Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Cor Menut
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 55
Membre des de: dv. 13 jul. 2012, 15:50

Bola de Drac Z HD en valencià. Blu-Ray 1080p [34/291]

dl. 23 jul. 2012, 13:18

Com jo ja vaig dir repedites vegades finalment sortiran els 291 episodis en blu-ray!!
sortiran per temporades, abandonen el projecte level 1.1 - level 1.2 (34 episodis) i d'aquí a 4 dies comença a sortir amb
la temporada 1ª (39 episodis)

http://www.blu-ray.com/movies/Dragonball-Z-Season-1-Blu-ray/85277/#Review

el que diu basicament és que han adaptat a una resolució de imatge de 1.78:1 a 1.33:1 fent-la així més compatible per a reproducció online , i ser rentable no només venent els blu-ray i ocupar també el mercat streaming.. van publicar els 34 primers, així que hi haurà 5 episodis disponibles d'aquí a quatre dies!!

per descomptat m'ho baixaré i ho ripejaré en VALENCIÀ com els 34 primers, si algú vol tindre-ho em pot enviar un mp, però jo per motius personals
no ho pense publicar, com dic si algú vol descarregar-se els episodis 35-39 que es pose en contacte amb mí a partir del 31 de desembre, fins ara!

Adéu!
Cor Menut l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 27 des. 2013, 13:41, en total s’ha editat 32 vegades.
 
Avatar de l’usuari
yamakazy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 280
Membre des de: dl. 26 abr. 2010, 16:12

Re: Bola de Drac Z HD en valencià. Bluray 1080p [15/291]

dl. 23 jul. 2012, 13:39

seria una pasada que li posesis el audio en catala tambe :no:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Bola de Drac Z HD en valencià. Bluray 1080p [15/291]

dl. 23 jul. 2012, 13:46

podries posar captures que es poguin mirar en gran? perque aixi no es distingeix res
 
Avatar de l’usuari
Cor Menut
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 55
Membre des de: dv. 13 jul. 2012, 15:50

Re: Bola de Drac Z HD en valencià. Bluray 1080p [15/291]

dl. 23 jul. 2012, 16:06

yamakazy ha escrit:
seria una pasada que li posesis el audio en catala tambe :no:


Hola Yamakazy, era la meva intenció en un primer moment, però com pots veure en aquest fil viewtopic.php?f=10&t=18707 No va agradar en absolut la meva intenció, de 300 vistes ho haurà descarregat unes 6 persones.. a més, com m'apunten al fil l'amic Fadrellcs està preparant un mega projecte de tota la saga de Bola de Drac (no sols els meus 34 ep. de BDZ) en HD reescalat a HD i filtrat, llavors per respecte a ell i al seu projecte he posat sols el valencià..
de tota manera està ripejat sobre els temps de la versió DVD box de 25Fps, llavors si tens aquesta versió, la dvd box amb el programa mkvtoolnix sols has de muntar-t'ho en pocs segons molt fàcilment, al mateix temps si algú vol fer la versió en català sobre la meva release per mi encantat!! de fet endavant a qui s'animi! :yeah:


terminator ha escrit:
podries posar captures que es poguin mirar en gran? perque aixi no es distingeix res


en realitat les mimi-captures les he fet sols per a adornar o encapçalar una mica els capítols, que jo faci una captura del meu portàtil realment no crec que et puguis fer una idea de la qualitat de imatge, jo et deixo una captura, pero res millor que baixar-se un episodi i ho veus millor, el opening no, que és webrip, un capítol millor, qè són tots blurayrip
Cor Menut l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 24 jul. 2012, 08:55, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Bola de Drac Z HD en valencià. Bluray 1080p [15/291]

dl. 23 jul. 2012, 16:26

i aixo es qualitat Blu Ray? :huh: l'has recomprimit tu?
 
Avatar de l’usuari
Cor Menut
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 55
Membre des de: dv. 13 jul. 2012, 15:50

Re: Bola de Drac Z HD en valencià. Bluray 1080p [15/291]

dt. 24 jul. 2012, 09:03

tebas_king ha escrit:
i aixo es qualitat Blu Ray? :huh: l'has recomprimit tu?


doncs llogicament no, això és qualitat captura del reproductor Videolan + qualitat retall de imatge del windows + visualització a través del Firefox o el navegador que utilitcis.. la millor manera de veure si la qualitat és bona és que t'abaixis un capítol i comparis la imatge i els colors amb el que ja tens en format .avi xvid

Jo, ni he pogut comprar-me una regrabadora de bluray ni visc als EUA per a poder disposar personalment dels bluray, el ripeig del vídeo (que es collonut) l'han fet "Don Capone" i "Midorijin" com es pot veure al moment del títol als capítols, jo he muntat l'áudio

http://www.youtube.com/watch?v=kRHCzAHgmq4
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Bola de Drac Z HD en valencià. Bluray 1080p [15/291]

dt. 24 jul. 2012, 09:46

Cor Menut ha escrit:
tebas_king ha escrit:
i aixo es qualitat Blu Ray? :huh: l'has recomprimit tu?


doncs llogicament no, això és qualitat captura del reproductor Videolan + qualitat retall de imatge del windows + visualització a través del Firefox o el navegador que utilitcis.. la millor manera de veure si la qualitat és bona és que t'abaixis un capítol i comparis la imatge i els colors amb el que ja tens en format .avi xvid

Jo, ni he pogut comprar-me una regrabadora de bluray ni visc als EUA per a poder disposar personalment dels bluray, el ripeig del vídeo (que es collonut) l'han fet "Don Capone" i "Midorijin" com es pot veure al moment del títol als capítols, jo he muntat l'áudio

http://www.youtube.com/watch?v=kRHCzAHgmq4



Bueno, et veig perdut amb la meva pregunta.

Recomprimir es quan agafes un ripeig i el tornes a posar filtres, canvies el Bitrate i tal, per tal de fer una versio de menys pes. Lo que tu dius de si gravadora, blu rays i tal, seria fer un ripeig.

Lo seguent es que et varen demanar una captura per veure la qualitat i vares posar una captura d'una qualitat dubtosa :ein:

Esper que ara entenguis per que he dit lo de recomprimir, per que la captura no te ni de prop la qualitat que es diu al fil.
 
Avatar de l’usuari
Cor Menut
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 55
Membre des de: dv. 13 jul. 2012, 15:50

Re: Bola de Drac Z HD en valencià. Bluray 1080p [15/291]

dj. 26 jul. 2012, 08:19

tebas_king ha escrit:
Cor Menut ha escrit:
tebas_king ha escrit:
i aixo es qualitat Blu Ray? :huh: l'has recomprimit tu?


doncs llogicament no, això és qualitat captura del reproductor Videolan + qualitat retall de imatge del windows + visualització a través del Firefox o el navegador que utilitcis.. la millor manera de veure si la qualitat és bona és que t'abaixis un capítol i comparis la imatge i els colors amb el que ja tens en format .avi xvid

Jo, ni he pogut comprar-me una regrabadora de bluray ni visc als EUA per a poder disposar personalment dels bluray, el ripeig del vídeo (que es collonut) l'han fet "Don Capone" i "Midorijin" com es pot veure al moment del títol als capítols, jo he muntat l'áudio

http://www.youtube.com/watch?v=kRHCzAHgmq4



Bueno, et veig perdut amb la meva pregunta.

Recomprimir es quan agafes un ripeig i el tornes a posar filtres, canvies el Bitrate i tal, per tal de fer una versio de menys pes. Lo que tu dius de si gravadora, blu rays i tal, seria fer un ripeig.

Lo seguent es que et varen demanar una captura per veure la qualitat i vares posar una captura d'una qualitat dubtosa :ein

Esper que ara entenguis per que he dit lo de recomprimir, per que la captura no te ni de prop la qualitat que es diu al fil.


gràcies mestre, quan tinga algun dubte alhora de com fer-ne un o dels termes relacionats amb el ripeig ja t'envio un mp

mentrestant perfavor, no et descarregues res meu, val? que la qualitat es dubtosa i el ripeig també, ok? ale, estàs content ja?

ale, ves, ves.. :adeu:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Bola de Drac Z HD en valencià. Bluray 1080p [15/291]

dj. 26 jul. 2012, 08:24

podrias subir una muestra de audio para ver como se escucha? porque recuerdo que los audios de luke o como se llame eran bastante malos
 
Avatar de l’usuari
Cor Menut
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 55
Membre des de: dv. 13 jul. 2012, 15:50

Re: Bola de Drac Z HD en valencià. Bluray 1080p [15/291]

dj. 26 jul. 2012, 08:57

terminator ha escrit:
podrias subir una muestra de audio para ver como se escucha? porque recuerdo que los audios de luke o como se llame eran bastante malos


He preparado algo mejor, dejo un pequeño sample de muestra en el que podreis ver la inmensa diferencia de calidad respecto al formato .avi
(le pese a quien le pese :profident: ) y podrás escuchar el nuevo audio filtrado..
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Bola de Drac Z HD en valencià. Bluray 1080p [15/291]

dj. 26 jul. 2012, 09:23

Cor Menut ha escrit:
terminator ha escrit:
podrias subir una muestra de audio para ver como se escucha? porque recuerdo que los audios de luke o como se llame eran bastante malos


He preparado algo mejor, dejo un pequeño sample de muestra en el que podreis ver la inmensa diferencia de calidad respecto al formato .avi
(le pese a quien le pese :profident: ) y podrás escuchar el nuevo audio filtrado..



pues te lo han borrado rapidisimo mediafire, porque no me ha dado tiempo ni a bajarlo
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Bola de Drac Z HD en valencià. Bluray 1080p [15/291]

dj. 26 jul. 2012, 10:25

No he dit que sigui dolenta, que la qualitat de la captura que vares posar ho era. Per que posar una captura d'una versio flash... em vaig descarregar un capitol i vaig veure que la captura no era de la release o era d'una versio online la qual recomprimeixen i empitgoren la qualitat. Ara mateix esborrare lo que em vaig descarregar, ok?
 
Avatar de l’usuari
Cor Menut
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 55
Membre des de: dv. 13 jul. 2012, 15:50

Re: Bola de Drac Z HD en valencià. Bluray 1080p [15/291]

dj. 26 jul. 2012, 11:14

terminator ha escrit:
pues te lo han borrado rapidisimo mediafire, porque no me ha dado tiempo ni a bajarlo


collons tu,, estos del mediafire si que son rapidos sí, ya está arreglado, vamos a ver si el fileswap se portan mejor :lol:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Bola de Drac Z HD en valencià. Bluray 1080p [15/291]

dj. 26 jul. 2012, 12:45

Cor Menut ha escrit:
terminator ha escrit:
pues te lo han borrado rapidisimo mediafire, porque no me ha dado tiempo ni a bajarlo


collons tu,, estos del mediafire si que son rapidos sí, ya está arreglado, vamos a ver si el fileswap se portan mejor :lol:


esta de puta madre la calidad, lo que me gusta esque le han quitado bastante grano (no todo) pero lo han dejado como la version dvd de grano, pero conservando la calidad del bluray, esta bastante bien, sobre el audio bueno, no ai una fuente mejor por lo que veo, lo suyo seria que alguien tuviera cintas y lo ripeara con algo mas de calidad, porque estos audios debian ser cintas muy echas polvo
 
Avatar de l’usuari
Cor Menut
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 55
Membre des de: dv. 13 jul. 2012, 15:50

Re: Bola de Drac Z HD en valencià. Bluray 1080p [15/291]

dj. 26 jul. 2012, 23:54

terminator ha escrit:

esta de puta madre la calidad, lo que me gusta esque le han quitado bastante grano (no todo) pero lo han dejado como la version dvd de grano, pero conservando la calidad del bluray, esta bastante bien, sobre el audio bueno, no ai una fuente mejor por lo que veo, lo suyo seria que alguien tuviera cintas y lo ripeara con algo mas de calidad, porque estos audios debian ser cintas muy echas polvo


Me alegro mucho que te haya gustado, ya me gustaria a mi conseguir esos famosos dvd's japoneses de los que tanto se habla, que a falta de HD todos decis que se ven muy bien.. El áudio valencià en algunos episodios es un poco mejor que el sample, en otros un poco peor.. imagínate, las cintas vhs re-grabadas de la TV analógica.. pero bueno, tenemos que dar gracias que alguien lo haya conservado.. si algun dia ocurre el milagro y retransmiten BDZ en valencià por TDT tendremos un audio mejor..
que los disfutes! :yeah:


Completats els 34 primers capítols, si hi ha qualsevol cagadilla, algun link caigut o "altercats diversos" :profident: m'aviseu, val? Adéu!! :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants