Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: [PROJECTE] Bola De Drac Kai

dt. 20 set. 2011, 11:48

A més, he llegit que la versió occidental de Kai (anomenada Z Kai) té inclús més censura que la Kai original (no sé si és cert això).

A més, amb les raws japoneses tenim les cortinetes, que sempre fan gràcia :)

Ara no tinc molt de temps, però si veig que en uns mesos encara no hi ha release definitiva començaria a fer-la jo.
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: [PROJECTE] Bola De Drac Kai

dt. 20 set. 2011, 11:48

Jo també penso que qui no hagi vist el capítol ho té pel 3xl durant una setmana si no m'equivoco, no? I aquí s'hauria de fer directament la BDrip per fer la col·lecció i de passada no els fem competència xD
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Bola De Drac Kai

dt. 20 set. 2011, 13:27

i estic dacord, pero abans he de solucionar uns problemes amb el pc, perque no se ke li pasa, amb el capitol normal sense posarli filtres porta 8 horas, i li queda la meitat
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [PROJECTE] Bola De Drac Kai

dt. 20 set. 2011, 14:26

Jo el vaig capturar, pero crec que millor nomes pujar l'audio, ja que segurament es fara alguna versio bluray rip i fer-ne una TDTrip no val la pena. El que trobo que van molt a sac amb aixo del Kai fan un mini resum i es salten tota dragon ball quan era petit i fan directe la Z, quan en goku era petit tambe hi habia bons episodis, com els de la cinta vermella, en Tao pai pai etc.. pero weno aquets japos saben el que ven i van a per la pela.

Hi han coses que no m'han convençut com quan als super guerrers els hi diuen Sayans, ara nomes falta que diguin onda vital i rayo infinito.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Bola De Drac Kai

dt. 20 set. 2011, 14:31

wachimiro ha escrit:
Jo el vaig capturar, pero crec que millor nomes pujar l'audio, ja que segurament es fara alguna versio bluray rip i fer-ne una TDTrip no val la pena. El que trobo que van molt a sac amb aixo del Kai fan un mini resum i es salten tota dragon ball quan era petit i fan directe la Z, quan en goku era petit tambe hi habia bons episodis, com els de la cinta vermella, en Tao pai pai etc.. pero weno aquets japos saben el que ven i van a per la pela.

Hi han coses que no m'han convençut com quan als super guerrers els hi diuen Sayans, ara nomes falta que diguin onda vital i rayo infinito.


saiyans es el nom real, onda vital i rayo infinito es una espanyolada.
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: [PROJECTE] Bola De Drac Kai

dt. 20 set. 2011, 18:27

No estaría malament pujar alguna versió en algún format que pugui llegir la PS3, jeje.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants