Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dj. 24 març 2011, 14:41

Bruga94 ha escrit:
per cert Lee, fa poc (per nadal) vaig veure la sèrie de la teva firma, no sé si es deia Kaiji o alguna cosa així, saps si la han continuat? Perquè sinó m'equivoco la van deixar penjada oi?


Xacte, Kaiji. Seh, la continuació estava confirmada des de fa mínim un parell d'anys però fou fa uns mesos que es va anunciar l'emisió de la 2a temporada (actualment en manga n'hi han quatre si no recordo malament) que començarà a l'abril. Aleshores només hi va haver un fansub (Tanoshii) qui la va traduïr, però després de la moguda kaijiana crec que tindrem molts grups que babejaran per fer-la, sumant-li hoygans i tal.
Imatge
 
Bruga94
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dl. 21 març 2011, 15:27

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dv. 25 març 2011, 18:42

Aviam, acabo de entrar al facebook del 3xl de Death Note i acabo de posar:
Aviam per quan Code Geass en Català en el Canal 3XL!! :3

I em responen:
Prenem nota!! †

Podria ser(en un futur) Code Geass en Català pel 3XL?!!!!

Així segurament no faltaria fer el Fandub jajaj.

Que opineu??? :)
Code Geass, el millor anime de la història i el més èpic! :)
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dv. 25 març 2011, 19:06

Que si han portat Death Note que només té 15 episodis bons, pq no Code Geass que té 21 episodis bons i un perfil similar a DN?
Imatge
 
Bruga94
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dl. 21 març 2011, 15:27

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dv. 25 març 2011, 19:44

Uzumiya ha escrit:
Que si han portat Death Note que només té 15 episodis bons, pq no Code Geass que té 21 episodis bons i un perfil similar a DN?

O.O'
21 episodis bons de 50?? Home... jo crec que tots els episodis de Code Geass son bons, fins i tot aquests com per exemple de festivals, perquè sinó tot estratègies i batalles acabaria cansant. xDDDD
vinga salutacions!
Code Geass, el millor anime de la història i el més èpic! :)
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dv. 25 març 2011, 21:13

Però és que tampoc feien falta 50 episodis, amb 30 com a molt ja omplien tots els forats negres però no, 50 i amb escletxes i mindfucks sense sentit.

L'argument de Code Geass segurament estava previst per una temporada, però vist l'èxit i el fandom originat és evident que al final d'aquesta anaven obrint més i més anècdotes, i clar, els festivals ajuden molt per excitar fangirls i fanboys, aquí incloc els visual drama dels banys termals i concurs de bikinis, etc. ^^u

Sí, a mi la segona temporada no em va agradar gaire excepte quatre coses comptades. I vull dir, la primera després de 2 revisions reconec que no era taaaaaan bona com la veia en un principi, però és un producte molt ben enfocat cap al fanservice, i de vegades no és pas dolent, la vai disfrutar com un enano.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

ds. 26 març 2011, 12:17

Bruga94 ha escrit:
21 episodis bons de 50?? Home... jo crec que tots els episodis de Code Geass son bonS

Ja, però crec que molt imparcial no ets, sobretot per la firma que diu "Code Geass, el millor anime de la història i el més èpic! :)" xD
A mi la primera temporada em va encantar, tot i tenir episodis de relleno/fanservice que sobraven, però bé, és allò que dius, que de tant en tant no passa res... a no ser que sigui Eureka Seven i el seu partit de futbol...
La segona temporada és un despropòsit de la mida de Gundam 00 S2, Final Fantasy X-2, King of Fighters XIII i Piratas del Caribe 3.
Imatge
 
Bruga94
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dl. 21 març 2011, 15:27

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

ds. 26 març 2011, 18:30

Aviam, els visual drames aquells per mi sobren però vaja que fi farem xD, després els festivals per a mi estan be, una miqueta de descans de batalla en batalla no va del tot malament, sinó acabaria cansant de tantes batalles i tanta acció xD
I Uzumiya, pel que dius de la 2a temporada o.o
Jo prefereixo 1000cops més la segona que la primera, d'acord que de vegades se'n van una miqueta del tema, pero vaja:

---SPOILER----

L'acció es més intensa
Els punts clau: Mort de Charles i Marianne, mort de la shirley,rollo.
Zero requiem, home, jo la veig superior i el final es buff.. insuperable,èpic... el millor final que he vist sense dubte

Salutacions!!!!!!!!!!!
Code Geass, el millor anime de la història i el més èpic! :)
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

ds. 26 març 2011, 18:43

Bé, per gustos colors, no vull dedicar-me ara a discutir això aquí : P
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

ds. 26 març 2011, 19:39

Bé, és que en el seu temps vam tenir un fil on seguiem al dia l'emissió de Code Geass R2 i hi han certes cosetes que no estavem gens d'acord, entre aquestes l'spoiler que has mencionat:

Spoiler: mostra
La mort de Charles i Marianne, tantes voltes i complots per fotre by the face un Geass contra Jupiter (i ojo, que no s'explica què és quan a la primera temporada apareix milers de vegades en flashback amb una bona colla de bruixes...

El Zero Rèquiem de Vendetta estava molt bé, això no t'ho nego.

Els festivals no justifiquen res, simplement estalvi de pressupost per Sunrise, la sèrie tampoc és que precisament sigui de molta acció, val, hi han batalles però no és el fil conductor, més que descans és fanservice directe, ara si després portava un bon cliffhanger l'episodi perfecte, com aquell que Suzaku li passa el telèfon a Lelouch.


Vull dir, a mi la sèrie em va agradar molt i està entre els TOP d'aquest últims anys, però per molt que m'agradi una cosa també hai de saber veure les seves pifies.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dg. 27 març 2011, 21:20

Lee ha escrit:
Sí, a mi la segona temporada no em va agradar gaire excepte quatre coses comptades. I vull dir, la primera després de 2 revisions reconec que no era taaaaaan bona com la veia en un principi, però és un producte molt ben enfocat cap al fanservice, i de vegades no és pas dolent, la vai disfrutar com un enano.


Ni més ni menys, és exactament el que comentes, Lee.
Penso que tot i ser una bona sèrie no passa d'aquest terme i també crec que en 35 episodis l'haurien pogut enllestir, però que fa la fama i el hype?? Doncs que treguin més episodis. Donem-nos per satisfets que només té 2 temporades relativament curtes, com Death Note. Les bones sèries, si s'embruten per temes aixi, perden la qualitat i sincerament, no ho trobo massa bé.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dg. 27 març 2011, 21:41

L'anime de Death Note no té dues temporades.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dg. 27 març 2011, 23:51

No té dues temporades però com si les tingués, Uzu.
És curiós com en el 2 opening amaguen tant la figura de near i mello...imagino que per evitar de fer grans spoilers...
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dl. 28 març 2011, 11:34

No té dues temporades, però és com si en tingués 5 o 6, posats a partir pq sí.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dl. 28 març 2011, 20:38

Nightsirk ha escrit:
Donem-nos per satisfets que només té 2 temporades relativament curtes, com Death Note.


Bé, curtes curtes, m'hi penjo de "relativament" perque no ho són, estan dins del termini normal que té qualsevol cadena televisiva japonesa amb una sèrie; 25-26-27 episodis porraí.

Death Note és un cas especial, l'adaptació de Madhouse és notable però la van destrossar força durant la primera etapa que naven a pas de tortuga, després capítol filler que dius, perdona? si la sèrie ja està sencera i no és pas tan costosa de dibuixar, ni que tingués quilos d'acció! I finalment suar del guió original by the face, final inclòs.

Bé, com que ja s'ha dit adaptació, no és gaire útil comparar-les en qualitat d'anime, que és el que entenc quan parles de DN Nightsirk, millor manga, però també es fa conyàs cap al final.

I crec que és el que té de bo Geass enfron de DN si les comparem per idea base i personatge maquiavèl·lic, que la primera no avorreix tant, per molts LOLazos que et topis amb R2.

D'altra banda, abans que s'ha tocat la idea de llicència de la sèrie, m'extranya molt que no se'n hagi parlat, o bé les produccions enllacen Geass-Sunrise amb Gundam i suen, perque a USA no va trigar gens a caure. I al mateix temps, es disputa el nyordo de Kai, enfin...

PD: I que m'acabo d'assabentar, que Kai no adapta tota Z. Jojo, quins ous Toei. Però bé, sord que no ha trigat en veure la merda seca que estava parint.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dt. 29 març 2011, 10:51

Suposu que deuen disposar de l'audio 5.1 i tot i això i haura troços que no se si els podrien fer bé ja que la veu + alguns sorolls de lluites, al caminar i coses d'aqueste van incloses al canal de veu barreixada amb aquesta.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants