Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

ho faig?

si
11 (65%)
no
5 (29%)
depend el temps que triguis
1 (6%)
 
Vots totals: 17
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

[PROJECTE] LES AVENTURES DEN FLY

dl. 24 gen. 2011, 12:43

Be, doncs tinc pensat tambe fe aquesta serie, pero tal i com yu yu sera lent el process, la versio seria en catala y japo, ja que no tinc el suficient material en castella per fer-la en condicions, tambe cualsevol material relacionat amb fly sera benvingut, tambe necesitaria algu que la subtitules en catala i castella, si algu sofereix la podrem tirar endabant, ja que aixo dels subtitols no es el meu fort.

La release constaria de els 13 primers episodis en cualitat raw japonesa del vhs, i el reste segurament de la versio tvrip italiana, encara no ho he decidit del tot aixo, perque agafar la release italiana despres de els primers 13? doncs perque apartir de aquest capitol tenen molta menys cualitat i es una altre release distinta, i la cualitat es millor la italiaana, pero tambe te les seves coses dolentes, com un logo molt gran, si algu la te grabada en tvrip i vol colaborar que ho digui, ja que la cuestio es tenir la maxima cualitat, tant de audio com de video, tambe estic asabentat de la versio que corre per aqui, per desgracia aquestes persones no tenian el suficient material per posarla tambe en japones, i a mes a mes, en molts capitols cambia la cualitat del resum i del audio, sense contar els ultims capitols den baran, on no tenian resums i van posar uns de un rips que circulaban per emule que eran dolents, el que vull dir esque tinc tot el material, gracias a uns cuants usuaris, entre ells semi-demonio i un altre que no se si te conta aqui, ve algu sofereix per subtitular i/o portar material per ajudar?

captures:

Imatge

Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [PROJECTE] LES AVENTURES DEN FLY

dl. 24 gen. 2011, 20:56

Pel que comentes, hi hauria un canvi de raws amb logo inclos. La serie ja esta feta. Potser val la pena deixar les coses com estan. Per que per tenir els episodis amb logo d'una cadena italiana, millor deixar-ho com esta.

Link serie: viewtopic.php?f=51&t=16166
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] LES AVENTURES DEN FLY

dl. 24 gen. 2011, 22:28

wachimiro ha escrit:
Pel que comentes, hi hauria un canvi de raws amb logo inclos. La serie ja esta feta. Potser val la pena deixar les coses com estan. Per que per tenir els episodis amb logo d'una cadena italiana, millor deixar-ho com esta.

Link serie: viewtopic.php?f=51&t=16166


si llegeixes, veus que he comentat precisament aquesta versio, on faltan coses com resums amb la mateixa cualitat per que no sembli estrany, i lo de perque tenir els episodis italisn, doncs per la sencilla rao que son de cualitat semblant als 13 primer capitols.
 
Avatar de l’usuari
kinoket
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dj. 22 jul. 2010, 17:01

Re: [PROJECTE] LES AVENTURES DEN FLY

dt. 25 gen. 2011, 03:11

Jo tampoc trobo gaire sentit, no se, anar repetint releases no val la pena, seria millor que algú que en sàpiga pogués completar Slump o Ranma, la versión de'n Marc R és ja molt bona, jo no me la baixaria pas, seria com baixar dues vegades lu mateix, però fes el que vulguis :adeu:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] LES AVENTURES DEN FLY

dt. 25 gen. 2011, 11:58

kinoket ha escrit:
Jo tampoc trobo gaire sentit, no se, anar repetint releases no val la pena, seria millor que algú que en sàpiga pogués completar Slump o Ranma, la versión de'n Marc R és ja molt bona, jo no me la baixaria pas, seria com baixar dues vegades lu mateix, però fes el que vulguis :adeu:


perque dius res de repetir releases? la den marc no te el audio en japones ni subtitols, a mes del que ya he comentat, que la vull tota igual, sense cambiar els resums a altres rips, ni barrejar cualitats de audio.

per cert, dr slump y ranma estan fent rips i estan complentanlas.
 
Avatar de l’usuari
kinoket
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dj. 22 jul. 2010, 17:01

Re: [PROJECTE] LES AVENTURES DEN FLY

dc. 26 gen. 2011, 01:08

No no, fes el que vulguis, però ttrobo que tindries massa feinada per una serie que ja tenim un altre bon rip, jo no la baixaria, deia lo de Ranma o Slump com a exemple, portem anys i anys per completar-les i estan a mitges des de fa un munt de mesos, pero si vols fer aquesta, endavant company :adeu:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] LES AVENTURES DEN FLY

dj. 03 feb. 2011, 16:04

kinoket ha escrit:
No no, fes el que vulguis, però ttrobo que tindries massa feinada per una serie que ja tenim un altre bon rip, jo no la baixaria, deia lo de Ranma o Slump com a exemple, portem anys i anys per completar-les i estan a mitges des de fa un munt de mesos, pero si vols fer aquesta, endavant company :adeu:


no si per aixo demano la votacio de la gent, nomes et deia que la mateixa en si no es, per els subs i el japo, i per intentar tenir la release a la maxima cualitat tant de resums com de audio com el capitol en general, ja que aquesta ultima release es molt bona pero llastima que se sentin en els audios frecuencies de altres canals, llastima que aquesta serie no estigui capturada en tdt sino la cualitat seria insuperable, ho dic perque no esta per dvd jeje.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants