Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
chronos02
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dl. 17 maig 2010, 21:12

Re: [Projecte] Nana DVDRIP

dv. 17 set. 2010, 00:32

Ara no m'he llegit totes les respostes que s'han ficat, però tinc un dubte molt gros i que fa temps que em ronda el cap...

Això no només va referit a Nana, si no també a altres projectes (molts començats) que he vist. Com és que s'utilitzen resolucions tan estranyes? Segons el que tinc entès (i que tinc bastant clar), la resolució real nativa d'una sèrie, pel·lícula o OAD d'anime a un DVD original (NTSC) és de 480p, ni més ni menys. I en relació a això, circulava un rumor absurd (no aquí, si no entre gent que conec IRL i en algun que altre fòrum de DVDs) que deia que les edicions en DVD Europees (PAL) de productes originaris Orientals i Americans (NTSC) eren superiors en qualitat de imatge (ja que el PAL és de 576p, mentre que el NTSC és de 480p), cosa falsa, ja que els productes llicenciats i reproduïts aquí (excepte certes pel·lícules de Hollywood) tenien (i de fet segueixen tenint) la qualitat base utilitzada en els DVDs NTSC (o sigui, 480p), i feien un rescale de 480p a 576p (com si s'agafés una imatge amb el paint i un la fes més gran manualment, encara que sempre fiquen filtres) per poder adaptar-ho al format PAL.

Doncs això, que puc entendre que es facin versions a 576p, per tenir el DVD PAL, però no resolucions tipus 416p, 411p, etc. No em sonen de res aquestes resolucions, d'on s'han tret?... Atenció, no critico pas, només vull saber la raó d'això i si es fa expressament o senzillament no es tenia informació de la qüestió PAL / NTSC. És simple curiositat.

En qualsevol cas, espero que us vagi molt bé amb el projecte, us desitjo molta sort, el seguiré ja que encara no m'he vist Nana (Encara que tinc entès que és un Shoujo bastant dens).
Visiteu la llista de sèries i característiques:

Visiteu els meus projectes:

Base de dades de Blu-ray d'Anime:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants