Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

[Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dg. 31 jul. 2011, 13:26

Tinc tot això, m'agradaria sobre tot saber què està incomplet/ què falta per tal d'anar completant amb l'ajuda de tothom. A la majoria de videos hi ha la introducció que feien al programa Manga! sobre l'anime que anaven a posar i tal.

- Akira
- Macross II - capitols 1-6
- Venus Wars
- golgo 13, el professional
- Patlabor
- Grey, l'objectiu digital
- Ranma Oves 1-6 (Jo heretaré les receptes de la mare, La senyoreta Hinako, La maledicció de la joia reversible, El nadal mogut de la familia Tendo, Les successores parts 1 i 2)
- Lensman
- Vent d'amnèsia
- Yawara! OVA
- Dominion - capítols 1-2
- El meu veí totoro
- Reial força especial
- El món de Rumiko: "Viatge pel foc", "La diana riallera", "El bosc de la sirena", "La noia de les meravelles"
- Porco Rosso
- Moldiver - capítols 1-6
- Kishin Heidan - Capítols 1-7
- Cobra
- Appleseed
- Roujin Z
- La llegenda dels quatre reis - capítols 1-12
- Ah My Goddess! - Capítols 1-5
- Green Legend Ran - capítols 1-3
- Bubblegum Crisis - capítol 1-7
- Estàs Arrestat! - capítols 1-4
- Dr. Slump - Capítol 164
- Alita angel de combat - la tinc en dues cintes no sé pk :S, potser la van emetre 2 cops.
- Dangaioh - capitols 1-3
- 3x3 Eyes - capitols 1-2
- Doomed Megalopolis - capitols 1-4
- Record of the Lodoss War - capitols 1-13
- Tokyo Babylon - capitols 1-2
- RG Veda - també la tinc en 2 cintes diferents no sé perquè
- Ultimate teacher
- Projecte A-ko - capitols 1-6
- The cockpit
- El puny de l'estel del nord
- Macross Plus - capitol 1
- Devil Man - capitols 1-2
- Reportatge Saló del cómic 1997
- La llegenda d'arisland - capitols 1-3
- Megazone 23
- Capità Harlock: Lárcasia 2a part
- Odin
- Plastic Little
- Dr. Slump? - tinc 3 cintes, tinc que mirar què són, si capítols o què
- Hiroshima
- Superkid
- Riding Bean
- Lupin III: La llegenda del castell de Cagliostro
- Vampire Princess Miyu - capitols 1-3
- Goshu, el violoncelista
- El jutge de les tenebres
- Goku Midnight Eye - capitols 1-2
- Tenchi Muyo - L'hauria de tenir sencera, a la cinta posa capitols 1-8, després crec que ve la saga new tenchi muyo.

Tot això del programa "Manga" en principi.

A més a més tinc:

- Street Fighter II: La pelicula de animacion. Es una cinta original, diria que en castellà
- Street Fighter la sèrie en català.
- Virtua Fighter - capitols 4-6. També en castellà diria.
- caballeros del zodiaco: la leyenda de la manzana de oro. Tmb original.
- Oves de dragon ball i dbz, i els ultims capítols de la saga de'n boo en catlà, però diria que això no li cal a ningú.
- 18 vhs de ranma 1/2 la sèrie.
- El-Hazard original (castellà)- sencera
- Ranma Nihao Mi concubina original vhs
- Slayers sencera (crec) en castellà
- Yu yu hackusho - no sé si està sencera, jo diria que sí.
- El detectiu conan - 9 cintes vhs, des del capítol 1, totes cintes de 4 hores l'ultima de 5 hores, potser grabades en long play, així que conteu capítols xD
- Orphen el bruixot sencera (diria que son 2 temporades)
- Fly - té algun tall, però està sencera
- Arc the lad

Aquestes no sé si estan senceres, però casi segur que sí
- Boys Be
- Kare Kano
- Scaflowne
- Run Dim
- I, my, me strawberry eggs
- DNA2
- Utena
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dg. 31 jul. 2011, 20:26

Les que diria que no hi son a la web serien:

- Macross II - capitols 1-6
- Venus Wars
- golgo 13, el professional
- Patlabor
- Grey, l'objectiu digital
- Ranma Oves 1-6 (Jo heretaré les receptes de la mare, La senyoreta Hinako, La maledicció de la joia reversible, El nadal mogut de la familia Tendo, Les successores parts 1 i 2)
- Lensman
- Vent d'amnèsia
- El món de Rumiko: "Viatge pel foc", "El bosc de la sirena", "La noia de les meravelles"
- Kishin Heidan - Capítols 1-7
- Cobra
- Roujin Z
- Green Legend Ran - capítols 1-3
- Bubblegum Crisis - capítol 1-7
- Dangaioh - capitols 1-3
- Doomed Megalopolis - capitols 1-4
- Tokyo Babylon - capitols 1-2
- Projecte A-ko - capitols 1-6
- The cockpit
- Macross Plus - capitol 1
- Devil Man - capitols 1-2
- La llegenda d'arisland - capitols 1-3
- Megazone 23
- Odin
- Superkid
- Riding Bean
- Goshu, el violoncelista
- El jutge de les tenebres
- Goku Midnight Eye - capitols 1-2
- Tenchi Muyo - L'hauria de tenir sencera, a la cinta posa capitols 1-8, després crec que ve la saga new tenchi muyo.

Jo pensaba que new tenchi muyo no l'havien arribat a fer, juraria que inclus sortia a la programacio d'algun diari pero no es va emetre, i superkid tampoc sabia que l'havien fet.

D'aquestes a mi es fan una especial il·lusio que es puguessin recuperar tenchi muyo, projecte a-ko, bublegum crisis, les oves de ranma de la 4 a la 6 i les que ens falten de el mon de rumiko, a mes de doomed megalopolis, la qual jo tambe tinc, i fa temps la vaig deixar perque en capturessin l'audio
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dg. 31 jul. 2011, 21:55

En català està tenchi muyo del capitol 1 al 8. el 7 en teoria es un especial y el 8 seria el primer episodi de la 2a serie d'OVEs, la resta nomes en castella.

Superkid està en castella, vaig oblidar especificar-ho.

De ranma, ja li estic passant els audios a xaiman i ho esta muntant (de fet l'ova 4 m'ha dit que ja la té).

En tot cas el que no estigui (el que estigui m'ho vull anar baixant :P) m'ho passare a mp4 (amb sort tindre temps a fer-ho tot ara a l'agost) y aniré penjant-ho poc a poc tal cual del vhs, i després ja si de cas algu put anar agafant els audios i muntant-ho en video de qualitat. Jo es que a part de no tenir experiència en sincronitzar i muntar no tindré temps perquè aixo ho he de fer a l'agost o sinó ja deixar-ho gairebé per l'any que ve.
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dg. 31 jul. 2011, 22:13

Ostres quantes coses interessants! Quan tingui l'ordinador arreglat m'agradaria fer Riding Bean, Utena, Lupin III i Projecte A-Ko. Es bastant curro, si algú vol fer alguna d'aquestes ho pot fer, però que avisi per a no fer feina inútil.
Tinc uns àudios de Goku Midnight Eye, però crec que el principi del segon capítol està tallat o no el van emetre, quan pugui et penjo el que tinc i em dius si tens alguna cosa més abans.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dg. 31 jul. 2011, 23:33

De les que dius bilkoff ya es troben totes a animelliure excepte projecte a-ko.

Si aconsegueixes pujar tot el que tens seras un autentic crack, encara que ja et dic hi han coses que crec que no val la pena ja que es proden trobar amb millor qualitat a la web com akira, utena, 3x3 ulls, etc..

Anims i endavant suloku
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dl. 01 ago. 2011, 00:04

Sí, la meva intenció és comprobar què hi ha ja fet (baixarme-ho per ternir-ho :p) i pujar el que falti en catal, tot i que després el video es descarti i substitueixi per un altre.

Utena per exemple crec qeu tinc la release d'aquí i sí que està completa, pero el video abans he obert un capítol (es que tenia la serie en princo y els estic passant a verbatim xD) i es una vhs rip tal cual a 640x480 i segur que es podria millorar, pero la cosa es tenir l'audio disponible per si algu ho vol muntar (a mi personalment la tvrip ja m'està bé per veure la sèrie).

En principi diria que del programa manga no hi ha talls, ho portavem força a rajatabla quan grabavem (i com el programa posaba un logo abans de recomençar donaba temps a pitjar el rec després dels anuncis :p).

Si algú té els videos de qualitat i vol montar alguna que m-ho digui i ripejaré només l'audio i li passaré sense compressió (per intentar evitar el màxim de pèrdua durant el muntatge), així aquestes ja no les pujo amb video i tal.
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dl. 01 ago. 2011, 08:11

Sabeu si les edicions de Aurum de Totoro i Porco Rosso venen en català?
Les tinc precintades no sé on i no tinc temps de mirar-ho. Si no venen en català llavors estaria bé fer un muntatge :)
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dl. 01 ago. 2011, 09:28

suloku ha escrit:
Sí, la meva intenció és comprobar què hi ha ja fet (baixarme-ho per ternir-ho :p) i pujar el que falti en catal, tot i que després el video es descarti i substitueixi per un altre.

Utena per exemple crec qeu tinc la release d'aquí i sí que està completa, pero el video abans he obert un capítol (es que tenia la serie en princo y els estic passant a verbatim xD) i es una vhs rip tal cual a 640x480 i segur que es podria millorar, pero la cosa es tenir l'audio disponible per si algu ho vol muntar (a mi personalment la tvrip ja m'està bé per veure la sèrie).

En principi diria que del programa manga no hi ha talls, ho portavem força a rajatabla quan grabavem (i com el programa posaba un logo abans de recomençar donaba temps a pitjar el rec després dels anuncis :p).

Si algú té els videos de qualitat i vol montar alguna que m-ho digui i ripejaré només l'audio i li passaré sense compressió (per intentar evitar el màxim de pèrdua durant el muntatge), així aquestes ja no les pujo amb video i tal.


Doncs jo estic gairebe segur que la versio en divx de utena que tinc era la imatge sense el logo de la tele, pero jo ho confirmare, i buscare els links o si interesa els repujare

Sobre totoro i porco rosso i l'audio catala en els dvds, et confirmo que totes dues el porten
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dl. 01 ago. 2011, 11:54

Sobre utena no cal, està al forum en dvdrip (ja l'estic baixant), la que jo tinc és una versió antiga tvrip, diria que és la font d'audio per la release dvdrip (i de fet el 2n dvd el tinc espatllat i he perdut el capitol 30).
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dt. 02 ago. 2011, 00:36

Tot aixo ho tens sencer en VHS? per que encara que a la web posi que hi son no es eixis, ja que moltes de les coses ja no tenen fonts y estan incompletes i es tindrien que tornar a fer.

Si hot ens complet i pel que sigui no pots ripejar dels vhs jo m'ofereixo volutari, ja que hi a coses interessants.

El que veig important del que tens es:

Macross II - capitols 1-6
golgo 13, el professional
Patlabor
Lensman
Reial força especial
Kishin Heidan
Cobra
Green Legend Ran
Bubblegum Crisis
Dangaioh
Doomed Megalopolis
Tokyo Babylon
Ultimate teacher
Projecte A-ko
The cockpit
Macross Plus
Devil Man
La llegenda d'arisland - capitols 1-3
Megazone 23
Odin
Superkid
Goshu, el violoncelista
El jutge de les tenebres
Goku Midnight Eye - capitols 1-2
Tenchi Muyo
Ranma Nihao Mi

Run Dim - Aquesta li tinc moltes ganes.

Aquestes son les que farien falta, ja que encara que a la web posi que hi son l'enllaç ed2k no te fonts.

Si pots aportar l'audio d'aixo seria per fer-te un monument, jo si vols faig run-dim
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dt. 02 ago. 2011, 10:03

Ara mateix tinc un problema inesperat, de sobte el video que tinc connectat no hem reprodueix el que seria el video, només es veu neu :S

Però tranquils, que l'àudio funciona perfectament, lúnic problema seria fer el ripeig "cegues". Miraré a veure si ho puc solucionar, sort que encara tinc el manual del video. Si no tinc accés a un parell de videos més que hem podrien deixar.
 
Avatar de l’usuari
aqz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 354
Membre des de: dj. 04 nov. 2004, 22:33
Ubicació: Badalona

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dt. 02 ago. 2011, 21:53

la de utena es en catalán tal como la emitió 3xl
 
Avatar de l’usuari
josetaro
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 321
Membre des de: dg. 17 jul. 2005, 15:53
Ubicació: la Terra, Rubí, Barcelona
Contacta:

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dt. 02 ago. 2011, 22:23

les que realment falten en català (no hi són a cap part de la xarxa) són aquestes:

- Macross II - capitols 1-6
- Venus Wars
- golgo 13, el professional
- Patlabor
- Lensman
- Reial força especial
- El món de Rumiko: "El bosc de la sirena", "La noia de les meravelles"
- Kishin Heidan - Capítols 1-7
- Cobra
- Green Legend Ran - capítols 1-3
- Bubblegum Crisis - capítol 1-7
- Dangaioh - capitols 1-3
- Doomed Megalopolis - capitols 1-4
- Tokyo Babylon - capitols 1-2
- Ultimate teacher
- Projecte A-ko - capitols 1-6
- The cockpit
- Devil Man - capitols 1-2
- Reportatge Saló del cómic 1997
- La llegenda d'arisland - capitols 1-3
- Megazone 23
- Odin
- Goshu, el violoncelista
- El jutge de les tenebres
- Goku Midnight Eye - capitols 1-2
- Tenchi Muyo

també seria interessant que pugessis, a part, els fragments de presentació del programa Manga! que feia Oscar Valiente (ara director de Norma) abans de cada peli o sèrie
 
Avatar de l’usuari
misao
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dl. 10 gen. 2011, 11:16

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dj. 04 ago. 2011, 10:16

Ostres tots els programas de manga!!!! Aixo si que es un tresor ^_^

Quan ho van emetre encara era petita i no em deixaben veure-ho perque ho feien de nit, així que em vaig perdre gairabé tot :plora: i hi ha coses que nomes es van emetre dins del programa. Jo vaig estar un temps buscant com una boja Projecte A-ko i al final ho vaig deixar per imposible
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ofereixo VHS] Programa Manga! i algunes sèrie

dj. 25 ago. 2011, 18:34

Algú comenta que no hi és Venus Was i sí que hi és...No he mirat tot el vostre llistat però crec haurieu de veure bé el llistat de anime que hi ha penjat aquí:
viewtopic.php?f=11&t=15497

Crec que no està actualitzat, però donar-se una volta per cada forum de distribció ( emule-DD), encara que estrigui una mica, crec que es la millor opció, apart d'aquest index.

Per cert, jo puc oferir una cinta VHS amb la película Arion perquè algú pugui extreure l'àudio ( ja que no tinc ni idea ni tinc els medis per fer projectes, però puc donar la cinta). Per si algú no ho havia vist, vaig obrir aquest fil a "peticions", per més informació passeu per aquí:

viewtopic.php?f=13&t=17917

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants