Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
cisco17
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dt. 02 set. 2008, 22:52

Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 11:18

Hola de nou! He vist que just s'acava de crear també un altre projecte de Ranma... em sap greu interferir, no és la meva intenció, ni amb projectes nous ni molt menys amb els que ja hi ha existents.

Simplement vaig estar cercant algún projecte de qualitat i complet i no en vaig trobar cap del meu gust. Amb això no vull dir que no n'hi hagi de qualitat, sinó que o no tenen tots els audios que m'agradaria, o no tots els capítols :yeah:.

La intenció és fer una release de Ranma amb les següents característiques:

Muntatge:
DVDs japonesos + àudio castellà/català/japonés majoritariament provinent de DVD's en general.

Video: Video a 25 frames per segón, és a dir, amb l'audio tal qual el vam sentir per televisió. Jonu Media ens ho va distribuir a la velocitat japonesa i els audios estàn ralentits i per tant més greus.
Els videos són una mescla dels rips dels DVD-Box del TeamKurosaki, els propis raws americans dels que ho deuen haver tret compartits per un tal Shiniori i un tal KyangBang i part d'escenes de la release d'en Xete així com els títols dels capítols japonesos.
Àudios: DVD's de Jonu Media i RBA
Subtítols: DVD's de Jonu Media
Sincronització: Cisco 17
Resolució: 832x624
Format: AVI
Codec: XVid
Tamany: Uns 400/450 megues per capítol
Distribució: Com a molt 5 episodis per setmana (com a MOLT), que és molta feina :lol: i amb distribució en descàrrega directa per Megaupload.


Episodis: De moment només està montat el primer per veure què tal. El material del que es disposa per ara, és:

DVD-BOX: Sèrie completa amb molta qualitat fins al 90 (TeamKurosaki) i més endavant els propis raws d'en Shiniori i d'altres d'en KyangBang. Com que ambdos releases son dels DVD's americans, els he mesclat quan ha sigut necessari amb parts de la release d'en Xete per conservar l'original japonès tot el possible però amb tota la quialitat possible.

Audios castellans: DVD's Jonu media i més enllà del 120 els de RBA.

Audios japonesos: Totes les releases diria que el porten, apart dels DVD's de Jonu i els mateixos DVDBOX japos.

Audios catalans: Fins al 120 dels DVD's de Jonu Media. En endavant, utilitzaria si Jonu no s'ha espavilat abans que nosaltres uns wavs de molta qualitat que vaig enresigstrar pel 2002 directament de l'emissió del K3, i que tenen una qualitat molt molt bona, sense sorolls de fons al no haver passat per VHS. Tot i així, em falten uns pocs capítols, però es poden aprofitar els de la release que corren per internet del K3 perquè després d'escoltarlos, considero que no estàn gens malament. Això seria en el cas d'arribar abans que Jonu a aquests episodis.

En principi, doncs, l'únic material que faltaria són els subtítols del 120 en endavant.

Us deixo l'enllaç del primer episodi, per veure què us sembla, si hi ha errors, i espero que comenteu el que volgueu, com si voleu colaborar fent els subs que falten, si us sembla que usar AVI avuí en dia enlloc de mkv és una tocada de nassos... no sé, el que volgueu.

Qualsevol col·laboració és benvinguda, per suposat, doncs com podeu imaginar, això és una feinada!

Episodi de prova: http://www.megaupload.com/?d=OX2EBB5J

I unes instantànees:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 12:03

La qualitat d'imatge és impressionant. Molta sort amb el projecte.

:yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Erik007
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 165
Membre des de: ds. 01 oct. 2011, 14:24
Ubicació: Cap a la part dels Pirineus, vora els serrats i arran del mar...

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 13:04

Bones, suposu k el projecte k just s'acaba de crear és el meu... :P

M'explico, jo el vaig crear, justament pq de les mil i una releases de Ranma que volten per la xarxa, no n'hi ha cap k m'agradi... I com explico en el meu post, estic ripejant tota la sèrie pq un colega la vol tenir... I per això, ja que igualment l'he de ripejar, em vaig plantejar de penjar-la...

De tota manera, ara m'estic baixant el capítols k has penjat i si veig k té més calitat que els k tinc jo, doncs simplement, tanco el projecte i la penges tu... :P


Això sip, si em permets un petit consell, fes servir el format MKV, juntament amb el coded H264 i sota la meva humil opinió, és el millor amb k es pot codificar avui en dia...

Salut!


***EDITAT***

Acabo de veure el capítol, i la veritat és k en quan a calitat estan un xic millor k els meus, però no m'extranya, pq veig k els has ripejat a una 2600kbps i jo els meus els he ripejat a 1700kbps, d'aki tb k els episodis amb els 3 àudios, a mi em pesin entre 275-300Mb i a tu 419... A més, veig que no els has deixat ni l'opening ni l'ending ni els avanços dels següents capítols i jo sip...

Per tant, jo diria k no cancelaré el projecte, tot i la putada de començar 2 projectes del mateix casi simultanis... :P Però la veritat és k la release k vols fer, dista bastant de la que tenia pensat fer jo... A més, k ja tinc preparats 60 episodis...

Bé, nuse, ja vorem... De tota manera, ara mateix estic pujat DBZ Kai i suposu k fins k no s'acabi KAI, no començaré a pujar Ranma, pq a part, tinc més coses a pujar tb...


Salut i sort amb la release!
Erik007 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 02 des. 2011, 13:36, en total s’ha editat 1 vegada.
TV-Samsung 4K UHD-HDR UE49KS7000 / HOME CINEMA-Denon 7.1 AVR X1500h / MULTIMEDIA-Zidoo Z10 AndroidTV 3Tb + 3Tb & nVidia Shield TV Pro 2019
 
cisco17
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dt. 02 set. 2008, 22:52

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 13:24

La veritat és que feia dies que comentavem el tema en un altre fil, d'una altra release (quan realment ho haviem de fer aquí).

El tema de avi i xvid... bé, jo és que sóc una mica antic. Sincerament, la qualitat resultant tot i ser xvid pel meu gust és molt bona. A veure què et sembla a tú quan el tinguis descarregat.

També penso que és una forma de tenir més compatibilitat, crec que avuí dia tot deu soportar avi i subtítols en srt (suposo que mkv i h264 també, no ho sé).

No volia pas trepitjar la teva release ni res, de fet hi hem coincidit en el mateix moment de pura casualitat perquè ja et dic, avuí ho he posat a projectes perquè en el fil de la release del tato25 no hi feiem res parlant d'una altra release. Jo no acostumo a fer-ne, jo descarrego i llestos, però al cercar una release de Ranma no en trovaba cap que em satisfegués prou (i això que tinc els DVD's de Jonu originals, que si bé en un primer moment em van semblar una gran versió i molt currada per la quantitat d'audios i opcions... crec que tampoc és que tingui una qualitat de video excessiva).
 
Avatar de l’usuari
Erik007
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 165
Membre des de: ds. 01 oct. 2011, 14:24
Ubicació: Cap a la part dels Pirineus, vora els serrats i arran del mar...

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 13:45

cisco17 ha escrit:
La veritat és que feia dies que comentavem el tema en un altre fil, d'una altra release (quan realment ho haviem de fer aquí).

El tema de avi i xvid... bé, jo és que sóc una mica antic. Sincerament, la qualitat resultant tot i ser xvid pel meu gust és molt bona. A veure què et sembla a tú quan el tinguis descarregat.

També penso que és una forma de tenir més compatibilitat, crec que avuí dia tot deu soportar avi i subtítols en srt (suposo que mkv i h264 també, no ho sé).

No volia pas trepitjar la teva release ni res, de fet hi hem coincidit en el mateix moment de pura casualitat perquè ja et dic, avuí ho he posat a projectes perquè en el fil de la release del tato25 no hi feiem res parlant d'una altra release. Jo no acostumo a fer-ne, jo descarrego i llestos, però al cercar una release de Ranma no en trovaba cap que em satisfegués prou (i això que tinc els DVD's de Jonu originals, que si bé en un primer moment em van semblar una gran versió i molt currada per la quantitat d'audios i opcions... crec que tampoc és que tingui una qualitat de video excessiva).



Sip, te comentat editant el post anterior que la qualitat és millor la dels teus, però tb pq veig k has ripejat a casi 1000kbps més k jo (tu 2600 i jo 1700), amb el cosegüent increment de pes dels capítols... I fent una comparativa entre els meus i els teus, els teus tenen un xic de millor definició i sembla k un xic més de lluminositat... De tota manera, com dius tu, els DVD's de Jonu, no és k tinguin la millor qualitat del món, però mai he trobat alguna raw ben parida per treballar sobre ella, així k m'he d conformar amb els DVD's de Jonu.

I pel tema d fer 2 releases pràcticament iguals, trankil... Cada dia passa això, no és pas una competició viam de qui es baixen les coses, sino tenir més material i millor per poder descarregar, pq com dic, cap de les releases que he trobat fins ara de Ranma per akests forums m'ha agradat...

De tota manera, faré una prova, els pujaré el bitrate un xic als meus videos, viam com kda la qualitat... Si més o menys igualo la k tenen els teus sense incrementar gaire el pes dels capítols, els penjaré igualment, pq com tb et dic a la resposta anterior, veig k els k penges tu no tenen ni opening ni ending ni resum del següent capítol i jo en els meus hi tinc les 3 coses...

Nuse, ja voré si la penjo o nop... De tota manera, ja et dic k no et preocupis pel tema de "trepitjar" releases... Passa tot sovint... Hehe


Salut!
TV-Samsung 4K UHD-HDR UE49KS7000 / HOME CINEMA-Denon 7.1 AVR X1500h / MULTIMEDIA-Zidoo Z10 AndroidTV 3Tb + 3Tb & nVidia Shield TV Pro 2019
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 13:46

Hola, a mi em passava el mateix, no trovava cap release del meu gust i vaig comensar a buscar per fermela per mi, igual que vosaltres pero per sort vaig tobar aixo: http://www.nosoloanime.es/viewtopic.php ... sc&start=0 i de moment es la millor que trobat, sento possar aquest enllaç aqui domes o faig per si vos interessa ja que u te tot i es veu molt be a10 :yeah:
 
cisco17
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dt. 02 set. 2008, 22:52

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 14:49

L'únic problema de l'enllaç és que has d'estar registrar per veure-ho...

Com és la qualitat d'aquesta release? Pots posar algun enllaç d'algún capítol o més informació per no haver-nos-hi de registrar?

Perquè si és igual o millor que la meva release crèume... tot això que m'estalvio! :lol:

EDIT: M'he registrat i m'he baixat un capítol. Tenia molt bona pinta i és més completa (inclou el castellà antic). Per un moment he pensat que m'estalviaria tota la feina :lol:

Però no m'acava de convencer, tot i que tenen el castellà nou (que no m'interessa massa), els audios català i castellà antics els tenen ralentitzats (com a l'edició de Jonu) i pel meu gust, que hi estic acostumat a sentir-ho normal, és bastant lleig. Apart inclou Opening i Ending a cada episodi, cosa que particularment no em sembla necessaria. Per això estàn les playlists xD

Total, que en principi, ho tiraré endavant. Els Openings i Endings els posaré per separat, incluit el català i la edició 2 de la versió catalana que vaig fer jo mateix xD. Lo dels resums dels seguents episodis... no estàn doblats ni al català ni al castellà, així que... no ho sé...

De tota manera, son benvinguts més comentaris i observacions :)
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 15:03

Dons aixi res continua endavant amb el projecte a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Erik007
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 165
Membre des de: ds. 01 oct. 2011, 14:24
Ubicació: Cap a la part dels Pirineus, vora els serrats i arran del mar...

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 15:43

Jo tb m'he baixat el capítol en questió, tot i k tb he hagut d registrar-me, i la calitat és inclus pitjor k els meus... Estan ripejats a 1400kbps, en front dels 1700kbps dels meus i eles 2600kbps d0en cisco17, a part, k suposu k deuen estar codificats amb algun ajustament extrany del codec, pq amb el VLC, no he pogut veure el capítol, i amb el MPC HC, es veien macro-blocs (o com es diguin), cosa k no m'ha passat amb cap altre video de cap mena...


Així, k jo faré la prova, viam si pujant un xic el bitrate sobre els 1900-2000kbps, trec un xic més de calitat sense pujar gaire el pes dels capítols, i si crec k kda prou bé, tb pujaré la release, ja k com ha dit l'amic cisco17, ell no posa ni openings ni endings, i a mi m'agrada k tots els capis el portin...

I un petit incís, en el k dius k els resums no estan ni en català ni en castellà... És veritat, en català no existeixen, només existeixen en el nou doblatge en castellà. Però en els meus capis, l'àudio del avanços, està en japonès i subtitulat en català, tal i com totes les parts censurades dels capítols...


Així k crec k jo tb tiraré endavant el meu... :P


Salut!
TV-Samsung 4K UHD-HDR UE49KS7000 / HOME CINEMA-Denon 7.1 AVR X1500h / MULTIMEDIA-Zidoo Z10 AndroidTV 3Tb + 3Tb & nVidia Shield TV Pro 2019
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 17:19

N'estàs segur que la font és d'un dvd? No serà d'un HD-DVD? Ja que la resolució màxima d'un dvd és de 720x576 en pal i 720x480 en Ntsc.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Erik007
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 165
Membre des de: ds. 01 oct. 2011, 14:24
Ubicació: Cap a la part dels Pirineus, vora els serrats i arran del mar...

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 17:28

tato25 ha escrit:
N'estàs segur que la font és d'un dvd? No serà d'un HD-DVD? Ja que la resolució màxima d'un dvd és de 720x576 en pal i 720x480 en Ntsc.


No té pq... Jo, la release k estic fent de DBZ Kai, el video té una resolució de 720x576 que és amb la k emet el canal 3xl, pq encara k Kai estigui fet en alta definició, el 3lx no emet en alta definició... I jo el penjo amb una resolució de 1280x720, per tant, es pot pujar la un xic la resolució sense perdre casi calitat sempre i kuan la font de video tingui una calitat molt bona...

I amb els k tinc de Ranma, tb he anat fent proves... Ara estic codificant a 2000kbps amb millora d'imatge anamòrfica pq s'adapti perfectament a TV en format 16:9, lu k passa k tarda com 2 hores més k com ho feia abans, i encara no he pogut veure'n els resultats... xD I a més, el codec h264 té moltes opcions de configuració i no he trobat cap manual k m'agradi... :P Així k tb vaig provant diverses opcions... La putada més gran k tenen els DVD's de Jonu, és k els 18 primers capítols k són els d la 1a temporada d la sèrie, tenen una calitat inferior a la resta...
TV-Samsung 4K UHD-HDR UE49KS7000 / HOME CINEMA-Denon 7.1 AVR X1500h / MULTIMEDIA-Zidoo Z10 AndroidTV 3Tb + 3Tb & nVidia Shield TV Pro 2019
 
cisco17
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dt. 02 set. 2008, 22:52

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 17:58

Té raó el tato, no sé si la font és DVD o HDDVD... jo no els he pujat la resolució, la me'ls he trobat així, ni tant sols és cap mèrit meu que es vegin tant bé, però es veuen força millor que la release aquesta que ens ha enllaçat en xaniman (es nota més definició si ho pares en els mateixos frames).
No sé quin post-procediment han fet... però el resultat pel meu gust, és molt bèstia. És com estar mirant els cels originals xD

Erik, no crec que trobis millor qualitat que la que estic fent servir jo, que he buscat i rebuscat. I si la trobes, diga-m'ho que la faré servir!

Personalment, crec que la qualitat que et poden donar els DVD's de Jonu és molt inferior a la que et donarien els DVD-BOX i ja no et dic aquesta versió que m'he baixat jo (d'un tal TeamKurosaki i els raws del shiniori y el kyangbang).

I apart, qualsevol release de Ranma (com la majoria menys la d'en Xete) tenen els audios ralentitzats com els DVD's de Jonu, i a mí personalment em sona tot tant greu... suposo que és questió d'acostumar-'shi.... però mira, a mí no m'agrada. M'agrada escoltar la veu dels dobladors tal i com ho van doblar, i no agreujat i enlentit.

Per altra banda, Erik, tot el que sigui pujar la resolució no acostuma a servir de molt. Ja et dic que no és cap mèrit meu perquè els videos son del teamkurosaki aquest, però dubto que dels DVD's de Jonu en treguis una qualitat similar, per no mencionar l'entrellaçat excessiu que té pel meu gust al ser un video ntsc convertit a pal. Partir del ntsc i corre'l a 25fps sempre tindrà molt, però molt menys entrellaçat.
 
Avatar de l’usuari
Erik007
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 165
Membre des de: ds. 01 oct. 2011, 14:24
Ubicació: Cap a la part dels Pirineus, vora els serrats i arran del mar...

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 17:59

No, no, si no et dic pas el contrari...

Tinc baixat el k has penjat tu i ara em falten 20 min per acabar d codificar els meus amb la prova akesta k estic fent... Format MKV i millora anamòrfica per adaptar-se a 16/9...

Els k tinc fets fins ara, ja te dit k es veien pitjor k els teus... Sobretot els 18 primers, ja k la resta tenen bastant millor calitat, per això faig akesta prova pujant el bitrate i donant la millora anamòrfica al video...


De tota manera, jo si k stic fent servir els DVD's de Jonu per fer la release... I val a dir k pel k dius de l'àudio, jo no trobo diferència... L'àudio i el video dels dvd's de Jonu està a 25fps k és la velocitat del video PAL, en contra dels 23.9fps dels videos NTSC, així k en principi, l'àudio dls dvd's d Jonu hauria de ser igual k els k fas tu, pq tb estan a 25fps...
TV-Samsung 4K UHD-HDR UE49KS7000 / HOME CINEMA-Denon 7.1 AVR X1500h / MULTIMEDIA-Zidoo Z10 AndroidTV 3Tb + 3Tb & nVidia Shield TV Pro 2019
 
cisco17
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dt. 02 set. 2008, 22:52

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 18:34

T'explico.

Els DVD's de Jonu van a 25 fps, i els meus van a 25 però perquè he agafat la font de 23.968 i "l'accelero" a 25. Això és el que van fer tant en el seu dia per doblarla a Antena 3 com per doblarla posteriorment per TV3, per tant, tenim capitols que duren menys que els originals perquè van una mica més depressa.

En canvi els de Jonu mantenen la velocitat original del video, han convertit el video perquè corri a 25 fps però no vagi més depressa (i per tant el capítol no duri una mica menys).

Per una banda, és el més llògic, que el capítol duri igual, l'audio japonès s'escolti com toca, fan el doblatge nou basant-se en aquesta velocitat i llestos. Però llavors el que passa és que els doblatges antics català i castellà, se senten més lents del que tocaria perquè els han adaptat a aquesta nova duració.

Com que a mí el que més m'interessa son els audios català i castellà, no m'importa que el japonès se senti un pel més ràpid (doncs no els tinc tant sentits) i prefereixo no sentir ni els catalans ni els castellans més greus.

Per altra banda, al fer aquesta adaptació, és quan més es nota el tema de l'entrellaçat entre frames als DVD's de Jonu, perquè mesclen frames entre sí ja més del que per defecte pot tenir una versió NTSC.

Si vols comprovar això que et dic, és tant senzill com que posis play en el meu capitol i el teu primer capitol, i veuras com el meu va més ràpid i poc a poc el teu es va quedant enrera... però ja et dic, que això és a gustos, ja que la velocitat real és la de la teva, però la que jo vaig veure per televisió en castellà i català la de la meva ;)

Ah i per cert, lo del 16:9 "millora anaformica"... millora? No sé què vols dir exactament, però una serie 4:3 posada en 16:9 lo que implica és que tothom surt aixafat, cosa que personalment... m'horroritza xD
 
Avatar de l’usuari
Erik007
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 165
Membre des de: ds. 01 oct. 2011, 14:24
Ubicació: Cap a la part dels Pirineus, vora els serrats i arran del mar...

Re: Ranma 1/2 HQ TRIAUDIO + SUBS

dv. 02 des. 2011, 18:45

cisco17 ha escrit:
Ah i per cert, lo del 16:9 "millora anaformica"... millora? No sé què vols dir exactament, però una serie 4:3 posada en 16:9 lo que implica és que tothom surt aixafat, cosa que personalment... m'horroritza xD



Això de millora anamòrfica és una tècnica que es fa servir en els DVD's que es distribueixen, per intentar "adaptar" una imatge que no és 16/9 pq precisamenet, no "s'aixafi" el video... En resum, és una tècnica que et permet veure imatges k no son 16/9 en una TV 16/9 sense aixafar la imatge... He provat el capítol i la veritat és k amb els nous ajustaments, la calitat és bastant millor i ho he provat en una TV Sony LED 3D de 40" i es veu a pantalla completa, sense que s'aixafi la imatge...


No sóc tècnic en imatge, i per tant, potser m'ekivoco en explicar el k és la millora anamòrfica akesta, però jo diria k és això...


Salut!
TV-Samsung 4K UHD-HDR UE49KS7000 / HOME CINEMA-Denon 7.1 AVR X1500h / MULTIMEDIA-Zidoo Z10 AndroidTV 3Tb + 3Tb & nVidia Shield TV Pro 2019

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants