Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

[PROJECTE] Candy, Georgie

dc. 24 nov. 2010, 11:58

Actual·lització a 2 de setembre de 2011: Veig que ja ha passat gairebé un any d'ençà que vaig obrir el fil :ein: Com que hi ha gent que em pregunta quan sortiran Candy i Georgie, volia dir que tinc pendent fer-les quan acabi els que ara estic fent: les Bessones a St. Clare's, Azuki i Mikan. Necessito col·laboradors, així les coses rutllarien més i podria treure-les a un ritme més àgil, així que si voleu col·laborar o sabeu d'algú que voldria participar, feu-m'ho saber, sisplau.

Obro aquest fil per proposar 2 projectes que fa moooolt de temps que espero amb il·lusió que surtin a la llum. Fins ara però no s'han reunit els episodis, però són 2 sèries que molts de nosaltres hem demanat i que ens encantaria tenir en una bona qualitat en DVD.

Al llarg dels anys he parlat amb gent que té capítols o la sèrie gairebé sencera de Georgie o Candy però com no sortien els DVDs al final aquests projectes s'anaven postergant.

Així doncs, proposo que entre tots ho fem possible. Si més no, que ho intentem!

Si proposo això es perquè jo mateixa tinc material. :jaja:

ES BUSQUEN EPISODIS I COL·LABORADORS

BUSCO
Busco gent que presti els VHS o sàpiga capturar el so i el vulgui cedir per fer els projectes.
Busco col·laboradors que vulguin montar les sèries.

OFEREIXO
Jo ofereixo els meus àudios.

Us dic lo que tinc en VHS:

CANDY CANDY
Imatge
Català: No sé dir quants episodis tinc però jo diria que tinc més de la meitat de la sèrie en VHS.
Castellà: Tinc alguns episodis passats a DVD que vaig capturar de les cintes d'una amiga meva. La imatge i el so són molt bons.
Seria un "puntazo" fer una versió triaudio pels 50 primers episodis. Potser es podria demanar als que en el seu moment van fer el VHSrip del capítols en castellà si voldrien cedir-nos els seus àudios.

GEORGIE (LADY GEORGIE)
Imatge
Català: Tinc tota la sèrie en VHS a bona o molt bona qualitat de so en tots el capítols, i d'imatge també en la majoria dels capítols.
Castellà: Es podria fer triaudio encara que amb la versió dual o només català ja estaria contenta perquè no vaig veure la sèrie en castellà. Crec que als vídeos que vaig gravar es va gravar en dual (japonès-català) però ho hauria de mirar.


PROPOSTA DE PROJECTE

CANDY i GEORGIE: DVD o VHSRIP
De Georgie ja han sortit els DVDs japonesos i de Candy no ho sé però es podrien fer amb els coreans que existeixen que són els que millor es veuen i la sèrie està sencera, trets del francesos que van sortir que ja no estan a la venta (només va sortir fins a l'episodi 46). O simplement fer un VHSrip de cintes que es vegin bé.

Opcions:
- (DVD) Que algú els tingui o els vulgui comprar *o*
- (DVD) Fer una col·lecta entre tots i comprar-los.
- (DVD) Que algú els trobi els baixi per internet (si algú sap usar els programes de descarrega japonesos es possible que es poguessin aconseguir)
- (VHS) Fer un VHSrip de bona qualitat dels capítols catalans.
mizumi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 16 oct. 2011, 12:39, en total s’ha editat 15 vegades.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [PROJECTE] i [PET] Bessones a St. Clare's, Candy, Georgie

dc. 24 nov. 2010, 12:23

Jo ara vaig malament de pasta, sino ajudaria. Les bessones a st.Clare's aqui van pujar uns quants, potser et serveix.

http://www.mcanime.net/descarga_directa ... 0_26/11726
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

Re: [PROJECTE] i [PET] Bessones a St. Clare's, Candy, Georgie

dc. 24 nov. 2010, 12:59

Gràcies Wachimiro. Sí, aquest link es el muntatge de l'Amiko que comentava al primer post. :)
He editat afegint el link que has posat!
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: [PROJECTE] i [PET] Bessones a St. Clare's, Candy, Georgie

dv. 26 nov. 2010, 19:43

Doncs si portessis aquests 3 projectes a bon port m'hauria de treure el barret, aquestes sèries clàssiques costen molt d'aconseguir. Sobre els DVDs, no crec que s'hagin de comprar, si existeixen segur que es troben per baixar en algun lloc de l'immens Internet.

Sobre Les Bessones a St. Clare's no sabia que només faltaven 6 àudios en Català! Quina llàstima!

En fi, sobre ajudar-te, jo no puc, no disposo de cap àudio ni vídeo d'aquestes sèries i això que les recordo totes 3. Espero que puguis portar els projectes, com he dit, a bon port :adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

Re: [PROJECTE] i [PET] Bessones a St. Clare's, Candy, Georgie

dv. 26 nov. 2010, 20:20

De Georgie jo vaig donar les cintes a una persona i pel que m'ha comentat és un projecte que ja està en camí. Jo tenia quasi tots els capítols, me'n faltaven ben pocs. Igual entre els teus més els que vaig donar, sumen tots els capítols.

Abans de comprar res, miraria que no estigui per internet, perquè ho pugen quasi tot avui dia.
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [PROJECTE] i [PET] Bessones a St. Clare's, Candy, Georgie

dv. 26 nov. 2010, 20:39

Si, exacte ^^. Hola tesa!. Ja he comentat que quan es vulgui fer el projecte de Georgie "re-cediré" les VHS que em vas donar. :yeah: Tot i així recomprovaré les cintes a veure quants i quins capitols hi ha. :adeu:
 
mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

Re: [PROJECTE] i [PET] Bessones a St. Clare's, Candy, Georgie

ds. 27 nov. 2010, 13:01

>Kero
Sí, jo també em treuria el barret jaja XD

Kero ha escrit:
Sobre Les Bessones a St. Clare's no sabia que només faltaven 6 àudios en Català! Quina llàstima!

Encara no sé quants falten. Em sembla que tenir-ne en tindré tots si compto amb els que hi ha a internet. El que passa és que alguns dels que tinc no se senten bé.

>tesa
Sí, jo crec que podrem fer Georgie amb tots els àudios. :D La idea que tinc seria fer primer Mikan i Azuki i en terminar-ne una d'elles (segurament Mikan per ser molt més curta) començar amb les d'aquest post. Si algú més s'ofereix per sincronitzar, distribuir i tal potser podem anar amb més ritme. Ja s'anirà veient.

>lupinIII
:yeah:
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [PROJECTE] i [PET] Bessones a St. Clare's, Candy, Georgie

ds. 27 nov. 2010, 18:39

Jo estic amb tesa. Primer faria Mikan, que sembla ser mes curta, i després anar fent series de més capitols :) Bé, primer de tot caldria esbrinar qui té els audios que falten de Mikan i qui ho farà. Carai, això sembla unes obres tipus arquitecte o una cosa per l'estil: "Això ho farà Gaudí i això Puig i Cadafalch" xDDD. Suposem i esperem que no hi haurà "censura" a les series, més que res per l'època que es va emetre i si hi havia res censurable... :blink: ^^u
 
mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

Re: [PROJECTE] i [PET] Bessones a St. Clare's, Candy, Georgie

dg. 28 nov. 2010, 11:16

Ja hi ha una persona que s'ha ofert a ajudar-me amb el muntatge de Mikan. Així que poquet a poquet anirem fent!
Jo crec que a Catalunya es van emetre integrament, sense censurar.
 
Avatar de l’usuari
misao
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dl. 10 gen. 2011, 11:16

Re: [PROJECTE] i [PET] Bessones a St. Clare's, Candy, Georgie

dj. 10 feb. 2011, 10:08

Hola, soc nova i voldria saber com va aquet projecte

Jo potser podria ajudar amb alguna cosa.

De Georgie tinc la serie baixada d'internet en castellà i están tots el capitols, puc passar-la si necesiteu els videos. Ara mateix no recordo si la qualtat es bona o no, pero a la pàguina on la vaix trobar posa que el video es va treure del DVDs francesos o sigui que suposo que la qualitat es bona.
De Candy em sembla que dec tenir algún capitol graba en català en VHS, pero ho tindria que mirar també.
De les bessones aSt. Clare's i Mikan em sap greu pero no tinc res de res.

Si us serveix alguna cosa del que tinc ho passaria amb molt de gust. Espero que aquet projecte es pugui portar a terme ja que son series que tots recordem amb molt d'afecte i sembla que están oblidades per TV3, dubto que les tornin a emtre.
Imatge
 
mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

Re: [PROJECTE] i [PET] Bessones a St. Clare's, Candy, Georgie

dj. 10 feb. 2011, 17:22

Hola misao!
De moment estem treballant en azuki i mikan. Se que fa setmanes que ja ho vaig dir pero les coses marxen lentament pero anem progressant. Amb els muntatges solen haver imprevistos continuamemt i es dificil coordinar a tothom, trobar el temps per fer les coses d'una manera agil, etc., pero sapigueu que les coses marxen per bon cami.

Pel que fa a les bessones, la meva idea es montar-la quan acabem mikan o azuki. Ja tinc tots els audios capturats i he de mirar si em falta algun i en que qualitat estan encara que la majoria segur que estan be.

I pel que fa a georgie, voldria montar-la en acabar les bessones i ja tinc tots els audios capturats. El que passa amb georgie es que ho vull fer amb els dvds japonesos i son cars i dificils d'aconseguir. De fet es un projecte que anava a fer una noia que conec que te els dvds japonesos i potser acabara fent ella el muntatge o el fem conjuntament. Arribat el moment de montar-la ja veurem com va la cosa i que fem.

Quant a candy candy passaria quelcom semblant que amb georgie. Pero sigui com sigui es muntaren ambdues.

Quant a la retranmissio de les series, el mes probable es que ja hagin esgotat totes les emissions que tenien. Les cadenes solen comprar x serie amb el permis per emetre-la x anys o x cops, no se ben be com va. I amb aquestes series ja van cumplir el cupo...

Si pots capturar els audios de candy i passar-me'ls t'ho agrairia :)
 
Avatar de l’usuari
misao
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dl. 10 gen. 2011, 11:16

Re: [PROJECTE] i [PET] Bessones a St. Clare's, Candy, Georgie

dv. 11 feb. 2011, 14:54

Molt be doncs buscaré a les cintes VHS que tinc a veure que trobo :yeah:
Suposo que trigaré una mica perque tinc molt poc temps. Em sembla que també tinc algún d'Azuki, pero ho tinc que mirar. Ja he lleguit l'altre post de Azuki i com que ja se quins capitols falten si tingues algún d'aquest ja avisaria

Ja em tornaré a passar per aqui quan tingui els audios capturats, endavent amb el projecte i moltes gracies per l'esforç que esteu fent ;-)
Imatge
 
mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

Re: [PROJECTE] i [PET] Bessones a St. Clare's, Candy, Georgie

dl. 14 feb. 2011, 09:34

Doncs perfecte, moltissimes gracies!
 
mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

Re: [PROJECTE] i [PET] Bessones a St. Clare's, Candy, Georgie

dt. 15 feb. 2011, 19:20

He afegit la llista del àudios que tinc de "Les bessones a St. Clare's"! Feu-li un cop d'ull, sobretot si teniu àudios de la sèrie!
 
Avatar de l’usuari
misao
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dl. 10 gen. 2011, 11:16

Re: [PROJECTE] i [PET] Bessones a St. Clare's, Candy, Georgie

dc. 16 feb. 2011, 14:58

jo tinc alguns audios de les bessones i s'hi no vaig errada diria que tinc tots els que dius que se senten malament (ho tinc que mirar). Tinc el capitol senser (imatge + audio), si vols t'ho puc passar així mateix o nomes l'audio, pero llavors necesitaria que algú em digues algún programa per porder fer-ho ^^
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants