Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

[PROJECTE] Generació Ghibli

dt. 20 març 2012, 02:30

¿Que es Generacion Ghibli?

Generacion Ghibli, es un proyecto ambicioso por recopilar toda la filmografia editada en españa, ya sea en castellano o en catalan de los Estudios Ghibli. No solo eso, si no tambien recopilar otras obras no pertenecientes a los Estudios Ghibli.

El proyecto se realiza con el fin de no perder las joyas que nos han dejado Hayao Miyazaki & Company.

¿Realizareis todas las peliculas

El proyecto consiste en eso mismo, ya que la base del proyecto es realizar la filmografia ed Hayao Miyazaki y de los Estudios Ghibli.

De momento, estamos realizando las peliculas de las cuales disponemos una fuente Blu-Ray, ya que estamos realizando el proyecto en calidad 1080p (en verdad son 1040p, se explicara mas abajo). El problema de esto, es que han comenzado a editar los Blu-Rays en el año 2012 y mas o menos cada dos meses sacan una nueva pelicula. Pero que esto no os preocupe se va a editar todo lo posible.

¿Como procede el montaje?

El montaje, es sencillo, si se dispone del Blu-Ray con los audios en castellano y catalan, se procedera a hacer un ripeo. Si se dispone de la fuente blu-ray, pero no de los audios, se pedira la participacion de la gente para conseguir los audios.

Pero no todo acaba, como sabemos que existen los amantes de los seiyuus y los doblajes en japones, tambien dispondra (dentro de la medida de lo posible y de la colaboracion de los usuarios) de las pistas de subtitulos tanto en castellano como en catalan, ademas de pistas correspondientes de subtitulos para lossubtitulso forzados, ya sea por censura o por necesidad (carteles, señales...).

¿por que 1040p y no 1080p?

El motivo es sencillo, la remasterizacion corre a cargo de Disney, la cual en sus peliculas usa el formato americano de Aspecto Ratio es 1.85:1, que en pixeles seria: 1920x1040. Os preguntareis que entonces por que mienten vendiendotela como 16:9 a 1080p, es una mentira a medias. Procedo a explicaroslo con unas imagenes.

Imagen del ficticio por que de la resolucion 16:9 a 1080p:

Imatge

Como veis lo que hacen los de Disney, para venderte la moto como que es 16:9 a 1080p, es poner dos franjas negras de 20 pixeles cada una, una arriba y otra abajo, para simular el 1080p. Cualquier version que mireis por otro lado e incluso en la database de Blu-Rays (http://www.blu-rays.com), os saldra que el aspecto real de las peliculas es 1.85:1. Asi que cualquier version que haga 1920x1080 sin las franjas es que ha sido estirada y deformada.

¿Que peliculas realizareis?

Por orden cronologico y por estudio:

Nausicaä del Valle del Viento (1984)
El castillo en el cielo (1986)
Mi vecino Totoro (1988)
La tumba de las luciérnagas (1988)
Nicky, la aprendiz de bruja (1989)
Recuerdos del ayer (1991)
Porco Rosso (1992)
Puedo Escuchar el Mar (1993)
Pompoko (1994)
Susurros del corazón(1995)
La princesa Mononoke (1997)
Mis vecinos los Yamada (1999)
El viaje de Chihiro (2001)
Haru en el Reino de los Gatos (2002)
El castillo ambulante (2004)
Cuentos de Terramar (2006)
Ponyo en el acantilado (2008)
Arrietty y el mundo de los diminutos (2010)
La Colina de las Amapolas (2011)
El Viento se Levanta (2013)
El Cuento de la Princesa Kaguya (2013)
El Recuerdo de Marnie (2014)

Otras:

Lupin III: El castillo de Cagliostro (1979) (Hayao Miyazaki)
Akira (1988) (Katsuhiro Otomo)
Roujin Z (1991) (Katsuhiro Otomo)
Steamboy (2008) (Katsuhiro Otomo)


*=Se dispone de fuente Blu-Ray *=Prevista su salida
tebas_king l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 10 jul. 2012, 13:41, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [PROJECTE] Filmografia Hayao Miyazaki 720p

dt. 20 març 2012, 08:36

Doncs si dius que saps sincronitzar, nomes cal que sinconitzis l'audio i amb mkvmerge l'enganxes juntament amb la pel·licula i subtitol. No cal recomprimir el video nomes sincronitzar l'audio.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: [PROJECTE] Filmografia Hayao Miyazaki 720p

dt. 20 març 2012, 10:42

Home, jo crec que en realitat la qualitat es podria millorar, ja que tots tenen la boira tipica.
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: [PROJECTE] Filmografia Hayao Miyazaki 720p

dt. 20 març 2012, 13:27

Yo en breve subire nausica y el castillo ambulante en 1080p
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: [PROJECTE] Filmografia Hayao Miyazaki 720p

dt. 20 març 2012, 13:54

I hate u :bleh: tens pensat treure res mes d'en hayao?
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: [PROJECTE] Filmografia Hayao Miyazaki 720p

dc. 21 març 2012, 12:16

Fanstàstica iniciativa! Osky, aquí esperem amb candeletes aquest castell ambulant! GRÀCIES :)
 
Arcami
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dg. 26 feb. 2012, 09:01
Ubicació: Fons del pantà

Re: [PROJECTE] Filmografia Hayao Miyazaki 720p

dj. 14 juny 2012, 11:30

Jo estic a punt de pujar el Viatge de Chihiro en 720p.
La versió que tinc (i crec que es la única que hi ha en HD) es la HDTV d'una TV japonesa, en la que de tant en tant surten unes lletres en japonès que posen el titul de la peli (Sen to Chihiro etc) i unes altres que no se que hi posen.

Aquesta versió es molt complicada ja que en els talls que hi ha per anar a publicitat es produeix un petit fos en el que la duració del vídeo es veu alterada i el so no coincideix de cap manera :(
Pero ja el vaig poder sincronitzar amb el Audacity i, tinc l'orgull de dir que està 100% amb sincronia, està a la mil·lèsima de segon :profident:

O sigui que si voleu que col·labori ho faré encantat. Ja que em moro de ganes de poder posar a disposició de la gent tota la filmografia d'en Miyazaki en HD i en català
Qualsevol cosa, contacteu-me :adeu:


Aquí deixo unes captures de la peli en HD i SD per comparar --> http://minus.com/m7e4BoRlm/
Les meves aportacions:
[PROJECTE] Generació Ghibli
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [PROJECTE] Filmografia Hayao Miyazaki 720p

dj. 14 juny 2012, 12:22

Hola , yo sólo quería decir/pedir si es posible que pudierais hacer las versiones en triaudio+subs (hablo sobretodo de Nausica y El castillo ambulante del que hablaba Osky que dices que las subirás). En mi opinion creo que es mejor que se hciera una version completa, no sólo en catalán, porque a mucha gnte le puede interesar tener todos los idiomas con subs si eso es posible.Aunque no tengo ni idea de cuál era tu idea si proporcionar la peli sólo en catalán o no. Que si es sólo catalan pues bueno pero siempre he preferido todos los idiomas.

Y tambien si fuera posible que la subierais tambien a DD, no sólo por emule...si no es mucho pedir. ^^u Gracias de antemano por todo lo que haceis!

saludos :adeu:
 
Arcami
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dg. 26 feb. 2012, 09:01
Ubicació: Fons del pantà

Re: [PROJECTE] Filmografia Hayao Miyazaki 720p

dj. 14 juny 2012, 13:54

kanikazul ha escrit:
Hola , yo sólo quería decir/pedir si es posible que pudierais hacer las versiones en triaudio+subs (hablo sobretodo de Nausica y El castillo ambulante del que hablaba Osky que dices que las subirás). En mi opinion creo que es mejor que se hciera una version completa, no sólo en catalán, porque a mucha gnte le puede interesar tener todos los idiomas con subs si eso es posible.Aunque no tengo ni idea de cuál era tu idea si proporcionar la peli sólo en catalán o no. Que si es sólo catalan pues bueno pero siempre he preferido todos los idiomas.

Y tambien si fuera posible que la subierais tambien a DD, no sólo por emule...si no es mucho pedir. ^^u Gracias de antemano por todo lo que haceis!

saludos :adeu:


Respecte a mi, pots estar segura de que pujaré les meves versions en varis audios, etc (tampoc es gaire dificil), pero es clar m'agradaria entrar en el projecte, si pot ser... ^^u

No vull fer Spam ni res pero mireu aixo i doneu-me una resposta es que "me urge" ^^u
http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=27&t=18629
Les meves aportacions:
[PROJECTE] Generació Ghibli
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [PROJECTE] Filmografia Hayao Miyazaki 720p

ds. 16 juny 2012, 00:04

Jo he trobat un bdrip de Murmuris del Cor a 1080p d'11gb ^^u , que m'estic descarregant, audios flac i dts, i codificat amb x264. Només em faltaria audios en català i castellà, o només en català. Ho dic per si us interesa. I si ha de ser a 720p, doncs la passo i llestos.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [PROJECTE] Filmografia Hayao Miyazaki 720p

ds. 16 juny 2012, 01:40

tato25 ha escrit:
Jo he trobat un bdrip de Murmuris del Cor a 1080p d'11gb ^^u , que m'estic descarregant, audios flac i dts, i codificat amb x264. Només em faltaria audios en català i castellà, o només en català. Ho dic per si us interesa. I si ha de ser a 720p, doncs la passo i llestos.


a m m'interessa! :profident:

Pregunta al canto: Aquesta versió que et baixes té subs per la vo? a mi m'interesaria si pogués ser, versió triaudio +subs ( por pedir que no quede) :xiulant: xDD

I si aconsegueixes de baixar-te la peli, home si és 1080p millor (té més qualitat), però bé, si és molt problema a 720p també estaria bé. :yeah: Aixi com es pogues reproduir en un caxarro bluray dels normalets...que això de la codificació no sigui un problema...:(

Però bé, ja diras si fas aquest projecte...a mi m'interesaria molt. Ah i l'audio català hi és, perquè fa poc van posar la peli en dvdrip amb audio només català:

viewtopic.php?f=11&t=18574

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [PROJECTE] Filmografia Hayao Miyazaki 720p

ds. 16 juny 2012, 03:06

Doncs li demanaré al taketokun si puc fer servir el seu àudio. De subs n'he trobat en castellà i es podrien traduir al castellà, i fer servir tots dos. Seria triaudio si aconsegeuixo l'àudio en castellà, sinó serà dual més el subs. Potser li poso forçats si calen pels dos idiomes.
El viatge de Chihiro també me l'estic baixant a 1080p i faré servir els subs i àudios del dvdrip que vaig fer.

De totes maneres, tots dos projectes els faré a estones i amb calma.

La distribució, doncs emule segur, i potser DD (Putlocker).

Ja us aniré informant.
Imatge
 
Arcami
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dg. 26 feb. 2012, 09:01
Ubicació: Fons del pantà

Re: [PROJECTE] Filmografia Hayao Miyazaki 720p

ds. 16 juny 2012, 09:13

tato25 ha escrit:
Doncs li demanaré al taketokun si puc fer servir el seu àudio. De subs n'he trobat en castellà i es podrien traduir al castellà, i fer servir tots dos. Seria triaudio si aconsegeuixo l'àudio en castellà, sinó serà dual més el subs. Potser li poso forçats si calen pels dos idiomes.
El viatge de Chihiro també me l'estic baixant a 1080p i faré servir els subs i àudios del dvdrip que vaig fer.

De totes maneres, tots dos projectes els faré a estones i amb calma.

La distribució, doncs emule segur, i potser DD (Putlocker).

Ja us aniré informant.

El Viatge de Chihiro en 1080p? :o
Don l'has tret? Vols dir que no es la versió HDTV en 720p? Fixa't si al minut 17m00s o al 24m28s (hi ha en total 9 talls) es talla i surten unes lletres japoneses. Com aquesta captura meva:
Spoiler: mostra
Imatge

O dic perquè aquesta versió l'estic pujant jo amb català i japonès+subtítols .ass

Pero si de veritat la tens en 1080p jo encantat xD
Les meves aportacions:
[PROJECTE] Generació Ghibli
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [PROJECTE] Filmografia Hayao Miyazaki 720p

ds. 16 juny 2012, 12:11

Doncs mirant el nom del torrent, només em vaig fixar 1080p i el pes de l'arxiu (12gb), que m'estic descarregant, té tota la pinta de que sigui un 720p reescalat.

No hi ha cap captura per saber si és el mateix arxiu que el dius tu, però ara mateix investigo per google.

La descripció del torrent és aquesta:

千与千寻.Spirited.Away.2001.[x264.DTS.AC3.HDTV.1080p]

Si és el mateix, confirma-m'ho.

PD: Per cert, posa 1080p però és 1920x1040.

PD2: He trobat unes captures.
Imatge
Imatge
Imatge

També he trobat aquestes
Imatge
Imatge
Imatge

No sé a quin grup de captures pertany el torrent que em descarrego.
Com podeu veure, unes porten el logo de la cadena de la TV i les altres no.
tato25 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 16 juny 2012, 12:13, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Arcami
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dg. 26 feb. 2012, 09:01
Ubicació: Fons del pantà

Re: [PROJECTE] Filmografia Hayao Miyazaki 720p

ds. 16 juny 2012, 12:11

tato25 ha escrit:
Doncs mirant el nom del torrent, només em vaig fixar 1080p i el pes de l'arxiu (12gb), que m'estic descarregant, té tota la pinta de que sigui un 720p reescalat.

No hi ha cap captura per saber si és el mateix arxiu que el dius tu, però ara mateix investigo per google.

La descripció del torrent és aquesta:

千与千寻.Spirited.Away.2001.[x264.DTS.AC3.HDTV.1080p]

Si és el mateix, confirma-m'ho.

PD: Per cert, posa 1080p però és 1920x1040

Si pots passam el .torrent/magnet, o la pàgina.
Intenta reproduir amb el VLC l'arxiu .part, pero ves amb compte de NO apretar la opció de reconstruir l'index. Si vols estar segur copia el part al escriptori, un cop allà reprodueix-lo.


EDITO:
El primer grup de imatges son de la versió HDTV (es pot veure perquè te la marca d'aigua de la TV japonesa on es va emetre)
Ara comparo la meva versió amb el segon grup

EDITO UN ALTRE COP
Te tota la pinta de ser la versió HDTV, pero bueno, segur que te mes qualitat que la meva versió, perquè la meva pesa uns 4GB. Mira: http://www.fevernet.com/thread-42626-1-1.html (posa que pesa 12GB)


EDITO UN ALTRE COP!!!!

Sembla que els dos grups de captures son de la versió HDTV les 2 tenen la marca d'aigua, pero en el segon grup les han borrat amb Photoshop. Pero no ho han fet gaire be :lol: (en totes es nota, pero en la que més es en la primera. Gracies a ella me pogut fixar en les altres i veure que totes tenen el fallo.)
Spoiler: mostra
Imatge


EDITO UN ALTRE COP xD
No ho han esborrat amb Photoshop, es un programa anomenat DeLogo. I sembla que dona bons resultats.
Arcami l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 17 des. 2012, 18:20, en total s’ha editat 9 vegades.
Les meves aportacions:
[PROJECTE] Generació Ghibli
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants