Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
aleixzero
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dj. 21 oct. 2010, 20:16

COWBOY BEBOP EN DVDFULL/DVD9 [CATALA]

dg. 24 oct. 2010, 23:14

Bé, costa 80 € la edició en Català, Japonés i Castellá de Cowboy Bebop, i en aquesta web:

http://www.taringa.net/posts/tv-peliculas-series/1636416/Cowboy-Bebop-la-serie-_DVD-Full_.html

hi ha la serie en dvd9/dvdfull però hi falta el idioma català. Sia algú sap com puc fer per a ficar-hi el audio en catalá o si algú ho vol fer puc facilirar-li la série.

Animeu-se a tindre en la prestatgeria Cowboy bebop en Catalá! :profident:
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: COWBOY BEBOP EN DVDFULL/DVD9 [CATALA]

dl. 25 oct. 2010, 00:06

Aquest tema no va aquí (llegeix-te les normes dels subfòrums abans de publicar).

Sia algú sap com puc fer per a ficar-hi el audio en catalá


Respecte a això t'ho hauria de moure al Servei Tècnic (perquè demanes ajuda tècnica) o al Projectes (perquè demanes ajuda per un potser futur projecte propi) però també dius:

o si algú ho vol fer puc facilirar-li la série.


Que pots oferir material per un potser futur Projecte

Et moc el tema a Projectes en definitiva.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: COWBOY BEBOP EN DVDFULL/DVD9 [CATALA]

dl. 25 oct. 2010, 09:23

Sento ser tiquismiquis, pero existint una edicio a la venta amb audio catala que esta molt currada, trobo molt malament que demanis aquest projecte, ja que aixi no s'ajuda gens al maltret mercat d'anime, i per part nostre el que podem fer es intentar comprar les series o pelis que m'es ens agradin i que portin l'audio en catala, i suposo que ells (selecta) ho saben, perque ultimament les pelis i oves (que no series) que treuen porten l'audio en catala abans d'emetres pel 3xl com per exemple sky crawlers, sword of the stanger, evangelion 1.11, evangelion 2.22, la noia que saltava a traves del temps i freedom.
Despres dius que 80 euros es molt car (es la versio que tinc jo del 2008-2009 que va en un estutx de cartro i els dvd en una fundes de cartro emulant els antics disc de vinil, queda molt guapo, a més de una ilustracio signada, 1 dvd d'extres a part del 6 de la serie i un llibre de dissenys, l'unic que em va costar 50€), pero hi ha una altre edicio d'aquest mateix any em sembla, que son els mateixos 6 dvds de la serie de l'edicio de 80 euros pero en caixes slim dobles sense els extres que et comentava, sino no seria tant barat que surt per 30 euros ( per rebaixes pot valer entre 20 i 22) on tens la serie completa amb catala inclos, hi el pots trobar a pagines com fnac, dvdgo, moviesdistrucion o elcorteingles tant fisics com web, o demanar-ho a la teva botiga de comics més propera (aixo si no ho tens tot pirata).
Tambe s'ha de saber comprar, jo per exemple vaig aprofitar i em vaig encarregar a fnac quan hi havia una promocio fa 15 dies la nova edicio de escaflowne (26 cap. en 5 dvd, 1 dvd d'extres, 3 llibres de 100 pag + ó - i baralla de cartes del tarot), eva 2.22 dvd especial i la noia que saltava a traves del temps dvd tot per menys de 90 euros amb despeses incloses, quan escaflowne sol ja val 80 euros.
 
Avatar de l’usuari
Sedmikrasky
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dl. 16 abr. 2007, 19:21

Re: COWBOY BEBOP EN DVDFULL/DVD9 [CATALA]

dl. 25 oct. 2010, 11:18

Afegir els àudios a aquesta versió... es poden ficar, clar. Això si, surt a compte fer-ho? Perquè es pugui fer no vol dir que sigui viable...

A més de saber com s'estructura el DVD (cada botó s'enllaça al capítol sencer o bé a una llista de reproducció on hi ha diversos elements?), caldria saber si realment han recomprimit el bitrate del vídeo i que han fet amb els menús originals. (S'han conservat els botons de l'àudio català? Els menús són estàtics?) Si és així demultiplexant pistes i després afegint "l'àudio" a la estructura del DVD és només un moment. Si son dinàmics i cal afegir el botó de l'àudio en català, val més refer tota la autoria v.v Potser hi ha una altra manera de fer-ho, però jo només sé aquesta.

El procediment en si no és massa complicat, però és molta feina (i encara més si al final s'ha de refer tota la autoria en DVD). Reconec que, quan no tinc cap més alternativa (és a dir, quan sé que al DVD original no hi ha l'àudio en català), a vegades ho he fet.
Ara bé, sabent que l'edició "original" ja porta l'àudio en català "de fàbrica", surt més a compte comprar els originals ;) A més, també et diria el mateix que en taketokun, però crec que ell ja ha estat prou clar ^^
 
Avatar de l’usuari
aleixzero
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dj. 21 oct. 2010, 20:16

Re: COWBOY BEBOP EN DVDFULL/DVD9 [CATALA]

dl. 25 oct. 2010, 17:22

Sento haver-ho fet tan malament ^^u
Es el meu primer forum iniciat (típica excusa)

Respecte a l'edició de 30 €, fa poc van llevar-hi el audio catalá i només están els altres dos. Jo no tinc 70 € (70, no 80), i no crec que els puga aconseguir. Jo no sóc aficionat a la piratería, però just quan anava a comprar-la per 30 € em lleven el català, i els arxius que són molt cars o no es poden obtindre, es poden descarregar. Mira, taketokun, ja he buscat les millors ofertes en moltíssumes págines d'internet, i no dubtes que si trobe alguna oferta m'ho compraré, però és una injustícia el fet que, per el mateix preu, no estiga present el català.

He estat provant un munt de programes i manuals per poder afegir-hi tot jo peró és massa complicat, que spigueu que no em sap greu fer la feina bruta, que temps en tinc molt.
Llegire les normes i col3locaré el post on ha d'estar.

I, el que deia, si algú sap com puc fer-ho, respongueu.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: COWBOY BEBOP EN DVDFULL/DVD9 [CATALA]

dl. 25 oct. 2010, 18:12

doncs aixo que comentes que han tret l'audio en catala de l'edicio de 30 es força extrany, i mirant webs en unes diuen que només te castella i japones (dvdgo, corte ingles, fnac) i en altres que te catala inclos (zonadvd, moviesdistribucion), el que tindries de fer es, per exemple, posarte en contacte via telefon o mail amb moviesdistribucion que segons la web la tenen en stock, y que et diguessin si l'exemplar que tenen te el catala o no, sino directament amb selecta, ja que a la plana web de selecta vision a l'apartat de botiga el pots comprar a 30 euros i diu que porta el catala, pero per assegurarte'n envials-hi un mail. Jo si finalment pujo al salo del manga tambe m'hi fixare, i els hi preguntare, pero ja dic es força estrany, perque t'ho quan has vist que no tenia catala ha sigut a planes webs o en un botiga fisica?
 
Avatar de l’usuari
aleixzero
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dj. 21 oct. 2010, 20:16

Re: COWBOY BEBOP EN DVDFULL/DVD9 [CATALA]

dl. 25 oct. 2010, 21:54

taketokun ha escrit:
t'ho quan has vist que no tenia catala ha sigut a planes webs o en un botiga fisica?



Sí, hi ha alguns errors en les webs i el cas és que em vaig ficar en contacte amb dvdgo i encara no han respost. Provarem en fnac, per`ho veig més difícil.
Ho vaig buscar a dvdgo, que ho havia vist a Media Markt però no tenia el diners. Io més tard, quan m'en vaig enrecordar (que hi tenia altre productes a la llista), no hi era el català. Demà ja trucaré a fnac i ho penjaré i si la resposta es negativa (no català), doncs intentarem que algú m'ajude a fer la feina

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants