Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

El castell en el cel, la próxima semana.[CANCELAT]

dj. 24 maig 2012, 16:15

Hola amics meus, em present, soc en Lluc de Mallorca, aficionat als ordinadors, fa poc vaig descobrir aquesta pàgina i em fa molta rábia descarregar les series que la gent penja i que no obtenguin rés de mi, per aixó vull colaborar amb aquesta magnífica gent distribuidora y el meu primer Projecte sirá la pel·licula d'estudi Ghibli, la segona pel·licula d'en Hayao Miyazaki feta al 1986, abans de que jo era nat. Una cosa que vos tinc que dir, soc un gran fan, posiblemente el me sentimental y el fan nº 1 d'estudi ghibli i totes les pel·licules que siguin d'aquest meravellos estudi d'animació les pujaré si tinc temps i si puc.

Aquet divendres començaré a treballar, primerament pujaré la pel·licula amb català obviament pero amb el logo de super3 al cantó per desgràcia. Pero no patiu, Extreuré l'audi i temps després, algun dia li posaré l'audi a la pel·licula sense el logo i si va be, amb millor qualitat. ^^
llucmk l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 17 juny 2012, 16:48, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: El castell en el cel, la próxima semana.

dj. 24 maig 2012, 19:40

Si te esperas yo voy a subir una version en 1080p, subire todo lo de ghibli en 1080p, pero paciencia porfavor, de momento puedes descargarte nausica si aun no lo has echo.

P.D: esto tambien te responde al mensaje privado que me enviaste xD. :adeu:
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: El castell en el cel, la próxima semana.

dv. 25 maig 2012, 18:07

Ya lo hice, he estado esperando muchos años para ver la película, por que en castellano no me gustaba el doblaje y además estaba a medias, habia partes en japones. Ahora me ha fascinado, lloro con la pelicula i compraré los comics:)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants