Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

Erik007
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: ds. 01 oct. 2011, 14:24
Ubicació: Cap a la part dels Pirineus, vora els serrats i arran del mar...

Ranma 1/2 [Nova Proposta]

dj. 01 des. 2011, 18:52

Molt bones gent!

Ja fa un cert temps que tinc obert aquest post i he decidit fer una nova proposta per akesta magnífica sèrie anime...

Fa un parell o tres de dies que m'he baixat una release amb una qualitat que trobo que és bastant impressionant a una resolució de 832x624 (4/3). Si no vaig mal encaminat i veient el video, la font deu ser o anglesa o japonesa, ja que l'únic àudio disponible pels capítols és el japonès, però els openings i endings tenen subs incrustats en anglès (tot i que potser els ha incrustat el que va penjar els capítols, nuse...). A més, d'on m'ho vaig baixar, l'autor no posava d'on era la font tampoc...

I tinc els àudios dels DVD's de Jonu Media en Català, castellà i japonès i els subs en català per les parts censurades... Així que m'estic tornant a plantejar muntar la sèrie en triàudio amb els subs corresponents i tal...

El problema que tinc, és que els videos que m'he baixat, tenen una velocitat de 23.9fps i els de Jonu que ripejo, tenen una velocitat de 25fps... Els 2 videos, tant els que ripejo jo, com els que m'he baixat, estan en format MKV. I amb això vull dir k necessito ajuda... Fa bastant temps k no munto una release així i no recordo com passar, o el video baixat a 25fps o els àudios a 23.9fps... Tampoc recordo quin dels 2 mètodes és millor (o més fàcil), si pujar la velocitat del video, o baixar la de l'àudio...

Així k si algú em pot ajudar a dir-me com fer la conversió akesta, faré la prova i us pujaré un tros de capítol pq pugueu veure la calitat k té...

Salut i gràcies!
Erik007 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 24 jul. 2012, 21:34, en total s’ha editat 1 vegada.
TV-Samsung 4K UHD-HDR UE49KS7000 / HOME CINEMA-Denon 7.1 AVR X1500h / MULTIMEDIA-Zidoo Z10 AndroidTV 3Tb + 3Tb

misao
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dl. 10 gen. 2011, 11:16

Re: Ranma 1/2

ds. 03 des. 2011, 21:56

A mi m'interesa bastant, si ho penjas jo m'ho baixare tant la serie com les oves. Sobretot el que mes m'interesa son les oves que no les tinc en català
Ja ho veig que la qualitat es molt bona i si es en triaudio y sense censura doncs val la pena. La llàstima es l'ultima part que no va editar Jonu
Per mi si penjas la serie perfecte ^_^
Imatge

palomation
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: dg. 16 oct. 2011, 15:14

dc. 28 des. 2011, 19:29

O sigui, el vídeo és de l'edició de Jonu, no? Res de DVDBox japoneses... es que amb tanta release, release por aquí, release por allá, ja em faig un lio de si és HD i ve de la raw americana o no... Senzillament es com una extracció dels dvds de jonu no?

Com ja n'hi ha vàries de releases dels capítols (ja sigui amb més o menys qualitat els capítols hi són o hi seran, la qualitat és un mal menor), m'interessa més la part de les oves, que no se'ls hi fa tant de cas... Les oves que tens, de quina qualitat son?

Salutacions i bones festes! :adeu:

trisson
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 81
Membre des de: ds. 28 gen. 2012, 10:52

dj. 08 març 2012, 13:06

Jo vull que posis la sèrie completa si pot ser :profident:

Erik007
Arashinchu
Arashinchu

Re: Ranma 1/2 [Nova Proposta]

dt. 24 jul. 2012, 21:36

Com k feia temps k tenia això parat, esperant a veure si es pujava l'altre release amb gran calitat que es feia, veient que de moment no se segueix, m'he decidit a fer una nova proposta, ja que ara he trobat uns videos amb una resolució de 832x624 i gran calitat d'imatge...

Però necessito consell i un xic d'ajuda... Està tot explicat al 1r post...

Salut!
TV-Samsung 4K UHD-HDR UE49KS7000 / HOME CINEMA-Denon 7.1 AVR X1500h / MULTIMEDIA-Zidoo Z10 AndroidTV 3Tb + 3Tb

tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

dt. 24 jul. 2012, 22:25

Lo de l'FPS lo millor es tocar l'audio.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2570
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dt. 24 jul. 2012, 22:26

Erik007 ha escrit:
Com k feia temps k tenia això parat, esperant a veure si es pujava l'altre release amb gran calitat que es feia, veient que de moment no se segueix, m'he decidit a fer una nova proposta, ja que ara he trobat uns videos amb una resolució de 832x624 i gran calitat d'imatge...

Salut!

aviso que yo tengo los audios en calidad dvd (sin ser de jonu9 de ranma, es decir en su dia fue grabado con un dvd en la tele, y yo creo que es el mejor audio que puede existir, tenia pensado hacer una release, sabes donde se pueden encontrar raws japonesas?

yamakazy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 280
Membre des de: dl. 26 abr. 2010, 16:12

dt. 24 jul. 2012, 22:50

a mi y a mes gent m'interesa ja que la serie en molt bona pero es molt dificil trobarla sençera en catala y amb bona qualitat si la penjas se la descarregara moltisima gent :yeah: podries posar captures saluts

Erik007
Arashinchu
Arashinchu

dc. 25 jul. 2012, 20:37

terminator ha escrit:
Erik007 ha escrit:

Salut!

aviso que yo tengo los audios en calidad dvd (sin ser de jonu9 de ranma, es decir en su dia fue grabado con un dvd en la tele, y yo creo que es el mejor audio que puede existir, tenia pensado hacer una release, sabes donde se pueden encontrar raws japonesas?

Las raws japos, nuse, la verdad... Se k hay 5 capitulos colgados aki en Animelliure k aún estan a más resolucion k los k me he bajado, pero dicha release lleva parada bastante tiempo... Las k me he bajado yo, nuse si son raws japos o rips americanos, pero me quedé gratamente sorprendido por la calidad k imagen... Creo k si kieres raws japos, podrias probar a usar el "Perfect Dark" k es un cliente de p2p utilizado en japon y a ver si por ahí las encuentras...

Salut!

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2733
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dj. 26 jul. 2012, 01:14

Quant acabi la meva release de ranma, la sèrie, començaré amb les oves i les pelis amb les característique d'una v2 amb les raw dels dvd japonesos x264+aac.

Els audios i subs els agafarè dels de jonu fins al 120, és a dir, durà 4 àudios, spa tv, spa nou doblatge, cat i el japonès de les raw + sub en català i castellà, normals i forçats, aquesta serà a 4:3 i no a 16:9 com faig ara, però, això sí, 640*480, res de reescalats, per molts filtres que dugui.

tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

dj. 26 jul. 2012, 17:55

tato i que tregi foc per la boca!

amb quines wars les feies ara?

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2733
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dj. 26 jul. 2012, 19:21

Ara, fins al 120, dvd jonumedia, a partir del 121, dvd japonesos. La V2, raws japoneses.

Raws dvd Japonès (són de la realese que faig)
Imatge
Imatge

DVD JONU
Imatge
Imatge

Els de jonu duen més color, però es veuen una miqueta borroses, menys definició d'imatge.

Tot i això, ja m'agrada la feina que van fer a Jonu. Cal remarcar, que duien 4 àudios i dos o tres pistes de subs, a part dels menús. És normal que perdin qualitat a la imatge, són dvd9full a l'igual que els japos, ja que aquests últims només duen l'audio en japonès i els menús són pèsims. A més tota la sèrie són 40 dvd, 39*4 espisodis i 1 de 5. als de jonu, en portaven 25 dvds per un total de 120 episodis, i si haguessin tret els que faltaven, apostaria que per 41 espisodis haurien fet 8~10 dvds més. Per tant, per nassos han d'haver "comprimit" la imatge.

Jo els passo a PAL enganyant el vídeo. Li dic al VDM que no tenen ni 29.97, ni 23.976, si no que tenen 25fps. No faig cap conversió.

Vull aclarir que el ripeig del jonu es a 1050kb/s i dels japo a 1120, tots dos amb el códec divx, i de filtre només hi ha el resize, però a la v2 faré servir el x264 amb 1500~1750. O sigui que el pes de cada episodi rondarà les 400b~450mb.

cisco17
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dt. 02 set. 2008, 22:52

ds. 08 set. 2012, 19:26

Contesto aquí perquè, donat que he trigat 900 anys i mig a contestar al meu fil... he passat desapercebut xD

Jo tinc accés a la sèrie sencera a 720p en 4:3 (960x720). Els 161 capítols. Els que tinc per ara m'han arribat d'uns dvd's de japó. Així que no sé més.
Això sí, en aquesta qualitat no tinc openings ni endings ni resums. Però sí els capítols en sí, amb les correspontents cortinetes, això sí. A mí la qualitat m'agrada, tot i que en terminator ja va comentar que de HD no té res, perquè deu ser un escalat o quelcom... la veritat és que sigui com sigui, pel meu gust, es veu bastant millor que altres versions :)

També disposava dels audios de Jonu Media així com algunes gravacions d'audios del K3 directament gravats amb ordinador de la tele analògica (coses rares que feia en aquella època per obtenir els audios en la millor qualitat possible).

Si no ho tinc mal entès, la versió de Jonu Media no es va completar, però tindriem els audios que falten del castellà antic de la col·lecció de RBA i els catalans dels meus capturats i potser dels d'en terminator que ha comentat que va gravar la sèrie amb un DVD gravador. Com ja vau veure si la vau descarregar, la release que vaig començar era força bona, amb una qualitat de video exelent , català i castellà amb el audio rate original i japonès resamplejat (ja que els capítols els distruibia a 25fps, tal com els vam veure a televisió i amb l'audio català i castellà doblat per a sonar així)..

Com he comentat al fil, vaig haver d'abandonar la release, el fòrum i altres coses que no venen al cas, i per això es va quedar parada. No disposo del temps per continuarla jo sol, però si pogues fer "equip" amb algú, potser via dropbox o algo similar, podriem preparar la release entre varis i anar treient capítols cada cert temps. És a dir, per un cantó hi ha el video que ja el tinc jo, per l'altra s'ha d'extreure i incronitzar l'audio de Jonu Media o d'on sigui, i finalment (no és el més important, però és un què) incorporar-hi els subtítols de Jonu.

Si hi ha gent interessada en fer una release conjunta, amb una distribució comuna per tenir més fonts, es podria estudiar. No vull tornar a deixar tirat ningú, per això, per tant no prometo res. Simplement, ara tinc una mica més de temps per dedicar-hi, tot i que jo sol no prou per anar treient capítols.

Elber
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 431
Membre des de: dv. 18 feb. 2005, 22:02

dc. 12 set. 2012, 22:50

Jo tinc grabats quasi tots els episodis de Ranma en DVD de quan els van emetre entre 2005 i 2006. Vaig passar fa poc els DVDs a en Terminaitor i segons diu la qualitat de l'audio és molt millor que la de Jonu Media.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2570
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dc. 12 set. 2012, 22:58

Elber ha escrit:
Jo tinc grabats quasi tots els episodis de Ranma en DVD de quan els van emetre entre 2005 i 2006. Vaig passar fa poc els DVDs a en Terminaitor i segons diu la qualitat de l'audio és molt millor que la de Jonu Media.

no es que sea mejor que la de jonu, esque en jonu usan filtros y joden los audios, lo tipico de las compañias vamos, y la velocidad del audio y tal y destrozan el tono original.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants