Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Cancelada fins a nou avís] Nova Release de Dr Slump

dc. 18 abr. 2012, 14:44

xaiman ha escrit:
Aqui parleu molt de que se vos a faltat al respecte i no es veritat, el que si que vos faltara el respecte es el que dire, lo unic que sou uns timadors de collons igual a passat en dr slump com a new dr slump despres de aconseguir tot el material dexeu tirats a la resta.
I el tema dels filtres es veritat el negre dels ulls d'arale no es distingueix del blau aixo domes vol dir l'evident, saturacio.
Si no voleu consells de l'altra gent no obriu cap tema demanan opinions i punt, quant estigue el pengeu directament pero com domes voleu que vos tirent flors, per aixo a passat el que a passat, tots els que em pujat algo em resibit critiques pero si realment o vols fer les critiques te les passes per la pedra.
La cuestio es ke feu us d'animelliure per aconseguir els dvd's i quan els teniu patada a animelliure, que cara dures que sou flipant. a10 :yeah:


otro subnormal que no sabe lo que habla, para empezar new dr slump la estoy continuando y se retraso porque por culpa de lo de megaupload se perdio el material, y yo como un gilipollas recuperando las cosas para retrasados como tu, y esa es mia y no tiene nada que ver con neotix, y llevo muchas mas releases echas que ni tienes ni puta idea tu, ya que llevo mas años en este foro de lo que sabes, antes de hablar informate, y si supieras leer sabrias que la release no se ha cancelado, si no que solo se pasara a la gente que no sea de tu tipo, y tu no me hables del tema filtros que puedo nombrarte una cosa que da mucho asco, ahora vemos como es la gente y realmente no merece la pena hacer nada.


Pd:wesker no tiene nada que ver contigo al contrario.
terminator l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 18 abr. 2012, 14:56, en total s’ha editat 3 vegades.
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: [Cancelada fins a nou avís] Nova Release de Dr Slump

dc. 18 abr. 2012, 14:53

xaiman ha escrit:
Aqui parleu molt de que se vos a faltat al respecte i no es veritat, el que si que vos faltara el respecte es el que dire, lo unic que sou uns timadors de collons igual a passat en dr slump com a new dr slump despres de aconseguir tot el material dexeu tirats a la resta.
I el tema dels filtres es veritat el negre dels ulls d'arale no es distingueix del blau aixo domes vol dir l'evident, saturacio.
Si no voleu consells de l'altra gent no obriu cap tema demanan opinions i punt, quant estigue el pengeu directament pero com domes voleu que vos tirent flors, per aixo a passat el que a passat, tots els que em pujat algo em resibit critiques pero si realment o vols fer les critiques te les passes per la pedra.
La cuestio es ke feu us d'animelliure per aconseguir els dvd's i quan els teniu patada a animelliure, que cara dures que sou flipant. a10 :yeah:


Altre que parla sense raó perteneixo aquesta comunitat desde el 2005 aprox no m'he fet amiguet de ningú per aconseguir el material,crec que et per la força per la boca sincerament...

Jo sóc en MaTriX el que pasa que vaig cambiar de nom perque vaig perdre la contraseña de usuari i no vaig poguer donar d'alta altre cop al usuari...

Sóc un veterá com en Maki en Osky i molts mes... abans de parlar informa't.

Si que aceptem critiques el que no podem fer d'un material mediocre que va treure toei al Japó fer maravelles.... i em intentat treure la "bruticia" a la imatge tan com hem pogut... esta be que hi ha molta gent que li pot agradar o no... pero el fet es que ningú ens ha ajudat i ens ha dit... mira crec que aquest filtre us pot anar be... feu aixo lo altre... només que hem rebut que critiques.

Hem demanat ajuda pel tema dels subs... i Xaiman... tu t'has ofert??? a que no??? doncs aqui veíem l'interes de la gent...

Torno a dir aceptem critiques pero descarriades i faltes de respecte com tu has fet que dius que ens hem aprofitat de la comunitat... doncs be...
per la vostra informacio hem compartit el material dels dvds japonesos amb altres usuaris...de la comunitat...

No anem de timadors... tenim el material a les nostres mans i ja et dic que no hi ha mes ganes que nosaltres mateixos que surti a la llum aquest material...

Aixi que abans de parlar informa't Xaiman!!!

Pero ahir a la nit anavem a fer el pas endarrera per compartirla... pero podeu donar gràcies a Xaiman que ara si que si no es compartira :yeah:
Imatge
 
jordi_lh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 130
Membre des de: dg. 02 gen. 2011, 13:55
Ubicació: Martorell

Re: [Cancelada fins a nou avís] Nova Release de Dr Slump

dc. 18 abr. 2012, 15:31

Despues de ver que la discusión va degenerando, al final he decidido decir algo.
Estas cosas se hacen de buena voluntad y nadie tiene ninguna obligación de ningun tipo.
Es normal que las releases tarden porque se hacen usando tu tiempo libre y no se gana nada a cambio.
Muchas se crean y publican sin tener ni idea del trabajo que hay detrás.
Y ahí entro yo, hace justo una semana le pasé personalmente a terminator, nada de online, la serie de New Dr. Slump para que pueda seguir con ella en cuanto pueda. Y me ofrecí a pasarle todos los audios de Dr. Slump.
Para que no degenere más el tema deberíamos cerrar este tema y en cuanto esté la release publicarla y listo.
Saludos a todos y disfrutemos del trabajo de los demás pues la perfección no existe...
Un abrazo.
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: [Cancelada fins a nou avís] Nova Release de Dr Slump

dc. 18 abr. 2012, 15:38

jordi_lh ha escrit:
Despues de ver que la discusión va degenerando, al final he decidido decir algo.
Estas cosas se hacen de buena voluntad y nadie tiene ninguna obligación de ningun tipo.
Es normal que las releases tarden porque se hacen usando tu tiempo libre y no se gana nada a cambio.
Muchas se crean y publican sin tener ni idea del trabajo que hay detrás.
Y ahí entro yo, hace justo una semana le pasé personalmente a terminator, nada de online, la serie de New Dr. Slump para que pueda seguir con ella en cuanto pueda. Y me ofrecí a pasarle todos los audios de Dr. Slump.
Para que no degenere más el tema deberíamos cerrar este tema y en cuanto esté la release publicarla y listo.
Saludos a todos y disfrutemos del trabajo de los demás pues la perfección no existe...
Un abrazo.


Despues de muchos comentarios el mas positivo despues de que mucho despotriquen...gracias! :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: [Cancelada fins a nou avís] Nova Release de Dr Slump

dc. 18 abr. 2012, 16:43

Xaiman te has pasado 3 pueblos.

En fin, és veritat que ja és hora de tancar el fil però una pregunta, que vec que parleu molt dels Subs.

Quina és la feina que s'ha de fer amb els subs? M'interessa
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: [Cancelada fins a nou avís] Nova Release de Dr Slump

dc. 18 abr. 2012, 17:19

Per cualsevol cosa... privat si voleu ajudar als subs o a mi o a Terminator

La feina: Busquem a gent que sapiga japones i que ens tradueixi els episodis obviament nosaltres li pasarem l'audio :bleh: :bleh:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Cancelada fins a nou avís] Nova Release de Dr Slump

dc. 18 abr. 2012, 18:10

Neotix10 ha escrit:
Per cualsevol cosa... privat si voleu ajudar als subs o a mi o a Terminator

La feina: Busquem a gent que sapiga japones i que ens tradueixi els episodis obviament nosaltres li pasarem l'audio :bleh: :bleh:


bueno y si no sabe japones almenos buscarlos en ingles ya que japones dudo que haya mucha gente, gracias por los comentarios por gente como vosotro si vale la pena, y como digo podeis opinar pero siempre con un respeto, que parece que algunos todavia no entienden que no nos cabreemos porque opinen, si no por el tono de exigencia de como dicen las cosas, tambien recalcar a los que habeis dicho que pierde mucho detalle, ya avise que esas capturas son de hace un año o dos de unas pruebas que hacia que ni siquiera eran los dvds originales, ja que tengo el pc medio roto ( que tambien lo he dicho) y por eso dije que no era la calidad final y que estaba enseñando a matrix (neotix) a hacerlo para empezar.



jordi_lhh sip gracias por cierto por lo de new dr slump
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: [Es pujará] Nova Release de Dr Slump

dc. 18 abr. 2012, 20:02

Neotix10 ha escrit:
xaiman ha escrit:
Aqui parleu molt de que se vos a faltat al respecte i no es veritat, el que si que vos faltara el respecte es el que dire, lo unic que sou uns timadors de collons igual a passat en dr slump com a new dr slump despres de aconseguir tot el material dexeu tirats a la resta.
I el tema dels filtres es veritat el negre dels ulls d'arale no es distingueix del blau aixo domes vol dir l'evident, saturacio.
Si no voleu consells de l'altra gent no obriu cap tema demanan opinions i punt, quant estigue el pengeu directament pero com domes voleu que vos tirent flors, per aixo a passat el que a passat, tots els que em pujat algo em resibit critiques pero si realment o vols fer les critiques te les passes per la pedra.
La cuestio es ke feu us d'animelliure per aconseguir els dvd's i quan els teniu patada a animelliure, que cara dures que sou flipant. a10 :yeah:


Altre que parla sense raó perteneixo aquesta comunitat desde el 2005 aprox no m'he fet amiguet de ningú per aconseguir el material,crec que et per la força per la boca sincerament...

Jo sóc en MaTriX el que pasa que vaig cambiar de nom perque vaig perdre la contraseña de usuari i no vaig poguer donar d'alta altre cop al usuari...

Sóc un veterá com en Maki en Osky i molts mes... abans de parlar informa't.

Si que aceptem critiques el que no podem fer d'un material mediocre que va treure toei al Japó fer maravelles.... i em intentat treure la "bruticia" a la imatge tan com hem pogut... esta be que hi ha molta gent que li pot agradar o no... pero el fet es que ningú ens ha ajudat i ens ha dit... mira crec que aquest filtre us pot anar be... feu aixo lo altre... només que hem rebut que critiques.

Hem demanat ajuda pel tema dels subs... i Xaiman... tu t'has ofert??? a que no??? doncs aqui veíem l'interes de la gent...

Torno a dir aceptem critiques pero descarriades i faltes de respecte com tu has fet que dius que ens hem aprofitat de la comunitat... doncs be...
per la vostra informacio hem compartit el material dels dvds japonesos amb altres usuaris...de la comunitat...

No anem de timadors... tenim el material a les nostres mans i ja et dic que no hi ha mes ganes que nosaltres mateixos que surti a la llum aquest material...

Aixi que abans de parlar informa't Xaiman!!!

Pero ahir a la nit anavem a fer el pas endarrera per compartirla... pero podeu donar gràcies a Xaiman que ara si que si no es compartira :yeah:



Matrix primer de tot a mi mes ben igual qui es vetera acavat de registra etc. tots som iguals una persnoa detras el pc. Sobre la imatge es de agrair que intenteu millora la imatge i o feseu al vostre gust i fins al moment no havia dit res, pero de un dia per laltre veus ke se cancela perque la gent domes a fet que donar opninions, que es el que vatros havieu demanat. Com et sents? enganyat, tots sabem que no esteu obligats que o feu per amor a l'art, pero es com me sentit jo i segur que molts usuaris mes.
Si la vols cancelar feso pero no em posses a mi com escusa queda molt infantil igual que cancelarla per les critiques. a10 :yeah:



terminator ha escrit:
xaiman ha escrit:
Aqui parleu molt de que se vos a faltat al respecte i no es veritat, el que si que vos faltara el respecte es el que dire, lo unic que sou uns timadors de collons igual a passat en dr slump com a new dr slump despres de aconseguir tot el material dexeu tirats a la resta.
I el tema dels filtres es veritat el negre dels ulls d'arale no es distingueix del blau aixo domes vol dir l'evident, saturacio.
Si no voleu consells de l'altra gent no obriu cap tema demanan opinions i punt, quant estigue el pengeu directament pero com domes voleu que vos tirent flors, per aixo a passat el que a passat, tots els que em pujat algo em resibit critiques pero si realment o vols fer les critiques te les passes per la pedra.
La cuestio es ke feu us d'animelliure per aconseguir els dvd's i quan els teniu patada a animelliure, que cara dures que sou flipant. a10 :yeah:


otro subnormal que no sabe lo que habla, para empezar new dr slump la estoy continuando y se retraso porque por culpa de lo de megaupload se perdio el material, y yo como un gilipollas recuperando las cosas para retrasados como tu, y esa es mia y no tiene nada que ver con neotix, y llevo muchas mas releases echas que ni tienes ni puta idea tu, ya que llevo mas años en este foro de lo que sabes, antes de hablar informate, y si supieras leer sabrias que la release no se ha cancelado, si no que solo se pasara a la gente que no sea de tu tipo, y tu no me hables del tema filtros que puedo nombrarte una cosa que da mucho asco, ahora vemos como es la gente y realmente no merece la pena hacer nada.


Pd:wesker no tiene nada que ver contigo al contrario.



Domes una cosa a chulear a la playa.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: [Es pujará] Nova Release de Dr Slump

dc. 18 abr. 2012, 20:27

I a qui no es veterà i a qui és acabat de registrar, els hi recordem la norma de no aniuar extensos quotes i referenciar-se a la part que es vol respondre, Xaiman.

"Chuleadas de playa", "subnormals", "timadors dels collons", "retrasats com tu"... Bé, moderem el to o tornem a l'escola bressol, d'acord?

--------------------------------------------------------------

I un consell per a la release: Deixeu estar els subtitols. De veritat. Quanta gent se la mirarà en versió original? 1-2%? Bé, si són aquests ja s'ho val, podeu dir, però fer subtitols es una feina extremadament ferragosa, molt cansada i que, això és molt important, pot retrasar la continuitat dels capítols de forma desesperant i pot significar cansar-se de fer la serie.
El que jo us recomano, en tot cas, es que feu la serie Cat-Jap, si teniu el Jap, sino ni això; i un cop acabada, quan estiguem de celebració per tenir d'una punyetera vegada Dr. Slump completa i en bona qualitat (sigui quina sigui la decisió que prengueu respecte els filtres, granulació, saturació, etc...), decidir si es fan els subs o no.
Tantmateix, l'humor de Dr.Slump és MOLT japonés, i es fan servir molta cançoneta i molta culturilla de llavors al Japó. Aqui van canviar coses, no només a l'anime, com sol passar en els animes dels 80, sino també a la edicio Kanzenban que recenment ha acabat Planeta. Precisament, per la impossibilitat de traduir els gags. Llavors elq eu acabarieu fent seria una transcripcció del que diuen en català o ser literals creant anotacions continuament per a que s'entenguin.
Però clar, això es decisió vostra.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: [Es pujará] Nova Release de Dr Slump

dc. 18 abr. 2012, 20:40

Doncs jo, si voleu puc fer traduccions dels subs en anglesos (si em dieu on aconseguir-los i com es fa), que el japo no el domino...

Ara, hauríem de parlar del ritme i tal i de si realment interessa. Personalment penso que sempre és bo disposar de subtítols per les versions originals de totes les sèries per si algú li entra curiositat que la pugui seguir en japo també, ara bé, mentre hi hagi el català els subs no són tan imprescindibles.
També això que ha dit el Maki és cert però bé, es pot intentar. No se...
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

dc. 18 abr. 2012, 21:06

terminator ha escrit:
Marc R. ha escrit:
...
I no, no m'estic queixant de que es perdi el gra original, de fet estic a favor de que s'intenti fer el màxim possible per a aconseguir la imatge més neta (sempre dintre d'un marge, és clar). Jo vaig dir que no sóc amic dels filtres, pero s'entenia que parlava dels filtres ultrasaturats de les captures que han posat. Una cosa és el·liminar el gra (o intentar eliminar-lo de la millor forma possible) i l'altra es destruir el dibuix original (perdua de nitidesa a les zones fosques) perque "es veu millor" (cosa que no hi estic d'acord).
...


crec que te equivoques en una cosa, ja es va probar fa temps que per quitar tot el gra de dr slump es perdia molts detalls si o si, de fet es va dir va uns anys en aquest mateix forum, i vam comentar que era una chapuza per part de toei, els dibuixos son planos, amb els fondos iguals.


Neotix10 ha escrit:
gent que exigeix i exigeix....

Per molt que busco no trobo ningú que estigui exigint res. En tot cas vosaltres sou els que sembla que estigueu demanant a crits que la gent ajudi amb els subtítols.


Marc R. ha escrit:
Jo no he criticat res, simplement he donat la meva opinió.

Em cito, perquè sembla que alguns s'han pres el meu comentari com una crítica o ofensa. O m'heu malinterpretat innocentment o realment volieu muntar un salsa rosa, que és el que s'ha muntat i no precisament per culpa dels "que critiquen".

I si és necessari torno a repetir que agrairé i gaudiré aquesta release igual que tothom. Això no treu que, no estigui a favor d'aquestos filtres. Ni més ni menys.

No cal dramatitzar tant ni comportar-se d'aquesta manera.

I amb aquest últim missatge surto d'aquesta polèmica, no en vull tornar a saber res.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Es pujará] Nova Release de Dr Slump

dc. 18 abr. 2012, 21:11

xaiman ha escrit:


Domes una cosa a chulear a la playa.


cuando me trates con respeto y hables sabiendo las cosas envede hablar por hablar sin tener ni idea entonces te hablare como tal
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: [Es pujará] Nova Release de Dr Slump

dc. 18 abr. 2012, 23:46

Segur que sí us tractareu amb respecte a partir d'ara. No, terminator i xaiman?

Tinguem el projecte, el fil i la release en pau.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Es pujará] Nova Release de Dr Slump

dc. 18 abr. 2012, 23:48

Maki ha escrit:
Segur que sí us tractareu amb respecte a partir d'ara. No, terminator i xaiman?

Tinguem el projecte, el fil i la release en pau.


el qui ha comensat tractan de timador a la gent sense tenir ni idea ha sigut ell, jo nomes me defensat com ho hauria fet cualsevol, a mi si no em falta al respecte jo no li dic res de dolent.
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Es pujará] Nova Release de Dr Slump

dj. 19 abr. 2012, 00:24

albert wesker ha escrit:
Suposo que tot això no serà pel que he dit de "ojo no sus paseis con los filtros". perquè si és així, flipo i dubto molt que sigui la veritable raó. Jo si tinc ganes de fer un projecte i estic convençut de la manera que el faig tiro pel dret i a qui li agradi bé i a qui no mala sort. Jo només patia pel que ja he dit i realment pensava que la gent ja sabia quan extreure coses positives del comentaris que se'ls fa, i no agafar-s'ho tot a la tremenda.
Sort


Totalment d'acord amb el comentari, sobretot el que he remarcat en negreta. La gent que ha dit el que sigui aquí ho ha dit amb bona voluntat....


La gent sap de sobres que no hi ha res perfecte en aquest mon, però be jo opino una cosa que ningú ha dit em sembla a mi: sent una serie tan llarga ,crec que ja posats els que saben fer muntatges i retocar imatges ( jo no tinc ni p*** idea, mai he fet projectes, però tinc 2 ulls i sensibilitat per veure i saber si una imatge te un color blau o vermell saturat), els comentaris d'aquest tipus es poden tenir en compte ( o no), però sempre han sigut per donar peu a que els responsables del projecte ho pensessin o ho rumiessin per fer el millor possible, i no sigui motiu de donar pataletes que a mi també m'han semblat una mica infantils i dir de cancel.lar la serie.

Personalment crec que caldria evitar en un futur que en animelliure sortissin 1001 projectes més de Dr Slump a causa de que aquest no hagi satisfet a molta gent ( però estic molt segura que això no passarà). Però si en el cas que això passes, realment sí que donaria pena fer una feinada perque algu et surti a fer una altra versió (que tindria el seu dret a fer-la es clar), però realment això seria malgastar energies, temps i esforç....i més com estan les coses de les DD ( que agrairé infinitament si ho feu per aquesta via) perque son un chorro molt llarg de capitols....No se si m'explico be. I crec que tothom sap que es molt costós fer i pujar una serie com Dr Slump. I precisament perque la gent valora l'esforç que això representa en fer algo així, que per això comenta, perque aixo sigui algo positiu,perque ja posats, feu-lo lo millor possible, el que dicti el sentit comú,No sé si m'explico...I però espero que això tampoc emprenyi a ningu...si us plau!

Jo en el seu dia nomes vaig comentar el tema de la saturacio del blau i el vermell que una captura que em semblava evident( sí, ja se que son captures provisionals, que potser al final no serà així, pero es el que heu posat i el que hi ha per veure). Netejar la imatge de gra tal i com hi ha surt en les captures (sense passar-se) em sembla be que s'elimini (perque si no seria una tonteria fer el projecte seria igual que els dvd originals, es el que deia terminator, vaja). I res més en quant a imatge.

En quant a subtitols: estic d'acord amb el que ha dit en Maki.
Jo soc de d'aquelles persones que m'agrada veure els animes en VO a més del anime doblat. M'agrada tenir l'audio japones, si el teniu sencer en tots els capis de la serie, posseu-lo si us plau (crec que l'audio original es per pixar-se de riure) i si venen amb subs molt millor. Ara bé, els subs, si la voluntat era fer-los desde zero, crec que aixo es una feinada...Estaria de conya, pero el Maki té raó que millor tenir pujats tots els capis de la serie, i despres decidir si posar els subs.

Jo quan vaig suggerir el tema subs no em referia a que els fessiu de zero (jo no vaig demanr res d'això), em referia només de la possibitat d'incorporar els subs que ja venen als dvd espanyols editats...(els 50 disponibles en catala i castella) que no se si seria tant costos o no de fer.... En tot cas si no hi ha subs, no passa res. Com han dit: son prescindibles, tot i que a mi m'agradaria que hi fossin, encara que fossin "els dolents" dels dvd editats.Bé aquesta es la meva opinio que no repetiré més i que una vegada dit tot aixo no diré res mes.


I bé, despres de tota aquesta parrafada, Neotix o en terminator, em podrien enviar a la merda amb tot el seu dret, em podrien dir que ho fagi jo, si tant comento, etc, doncs bé, si sapigués i tingues temps de fer-ho ho faria, però no en se ni tinc els medis, i per això esteu volsatres, els que sabeu fer-ho, i els que ho voleu fer i compartir amb la gent, perquè això es perque es vol compartir a la gent....Jo soc una simple mortal que sap utilitzar l'ordinador de forma bàsica.Crec que la majoria aqui som dels "catetos" informaticament parlant i nomes esperem que aixo tiri endavant, amb il.lusió! xD i amb voluntat de fer feliços a molta gent que espera aquesta serie amb moltes ganes !! xD

En tot cas me'n alegro que hagiu rectificat i feu el projecte. :yeah: Gràcies i anims!!

I com han dit molts abans que jo més amunt: tot aixo que he dit, us pot entrar per una orella i surtir per l'altra, i no pasaria res ;)

apa, a10 :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants