Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Nausicaä de la vall del vent - MANGA - Novetats de 01/06/12

dg. 27 maig 2012, 21:43

20 de maig /2012:Aquesta horabaixa he estat treballant en la traducció de les portades, era fàcil però a la vegada fàcil. Una vegada feta la primera portada, les demés han estat fàcils. Be, aquí vos deix-ho les portades del Còmic que a lo millor faré. Per cert, aquest còmic a lo millor el faré només expressament per que els enquaderneu i ho tingueu a casa, ja que en format digital es una Mer**a llegir-ho i no té tant valor com en físic.
Imatge ImatgeImatge Imatge Imatge Imatge

US ha agradat?:D
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1 de juny /2012: Aquí vos he pujat les noves portades restaurades y mes o menys a la mateix mida i alineades. Em costa molt fer segons quines coses, acabo de començar amb el CS5(phostoshop) i no en tinc ni idea per alguna cosa faig. Hi ha un petit problema minimalista, cada portada te una ''mida'' diferent i no estan del tot ben fetes però quan imprimeixi el còmic (quan estigui complet) ja corregiré algunes coses. HE DEIXAT LES ANTIGUES PER QUE COMPAREU LA FEINA FETA

IMATGES :jaja:
Imatge Imatge
Imatge Imatge
Imatge Imatge
llucmk l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 12 juny 2012, 22:20, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: Nausicaä de la vall del vent - MANGA - Novetats

dg. 27 maig 2012, 22:21

Mola però... enquadernar-ho? Algú és capaç d'imprimir tant abans que comprar-lo en castellà?
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: Nausicaä de la vall del vent - MANGA - Novetats

dg. 27 maig 2012, 22:57

Extremo91 ha escrit:
Mola però... enquadernar-ho? Algú és capaç d'imprimir tant abans que comprar-lo en castellà?

A lo millor et pot sortir mes barat enquadernant-ho a algun lloc que comprant-lo en castellà a demés, jo volia dir amb aixó que qui volgués ho fes, pero no es obligatori, mes que rés es una recomanació. He estat cercant per totes bandes i no trobo el còmic en castellà a la venta. Només en anglès a Amazon, si no jo ja ho hauria comprat :)
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Nausicaä de la vall del vent - MANGA - Novetats

dl. 28 maig 2012, 00:51

Home, si t'interesa molt sempre el pots aconseguir de segona ma http://www.priceminister.es/offer/buy/96508174/coleccion-nausicaa-del-valle-del-viento-lote-de-libros.html

I si no estas registrat a la web ni has comprat mai, amb el seguent codi es fan un descompte de 7 euros PMBIENVENIDO7
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: Nausicaä de la vall del vent - MANGA - Novetats

dl. 28 maig 2012, 15:56

taketokun ha escrit:
Home, si t'interesa molt sempre el pots aconseguir de segona ma http://www.priceminister.es/offer/buy/96508174/coleccion-nausicaa-del-valle-del-viento-lote-de-libros.html

I si no estas registrat a la web ni has comprat mai, amb el seguent codi es fan un descompte de 7 euros PMBIENVENIDO7


Bé pues qui vulgui que el comprí, jo el compraré quan pugui, pero millor si es en català no?
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Nausicaä de la vall del vent - MANGA - Novetats

dl. 28 maig 2012, 21:17

I tant! Molt millor en català :excl: :excl: :excl:
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: Nausicaä de la vall del vent - MANGA - Novetats

dt. 29 maig 2012, 01:27

Hola amics, tinc que dir que aquest projecte serà fàcil però durador i dura el seu temps. Simplement per que estic fent el màxim per fer que se paregui TOTALMENT al original. Trobar la font, la qualitat de la font, el color, restaurar les taques, donar-hi color més pur... També m'he fixat que com està escanejat, algunes pàgines estan tortes, jo corregiré l'inclinació de les pàgines en forma d'angle recte. He comparat el còmic amb la versió anglesa i la versió espanyola respecta la forma de lectura lineal japonesa (Llegint de dreta a esquerra) i volia preguntar-vos de quina manera vos agrada més. Al meu entendre, prefereixo la versió lineal original(japonesa). Estic preguntant a gent que té el còmic que em doni les dimensions real del còmic per imprimir-ho a escala real i també la portada d'el darrera que no tinc ni p***tera idea de que hi ha. XD. D'aquí 2 mesos m'el compraré en castellà i ho miraré tot. O sigui que només vos puc dir que el primer volúm el teuré d'aqui dos mesos per que també tinc que estodiar pels exams finals. :) . NO OLVIDEU DONAR-ME LA VOSTRA OPINIÓ SOBRE AIXÓ I SI TENIU ALGUN CONSELL O OFERIR-ME AJUDA PER ALGUNA COSA NO DUBTEU EN DIR-M'HO
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Nausicaä de la vall del vent - MANGA - Novetats

dt. 29 maig 2012, 22:08

Doncs mira com que jo la tinc t'ho puc dir. Fan 25.5cmts d'alçada i 18 d'amplada, aproximadament. Sobre la contraportada te la deixo a continuacio, son totes iguals excepte que en els nº del 2 al 6 en requadre d'abaix hi ha el codi de barres en comptes de dir salo del comic

Imatge

Per cert, tambe tens pensat traduir els anime comics de La princesa Mononoke?
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: Nausicaä de la vall del vent - MANGA - Novetats

dc. 30 maig 2012, 00:20

taketokun ha escrit:
Doncs mira com que jo la tinc t'ho puc dir. Fan 25.5cmts d'alçada i 18 d'amplada, aproximadament. Sobre la contraportada te la deixo a continuacio, son totes iguals excepte que en els nº del 2 al 6 en requadre d'abaix hi ha el codi de barres en comptes de dir salo del comic

[ http://fotos.subefotos.com/fede1c1228df3f8364442b625ffeced8o.jpg ]

Per cert, tambe tens pensat traduir els anime comics de La princesa Mononoke?

Doncs mira, no tenia pensat fer-ho però m'has cridat l'atenció. Podria fer-la però, tens el cómic o saps on m'el puc descarregar o comprar i quants volums té? M'ajudaries molt amb aixó. I grácies per dirme lo de la contraportada de Nausicaä :jaja: , no sabia que alló era la contraportada, jajajajaja.(Jo ja la tenía doncs). Per cert, no et preocupis per lo de el Codi de barres, jo no hi posaré o en tot cas ja hi posaré alguna cosa però he estat revisant-ho i m'he trobat amb una cossa curiosa:
Imatge
Pareix l'imatge "especial'' per la contraportada del 6 volum, només hi és al 6é volum. Tu que creus? Hi pos-ho el vermell o aquest?
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: Nausicaä de la vall del vent - MANGA - Novetats

dc. 30 maig 2012, 01:28

taketokun ha escrit:
Home, si t'interesa molt sempre el pots aconseguir de segona ma http://www.priceminister.es/offer/buy/96508174/coleccion-nausicaa-del-valle-del-viento-lote-de-libros.html

I si no estas registrat a la web ni has comprat mai, amb el seguent codi es fan un descompte de 7 euros PMBIENVENIDO7

Per cert, com puc utilitzar aquet codi del descompte si us plau?
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Nausicaä de la vall del vent - MANGA - Novetats

dc. 30 maig 2012, 14:38

Em sembla que un cop tens al producte al cistell, i un cop registrat, a l'hora de confirmar la comanda deu haver un quadre on posar el codi descompte.

Sobre monoke jo tinc l'edicio que va treure planeta fa mes de 10 anys i eren 4 volums de 150 pagines mes o menys, ja mirare si trobo escans per algun lloc, per que si he de escanejar els meus quedaran fets un ñap :no:
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: Nausicaä de la vall del vent - MANGA - Novetats

dc. 30 maig 2012, 17:14

Tinc un greu problema, he trobat la font del cómic que es diu "Wild Words Lower"
Imatge
Imatge
Imatge
hi ha 3 tipus: Bold italic , italic i Regular. El problema es que jo necesit aquesta font, però costa 99$ i no penso comprar-ho ni en broma aquesta barbaritat. Si Colqú em pot ajudar a trobar aquesta font gratis vos ho agrairé molt.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
No passa rés, ja l'he trobada... a l'últim moment... Bé, qui la vulgui descarregat gratuïtament li deix-ho el link: http://www.questie.com/manga/ScanEditGu ... dwords.zip
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: Nausicaä de la vall del vent - MANGA - Novetats

dl. 04 juny 2012, 00:17

taketokun ha escrit:
Em sembla que un cop tens al producte al cistell, i un cop registrat, a l'hora de confirmar la comanda deu haver un quadre on posar el codi descompte.

Sobre monoke jo tinc l'edicio que va treure planeta fa mes de 10 anys i eren 4 volums de 150 pagines mes o menys, ja mirare si trobo escans per algun lloc, per que si he de escanejar els meus quedaran fets un ñap :no:

rés, no he trobat rés encara de mononoke. A lo millor, en anglés... pero no se. Has trobat algo tu?
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: Nausicaä de la vall del vent - MANGA - Novetats de 01/06

dt. 12 juny 2012, 22:22

Ningú em va dir que tenia mal pujada la imatge nº 5 :( !!!!
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: Nausicaä de la vall del vent - MANGA - Novetats

dj. 14 juny 2012, 23:29

taketokun ha escrit:
Doncs mira com que jo la tinc t'ho puc dir. Fan 25.5cmts d'alçada i 18 d'amplada, aproximadament. Sobre la contraportada te la deixo a continuacio, son totes iguals excepte que en els nº del 2 al 6 en requadre d'abaix hi ha el codi de barres en comptes de dir salo del comic

[ http://fotos.subefotos.com/fede1c1228df3f8364442b625ffeced8o.jpg ]

Per cert, tambe tens pensat traduir els anime comics de La princesa Mononoke?


La meva obsesio de la perfecció em menja per dins, podries dir-me una cosa? Quin el el color original del vermell de les portades, es a dir, el títol i etc. Quin vermell es l'original?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants