Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2570
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

dt. 17 abr. 2012, 05:38

Marc R. ha escrit:
Jo no he criticat res, simplement he donat la meva opinió.

Jo també vaig aplicar filtres al meu llançament de Dragon Quest (i segurament les RAW que tenia ja tenien filtres). Tot i que tampoc sóc cap expert! :)

I no, no m'estic queixant de que es perdi el gra original, de fet estic a favor de que s'intenti fer el màxim possible per a aconseguir la imatge més neta (sempre dintre d'un marge, és clar). Jo vaig dir que no sóc amic dels filtres, pero s'entenia que parlava dels filtres ultrasaturats de les captures que han posat. Una cosa és el·liminar el gra (o intentar eliminar-lo de la millor forma possible) i l'altra es destruir el dibuix original (perdua de nitidesa a les zones fosques) perque "es veu millor" (cosa que no hi estic d'acord).

Però en cap moment ha sigut una crítica, només una opinió personal. Aquest llançament me'l descarregaré igualment i segur que estaré content i el gaudiré com tothom per aquí, perquè al cap i a la fi el que vull és tenir la sèrie. Però això no treu que continui pensant que aquest tipus de filtres són massa.

crec que te equivoques en una cosa, ja es va probar fa temps que per quitar tot el gra de dr slump es perdia molts detalls si o si, de fet es va dir va uns anys en aquest mateix forum, i vam comentar que era una chapuza per part de toei, els dibuixos son planos, amb els fondos iguals.

Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 257
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: [Cancelada fins a nou avís] Nova Release de Dr Slump

dt. 17 abr. 2012, 13:22

Eh? Què ha passat? Perquè l'heu cancel·lat de cop i volta? :blink:

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 381
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

dt. 17 abr. 2012, 13:59

Extremo91 ha escrit:
Eh? Què ha passat? Perquè l'heu cancel·lat de cop i volta? :blink:

Perque ens ho hem repensat...han hagut masses critiques al respecte... esta clar que no pot ploure al gust de tothom.
Pero es facil criticar,quan aqui els que hem mogut fils per arribar aquest punt som nosaltres...
quan en el forum era una necesitat historica fer aquesta release perque totes les releases eren maleïdes...
molta gent de la que esteu aqui voleu aquesta release que ens esta donant molt treball de filtratges ect...
No us ho podeu arribar a imaginar...
I que ens trobem....??? gent que exigeix i exigeix....
Senyors... aixo ho fem ¡¡¡¡GRATIS!!!!
Hi ha molts de vosaltres que us ho heu posat a pensar en res de tot aixo...
Pero com dic es molt maco criticar...
Només obrim aquest forum dia rere dia... i trobem critiques i mes critiques....
I ens tenim de discutir amb alguns de vosaltres...
Com comprendreu tota paciencia te un limit...
Pero ara mateix estem amb un punt de no retorn...
Si ens ho pensem us ho comunicarem...
No obstant no ho creïem
Ho sentim per la gent que estaba il·lusionada realment amb el projecte..
I que per 4 tots ho paguen pero es que ja no podem mes...
No demanem ni medalles ni estatues... ni que ens tracteu com a deus per publicar Dr Slump...
Pero hi ha una etica que molts no han aplicat...
i es diu el respecte....!!!!
Imatge

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1972
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dt. 17 abr. 2012, 14:22

home crec que feu un gra masa, jo per la meva part només he donat gràcies i ànims, però alguns dels demés comentaris crec que tampoc han sigut per tant, jo els he llegit i els veia com opinions personals després vosaltres feu el que vullgau podeu fer-les cas o pasar i fer la feina com vosaltres vullgau, està clar que esteu fent una feina com haveu dit gratis i costosa i per això suposo que fot més llegit certes coses, però si et fixes entre els 2 posts hi han hagut més gent donant gràcies i ànims que com dieu criticant..
el problema crec jo ha sigut que deurieu haver esperat a tenir el primer episodi i llavors penjar-ho directament sense fer un tema a projectes, està clar que ho haveu fet per ilusionar-nos però pareix que no amb tots ho haveu aconseguit.. ^^u
bé jo per la meva part espero que canvieu d´opinió i la penjeu algún dia, així que gràcies per haver-ho intentat i molts ànims per si canvieu d´opinió! :yeah:
:adeu:

kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

dt. 17 abr. 2012, 17:30

Me siento aludida por el tema de que por 4 gatos que "critican", se cancele el proyecto. ¿Por el hecho de comentar , preguntar y/o sugerir si pondreis o no subtitulos (que por mi parte es lo último que dije) es para tomarselo así de esa manera y decidir que no haceis el proyecto?¿No hay montones de proyectos en los cuales la gente ha preguntado estas cosas, y han contestado lo más amable posible, sin necesidad de cancelar nada no? Me parece increible... :blink: Heu fet un gra massa...estoy de acuerdo con esto que han dicho...

Podiais haber puesto desde un principio en el incio del post en mayusuclas y grande que no quereis oir leer ningun comentario de ningun tipo, sin dar lugar a ningun tipo de replica ,que va a ser tal y como teniais en mente y ya está, una especie de tema cerrado donde solo se pongan cómo va a ser las caracteristicas del proyecto ya ya está.O abrir el tema directamente con el primer capi puesto directamenteSi abrís un tema en "proyectos", si no recuerdo mal este tipo de post están permitidos las criticas o los comentarios personales...no?

No se, creo que todo lo que dice la gente no hay que tomarselo como un ataque o que no valoramos lo que estáis haciendo, porque eso no es verdad, vamos yo lo valoro muchisimo, doy infinitas gracias a los que estais implicados en esto, y ademas siendo GRATIS! como bien recalca Neotix10, porque yo ya lo dije (aunque me borraron el cmentario en el tema que se puso en descargas) que estaba superagradecida que os decidierais a hacer este proyecto, con una buena mejora de la imagen. Yo a estas alturas me conformo realmente a lo que pongáis, sea como sea...Con tal de, sobreteodo, tenerla entera...y viendo que este proyecto teníaa una calidad muy superior a lo que se ve en dvd box original...Vamos, de cabeza que me la iba a descargar! :juas: Si no quereis poner subsubtitulos,no los pongáis y listos, yo ya dije que que una peticion/sugerencia, que si no los poneis no pasa nada!

En fin, que es una pena ilusionar a la gente de que vais a sacar la serie, y que luego os echéis atrás por 4 comentarios opninones personales, criticas...

Creo que la gente agradecerá ( y lo ha hecho) de corazón que hagis el proyecto... :yeah: Ojalá que os lo penséis y volváis al tajo con esta serie, creo que el mundo se merece tenerla entera...Precisamente para nodecir que es un "projecte maleit" i que mai s'ha fet realitat complet... :(

Ánimos y seguid con el proyecto!!!!!

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dt. 17 abr. 2012, 19:51

Ostres!!! S'ha cancel.lat!!!! Quina llàstima, em feia molta ilusiò, pero en fí, no passa res, que entenc que fer aquestes coses es molt difícil i a sobre es fan gratuítament, jo tambè m'hauría mosquejat una mica.

Espero que us ho repenseu, però si diueu que no no us preocupeu, us entenc.

Gràcies per l'esforç igualment.
Imatge

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dt. 17 abr. 2012, 22:40

kanikazul ha escrit:
Me siento aludida por el tema de que por 4 gatos que "critican", se cancele el proyecto. ¿Por el hecho de comentar , preguntar y/o sugerir si pondreis o no subtitulos (que por mi parte es lo último que dije) es para tomarselo así de esa manera y decidir que no haceis el proyecto?¿No hay montones de proyectos en los cuales la gente ha preguntado estas cosas, y han contestado lo más amable posible, sin necesidad de cancelar nada no? Me parece increible... :blink: Heu fet un gra massa...estoy de acuerdo con esto que han dicho...

Podiais haber puesto desde un principio en el incio del post en mayusuclas y grande que no quereis oir leer ningun comentario de ningun tipo, sin dar lugar a ningun tipo de replica ,que va a ser tal y como teniais en mente y ya está, una especie de tema cerrado donde solo se pongan cómo va a ser las caracteristicas del proyecto ya ya está.O abrir el tema directamente con el primer capi puesto directamenteSi abrís un tema en "proyectos", si no recuerdo mal este tipo de post están permitidos las criticas o los comentarios personales...no?

No se, creo que todo lo que dice la gente no hay que tomarselo como un ataque o que no valoramos lo que estáis haciendo, porque eso no es verdad, vamos yo lo valoro muchisimo, doy infinitas gracias a los que estais implicados en esto, y ademas siendo GRATIS! como bien recalca Neotix10, porque yo ya lo dije (aunque me borraron el cmentario en el tema que se puso en descargas) que estaba superagradecida que os decidierais a hacer este proyecto, con una buena mejora de la imagen. Yo a estas alturas me conformo realmente a lo que pongáis, sea como sea...Con tal de, sobreteodo, tenerla entera...y viendo que este proyecto teníaa una calidad muy superior a lo que se ve en dvd box original...Vamos, de cabeza que me la iba a descargar! :juas: Si no quereis poner subsubtitulos,no los pongáis y listos, yo ya dije que que una peticion/sugerencia, que si no los poneis no pasa nada!

En fin, que es una pena ilusionar a la gente de que vais a sacar la serie, y que luego os echéis atrás por 4 comentarios opninones personales, criticas...

Creo que la gente agradecerá ( y lo ha hecho) de corazón que hagis el proyecto... :yeah: Ojalá que os lo penséis y volváis al tajo con esta serie, creo que el mundo se merece tenerla entera...Precisamente para nodecir que es un "projecte maleit" i que mai s'ha fet realitat complet... :(

Ánimos y seguid con el proyecto!!!!!

no se trata de opinar, tu y todos podeis opinar, pero hay algunos que directamente dicen " teneis que hacerla de esta manera" no lo digo por ti, si ellos colaborasen entocnes tendrian derecho a decidir, pero encima pides ayuda por ejemplo para los subtitulos y ni dios hace caso, pero criticar si, a mi me da igual eso, pero a matrix no le ha gustado y como la estoy haciendo con el si el decide cancelarla pues mira se cancela, yo por mi parte no veo ningun problema pero si el no quiere pues respeto su opinion, sin embargo la acabaremos haciendo para nosotros de momento.

Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 17 abr. 2012, 23:41

Doncs au! A la merda la comunitat d'animelliure que comparteix anime en català. Que consti que estic cabrejat perquè es cancel·li la release i perdem l'oportunitat de tenir Dr. Slump completa. Els que han criticat no tenen raó, per puristes i per tiquismiquis i perrrr... no vull dir-ho però ho penso......
Ara bé, si veieu crítiques, perquè no us les passeu pel cul i feu lo que teniu pensat? No se, ho trobo una mica infantil això de "Ah sí? doncs ara us foteu perquè no us la passarem" Total si eren 4 com bé heu dit però en fi, us comprenc molt bé, si algú vol algo que s'ho busqui ell i a chupar.

Gràcies de totes formes per l'intent de fer la release, ja ho vaig agrair en alguna pàgina d'aquest fil .
Haurem de confiar en tv3 :lol:

I si poséssim un pot comú, un euro cadascú ? Els que la vulguin i estiguin conformes amb la release.

lingolingo
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dv. 25 feb. 2011, 23:22

dt. 17 abr. 2012, 23:49

Home... Parece un poco exagerado, han sido 4 gatos como bien dices, los demas os han alabado el grsn trabajo que estais/estabais haciendo. Como miembro de animelliure es una lastima que se haya cancelado por 4 gatos... La verdad la esperaba con mucha ilusion al igual que los demas companyeros... Espero que algun dia alguien con los recursos de esta gran alegria al foro y podamos disfrutar del dr slump en catala. M'afegeixo a dir que jo tambe crec que heu fet un gra massa, pero bueno que se le va a hacer... Gracias de todos modos

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 18 abr. 2012, 00:36

Extremo91 ha escrit:
Doncs au! A la merda la comunitat d'animelliure que comparteix anime en català. Que consti que estic cabrejat perquè es cancel·li la release i perdem l'oportunitat de tenir Dr. Slump completa. Els que han criticat no tenen raó, per puristes i per tiquismiquis i perrrr... no vull dir-ho però ho penso......
Ara bé, si veieu crítiques, perquè no us les passeu pel cul i feu lo que teniu pensat? No se, ho trobo una mica infantil això de "Ah sí? doncs ara us foteu perquè no us la passarem" Total si eren 4 com bé heu dit però en fi, us comprenc molt bé, si algú vol algo que s'ho busqui ell i a chupar.

Gràcies de totes formes per l'intent de fer la release, ja ho vaig agrair en alguna pàgina d'aquest fil .
Haurem de confiar en tv3 :lol:

I si poséssim un pot comú, un euro cadascú ? Els que la vulguin i estiguin conformes amb la release.

a veure que no es per les critiques, ha he dit que cadascu opina el que vol, es per la gent que exigeix que la release es fasi com ell vol, i despres a la hora de ajudar per fer per exemple subtitols ningu sofereix, nomes per donar la tabarra sofereixen, a mes aun no se sap segur si es cancelara.

lopezpm206
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dj. 16 feb. 2012, 17:22

dc. 18 abr. 2012, 05:34

Yo creo que os habéis pegado el moco con esto. Cancelarla por 4 crítcias, y eso de decir "sin embargo la acabaremos haciendo para nosotros de momento" para los que se alegraron y os animaron desde el principio es como reirse en la cara.
Lo jodido es que los que os criticaron es que ahora se bajen del burro mendigando que la subáis.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 18 abr. 2012, 06:04

lopezpm206 ha escrit:
Yo creo que os habéis pegado el moco con esto. Cancelarla por 4 crítcias, y eso de decir "sin embargo la acabaremos haciendo para nosotros de momento" para los que se alegraron y os animaron desde el principio es como reirse en la cara.
Lo jodido es que los que os criticaron es que ahora se bajen del burro mendigando que la subáis.

Si no sabes de que hablas no hables anda, a esos que nos animaron les dijimos por mensaje ya sea msn o mp que tambien se lo pasaremos, aunque aun falta avisar alguno pero todo llega.

no malinterpretes mi mensaje no lo digo a malas.

Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 18 abr. 2012, 08:38

Joer pos que algú dels qui li passin la sèrie que la puji després, no feu la putada de dir que no la comparteixin almenys ^^u

Que putada en serio, dr. slump.. espero que alguien más la suba

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

dc. 18 abr. 2012, 08:44

Suposo que tot això no serà pel que he dit de "ojo no sus paseis con los filtros". perquè si és així, flipo i dubto molt que sigui la veritable raó. Jo si tinc ganes de fer un projecte i estic convençut de la manera que el faig tiro pel dret i a qui li agradi bé i a qui no mala sort. Jo només patia pel que ja he dit i realment pensava que la gent ja sabia quan extreure coses positives del comentaris que se'ls fa, i no agafar-s'ho tot a la tremenda.
Sort

xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2448
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dc. 18 abr. 2012, 14:13

Aqui parleu molt de que se vos a faltat al respecte i no es veritat, el que si que vos faltara el respecte es el que dire, lo unic que sou uns timadors de collons igual a passat en dr slump com a new dr slump despres de aconseguir tot el material dexeu tirats a la resta.
I el tema dels filtres es veritat el negre dels ulls d'arale no es distingueix del blau aixo domes vol dir l'evident, saturacio.
Si no voleu consells de l'altra gent no obriu cap tema demanan opinions i punt, quant estigue el pengeu directament pero com domes voleu que vos tirent flors, per aixo a passat el que a passat, tots els que em pujat algo em resibit critiques pero si realment o vols fer les critiques te les passes per la pedra.
La cuestio es ke feu us d'animelliure per aconseguir els dvd's i quan els teniu patada a animelliure, que cara dures que sou flipant. a10 :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant