Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Moncheta_df
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 22 març 2012, 16:57

Re: DEVILMAN 1 i 2

dj. 22 març 2012, 17:27

Retro Anime ha escrit:
Deixo aquí els audios en català de l'Home Diable (Devil Man) 1 i 2, per si algú s'anima a integrar-los en video:
http://www.megaupload.com/?d=SOYQV9KR



Bones! Soc nova al forum i fa la tira d'anys que estic obessionada amb Devilman.... desde l'emisió pel programa Manga!, fins i tot fa dos anys, quan vaig anar a Roma vaig aprofitar per comprar els 3 últims numeros (Italia és dels pocs paisos, (tb es va publicar a Vatican City, que no deixa de ser irònic) que l'ha publicat a part de Japó, i no l'exporten ni de conya, els catòlics la volen per ells solets... ¬_¬). M'estic emocionant molt recuperant les series de la infantesa, però clar, si pot ser en català millor ^^

Em faria molta ilu baixar-me l'audio en català de Devilman, però desde la mort de megaupload (que en pau descansi) la cosa està més dificil, casi tot el mteriial que trobo té links de megaupload... per això, si no es massa molèstia, el podrieu tornar a pujar amb un altre servidor?

Gracies i disculpeu les molèsties!!!
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: DEVILMAN 1 i 2

dj. 22 març 2012, 21:27

Si te fixes, l'osky la esta montant en una gran qualitat i en catala. Paciencia madona.
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: DEVILMAN 1 i 2

dv. 23 març 2012, 03:52

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants