Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
jonal
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 06 set. 2011, 15:27

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dc. 07 set. 2011, 02:26

Bones Otakus!

Escric Al forum perquè tinc una col·lecció de cintes VHS de manga. La majoria originals. Jo no en faré res però em sap greu que quedin en desús. Les pel·lícules que tinc són les següents:

- Neon Genesis Evangelion (tota la serie)
- Neon Genesis Evangelion death & rebirth i the end of evangelion (versió original subtitulada)
- 3x3 ojos 1
- 3 x 3 ojos 2
- Record of Lodoss War (tota la serie)
- Akira
- Devilman
- Devilman II
- ¿Estas arrestado!
- Ranma 1/2 nihao mi concubina
- Ranma 1/2 Akane y sus hermanas
- Spawn
- Ghost in the Shell
- Ninja Scroll
- Venus Wars
- Escaflowne vol 3
- Escaflowne vol4
- Urotsukidoji III
- Nicky la aprendiz de bruja
- Tenchi Muyo 1
- Tenchi Muyo 2
- Tenchi Muyo 3
- Tenchi Muyo 4
- Kishin heidan
- Grey
- Bola de Drac Z: el més fort del món
- Bola de Drac Z: Garlick Junior immortal
- Bola de Drac Z: la super batalla
- Bola de Drac Z: el regreso de Broly
- Bola de Drac Z: el combate definitivo
- Bola de Drac Z: el ataque del dragón
-Tekken 1
- Tekken 2
- Street Fighter II the movie
- Street Fighter II V la serie 1
- Fatal Fury
- Fist of the North Star
- La princesa Mononoke
- Green Legend Ran (tota la serie)
- Tokyo Babylon I
- Tokyo Babylon II

(totes aquestes originals)

també tinc gravat del mític programa del 33 manga! les següents pel·lícules (en català):

-Arió
-Megazona 23
-Plàstic Little
-golgo13
- heroïs a la galaxia
- Alita àngel de combat
- hiroshima
- el puny de l'estel del Nord

i alguna més

Us les regalo. PErò no em vull gastar ni 5 en despeses d'enviament. Digeume'n quelcom el més aviat possible. Contacteu amb mi a traves de correu electrònic. geordi.minguell@gmail.com

Mingui
jonal
Usuari


Entrades: 2
Membre des de: dt. 06 set. 2011, 3:27 pm
Gènere:
Torna a l’inici
 
Retro Anime
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dv. 30 set. 2011, 09:59

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dl. 03 oct. 2011, 20:50

Bé, jo també tinc alguns d'aquests animes grabats en VHS. M'he posat en contacte amb suloku, i no té cap inconvenient en que m'encarregui jo de Devil Man 1 i 2, i Tokyo Babilon 1 i 2.

Així que si interessa, i algú s'anima a fer el muntatge en video, jo puc aportar l'audio en catalá d'aquests animes.

Salut!!!
 
Avatar de l’usuari
snatcher
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: ds. 24 ago. 2013, 19:31
Ubicació: Barcelona

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dv. 31 gen. 2014, 11:08

Tinc "Venus War" en 1080p, si ho vols capturar l'àudio quan puguis, mes endavant :yeah:
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dv. 05 set. 2014, 00:09

Bé, he fet una mica de progrés, aquestes estan capturades ja:
El jutge de les tenebres --> està muntada ja
golgo 13, el professional
Kishin Heidan - Capítols 1-7 --> la tinc, però els 5 primers capítols s'ha mogut el connector y només s'ha capturat un canal. El video és mono, però tot i així la recapturaré per si de cas.
Cobra
Green Legend Ran - capítols 1-3
The cockpit
La llegenda d'arisland - capitols 1-3 --> capturada, però la llàstima és que a 2 capítols els hi falta el principi

Les capturaré si no passa res:
Dangaioh - capitols 1-3 --> pròximament per que son poquets
Megazone 23 --> la capturo segur que la vull veure :p
Odin --> segurament la capturo
Goku Midnight Eye - capitols 1-2 --> aquesta un usuari em va demanar la segona perque volia fer una release i ja tenia la primera, tinc la captura, però he de mirar la qualitat que vaig agafar en aquell moment, si de cas capturaré les dues un altre cop (l'usuari al final no va publicar res).
Run Dim --> la vull capturar però és llargueta (més de 4 hores).

Les capturaré si hi ha temps
Macross Plus - capitol 1 --> si tinc temps
Goshu, el violoncelista --> si tinc temps
El mon de rumiko (els 3 que falten, potser la diana riallera també si està a la mateixa cinta que una de les altres, pero tinc la de l'emule)
Reial força especial

Recatant releases de l'emule: venus wars, moldiver, patlabor, vampire princess miyu (ja tinc el 4), Lupin el castell de Cagliostrio. Aquests de moment confio en l'emule a veure com va, ja que no crec que tingui temps a capturar aquests també per si de cas.

Sobre Super Kid: ja hi deu haber una release (https://www.youtube.com/watch?v=MxOVBSC8IR0) però no la trobo per descarregar (suposo que el del video de youtube no l'ha ripejat per pujarla).
EDIT: jaja, mireu on és viewtopic.php?f=11&t=17467 , el link no va, però per la data potser la tink baixada i no me'n recordava, ho he de mirar. Si algú la té una repujada no vindria malament igualment.

La meva configuració de captura és un portatil i la seva entrada de micròfon (estèreo, però bé, tot està en mono). No és el millor ni molt menys, però bé, millor que estigui així que que no estigui ^^u

pd: com a curiositat, l'altre dia s'em va baixar després de 3 anys la ova 1 de slam dunk del link que hi ha a la web d'animelliure (igualment al final va circular per descàrrega directa). Estava atascada al 90-molt %. A veure si aquesta gent es connecta més a l'emule :profident:
 
Avatar de l’usuari
Remius Fox
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 02 oct. 2013, 13:21

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dv. 05 set. 2014, 15:52

Els programes 'Manga!' (els comentaris de l'Óscar Valiente previs a la peli) els acabarás ripejant i compartint ?
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dv. 05 set. 2014, 23:41

suloku ha escrit:
Bé, he fet una mica de progrés, aquestes estan capturades ja:
El jutge de les tenebres --> està muntada ja
golgo 13, el professional
Kishin Heidan - Capítols 1-7 --> la tinc, però els 5 primers capítols s'ha mogut el connector y només s'ha capturat un canal. El video és mono, però tot i així la recapturaré per si de cas.
Cobra
Green Legend Ran - capítols 1-3
The cockpit
La llegenda d'arisland - capitols 1-3 --> capturada, però la llàstima és que a 2 capítols els hi falta el principi

Les capturaré si no passa res:
Dangaioh - capitols 1-3 --> pròximament per que son poquets
Megazone 23 --> la capturo segur que la vull veure :p
Odin --> segurament la capturo
Goku Midnight Eye - capitols 1-2 --> aquesta un usuari em va demanar la segona perque volia fer una release i ja tenia la primera, tinc la captura, però he de mirar la qualitat que vaig agafar en aquell moment, si de cas capturaré les dues un altre cop (l'usuari al final no va publicar res).
Run Dim --> la vull capturar però és llargueta (més de 4 hores).

Les capturaré si hi ha temps
Macross Plus - capitol 1 --> si tinc temps
Goshu, el violoncelista --> si tinc temps
El mon de rumiko (els 3 que falten, potser la diana riallera també si està a la mateixa cinta que una de les altres, pero tinc la de l'emule)
Reial força especial

Recatant releases de l'emule: venus wars, moldiver, patlabor, vampire princess miyu (ja tinc el 4), Lupin el castell de Cagliostrio. Aquests de moment confio en l'emule a veure com va, ja que no crec que tingui temps a capturar aquests també per si de cas.

Sobre Super Kid: ja hi deu haber una release (https://www.youtube.com/watch?v=MxOVBSC8IR0) però no la trobo per descarregar (suposo que el del video de youtube no l'ha ripejat per pujarla).
EDIT: jaja, mireu on és viewtopic.php?f=11&t=17467 , el link no va, però per la data potser la tink baixada i no me'n recordava, ho he de mirar. Si algú la té una repujada no vindria malament igualment.

La meva configuració de captura és un portatil i la seva entrada de micròfon (estèreo, però bé, tot està en mono). No és el millor ni molt menys, però bé, millor que estigui així que que no estigui ^^u

pd: com a curiositat, l'altre dia s'em va baixar després de 3 anys la ova 1 de slam dunk del link que hi ha a la web d'animelliure (igualment al final va circular per descàrrega directa). Estava atascada al 90-molt %. A veure si aquesta gent es connecta més a l'emule :profident:



:botar1: :picar: :picar: :picar: :content: :content: :babejar: :babejar: :picar1: :picar1: :adorar1: :adorar1:

de totes les que et vaig comentar només faltaria els sis capitols de macros II, pero amb aixo i el que rula per internet ho tindriem gairebe tot (jo tinc atascada per l'emule la peli de grey objectiu digital d'en josetaro i patlabor)

Les altres que comentes (venus wars, moldiver, vampire princess miyu, el castell de cagliostro) estic convençut que les tinc descarregades amb catala d'alguna release en algun dvd
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

ds. 06 set. 2014, 11:35

Remius Fox ha escrit:
Els programes 'Manga!' (els comentaris de l'Óscar Valiente previs a la peli) els acabarás ripejant i compartint ?


La intenció hi és, però es necessita paciència i disc dur per fer-ho, i després trobar una bona manera de codificar el video. El tema dels audios és molt més fàcil perquè és play, rec i 3-4 hores de wav ocupen 2-3 gigues, en canvi el video serien sobre 100 (o més) i això amb un codec lossless.

Ja tinc run dim. Vaig a per megazone y odin.
I Green legend ran la tinc muntada i tot, però potser recapturo els 5 primers minuts, per què hi ha un moment de tracking que baixa el volum (2 segons).
 
Avatar de l’usuari
Remius Fox
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 02 oct. 2013, 13:21

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

ds. 06 set. 2014, 16:23

Bé ,al menys l'intenció hi és, esperem que algun dia puguis ripejar-los, són uns documents boníssims de l'época i quasi imposibles de trobar ^^

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants