Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Cor Menut
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 55
Membre des de: dv. 13 jul. 2012, 15:50

Bola de Drac Z en valencià

dg. 15 jul. 2012, 00:34

Hola a tots, sóc nou al fòrum, volia donar-vos les gràcies per la web i per totes les grans sèries que vaig baixant, m'agradaria començar a compartir els meus dibuixos favorits, jo em vaig criar al PV escoltant Bola de Drac en valencià, tinc tots els capítols que va muntar axl_luke però amb un áudio més clar sense sorolls típics de vhs, la intenció seria pujar aquesta nova versió de BDZ en valencià en format dvdrip d'uns 200 mb/cap i a més també en HD 1080p (el nombre de capítols que aconsegeixi baixar, de moment en tinc 9, no sé quants sortiren finalment als EUA.?) i totes les pel.lícules que han sigut doblades al valencià en HD i áudio millorat. Pensava compartir-ho per emule i pujar-ho a un parell de servidors tipus putlocker o mediafire, espero poder fer-ho possible, gràcies de nou per la web, au cacau! :yeah:
 
axt3rix
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 119
Membre des de: ds. 05 nov. 2005, 22:23

Re: Bola de Drac Z en valencià

dg. 15 jul. 2012, 19:47

Muchas gracias por el ofrecimiento. Yo ya tengo la release de axl_luke, pero si dices que has mejorado los audios será cuestión de volver a descargarlos. En cuanto a las pelis hay un post de Son Gokuu con las pelis en 720p con multiaudio (incluido valenciano en las que se dispone del audio). ¿Qué diferencia habría con las de tu proyecto? En cuanto a los capítulos en HD, en USA creo que salieron hasta el 35 o por ahí, si te refieres a las de Funimation.

Saludos
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Bola de Drac Z en valencià

dg. 15 jul. 2012, 20:28

Pinta molt bé aquest projecte! :yeah: Ací tens un seguidor ;)

:adeu:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
Cor Menut
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 55
Membre des de: dv. 13 jul. 2012, 15:50

Re: Bola de Drac Z en valencià

dg. 15 jul. 2012, 22:26

Finalment he decidit fer una realease amb els 34 capítols que han surtit en Bluray amb áudio català i valencià, ocuparan un 700 Mb cadasqun i la qualitat de imatge és espectacular! en breu compartiré el primer capitol i l'opening! :yeah: i també com he dit tota la sèrie en dvdrip (213 capítols) en áudio valencià.

axt3rix ha escrit:
Muchas gracias por el ofrecimiento. Yo ya tengo la release de axl_luke, pero si dices que has mejorado los audios será cuestión de volver a descargarlos. En cuanto a las pelis hay un post de Son Gokuu con las pelis en 720p con multiaudio (incluido valenciano en las que se dispone del audio). ¿Qué diferencia habría con las de tu proyecto? En cuanto a los capítulos en HD, en USA creo que salieron hasta el 35 o por ahí, si te refieres a las de Funimation.

Saludos


Hola! verás, el gran amigo axl_luke "al que le debemos la vida" en ese momento no podia contar con con programas como el goldwave pro, un programa que reduce practicamente a cero el típico "chisisisisisiis" de vhs, he filtrado pues toooodos los audios que incluso en las películas que hay audio valenciano se escucha muchísimo este molesto ruido, (aunque es verdad que no he descargado todas las pelis todavia, sólo subiré lo que pueda mejorar..) creo que han quedado muy bien en general, bueno, en breve podreís decirme que os parece la calidad del audio valenciano con el opening que ya lo tengo hecho en català-valencià! en breve lo comparto, Muchas gracias por la información de el número de capitulos, 34 finalmente, tengo hasta el 28 ya descargado, y el 33 y 34 en 720p, me faltarian del 29 al 34 en 1080p.. a ver si los consigo o alguien los tiene y me los pasa, un saludo!

Joanks ha escrit:
Pinta molt bé aquest projecte! :yeah: Ací tens un seguidor ;)

:adeu:


Moltes gràcies, em motiva molt que puga fer feliç a gent, tinc ganes que vegeu el opening a veure que vos sembla, adeu! :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants