Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Bruga94
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dl. 21 març 2011, 15:27

Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dl. 21 març 2011, 15:43

Code Geass: Lelouch de la Rebel·lió
Imatge


Amb aquest projecte tinc l'objectiu de intentar, per el menys intentar doblar aquest magnífic anime i montar un equip de dobladors (Nois,Noies...) :yeah:
Suposo que aquest anime el coneix força gent, l´únic que aquí no ha és força coneguda ja que no l'han treta mai, en canvi han posat per exemple al 3XL com Death Note o Bleach, Death Note es bona, pero no tant com Code Geass :profident: i .. vaja ... Bleach no la soporto, es horrible (pel meu gust)
I la pregunta és, us faria il·lusió Code Geass doblat al Català? Us vuldrieu animar a posar-vos en el paper de'n Lelouch,Suzaku,Kallen,Shirley,C.C....?
No dubteu! Jo aniré apuntant la gent que vulgui col·laborar i anirem fent un petit equip(això si som pocs, que espero que no passi, com més siguem més riurem)!! :)
I pel final només fa falta dir que tinc Code Geass en 1080p (la màxima qualitat), osigui que Code Geass en Català en 1080p quedaria fantàstic.

Que opineu? Te futur aquest projecte?

Salutacions i espero col·laboradors! :) :D :P
Code Geass, el millor anime de la història i el més èpic! :)
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dl. 21 març 2011, 23:43

Un fandub? LOL

Però com a iniciativa he de reconèixer que és bona xD. Suposo que en Nightsirk podrà aconsellar als voluntaris. Però abans de doblar s'hauria de traduir molt bé perquè encaixessin les frases dins del seu temps de parla... Això ho estic provant amb Tales of Symphonia però és bastant difícil.

Podria ser divertit ^^.
 
Avatar de l’usuari
itrebla
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 53
Membre des de: dj. 13 gen. 2011, 20:32

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dt. 22 març 2011, 00:03

Però m'imagino que deu fer falta un bon equip de doblatge, per obtenir una bona qualitat de so i buscar unes veus que encaixin en el personatge. Jo ho veig molt complicat i a la vegada interessant. A més, seria necessari que els futurs dobladors fossin de bcn o rodalies no?
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dt. 22 març 2011, 18:16

Si el doblatge és amb el micròfon de l'ordinador... SIUSPLAU NO!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dt. 22 març 2011, 19:56

Home un dobletge ben fet encara que sigués per principians estaria genial, pero bueno, es qüestió de posar-se, i em sembla que això es sempre el més difícil.
Imatge
 
Bruga94
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dl. 21 març 2011, 15:27

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dt. 22 març 2011, 20:58

jueghje: home jo també crec que es bona i que pot tindre futur, es requereix molta paciència però vaja, tampoc ho tenim que fer tot en 2 dies jeje :)
Sempre podriem doblar el primer capítol doblat i preguntar l'opinió del fòrum.
Itrebla: Et dic el mateix que el company d'adalt, paciència molta paciència però vaja sempre es pot doblar un capítol i demanar opinió. I no faria falta que tots fossim d'aquella zona de Barcelona, sempre els arxius poden enviar-se per internet(correu,servidors etc) això si, si ho aconseguim no desmenteixo la quedada de tot l'equip :)
Miles_prower: Compte amb el del meu iPod Touch? hahaha, home si tens uns quants diners per regalar-nos un estudi de só avisa xD, perquè tingui que ser per micròfon no vol dir que sempre la qualitat tingui que ser dolenta xD
brujo_toni: Si, es necessita molta paciència, però vaja, jo crec que la iniciativa es bona :) Merci pels ànims!!

Vaa animeu-vos :) :)
Code Geass, el millor anime de la història i el més èpic! :)
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dt. 22 març 2011, 21:41

Bruga94 ha escrit:
Compte amb el del meu iPod Touch? hahaha, home si tens uns quants diners per regalar-nos un estudi de só avisa xD, perquè tingui que ser per micròfon no vol dir que sempre la qualitat tingui que ser dolenta xD

No... és físicament impossible que hagi bona qualitat d'audio amb un micròfon d'aquest calibre.
Si fos un micròfon més o menys bo connectat al pc, encara.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dt. 22 març 2011, 22:41

la inisiativa i les ganes que tens son extraordinaries,pero tambe tai de dir que estas flipat. a10 :yeah:
 
Bruga94
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dl. 21 març 2011, 15:27

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dt. 22 març 2011, 23:05

Uzumiya, nono era una broma si que tinc micròfons bons. ^^u
xaiman: joder tiu, flipat? això tu potser però a mi no m'ho diguis, sembla molt difícil fer un doblatge però tampoc ho es tant, porta feina i s'ha de tindre molta paciència perquè tot no surt a la primera, però vaja, si tens paciència i fas un ritme constant la feina, no veig perquè m'he de flipar.....
Code Geass, el millor anime de la història i el més èpic! :)
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dt. 22 març 2011, 23:17

Ah val doncs si lo del ipod era broma llavors no dic res xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dc. 23 març 2011, 02:14

Abans de començar, tens el capítols sense les veus per a poder doblar-los? O manera de aconseguir-los?
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dc. 23 març 2011, 08:22

Bé, és una bona proposta però sens dubte no fácil de portar i més enllá d'això, que tots els que doblin tinguin bons micros i programes per grabar ja serà una altre història.
EN qualsevol cas, la iniciativa almenys, m'agrada.
Anem-ne parlant, aviam que surt de tot plegat.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dc. 23 març 2011, 18:19

Idea amb bones pretensions, però esteu parlant de Code Geass, no sé si a nivell fandub podreu assolir una certa qualitat respecte l'original del que us basareu. Endavant, que jo seré el primer en escoltar-ho, tinc curiositat en veure com us apanyareu amb això :profident:



xaiman ha escrit:
la inisiativa i les ganes que tens son extraordinaries,pero tambe tai de dir que estas flipat. a10 :yeah:


Vostè no era el que deia que cobrava un sou extraordinari i estava forrat fins els picarols de bitllets, i que preguntàvem a què et dedicaves i no deia ni piu? a10 :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dc. 23 març 2011, 20:42

La veritat és que ha de ser força complicat riure davant d'una pantalla i sense cap motiu aparent. Millor fer-ho quan estigueu sols a casa, ja m'enteneu xD.

Però anem per parts. Tens almenys la traducció de l'episodi? Em podria encarregar d'adequar-lo als temps de parla ja que, com he dit abans, m'hi estic acostumant força xD. I si no, s'hauria de començar des de zero o demanar permís a algun fansub en català (crec que aquí n'hi havia algun que havia començat a traduir Code Geass).

Requisits:
-Voluntat.
-Disponibilitat.
-Episodis sense veus.
-Traducció i adequació dels textos.
-Assignació de personatges.
-Material (micròfon, programes, etc.).

I més o menys seria això.

Reconec que m'estan entrant bastantes ganes de veure com quedaria xD.
 
Bruga94
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dl. 21 març 2011, 15:27

Re: Què? Code Geass doblat al Català? ^_^

dc. 23 març 2011, 20:58

Bilkoff: Si, sé com aconseguir-ho, hi han molts programes especialitzats en aquesta funció :)
Nightsirk: Si, paciència i aviam si hi ha algú que vulgui col·laborar :P
Lee: Home suposo que al originar és insuperable, però hi han parts com les rialles de'n Lelouch que les podem deixar amb les originals, perquè crec que la rialla que has posat tu, es insuperable per molt que t'hi esforçis jajaja, per cert Lee, fa poc (per nadal) vaig veure la sèrie de la teva firma, no sé si es deia Kaiji o alguna cosa així, saps si la han continuat? Perquè sinó m'equivoco la van deixar penjada oi?
jueghje: ostres :O acabo de enviar la resposta i just també envies la teva, anem per parts com tu dius :P
1.- Si, tinc la traducció al castellà
2.- Crec que un Fansub estava fent una traducció, però no un Fandub, doblatge. I com dic el fil, podriem provar de traduïir un episodi i demanar opinions :)

Salutacions a tots!!! :)
Code Geass, el millor anime de la història i el més èpic! :)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants