on s'ha vist que s'emeti una serie a mitges per culpa que una de les cadenes, i a sobre de la mateixa parla (que si fos, no sé, Antena 3 i TV3 dius, d'acord, pero això?) no emetin perquè una té unes cintes l'altre també i mutuament no s'ajudin... :ein:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

ds. 14 jul. 2012, 12:21

lupinIII ha escrit:
Però si fos el cas, també ho trobo estrany, no? Pregunto sense saber-ho eh? No entenc que no puguin TORNAR aquestes cintes si originalment són de TV3... que és una teoria que recolzo una mica... però també ho trobo de mal veure... discutir per una serie... No sé trobo una cosa ben rara i inusual, com a minim a ulls meus: on s'ha vist que s'emeti una serie a mitges per culpa que una de les cadenes, i a sobre de la mateixa parla (que si fos, no sé, Antena 3 i TV3 dius, d'acord, pero això?) no emetin perquè una té unes cintes l'altre també i mutuament no s'ajudin... :ein:


pero la primera teoria es peor, normalmente hacen backups de las cintas de cada serie, dudo mucho que sean tan tontos como para que pierdan las cintas, yo creo que seguramente no tendran los derechos de emitir toda la serie y yasta, y se andan con excusas.
 
TURQUES
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dl. 16 gen. 2012, 08:37
Ubicació: Barcelona

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dt. 17 jul. 2012, 07:13

Hola,
Algù sap perque ahir dilluns nomes van emetre el capitol 10x04 i es van deixar el 10x05?
Avui dimarts fan el 10x06 i 10x07
Dimecres faran el 10x08 i tornen a reemetre el 7x01.
Faltara el capitol 10x05!!!!

Moltes graçies
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dt. 17 jul. 2012, 10:46

Ni idea :no: Ja hi som! Ara segur que aquest capítol no el faran... Ho dic perquè no seria e primer cop que ho fan amb una serie: saltar-se un capítol per no tenir la serie completa en català. Ha passat amb sèries d'imatge real com "L'espantaocells i la senyora King" o "Boig per a tu": els hi falten un capítol (que he verificat previament) i no el tornen a fer per molt que repeteixen la sèrie. :( Potser és aquest el motiu: no l'emeten per si la volen publicar en DVD... és una idea.
 
TURQUES
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dl. 16 gen. 2012, 08:37
Ubicació: Barcelona

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dt. 17 jul. 2012, 15:08

Poz zi, Lupin
En falta un, no estara complerta.
El motiu no el sè, pero ja els hi val, deixar-ho incomplert.
 
Avatar de l’usuari
inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 320
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dt. 17 jul. 2012, 23:14

proveu a enviar 1 missatge a tv3 a veure si us ho aclareixen per fer ho no es perd res crec jo
 
TURQUES
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dl. 16 gen. 2012, 08:37
Ubicació: Barcelona

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dc. 18 jul. 2012, 14:45

Resposta de tv3 al capitol no emès el dilluns 16/07 N.10x05

"Sí, efectivament, el dilluns es va haver de fer saltar un capítol per qüestions de compliment d'escaletes i ajustaments horaris.
Aquest capítol es tornarà a emetre.
Previsiblement serà cap a la segona quinzena d'agost."

AL LORO !!!!
Per quan el tornim a re-emetre per poder-lo pillar.

En quan a la re-emissio desde la la primera temporada, la seva resposta es:

"D'una banda, les restriccions pressupostàries i, de l'altra, el fet que les temporades anteriors a la 7 tenen una qualitat d'imatge menor als estàndards als quals estem acostumats actualment".

Aquesta es la resposta que m`han donat de TV3.
Espero que serveixi d`alguna cosa.
 
Avatar de l’usuari
inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 320
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dc. 18 jul. 2012, 16:27

potser si insistim acabin comprant totes les temporades tan sol per fer nos callar, tots tindriem ke enviar 1 correu a tv3 per que els consti ke les volem totes.
 
TURQUES
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dl. 16 gen. 2012, 08:37
Ubicació: Barcelona

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dc. 18 jul. 2012, 18:31

Gran idea, a veure si entre tots fem mes força.
Nomes cal anar a l`atenciço al ciutadà de la pagina de tv3 i escriure un mail.

A veure si s`anima algù mes.
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dc. 18 jul. 2012, 19:10

TURQUES ha escrit:
"D'una banda, les restriccions pressupostàries i, de l'altra, el fet que les temporades anteriors a la 7 tenen una qualitat d'imatge menor als estàndards als quals estem acostumats actualment"


En la meva opinió, insistir no crec que faci falta, que jo ho faré igualment, però si ja ens estan dient que la qualitat d'imatge ja es dolenta, no és només que no puguin/vulguin pels diners, és que no poden per la qualitat de video... que tant de bo ho tornessin a fer: així podría reverificar alguns capítols i capturar un parell que falten d'entremig. En fi... si més no a veure si "l'episodi perdut" el fan.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dj. 19 jul. 2012, 00:51

Si voleu, al meu post de les Tortugues teniu mes o manco el planing, pero de totes maneres, quan comença l'agost, s'han saltat uns 12 capitols. Com per exemple emetre el capitol 7x11 dia 23 i el 7x12 dia 28 juntament amb el capitol 7x10 d`espres del 7x16 passan a la 8ª temporada. Una locura.
 
Avatar de l’usuari
inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 320
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dj. 19 jul. 2012, 01:08

mes que l'ocura dira ke es putiferi aixo directament xD
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants