Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 18:45

Eastic per posar-vos una captura dels de jonumedia i una dels japonesos que tinc descarregats, els quals asseguraven ser dvd-box.

Moltes vegades, el terme dvd-box està designat a una edició remasteritzada/del director, però no sempre és així. Moltes vegades són varis dvd's per volum/pack.

Per entendre'ns, una edició normal direm que és del quiosc, un dvd amb 3 o 4 episodis, i una box, son varis dvds dins un pack/caixa i el nombre de entregues és inferior.

Com exemple, tenim els primers dvd de Captain Tsubasa, després van sortir els 128 episodis en 4 packs/temporades de selecta, (cada temporada portava 4 caixes de dvd, 2 disc per caixa, tots eren de 4 episodis menys el primer dvd que tenia 5 i un altre que tenia 3), i ara l'han treta en 2 packs; 64 episodis per pack. Tant el segon cas com l'anterior es podria dir que són dvd-box, no sé si m'explico.

com dic, a vegades es millora la qualitat del producte i a vegades no.

El cas de Jonumedia i Ranma, he de dir, que els japos que tinc són dvd9 i clar, només porten el japonès i els menús són pèsims, i per això crec que els de jonu, que també són dvd9, tenen una mica pitjor la imatge, ja que porten més audios, més subs i uns menús més agreciats que els dvd nippon.

La release de Jonu, per a mi, em sembla molt bona. L'única pega és no acabar-la.
Imatge
 
cisco17
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dt. 02 set. 2008, 22:52

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 19:10

Igual és allò que es fa allargant progressivament els cantons.... crec que ja sé què vols dir ;)
 
cisco17
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dt. 02 set. 2008, 22:52

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 20:15

Home jo sincerament si es dvdbox o què sigui m'és una mica igual, però la release de la que trec els videos em sembla que té una imatge fora de lo normal per provenir de dvd, i considero que millor que Jonu, però si poses captures comparatives, ho podrem apreciar millor segur :)
 
Avatar de l’usuari
Erik007
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 165
Membre des de: ds. 01 oct. 2011, 14:24
Ubicació: Cap a la part dels Pirineus, vora els serrats i arran del mar...

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 20:51

Ara k tinc els capis codificats amb els nous ajustaments, he guanyat molta calitat d'imatge, deixant el so en DD a 48.000Hz AC3 i el video 704x576 amb la millora anamòrfica... I tot i així, ocupen unes 340Mb caca un amb els 3 àudios...


No calen imatges, tato, ja se a k et refereixes amb això de dvd-box o no... total dvd-box es traduiria com a dvd-caixa, per tant una caixa de dvd's... No té pq voler dir millor calitat d'imatge... De tota manera, jo k he vist un capítol dels meus i el d'en cisco al mateix temps, he de dir k la calitat és millor la seva, tot i k amb els nous ajustaments, s'assemblen bastant, per no dir k són casi idèntics... La putada k tinc, k ja ho he dit abans, és k la release de Jonu, la 1a temporada (Ep. 1 al 18) tenen una calitat pitjor k la resta, però ja venen així en els DVD's originals, així k poc hi puc fer jo amb això...

De tota manera, suposo k jo tb acabaré pujant la release, pq com dic en el meu post, a part de la sèrie, pujaré tb les 3 películes, les 6 OVA's, les 3 OVA's especials i les 2 super-OVA's, que si no vaig mal encaminat, la última super-OVA, "Les dues Akanes! Ranma, mira'm" és la OVA k explica el final del manga!


Salut!
TV-Samsung 4K UHD-HDR UE49KS7000 / HOME CINEMA-Denon 7.1 AVR X1500h / MULTIMEDIA-Zidoo Z10 AndroidTV 3Tb + 3Tb & nVidia Shield TV Pro 2019
 
cisco17
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dt. 02 set. 2008, 22:52

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 21:17

Cap problema, quantes més opcions millor per tothom!

A mí també m'agradaria pujar les oves si les trobés en la qualitat en la que tinc la sèrie... però sincerament, ho dubto xD

Podries començar per allí, en triaudio :D

Jeje :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Erik007
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 165
Membre des de: ds. 01 oct. 2011, 14:24
Ubicació: Cap a la part dels Pirineus, vora els serrats i arran del mar...

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 21:46

cisco17 ha escrit:
Cap problema, quantes més opcions millor per tothom!

A mí també m'agradaria pujar les oves si les trobés en la qualitat en la que tinc la sèrie... però sincerament, ho dubto xD

Podries començar per allí, en triaudio :D

Jeje :yeah:




Hahaha... Si les tingués, ho faria... xD

És molt i molt difícil trobar les OVA's en bona calitat... I pel k fa a triaudio, està xungo el tema, pq en català, només hi ha les 6 primeres OVAS, les altres, les tinc en japonès... :P
TV-Samsung 4K UHD-HDR UE49KS7000 / HOME CINEMA-Denon 7.1 AVR X1500h / MULTIMEDIA-Zidoo Z10 AndroidTV 3Tb + 3Tb & nVidia Shield TV Pro 2019
 
cisco17
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dt. 02 set. 2008, 22:52

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

ds. 03 des. 2011, 11:56

Buff..... finalment, i com que tal com diu en tato, no estava molt convençut de que aquesta qualitat provingués de dvd's tal qual, he investigat més.... i ja he aconseguit els capítols amb qualitat suficient per fer la release en HD!!!!!

960x720!!!!!!

I només puc dir una cosa.... ES-PEC-TA-CU-LAR!!!!

Us fico una petita comparativa entre les edicions de RBA (que partia dels masters d'Antena 3 tal qual), la de Jonu, i la HD, perquè unes imatges valen més que mil paraules:

RBA
Imatge
Jonu Media
Imatge
720p
Imatge

Suposo que evidentment la imatge HD està passada per certs filtres i les altres son tal qual venen en els DVD's... però vaja, és que em sembla tant heavy la qualitat que encara estic flipant... això és HD i no "l'estafa" de Dragon Ball KAI! :lol: :lol:
 
Avatar de l’usuari
Erik007
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 165
Membre des de: ds. 01 oct. 2011, 14:24
Ubicació: Cap a la part dels Pirineus, vora els serrats i arran del mar...

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

ds. 03 des. 2011, 15:56

Has mirat les imatges akestes en "HD" en moviment?? Ho dit pq a vegades m'he trobat que tant de refiltrar videos, apareixen defectes de compressió, relentitzacions,... Per això et comento si has vist aquestes imatges k has pujat en moviment, per veure k realment, no tinguin defectes d'akests... De tota manera, tot i k 960x720 no és 720p, la imatge si k es veu realment espectacular...

Estic esperant ara a baixar-me unes raws k he trobat en una web després de voltar molta estona per internet, que segons diuen, són les raws originals de la versió DVD-BOX japonesa restaurada... Viam k tal son... :P

Per altra banda, val a dir k DBZ Kai, si k està en HD, pq està a 1280x720 (o sigui 720p), tot i k el canal 3xl, no emet en HD, per això la resolució és menor que la k hauria d ser en els capis capturats del canal 3xl... ;)


Salut!
TV-Samsung 4K UHD-HDR UE49KS7000 / HOME CINEMA-Denon 7.1 AVR X1500h / MULTIMEDIA-Zidoo Z10 AndroidTV 3Tb + 3Tb & nVidia Shield TV Pro 2019
 
cisco17
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dt. 02 set. 2008, 22:52

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

ds. 03 des. 2011, 16:50

Bé, primer de tot, esclar que ho he vist en moviment, les captures aquestes les he fet jo dels episodis pertinents comparant les 3 versions :yeah:. Es veu perfectament, no veig cap alteració per filtres de cap tipus, si més no jo no ho percebo.

Després, sí que és 720p perquè aquesta és la resol·lució vertical i és video progressiu, per tant, 720 de resolució i P de progressiu. És 960 de llarg i no 1280 perquè és en format 4:3, igual que Bola de Drac Z Kai és en 1440x1080, i no 1920, ja que l'edició Blue Ray respecta el ratio original de la sèrie (4:3). Cosa que, pel meu gust particular, és com ha de ser. No m'agraden les deformacions d'aspecte.

I en quant a Bola de Drac Z Kai.. em referia a estafa de HD no pel 3XL ni res, sinó perquè sí, l'opening està en altísima resolució, però la resta de la sèrie tret de compadíssimes escenes, d'HD té més aviat poc, per molt que estigui a 1440x1080 com si està a 4000x3000... bàsicament son les imatges antigues ampliades. Que es veu bé... però no sembla HD, la veritat.... i parlo dels propis blue rays, clar jeje. Però només era un comentari.

A això em referia :lol:
 
Avatar de l’usuari
Erik007
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 165
Membre des de: ds. 01 oct. 2011, 14:24
Ubicació: Cap a la part dels Pirineus, vora els serrats i arran del mar...

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

ds. 03 des. 2011, 18:00

cisco17 ha escrit:
I en quant a Bola de Drac Z Kai.. em referia a estafa de HD no pel 3XL ni res, sinó perquè sí, l'opening està en altísima resolució, però la resta de la sèrie tret de compadíssimes escenes, d'HD té més aviat poc, per molt que estigui a 1440x1080 com si està a 4000x3000... bàsicament son les imatges antigues ampliades. Que es veu bé... però no sembla HD, la veritat.... i parlo dels propis blue rays, clar jeje. Però només era un comentari.
A això em referia :lol:


En això si k tens raó... Però això ja se sabia més o menys... L'opening i l'ending estan fets de nou, en canvi els capítols estan retallats per adaptar-los a format 16/9 sense que es deformin, però partint del màster original que té la productora, si k és cert k s'hi han afegit efectes i tal, però el màster és el mateix k el d fa 20 anys... :P
TV-Samsung 4K UHD-HDR UE49KS7000 / HOME CINEMA-Denon 7.1 AVR X1500h / MULTIMEDIA-Zidoo Z10 AndroidTV 3Tb + 3Tb & nVidia Shield TV Pro 2019
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dg. 04 des. 2011, 23:35

A mi em sembla bé aquest futur projecte en HQ triaudio i subs. Jo realment prefereixo AVI perquè aixi no tinc problemes per poder després veure la serie al meu reproductor DVD de sobretaula (que el meu no reprodueix mkv). Els subtitols no m'importa que siguin .srt senzillets (hi ha gent que li agrada que hi apareguin colors per personatges i aquestes coses, però per mi són totlament prescindibles) .



Pel que veig (captures) la qualitat d'imatge es molt bona. Però , i si surten altres videos de Ranma en HD però amb la imatge restaurada/remasteritzada? Cisco, la imatge que has posat de HD es una versió restaurada?Crec que cal mirar bé això abans de posar-se a fer muntatges del projecte.

També m'agradaria saber si els resums/prsentacions d'inici i fin de cada capitol estaran inclosos. Per mi m'agrada mes que vingui tot al capitol: opening,presentacions, capitol, ,resum proxim epsiodi i ending .No se quan pot pujar aixo en megues, però crec que si ho poses tot, millor...es la meva prefernecia i opinió..ja que fas una realease que porti tot...tipus projecte de Sakura en HD (del Guiru)

En fi, que quan millor sigui la qualitat d'imatge millor.Aquest pojecte pinta molt bé...Mots d'ànims per portar-la endavant!Jo seré una de lespersones a descarregar aquesta versió si la feu sencera i no es queda penjada xD

:adeu:
 
palomation
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: dg. 16 oct. 2011, 15:14

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dc. 28 des. 2011, 19:19

Me parece guay esta release, la verdad yo también me planteé hacer una HD en catalán, aunque la ideal para mí diferiría en algunas cosillas respecto a esta (yo preferiría velocidad japonesa, por ejemplo, a pesar de tener que ralentizar el doblaje que aquí se hizo).

Yo creo que es más económico hacerlo en formato mkv porque así ocuparía mucho menos, total yo para verlo uso el ordenador, y si quisiera verlo en la tele, pues con un cable (que no tengo pero existe) conecto el portátil a la tele y listos (y así me ahorro comprar reproductores de dvd...). No sé que hará la gente, pero no creo que todo el mundo lo vea en la tele y además es que es más económico. El codec el otro dia me estuve informando un poco y diria que H264 es muy adecuado... pero yo no sé mucho de eso y no se exactamente como se haría lo del códec y el formato jeje

Sobre los audios en castellano, que creo que los coges de Jonu y RBA, te recomendaría que los cogieras de la release de Xete, que hizo creo que lo mismo que tú pero con una resolución de vídeo menor y dual castellano-japonés (cogió el doblaje antiguo en castellano de RBA y lo mejoró). A la velocidad original de doblaje (25 fps, creo), así que eso ya sería ahorrar faena de acortar el audio de jonu y además ya está mejorado. Quizá los que lo quieren en castellano lo prefieran.

Sobre los orígenes de las raws yo me hago una pregunta... ¿será posible descargarse la raw japonesa, no la americana? Sin créditos en los op/endings, etc

Te animo a que hagas esta versión, probablemente en el futuro me la descargue, aunque por ahora me decanto por la de tato25, que es más liviana y lleva la velocidad original japonesa.

Un saludo y felices fiestas! :adeu:
 
mrreview
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dg. 23 maig 2010, 13:34

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dc. 28 març 2012, 23:41

Bones!

La veritat es que la qualitat de la versió 720p està de conya!! algú sap de quina font ha sortit aquest vídeo? no hi ha manera de trobar-la enlloc...

No se si està tret dels dvd originals japonesos i han canviat les dimensions o com.. a veure si algú dona una mica de llum.

Gracies!
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dj. 29 març 2012, 08:40

mrreview ha escrit:
Bones!

La veritat es que la qualitat de la versió 720p està de conya!! algú sap de quina font ha sortit aquest vídeo? no hi ha manera de trobar-la enlloc...

No se si està tret dels dvd originals japonesos i han canviat les dimensions o com.. a veure si algú dona una mica de llum.

Gracies!


evidentemente son los box cambiados de resolucion y con filtros, pero sinceramente no se donde le veis el hd, si comparamos imagenes de las que hay puestas, hasta las de jonu si os fijais en el tejado se ve mas detallado que el supuesto version hd, simplemente han cambiado la resolucion y han metido un filtro de desenfoque y deen, esta muy bien pero de hd nada.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants