Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
ls24954
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dt. 17 jul. 2012, 13:29

animes dels 90'

dj. 26 jul. 2012, 22:03

Hola amics, fa un parell de mesos el meu disc dur extern va rebentar i amb ell totes les meves series i pelicules que portava descarregant desde feia mes de 2 anys. Aquest post es per si sabeu on puc tornar a recuperar aquestes series ja que megaupload no esta i totes les que vaig poder anar recopilant eres descarregades de alla. Mirant per internet he pogut descarregar bola de drac (Z,GT,Kai) i la de las aventures d'en Fly i One piece. Pero encara son moltes les que em queden per trobar: Ranma, doraemon, hattori el ninja, dr.Slump, els contes del guardia de la cripta,musculman ..etc.. i algunes mes en castella com dragones y mazmorras, power rangers mighty morphin, mighty max nose, segur que m'en estic deixant algunes.

La pregunta es si algu sap d'algun fil on estiguin penjades alguna d'aquestes series o si algu te la intencio de penjarles en algun altre servidor que no sigui megaupload. Em farieu un grandissim favor.

Moltes gracies, espero la vostre resposta amics!!
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: animes dels 90'

dj. 26 jul. 2012, 22:12

Tenies hattori el ninja? O_o

Musculamn la vaig pujar jo, si cerques a DD al forum la trobaras.
 
ls24954
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dt. 17 jul. 2012, 13:29

Re: animes dels 90'

dj. 26 jul. 2012, 22:30

buenu la de hattori tenia uns pocs capitols pero en gallec xd! algo es algo, la volia si o si jajaaj

en quant a musculman, moltes gracies, inspeccionare per dd haviam si la trobo, el problema es que al no haveri megaupload ara tardare molt mes en descarregarles i com comensi ara amb lu de les limitacions de velocitat i descarrega etc etc em puc posar moooooolt nervios!! ajjaja

Gracies, per cnt tan rapid company!
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: animes dels 90'

dj. 26 jul. 2012, 22:42

Abans descarregabam per emule amb paciencia
 
ls24954
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dt. 17 jul. 2012, 13:29

Re: animes dels 90'

dj. 26 jul. 2012, 22:45

tebas_king ha escrit:
Abans descarregabam per emule amb paciencia


Esta clar que quan no hi ha res millor qualsevol cosa et serveix, pero esque despres de tenir una conta premium amb megaupload, almenus per mi, em desespera utilitzar programes p2p com emule,ares o utorrent...ara me fet conta a uploaded.to haviam si la gent puja coses a aquesta pagina.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: animes dels 90'

dj. 26 jul. 2012, 22:54

he descarregat un capitol de Slam dunk avui en 7 minuts, si comparteixes tot va be
 
ls24954
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dt. 17 jul. 2012, 13:29

Re: animes dels 90'

dj. 26 jul. 2012, 23:06

Buenu de moment cercant pel fil de DD ja he trobat musculman i ranma :profident: . Haviam si algu em pot ajudar a trobar un lloc on poder descarregar els demes animes.

per cert, gracies a tebas_king per l'informacio i per penjar aquest magnific anime com es musculman :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants