Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

[PROJECTE] Azuki DVD [PET] col·laboradors i alguns capítols

dl. 22 nov. 2010, 21:04

*
*
Hem començat la pujada de la sèrie. Podeu mirar-la aquí:
viewtopic.php?f=11&t=17756&p=282192


Imatge
mizumi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 27 maig 2011, 10:26, en total s’ha editat 12 vegades.
 
xxx001
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 534
Membre des de: dj. 28 set. 2006, 00:34
Ubicació: none

Re: [PET] Mikan i Azuki - col·laboradors i episodis pel muntatge

dl. 22 nov. 2010, 21:16

Jo m'apunto aquestes dues sèries em fa gracia tenir-les en bona qualitat. Els que ronden pel foro ja saben que se sincronitzar àudios, ripejar DVD's, ....

En el tema de àudios hi havia algú que en tenia de Mikan, i de Azuki no tinc idea...
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [PET] Mikan i Azuki - col·laboradors i episodis pel muntatge

dl. 22 nov. 2010, 22:02

Dues series mítiques: com a mínim Azuki la conec, Mikan deu ser la única serie d'animació en català que no he vist en ma vida. No fa ni 4 mesos que no sabia res d'aquesta serie: quin crim! xDDD Us desitjo sort i molts anims per aquest MEGAprojecte. I au va, que més en safata no es pot tenir: audios (gairebé tots), video raws originals. Vinga ripejadors i montadors! Feu història amb un megaprojecte com aquest! :yeah: :juas:


PD: falta el 7 de Mikan, no?
 
mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

Re: [PET] Mikan i Azuki - col·laboradors i episodis pel muntatge

dl. 22 nov. 2010, 22:11

>xxx001

Moltes gràcies! Compto amb tu!
Si algú més s'ofereix serà benvingut, ja que són molts capítols per muntar!

>lupinIII

Ostres és veritat! Gràcies. Ja ho he actualitzat.
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [PET] Mikan i Azuki - col·laboradors i episodis pel muntatge

dl. 22 nov. 2010, 22:12

De res :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: [PET] Mikan i Azuki - col·laboradors i episodis pel muntatge

dl. 22 nov. 2010, 22:39

Et moc el tema a Projectes que és on hauria d'anar. Llegeix-te les normes dels dos fòrums i si tens algun dubte preguntem. :adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

Re: [PET] Mikan i Azuki - col·laboradors i episodis pel muntatge

dt. 23 nov. 2010, 11:17

Llegides, gràcies! :yeah:
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Mikan i Azuki - col·laboradors i episodis pel muntatge

dt. 23 nov. 2010, 15:12

Ostres, per fi apareixes, s'ha parlat força de la teva release. Jo t'ajudaria, pero no se sincronitzar ni res d'aixo sempre que ho e intentat no ha anat be la cosa. Espero que amb xx001 la cosa acabi be :yeah:.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

Re: Mikan i Azuki - col·laboradors i episodis pel muntatge

dc. 24 nov. 2010, 08:46

wachimiro ha escrit:
Ostres, per fi apareixes, s'ha parlat força de la teva release. Jo t'ajudaria, pero no se sincronitzar ni res d'aixo sempre que ho e intentat no ha anat be la cosa. Espero que amb xx001 la cosa acabi be :yeah:.


>wachimiro

Sento el retràs amb la sèrie! Jo sóc la primera que vol tenir-la en DVD. Per això vaig començar el projecte XD
Espero que amb l'ajuda de xxx001 pugui treure-la endavant.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [PROJECTE] Azuki DVD [PET] col·laboradors i alguns capítols

dc. 24 nov. 2010, 12:32

Com veig que has tornat amb força, tambe m'apunto a col·laborar amb aquesta release a comprimir sincronitzar el que fassi falta, l'unic que tindre que apendre, pero eixis em va be, per que tinc en ment fer coses que no es troben a la xarxa, i em servira d'aprenentatge.

En comptes de posarnos en contacte per mp, podriem quedar uns dies concrets de la setmana al xat d'animelliure, eixis la cosa sera mes fluida. Opino que es millor fer nomes una release i quan s'acabi començar amb altres, sino et satures de feina i ho deixes.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

Re: [PROJECTE] Azuki DVD [PET] col·laboradors i alguns capítols

dc. 24 nov. 2010, 13:10

Sí, de moment vull fer Azuki i Mikan perquè sinó seria massa feina.
He posat el post de les bessones a st. clare's, georgie i mikan perquè sempre es triga un temps en trobar en reunir la gent, el material, aconseguir els dvds. Amb Mikan i Azuki la cosa ja va rotllada perquè tinc el material i he trobat els trobat els col·labodors. Per això quan abans obrim el fil, abans podrem començar la release. ^^

T'agraeixo que t'ofereixis a sincronitzar i comprimir. El que passa és que jo no em veig capaç d'explicar com es fa per xat. Per mi és massa complicat. Hi ha manuals a internet i foros on la gent pot preguntar i aprendre. Si realment vols aprendre crec que lo millor és que començar per un manual. Jo més o menys sé però tampoc sóc cap experta. Més aviat et podria ajudar en coses puntuals. Si que et puc explicar com capturar l'audio, que per mi és lo més fàcil. Ja em diràs!
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [PROJECTE] Azuki DVD [PET] col·laboradors i alguns capítols

dc. 24 nov. 2010, 19:33

Cap problema, jo l'unic que necessito es saber un programa sencill per sincrinitzar, si ho feu amb adobe audition, doncs la resta ja o busco por ahi. Pero si es amb un altre mes sencill, doncs s'agrairia el nom del programa. Com ho fem pel tema videos y audio. Jo proposo, baixar la raw y afegir-li l'audio sioncronitzat amb el mkmerge eixis no cal recomprimir el video.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

Re: [PROJECTE] Azuki DVD [PET] col·laboradors i alguns capítols

dj. 25 nov. 2010, 09:22

No usarem raws, farem un DVDrip dels meus dvds.
T'envio un MP!
 
LoRe20
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 27 des. 2010, 06:06

Re: [PROJECTE] Azuki DVD [PET] col·laboradors i alguns capítols

dt. 28 des. 2010, 07:21

holaaaa!! soc nova! al final pujareu Azuki-chan al foro?? bones festas a totom!! :yeah:
 
mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

Re: [PROJECTE] Azuki DVD [PET] col·laboradors i alguns capítols

dl. 10 gen. 2011, 21:58

Hola! Si que la pujarem! Estem amb el premuntatge encara. Espero poder començar a pujar-la aviat...!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants