Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

Què fem amb la versió DVD-BOX?

La cancel·lem i només fem la BD-BOX amb major rapidesa
21 (75%)
La continuem i seguim fent les dos versions
7 (25%)
 
Vots totals: 28
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

CCSakura - votació ¿BDBOX o BD i DVD BOX?

dt. 10 ago. 2010, 21:00

Hola a tothom :profident:

Ara que estem a tope amb aquesta release, tant en tema de capítols com complements, amb en Guiru em estat parlant si val la pena continua amb la versió DVD-BOX. Com alguns sabeu i alguns no, actualment es treballen dos versions:

DVD-BOX: viewtopic.php?f=10&t=14482
Resolució: 720x540
Britate: ~1000 kb/s (240 MB / episodi)
Cat-Cast 2.0 - Jap 5.1

BD-BOX: viewtopic.php?f=10&t=15679
Resolució: 1440x1080p
Britate: ~3150 kb/s (850 MB / episodi)
Cat-Cast-Basc-Jap 5.1

Hem pensat que es una mica pèrdua de temps continuar amb la versió DVD-BOX ja que la diferència és només la qualitat en termes de resolució i àudio (és a dir les dos versions són en MKV amb el còdec x264). La veritat és que un cop tinguen els subtítols, sincronització d'àudio i tot, d'una versió a l'altre és qüestió de compressió i tal (o sigui força mecànic però si que comporta una mica de temps). Si es cancel·les la versió DVD-BOX, això donaria peu a guanyar més rapidesa a la versió BD-BOX.

Heu de pensar també, que nosaltres ens quedarem la versió BD-BOX i que la DVD-BOX només la fem per vosaltres, és a dir, per la gent que vol que el capítol no ocupi tant, encara que això, cada cop té menys sentit amb els temps que corren i la alta definició...

Comparació:
Imatge

Així que, per tot això, obrim una votació per saber la vostra opinió.

:adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
chronos02
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dl. 17 maig 2010, 21:12

Re: CCSakura - votació ¿BDBOX o BD i DVD BOX?

dt. 10 ago. 2010, 21:04

No parlo per ningú (be, no en el meu cas, ja que prefereixo i només tindré la BD), però crec que hi ha gent que no aprecia la diferencia entre una imatge a 420p i una altre a 1080p, és més, li dona igual (ho dic per que conec a un munt de gent d'aquesta mena). L'única cosa que els importa és la quantitat de DVD que hauran d'utilitzar, o l'espai que ocupi a l'ordinador i a l'estanteria.

Evidentment, crec que la gent de animelliure i els leechers que puguin passar per aquí prefereixen la versió BD-BOX, ja que estan en contacte amb tot això de la millora de qualitat d'àudio, imatge, etc. i no crec que els importi utilitzar 7 DVD en lloc de 3.

Jo de vosaltres (ara sí és una opinió personal) faria la versió BD-BOX, i després acabaria la DVD-BOX amb relax, així tots contents.
Visiteu la llista de sèries i característiques:

Visiteu els meus projectes:

Base de dades de Blu-ray d'Anime:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: CCSakura - votació ¿BDBOX o BD i DVD BOX?

dt. 10 ago. 2010, 21:43

Jo no baixo Sakura, però crec que si totes dues són en mkv i en x264 no val la pena seguir la dvd.
 
Avatar de l’usuari
chronos02
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dl. 17 maig 2010, 21:12

Re: CCSakura - votació ¿BDBOX o BD i DVD BOX?

dt. 10 ago. 2010, 22:12

Però tingues en compte que la versió BD ocupa bastant més que la versió DVD, i si a la gent li importa un rave la imatge en HD i li dona igual tenir-la en SD, crec que li donaran importància el fet que la versió DVD ocupa 3 vegades menys espai que la BD.

Nota: El fet que estiguin en un contenidor .mkv i encodejades amb x264 és més raó per fer les dues, ja que es veurà molt la diferència en grandària d'arxiu. Ho entendria si haguessis dit que la DVD era en xvid contingut en .avi, però no en aquest cas...
Visiteu la llista de sèries i característiques:

Visiteu els meus projectes:

Base de dades de Blu-ray d'Anime:
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: CCSakura - votació ¿BDBOX o BD i DVD BOX?

dc. 11 ago. 2010, 02:14

chronos02 ha escrit:
Nota: El fet que estiguin en un contenidor .mkv i encodejades amb x264 és més raó per fer les dues, ja que es veurà molt la diferència en grandària d'arxiu. Ho entendria si haguessis dit que la DVD era en xvid contingut en .avi, però no en aquest cas...


Bé, la diferència en grandària d'arxiu ja l'he escrit al primer post, la DVD-BOX són 240MB per episodi mentre que la BD-BOX són 850MB (és a dir 5 capítols per DVD = 14 DVD's = 7 caràtules dobles que estem preparant).
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: CCSakura - votació ¿BDBOX o BD i DVD BOX?

dc. 11 ago. 2010, 15:29

comentar que si no es supera el 25% no es farà.

Ho sento per tots els que la voleu, pero vaja hem de donar un punt de tall per saber si es fa o no.
 
Avatar de l’usuari
AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

Re: CCSakura - votació ¿BDBOX o BD i DVD BOX?

dc. 11 ago. 2010, 19:06

Jo prefereixó primer la BD-BOX ja que serà de millor qualitat, i si la gent es queixa o alguna cosa fer-la amb una qualitat més baixa. Però vaja, crec que la HD és molt millor que l'altre. Si algu té problemes d'espai que a mesura que vagi mirant capítols els elimini, i quan hi hagui l'altre que no ocuparà tant d'espai que se la baigi. A mi m'agraden les imatges com més grans (HD) millor, i opino el mateix amb els videos (que no tallin mitja pantalla, etc...) :xiulant: :profident:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: CCSakura - votació ¿BDBOX o BD i DVD BOX?

dj. 12 ago. 2010, 19:47

Jo voto per BD-BOX. Ja que fer una versio dvd, si no esta antiquat en un no res ho estara. I el Blue Ray encara que no acabi de despegar, al final ens tocara canviar.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Mitsu
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dv. 16 jul. 2010, 19:17
Ubicació: Candyland
Contacta:

Re: CCSakura - votació ¿BDBOX o BD i DVD BOX?

ds. 14 ago. 2010, 00:23

Voto per que us dediqueu només a la de BD, perque tenint una tecnologia superior trobo que és bastant absurd seguir amb una d'anterior, i d'aquesta manera hi ha més rapidesa a fer da de BD ;D
Als editors de vídeo ens va molt bé aquesta qualitat d'imatge.
Imatge
 
Koichi
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 268
Membre des de: dj. 08 gen. 2009, 17:47

Re: CCSakura - votació ¿BDBOX o BD i DVD BOX?

dv. 15 oct. 2010, 18:01

Jo voto tambe per la BD. Encara que soc un dels que no ho pot reproduir :ein: penso que per a que la DVD surti sense l'audio Basc val mes l'altra versio :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: CCSakura - votació ¿BDBOX o BD i DVD BOX?

dl. 14 feb. 2011, 21:37

Jo he votat per continuar els dos perquè encara que tardem més la sèrie si algú te presses en mirar-la tranquilament la pot veure sencera en una qualitat acceptapble.
Ara si algu la vol tenir en una qualitat tant bona doncs que s'esperi, que per les coes ben fetes s'ha de tenir molta paciencia!
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants