Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

[OFERIMENT] Ajuda a futurs Capturadors

ds. 05 maig 2012, 20:35

D'aqui poc temps deixare de capturar series, nomes continuare les que ja e començat, pero no crec que en faci mes, ja que em ficare en altres projectes que m'absorviran tot el temps, i com veig que no hi a gaire gent que capturi res del que fan actualment al super 3, donc es per donar un toc.

Ja que si ningu captura les coses que fan ara el dia de dema els nens no podran tenir les series que veien de petits, i que nosaltres em tingut algunes gracies a que algu les va grabar.

Si algu te interes i necessita ajuda ja li explico com es fa per capturar convertir etc.. de fet es molt sencill.

Si algu s'anima i no vol preguntar poso el que faig servir per que s'ho miri.

Media portal - Capturar canals
TMPGEnc Video Mastering Works - Retallar i convertir videos
MKV MERGE - Afegir segona pista d'audio al mkv

Amb aixo no cal res mes. Si us plau que algu o alguns s'ocupin de capturar les series actuals, ja que jo ja no podre.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: [OFERIMENT] Ajuda a futurs Capturadors

dj. 24 maig 2012, 16:06

Jo mateix, visc a Mallorca, y el meu primer projecte comença aquet divendres. M'agradaria que em diguesis com ho he de fer per pujar a la xarxa els projectes y també quin es el servidor més recomanat, per exemple, emule, mediafire... etc etc. :)
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [OFERIMENT] Ajuda a futurs Capturadors

dj. 24 maig 2012, 21:14

Si tens tot ben montat el tema de les captures, jo et recomanaria pujar-ho a MF i fer aixo viewtopic.php?f=6&t=17953 jo actualment no puc capturar per que m'he canviat de pis i no tinc electricitat encara i em passara el de sempre que tindre series on faltaran episodis.

Si tens algun problema comenta-ho per aqui haveure si et podem ajudar. I gracies per l'interes. Quina sera la serie que faras?
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: [OFERIMENT] Ajuda a futurs Capturadors

dv. 25 maig 2012, 18:04

No ho sé encara, però vull començar per coses fàcils i el que més m'agrada, les pel·lícules d'estudi Ghibli.
 
Arcami
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dg. 26 feb. 2012, 09:01
Ubicació: Fons del pantà

Re: [OFERIMENT] Ajuda a futurs Capturadors

dj. 14 juny 2012, 19:39

Home, jo fa ja molt de temps que no miro la TV per que sempre fan la mateixa porqueria, i sincerament les coses que fan al 3XL em semblen vergonyoses. Si algú vol que m'encarregui d'alguna serie en exclusiu i que la capturi que m'envii un MP.
Ja que no tinc gaire consciencia de que fan al Super3. Pero m'agradaria al menys encarregar-me d'alguna serie. Pero si ningú m'ho diu si que no mi posaré mai de la vida :jaja:
Les meves aportacions:
[PROJECTE] Generació Ghibli
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [OFERIMENT] Ajuda a futurs Capturadors

dj. 14 juny 2012, 22:42

Acami, si tens ganes de capturar alguna cosa fes la que vulguis, les tres bessones per exemple, pensa que si ningu captura el que fan ara el dia de dema els nens quan creixin no podran veure les series de la infancia. I per aixo cal que els que poguem capturem les coses, jo ara no puc, ja que me canviat de pis i no ho tinc tot ben montat, i de pas decanso de tanta captura que tinc tantes series començades i sense acabar que em conve un descans.

Edit: Faran les tortugues ninja, el dia 25 si t'hi veus amb ganes, podries fer aquesta.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Sangus103
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dj. 17 juny 2010, 10:44

Re: [OFERIMENT] Ajuda a futurs Capturadors

dt. 16 oct. 2012, 04:08

A mi m'interesa poder-ne aprendre, com i que necessito per poder capturar?
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [OFERIMENT] Ajuda a futurs Capturadors

dt. 16 oct. 2012, 22:10

Pricipalment el que necessites es un receptor de TDT, si es possible per a PC, eixis e smes comode a l'hora de trevallar amb les captures, sino hi a getn que fa servir receptors de TDT que graben en discos durs o pendrives, ja una vegada tinguis aixo et continuare dient el que necessites.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: [OFERIMENT] Ajuda a futurs Capturadors

dc. 17 oct. 2012, 18:45

jo ja ho vaig intentar en el seu moment però amb el meu ordinador és realment difícil, ara estic capturant una sèrie que des dle meu fòrum m'han demenat la fan els cap de setmana a les 12, la penjaré convertida directament en avi i sense cropping ja que no acavaria mai xdd, en el cas de que algu les volgues passar a net, ja tindria tot el material allà
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
 
jordi-c
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 53
Membre des de: dc. 09 juny 2010, 21:42

Re: [OFERIMENT] Ajuda a futurs Capturadors

dc. 16 gen. 2013, 01:19

Jo en tinc un receptor de TDT de l´ordinador fa molt poc pero no se com tallar els anuncis ni res, em podeu ajudar
si us plau?
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [OFERIMENT] Ajuda a futurs Capturadors

dc. 16 gen. 2013, 21:01

Jo per editar els videos tallar bandes negres, anuncis, millorar imatge, compressio etc... faig servir el TMPGENC Mastering Works quan saps com funciona i et crees les plantilles es almenys per mi la manera mes rapida i comode de treballar amb videos. Ja si despres cal afegir una segona pista de audio ho faig amb mkvmerge.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: [OFERIMENT] Ajuda a futurs Capturadors

dg. 20 gen. 2013, 12:52

Jo nosé si ho estic fen bé!
viewtopic.php?f=12&t=18958
estic pujant l'Abella Maia, en un pes de 90 MB per episodi, la qualitat no és gaire bona però...
ho faig amb el programa que em vas recomenar, com ho podria millorar?
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [OFERIMENT] Ajuda a futurs Capturadors

dg. 20 gen. 2013, 22:35

Amb 90 mb per arxiu deu tenir una quialitat bastant baixa. Et recomando un bitrate de 1100 o mes. Mira tambe el codec que fas servir per la compressio que sigui x264.

Imatge
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: [OFERIMENT] Ajuda a futurs Capturadors

dg. 20 gen. 2013, 22:48

wachimiro ha escrit:
Amb 90 mb per arxiu deu tenir una quialitat bastant baixa. Et recomando un bitrate de 1100 o mes. Mira tambe el codec que fas servir per la compressio que sigui x264.

[ http://img839.imageshack.us/img839/1897/captconfbit.png ]

format mkv
biltrate: 1150
l'unic que cada episodi dura 11 minuts xd

EDIT: El pass count no me'l deixa tocar
EDIT2: Vale ja està, problema solucionat merci!
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [OFERIMENT] Ajuda a futurs Capturadors

dg. 20 gen. 2013, 23:03

Si duren 11 minuts si es possible que pesin 90 megues, el pass count ami amb l'anterior programa al mastering works tampoc em deixaba, desde que tinc el mastering works si que em deixa fer 2 passades, aixo de les 2 passades es important pel tema de les escenes amb moviments o per exemple on cau pluja o coses per l'estil per que no es vegin tot de quadres.

Recordo que les teves captures estaven en TS, alla tindras les 2 cadenes de audio, ja posats podries fer les releases en dual, pero weno aixo ja depen de tu :bleh:.

Pujali el bitrate del audio, que 96kbps potser es una mica baix, posa-ho almenys a 128 o mes.

Jo utilitzo aquest pack de codecs http://shark007.net/ tot i que no se si sera problema de codecs aixo de que no puguis escollir les passades.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants