Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Arcami
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dg. 26 feb. 2012, 09:01
Ubicació: Fons del pantà

[TANCAT]Quina peli voleu que compri?

dj. 14 juny 2012, 13:51

Hola, només volia dir que estic apunt de comprar el blu-ray de el Castell ambulant per fer un rip i penjar-ho en català (espero que estigui en català ¬¬ ) i resulta que fan una oferta de 2x1 en blu-ray :profident:
M'agradaria que em diguesiu quin altre blu-ray voleu que em compri, i aixi fagi un rip per Animelliure. La oferta la fan a Fnac
Crec que es una bona oportunitat per poder aportar a la web 2 noves pelis en català, no?
Gracies, i espero una resposta rapida :excl: :excl: :excl:

:adeu:

http://busqueda.fnac.es/search/quick.do?posted=false&culture=es-ES&text=ghibli&sort=avail&category=video
http://cine.fnac.es/a423472/Akira-Formato-Blu-Ray-DVD-sin-especificar?PID=7&Mn=-1&Ra=-3&To=0&Nu=4&Fr=0
http://cine.fnac.es/a419472/Ghost-In-The-Shell-2-0-Formato-Blu-Ray-DVD-sin-especificar
http://cine.fnac.es/l2255/Animacion-en-Blu-Ray/Animacion
(aquests només son uns exemples)
Arcami l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 07 jul. 2012, 09:08, en total s’ha editat 2 vegades.
Les meves aportacions:
[PROJECTE] Generació Ghibli
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: [URGENT]Quina peli voleu que compri?

dj. 14 juny 2012, 14:57

Arcami ha escrit:
Hola, només volia dir que estic apunt de comprar el blu-ray de el Castell ambulant per fer un rip i penjar-ho en català (espero que estigui en català ¬¬ ) i resulta que fan una oferta de 2x1 en blu-ray :profident:
M'agradaria que em diguesiu quin altre blu-ray voleu que em compri, i aixi fagi un rip per Animelliure. La oferta la fan a Fnac
Crec que es una bona oportunitat per poder aportar a la web 2 noves pelis en català, no?
Gracies, i espero una resposta rapida :excl: :excl: :excl:

:adeu:

http://busqueda.fnac.es/search/quick.do?posted=false&culture=es-ES&text=ghibli&sort=avail&category=video
http://cine.fnac.es/a423472/Akira-Formato-Blu-Ray-DVD-sin-especificar?PID=7&Mn=-1&Ra=-3&To=0&Nu=4&Fr=0
http://cine.fnac.es/a419472/Ghost-In-The-Shell-2-0-Formato-Blu-Ray-DVD-sin-especificar
http://cine.fnac.es/l2255/Animacion-en-Blu-Ray/Animacion
(aquests només son uns exemples)

Pues, no vull ser egoista, pero ens falten Cuentos de Terramar, no la tenim en català y tampoc tenim amb audio català el castell ambulant.
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: [URGENT]Quina peli voleu que compri?

dj. 14 juny 2012, 15:07

el castell ambulant la subire cuando pueda, vaya tela no hay paciencia macho.
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: [URGENT]Quina peli voleu que compri?

dj. 14 juny 2012, 15:36

oSkY ha escrit:
el castell ambulant la subire cuando pueda, vaya tela no hay paciencia macho.


A mi me digiste que subirias castillo en el cielo¬¬ y... sigue por ahí... Yo ya la hubiera subido al menos en calidad TV
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: [URGENT]Quina peli voleu que compri?

dj. 14 juny 2012, 15:44

llucmk, no hi ha cap impediment en que pujis la teva versió amb qualitat TDT.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: [URGENT]Quina peli voleu que compri?

dj. 14 juny 2012, 15:50

Vigileu que cuentos de terramar no s'ha doblat mai al catala
 
Arcami
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dg. 26 feb. 2012, 09:01
Ubicació: Fons del pantà

Re: [URGENT]Quina peli voleu que compri?

dj. 14 juny 2012, 17:03

taketokun ha escrit:
Vigileu que cuentos de terramar no s'ha doblat mai al catala

Ara justament la estava mirant per primera vegada. I si, no esta doblada, una pena.

oSkY ha escrit:
el castell ambulant la subire cuando pueda, vaya tela no hay paciencia macho.

Bueno oSkY la gente tiene ganas de verla, i yo también :profident: . Si quieres la subo yo, o si lo prefieres subela tu y yo ya subiré otras 2. Tienes alguna en mente?
Que tal Akira?, la tenemos?
Les meves aportacions:
[PROJECTE] Generació Ghibli
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [URGENT]Quina peli voleu que compri?

dj. 14 juny 2012, 17:13

una peli que magradaria seria la de full metal o algo de la nova mazinger
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: [URGENT]Quina peli voleu que compri?

dj. 14 juny 2012, 18:05

He mirat al últim link que has ficat i ja estan totes les que hi son en català. El que es podria fer es una nova versió millorada de la peli de Akira amb codecs nous, o una altra versió de evangelion 2.22 que la que hi ha es dvdrip.
 
Arcami
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dg. 26 feb. 2012, 09:01
Ubicació: Fons del pantà

Re: [URGENT]Quina peli voleu que compri?

dj. 14 juny 2012, 18:37

Bilkoff ha escrit:
He mirat al últim link que has ficat i ja estan totes les que hi son en català. El que es podria fer es una nova versió millorada de la peli de Akira amb codecs nous, o una altra versió de evangelion 2.22 que la que hi ha es dvdrip.

Home, totes totes no estan. Falta el Castell ambulant o el castell en el cel (de les que ara me'n recordo). Moltes estan per torrent o emule, i jo NO soc partidari dels mètodes P2P per a coses en català. I la majoria de links son de Megaupload o simplement ja els han esborrat.

El que es cert es que si ja s'han aconseguit penjar-ho una vegada es pot repujar. M'agradaria penjar una versió que de ninguna manera es pugui aconseguir ara per ara a no ser que ho compris. I per pujar versións en HD ja es poden combinar el audios en català amb RAWs.

No se, crec que el links d'Akira (per exemple) estaven morts. Aquí hi ha un projecte d'Akira en HD pero es de 2010... http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=27&t=17107
Se que hi ha links en ed2k pero no se com funciona eMule i tampoc tinc gaire curiositat.
I m'agradaria que la gent es pogués descarregar una pel·lícula abans de que arribin als 90 anys...

Gràcies, espero mes respostes :adeu:
Les meves aportacions:
[PROJECTE] Generació Ghibli
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: [URGENT]Quina peli voleu que compri?

dj. 14 juny 2012, 19:19

Arcami ha escrit:
Bilkoff ha escrit:
He mirat al últim link que has ficat i ja... ... de que arribin als 90 anys...

Gràcies, espero mes respostes :adeu:


Jo tampoc era partidari de emule pero no em va quedar una altre quan la majoria de les pel·lícules es de-ballaven per emule. També vaig aprendre com pujar les coses a emule i es realment còmode i fàcil. Simplement, l'has de posar a la carpeta on et descarregues les coses de emule i a aquell archiu crear-hi un enllaç per que els demés puguin accedir-hi fàcilment. Una vegada descarregat aquell archiu, es una reacció en cadena, o sigui, el P2P. Una altre pel·lícula que tampoc tenim en català, es la noia que saltava a traves del temps. Tenim un fansub subtitulat però, no se els altres, prefereixo el audio en català. :yeah:
 
Arcami
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dg. 26 feb. 2012, 09:01
Ubicació: Fons del pantà

Re: [URGENT]Quina peli voleu que compri?

dj. 14 juny 2012, 19:28

llucmk ha escrit:
Arcami ha escrit:
Bilkoff ha escrit:
He mirat al últim link que has ficat i ja... ... de que arribin als 90 anys...

Gràcies, espero mes respostes :adeu:


Jo tampoc era partidari de emule pero no em va quedar una altre quan la majoria de les pel·lícules es de-ballaven per emule. També vaig aprendre com pujar les coses a emule i es realment còmode i fàcil. Simplement, l'has de posar a la carpeta on et descarregues les coses de emule i a aquell archiu crear-hi un enllaç per que els demés puguin accedir-hi fàcilment. Una vegada descarregat aquell archiu, es una reacció en cadena, o sigui, el P2P. Una altre pel·lícula que tampoc tenim en català, es la noia que saltava a traves del temps. Tenim un fansub subtitulat però, no se els altres, prefereixo el audio en català. :yeah:

Avui mateix m'he descarregat La noia que saltava atraves del temps, estava per mediafire, pero la part nº13 dona problemes :plora: . A veure si la repugen, o si no tinc el audio grabat del 3XL.

I lo que dius del eMule serà fàcil i més, pero lo que passa es que no deixa de ser P2P, i es clar, no seria tan optim com una DD
Les meves aportacions:
[PROJECTE] Generació Ghibli
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: [URGENT]Quina peli voleu que compri?

dj. 14 juny 2012, 21:46

Arcami ha escrit:
Avui mateix m'he descarregat La noia que saltava atraves del temps, estava per mediafire, pero la part nº13 dona problemes :plora: . A veure si la repugen, o si no tinc el audio grabat del 3XL.

I lo que dius del eMule serà fàcil i més, pero lo que passa es que no deixa de ser P2P, i es clar, no seria tan optim com una DD


Sincerament, a mi el que m'importa es la qualitat i el ben estar dels demés. Paciència fa falta, si vols aconseguir alguna cosa bona. No importa quan de temps esperis, el resultat valdrà la pena. I per últim, el treball ben fet, es recompensat.
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: [URGENT]Quina peli voleu que compri?

dv. 15 juny 2012, 15:02

La de el castell ambulant no la he posat perquè oSkY ha dit que la pujarà, i la de laputa tampoc perquè la versió en bluray no està en català
 
Arcami
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dg. 26 feb. 2012, 09:01
Ubicació: Fons del pantà

Re: [URGENT]Quina peli voleu que compri?

dv. 15 juny 2012, 19:15

Bilkoff ha escrit:
La de el castell ambulant no la he posat perquè oSkY ha dit que la pujarà, i la de laputa tampoc perquè la versió en bluray no està en català

Crec que si que està en català: http://www.sddistribuciones.com/editorial/AURUM/EL-CASTILLO-EN-EL-CIELO-COMBO-BLU-RAY-DVD_AURSNY96008.html

I bueno si al final pujo el Castell ambulant, no crec que pasi res, no? Millor per a tots.
Les meves aportacions:
[PROJECTE] Generació Ghibli

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants