Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

[Projecte] Dragon ball z en hd 1080p

ds. 19 nov. 2011, 15:52

Imatge




Be anuncio aquest projecte, encara que el fare lentament perque estic amb varies releases, la cuestio esque acaban de sortir els blurays americans de dbz en alta definicio, i tenen una gran cualitat, lunica pega esque esta ple de gra, pero es veu molt be igualment

Captures
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge



El projecte el comensare sense presses en la setmana que be o la altre.
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: [Projecte] Dragon ball z en hd 1080p

ds. 19 nov. 2011, 21:13

as mirado si el Sr. Popo es azul?
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: [Projecte] Dragon ball z en hd 1080p

ds. 19 nov. 2011, 22:13

I què han fet estirar la imatge a lo heavy? Per cert, americà = censura no? Crec que la DVDbox japonesa no es pot millorar... Bàsicament perquè ho van dibuixar aixi.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Projecte] Dragon ball z en hd 1080p

ds. 19 nov. 2011, 23:28

Kero ha escrit:
I què han fet estirar la imatge a lo heavy? Per cert, americà = censura no? Crec que la DVDbox japonesa no es pot millorar... Bàsicament perquè ho van dibuixar aixi.


en teoria no ha de tenir censura, el que si te es americanades, com per exemple els titols en angles dels episodis, pero be aixo no es massa greu, la cualitat si es nota que es molt millor que la de z box, el unic que veig un inconvenient es la cuantitat exagerada de gra que hi te la imatge.


pd: osky encara no ho he mirat aixo, nomes me baixat un capitol encara.
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: [Projecte] Dragon ball z en hd 1080p

dg. 20 nov. 2011, 02:31

pero les imatges que poses son 720 :pregunta: a10 :yeah:
 
babidi442
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 17 nov. 2009, 21:21

Re: [Projecte] Dragon ball z en hd 1080p

dg. 20 nov. 2011, 12:14

Què és allò del gra? Perdona però no controle massa el tema.
Jo de totes maneres pense que si la diferència no és massa gran em quedaré amb la release que està fent el Disi a partir dels DVDbox originals japonesos. Però per a gustos colors, això de pujar una nova versió de dbz en hd està molt bé. Tot el que siga enriquir el forum amb tant bons aports és extraordinari. :adeu:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Projecte] Dragon ball z en hd 1080p

dg. 20 nov. 2011, 13:59

xaiman ha escrit:
pero les imatges que poses son 720 :pregunta: a10 :yeah:


si, pero perque en la web on venen els blurays lan posat aixi.
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: [Projecte] Dragon ball z en hd 1080p

dv. 25 nov. 2011, 12:13

http://www.megaupload.com/?d=0SZ7Z6OV

Primer volumen completo por torrent son unos 92GB

Telita marinera xDDDDDD ^^u ^^u ^^u
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Castagne
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 854
Membre des de: dc. 07 gen. 2009, 10:23
Ubicació: Perpinyà

Re: [Projecte] Dragon ball z en hd 1080p

dv. 25 nov. 2011, 13:39

sembla un bon project! pero molt llarg també!!! :lol: :lol:
 
albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: [Projecte] Dragon ball z en hd 1080p

dv. 25 nov. 2011, 21:07

Pels que tingui dubtes, el que es censura als EE.UU. són les emissions de la TV. Els productes que es venen en DVD/BD, al menys en el cas de Dragon Ball, són sense cap mena de censura, com ha de ser.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Projecte] Dragon ball z en hd 1080p

dv. 25 nov. 2011, 22:17

albert wesker ha escrit:
Pels que tingui dubtes, el que es censura als EE.UU. són les emissions de la TV. Els productes que es venen en DVD/BD, al menys en el cas de Dragon Ball, són sense cap mena de censura, com ha de ser.


exactament, per cert semble una feina de negres aixo de quitar tot aquest granulat sense molta perdua, pero anire fent probes
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: [Projecte] Dragon ball z en hd 1080p

dv. 25 nov. 2011, 23:48

terminator ha escrit:
albert wesker ha escrit:
Pels que tingui dubtes, el que es censura als EE.UU. són les emissions de la TV. Els productes que es venen en DVD/BD, al menys en el cas de Dragon Ball, són sense cap mena de censura, com ha de ser.


exactament, per cert semble una feina de negres aixo de quitar tot aquest granulat sense molta perdua, pero anire fent probes


Has vist el enllaç que t'he deixat adalt?? es el Bluray pur :xiulant: :xiulant:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Projecte] Dragon ball z en hd 1080p

ds. 26 nov. 2011, 00:13

Neotix10 ha escrit:
terminator ha escrit:
albert wesker ha escrit:
Pels que tingui dubtes, el que es censura als EE.UU. són les emissions de la TV. Els productes que es venen en DVD/BD, al menys en el cas de Dragon Ball, són sense cap mena de censura, com ha de ser.


exactament, per cert semble una feina de negres aixo de quitar tot aquest granulat sense molta perdua, pero anire fent probes


Has vist el enllaç que t'he deixat adalt?? es el Bluray pur :xiulant: :xiulant:


si ya ho se, si desde el principi els estic baixant amb bluray full, pero gracies igualment, si algu pot fer probes per treure aquest gra sense gaire perdua de detalls sagrairia, ja que estic probant molts metodes i encarano em convens ningu
 
albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: [Projecte] Dragon ball z en hd 1080p

ds. 26 nov. 2011, 11:48

jo no m'hi escarrassaria massa a treure el gra, trobo que és un error. El gra forma part de la imatge, està incrustat al film que es digitalitza i eliminar-lo comporta pérdua de detall per força. De fet, en bona mesura, el gra determina la resolució de la imatge, per dir-ho d'alguna manera. Els de Funimation ho saben (per fi) i han decidit no eliminar-lo del tot en aquesta edició.

Penseu que Dragon Ball és una série que té molts anys i per molt que es filtri no podem fer que tingui l'aspecte visual d'una série recent. Personalment trobo que el gra també dóna un efecte de naturalitat que no li va gens malament, i si no mireu les escenes redibuixades de Kai... tan pla i net que sembla flaix.

Ara bé, si ho voleu filtrar per evitar artefactes de compressió derivats del fet que hi hagi tant de soroll a la imatge, això ja... no puc dir res!

Per desgràcia, Dragon Ball no es pot veure gaire millor que això... els masters originals no donen més de si... Tret que els japonesos ho vulguin fer pel seu compte, que tinc entés que la película que tenen ells és de generació zero, mentre que la que han fet servir els americans era una cópia de la original, no la original en sí. De fet només cal veure els blurays de Kai per veure que el nivell de detall en ombres és molt més alt que el dels blurays americans, mentre que el nivell de definició de contorns en termes globals és més alt l'americà, sobretot pel fet que no han aplicat filtres de reducció de gra de cap mena. (Tinc curiositat per saber com es veuria Kai si no li haguéssin aplicat cap filtre de neteja de imatge...)
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Projecte] Dragon ball z en hd 1080p

ds. 26 nov. 2011, 17:31

albert wesker ha escrit:
jo no m'hi escarrassaria massa a treure el gra, trobo que és un error. El gra forma part de la imatge, està incrustat al film que es digitalitza i eliminar-lo comporta pérdua de detall per força. De fet, en bona mesura, el gra determina la resolució de la imatge, per dir-ho d'alguna manera. Els de Funimation ho saben (per fi) i han decidit no eliminar-lo del tot en aquesta edició.

Penseu que Dragon Ball és una série que té molts anys i per molt que es filtri no podem fer que tingui l'aspecte visual d'una série recent. Personalment trobo que el gra també dóna un efecte de naturalitat que no li va gens malament, i si no mireu les escenes redibuixades de Kai... tan pla i net que sembla flaix.

Ara bé, si ho voleu filtrar per evitar artefactes de compressió derivats del fet que hi hagi tant de soroll a la imatge, això ja... no puc dir res!

Per desgràcia, Dragon Ball no es pot veure gaire millor que això... els masters originals no donen més de si... Tret que els japonesos ho vulguin fer pel seu compte, que tinc entés que la película que tenen ells és de generació zero, mentre que la que han fet servir els americans era una cópia de la original, no la original en sí. De fet només cal veure els blurays de Kai per veure que el nivell de detall en ombres és molt més alt que el dels blurays americans, mentre que el nivell de definició de contorns en termes globals és més alt l'americà, sobretot pel fet que no han aplicat filtres de reducció de gra de cap mena. (Tinc curiositat per saber com es veuria Kai si no li haguéssin aplicat cap filtre de neteja de imatge...)


segons vaig mirar en una pagina on deian la informacio de aquets blurays, segons ells es la mateixa font de imatge que la de kai, el que pasa esque els japos han modificat mes la imatge i han aplicats filtros per treure els grans, de ahi a que al veure kai sempre diguen (ostres pero si te un efecte de desenfocat) en cambi els de funimation han preferit deixar el gra, sobre lo de quitar el gra fare moltes probes aveure si em convens alguna, de moment vaig avansant molt i no queda gens malament, pero fare mes probes per decidirme, esque fer-ho amb grans es una mica lleig.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants