Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
kuchiyosenojutsu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dv. 29 gen. 2010, 20:33

[PROJECTE][PET] Pocket Monster Best Wishes

dc. 08 des. 2010, 23:11

Hola a tots, he anat llegint noticies noves d'anime per diferents webs i m'he donat compte de que estan treient capitols de la nova generacio de pokemon, la cinquena si no m'equivoco. Podrieu substitularla? :xiulant:

M'ofereixo a fer els estils, dels personatges, ja que domingo l'aegisub, pero no m'atreveixo a fer timming perquè estic una mica desentrenat i ja no m'en recordo gairabe de totes les funcions de l'aegisub per fer un bon timmeig. Feu-me saber si es tira endavant amb el projecte siusplau.

Gracies :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

Re: [PROJECTE][PET] Pocket Monster Best Wishes

dj. 09 des. 2010, 14:14

Em penso que no trobaras ningú que subtituli pokemon en català. Pel que jo sé, es va fer fins a la segona-tercera temporada en català però el poc exit que va tenir en aquest idioma no la van continuan fent (em refereixo a doblada oficialment).

En castellà podras trobar fins a la temporada 11.
 
Avatar de l’usuari
kuchiyosenojutsu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dv. 29 gen. 2010, 20:33

Re: [PROJECTE][PET] Pocket Monster Best Wishes

dj. 09 des. 2010, 16:06

No sabia jo això! :o. Bueno pero com a projecte per substitular-la que us assembla?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: [PROJECTE][PET] Pocket Monster Best Wishes

dj. 09 des. 2010, 22:05

En català no he trobat res de Pokémon doblat.

Sí que he trobar en valencià: http://www.youtube.com/watch?v=jtBaiLYW ... re=related

Tot i que ho titulen com català... ^^u
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kuchiyosenojutsu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dv. 29 gen. 2010, 20:33

Re: [PROJECTE][PET] Pocket Monster Best Wishes

dj. 09 des. 2010, 22:17

Gracies Miles, però no m'esteu responent a lo del projecte. Siusplau, algú de l'equip del fansub pot opinar en aquest tema respecte la meva proposta? :(
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: [PROJECTE][PET] Pocket Monster Best Wishes

dj. 09 des. 2010, 23:41

Noi, és que sincerament és força difícil que algú s'interessi per una sèrie com aquesta. A més, amb perdó, prácticament estàs demanant que et facin el fansub, perquè fer els estils és un 5% de la feina. No t'ho dic de mala manera, ni et vill desilusionar, però has d'entendre que amb aquests condicionants doncs trobaràs poquíssima gent que accedeixi.

No obstant, crec que a Mcanime hi ha fansubs que s'estàn ocupant d'aquest anime. Això sí, en castellà.

Sort :adeu:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants