Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
PeppermintPatty
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: ds. 22 des. 2012, 09:36

Charlie Brown en català

ds. 22 des. 2012, 09:48

Hola a tots i a totes,

Fa temps que busco els vídeos de Charlie Brown en català. Em penso que les pel·lícules només es van emetre en castellà, però algú m'ha dit que els capítols de la sèrie, els documentals, etc. es van editar en VHS en català, però no els he trobat per enlloc. Jo vaig gravar en VHS la meitat dels capítols quan els van donar pel Club Súper 3 i n'estic extraient els àudios per sincronitzar amb les imatges extretes dels DVDs en anglès. Us demano que si algú també va gravar algun capítol, m'ho faci saber, perquè aquest Nadal passaré tot el que tinc a .avi, i si puc aconseguir els capítols que queden, podria publicar la sèrie sencera.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
Silver
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 332
Membre des de: dl. 26 juny 2006, 01:04
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Charlie Brown en català

dt. 25 des. 2012, 13:18

T'agrairia moltíssim que la pujessis. Jo ho veia quan era petit!
No sé si aquests episodis son els de que ensenyaven a dibuixar els personatges o uns altres. :yeah:
La vida son 2 dias!!!

Imatge
 
PeppermintPatty
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: ds. 22 des. 2012, 09:36

Re: Charlie Brown en català

dc. 26 des. 2012, 00:14

Hola!

Intentaré pujar tots els capítols que tinc, però me'n falten bastants. Els que tu et refereixes suposo que són uns documentals que es van emetre pels aniversaris de la tira còmica de Charles Schulz, que es diuen (no sé com es van traduïr al català) "It's Your 20th Television Anniversary, Charlie Brown", "You Don't Look 40, Charlie Brown", etc., on l'autor explica com fa els esbossos, l'evolució dels dibuixos inicials des que es va iniciar la tira còmica fins que es va emetre la sèrie per televisió, etc., i d'aquests documentals en tinc un.

En total hi ha 45 episodis dels especials de televisió amb les històries de Charlie Brown, l'Snoopy i els seus amics que es van emetre inicialment a la CBS, l'ABC i Warner Bros (dels quals en tinc 15); 9 documentals emesos a la CBS (dels quals en tinc un, i no sé si tots es van doblar al català o al castellà); 3 "releases" en DVD que va llençar la Warner Bros (que em penso que es van doblar al castellà i les puc aconseguir totes 3); 18 recopilatoris anomenats "The Charlie Brown and Snoopy Show" (dels quals en tinc 4); 5 pel·lícules (que em penso que no es van emetre en català sinó en castellà, de les quals en tinc dues) i 8 mini-sèries temàtiques de divulgació anomenades "This Is America, Charlie Brown" (de les quals en tinc 5). També hi ha altres especials de l'Snoopy, que hauria d'aconseguir en castellà.

A veure si hi ha algú que també hagi gravat els episodis quan els van emetre al Club Súper 3, i podem publicar la sèrie sencera.

Tant de bo hi hagi més gent interessada en el projecte que pugui aportar material! Espero les vostres respostes!

Salut!
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Charlie Brown en català

ds. 29 des. 2012, 17:57

Jo en tenc molts amb español de Chile y crec que tots amb anglés. No se si això et pot ajudar. Jo estic molt interessat amb aquesta release, si no pot ser sencera no passa res.
 
PeppermintPatty
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: ds. 22 des. 2012, 09:36

Re: Charlie Brown en català

ds. 29 des. 2012, 23:07

Hola Django (i tothom)!

Els capítols en anglès ja els tinc, de les remasteritzacions que es van fent en recopilatoris en DVD i BluRay. La idea és incloure l'àudio en català a aquests arxius de vídeo i audio en anglès. També estaria bé poder incloure una tercera pista en espanyol. De moment estem intentant aconseguir tots els capítols possibles en català, que són els més difícils de trobar. A més dels que tinc gravats del Club Súper 3, hem trobat alguns VHS en biblioteques. Estem posant-nos d'acord per treure'ls en préstec i extreure els àudios. Penseu que els VHS s'estan extingint, i cal afanyar-se una mica, perquè a mesura que es van deteriorant, les biblioteques i llibreries se'n van desfent.

El projecte ja està en marxa, de moment estan assegurats més o menys la meitat dels episodis, així que us demano més que mai que si teniu manera d'aconseguir els VHS originals de Selectavisión dels anys 90 en alguna biblioteca o algun lloc de "relíquies" en VHS, o teniu material casolà gravat en català d'aquesta sèrie, ho digueu al fòrum.

Es tracta d'una sèrie molt difícil de reunir sencera en català, així que seria una gran satisfacció poder-la penjar! Esperem totes les aportacions que pugueu!

Salut!
 
PeppermintPatty
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: ds. 22 des. 2012, 09:36

Re: Charlie Brown en català

dv. 08 feb. 2013, 20:13

Hola a tots!

Us escric un nou missatge de crida perquè busqueu per casa vostra o interrogueu els vostres coneguts per recopilar els capítols que ens falten per completar la sèrie Charlie Brown doblada al català. Ja sabeu: VHS gravats del Club Súper 3, o una sèrie de VHS que van sortir a la venda el 1999 amb els capítols en català que podrien estar a "mercadillos", botigues de material antic, etc. Si s'han de comprar, comuniqueu-m'ho i ja miraré què puc fer per comprar-los. També podríeu copiar aquest missatge i extendre la crida a totes les pàgines i fòrums que us semblin convenients per aconseguir-los. Us demano un esforç per localitzar-los, és per una bona causa! Una pista: tots els que hagueu gravat algun cop del Club Súper 3 Garfield, Georgie i Candy el 1998, potser teniu algun episodi de Charlie Brown, es van emetre durant el mateix període.

De moment tenim 32 episodis que ja estan gairebé tots muntats. Els vídeos els tinc tots en bona qualitat, només falten alguns àudios en català. Un cop els aconseguiu, publiqueu un missatge i ens posem d'acord en els paràmetres de la captura.

Ens falten els següents episodis:

-És la Gran Carabassa, Charlie Brown (aquest és un clàssic, no podem publicar la sèrie sense incloure'l!!)
-Estàs enamorat, Charlie Brown
-Torna-la a tocar, Charlie Brown
-No queda temps per a l’amor, Charlie Brown
-El dia d'Acció de Gràcies
(també és un mític de la sèrie)
-Ets el millor, Charlie Brown
-Festa de Charlie Brown
(al Club Súper 3 es va emetre en dues parts)

-Felicitats, Charlie Brown! ("Happy Birthday, Charlie Brown") (documental del qual no es va fer cap release ni en DVD ni en VHS, ni tant sols en anglès, així que necessitaríem la captura sencera d'àudio i vídeo en català)
-Els viatges del Mayflower (minisèrie "Això és Amèrica, Charlie Brown")
-La música i els herois d'Amèrica (minisèrie "Això és Amèrica, Charlie Brown")
-El Smithsonian i la Presidència (minisèrie "Això és Amèrica, Charlie Brown")

Per últim, falten molts de la minisèrie "The Charlie Brown and Snoopy Show", traduït per "L'hora d'en Charlie Brown i l'Snoopy". D'aquests només se n'ha fet release en anglès, que jo sàpiga, així que, si els trobem, serà en el "bagul dels records" d'algú. Perquè us feu a la idea, són uns capítols especials amb 4 ó 5 historietes curtes, al principi de les quals posa el títol de la historieta -que a la versió en català van mantenir en anglès-, que corresponen al tema de què va la historieta ("Kite", "Teaching", "Football", etc.) o al nom d'algun dels personatges protagonistes de la historieta (us adjunto les captures de la primera historieta de cada capítol perquè us serveixin de guia a l'hora de saber quins són):

IMATGE FINAL DE LA CAPÇALERA D'ENTRADA
Imatge

-"Snoopy's Cat Fight" ("L'hora d'en Charlie Brown i l'Snoopy")
Imatge
-"Snoopy: Team Manager" ("L'hora d'en Charlie Brown i l'Snoopy")
Imatge
-"Lucy VS the World" ("L'hora d'en Charlie Brown i l'Snoopy")
Imatge
-"Snoopy: Man's Best Friend" ("L'hora d'en Charlie Brown i l'Snoopy")
Imatge
-"Snoopy the Psychiatrist" ("L'hora d'en Charlie Brown i l'Snoopy")
Imatge
-"You Can't Win Charlie Brown" ("L'hora d'en Charlie Brown i l'Snoopy")
Imatge
-"Snoopy's Football Career" ("L'hora d'en Charlie Brown i l'Snoopy")
Imatge
-"Chaos in the Classroom" ("L'hora d'en Charlie Brown i l'Snoopy")
Imatge
-"It's that Team Spirit, Charlie Brown" ("L'hora d'en Charlie Brown i l'Snoopy")
Imatge
-"Lucy Loves Schroeder" ("L'hora d'en Charlie Brown i l'Snoopy")
Imatge


IMATGE FINAL DE LA CAPÇALERA D'ENTRADA DELS SEGÜENTS EPISODIS
Imatge

-"Snoopy and the Giant" ("L'hora d'en Charlie Brown i l'Snoopy")
Imatge
-"Snoopy's Brother Spike" ("L'hora d'en Charlie Brown i l'Snoopy")
Imatge
-"Snoopy's Robot" ("L'hora d'en Charlie Brown i l'Snoopy")
Imatge
-"Peppermint Patty's School Days" ("L'hora d'en Charlie Brown i l'Snoopy")
Imatge
-"Sally's Sweet Babboo" ("L'hora d'en Charlie Brown i l'Snoopy")
Imatge

Espero que les pistes us siguin d'utilitat i que puguem tenir els episodis que ens falten! Difoneu aquesta informació al màxim!

Salut!
 
Avatar de l’usuari
Silver
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 332
Membre des de: dl. 26 juny 2006, 01:04
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Charlie Brown en català

dc. 29 maig 2013, 00:26

Hola! Volia saber com va el projecte!
Aquest cap de setmana he trobat de casualitat una cinta de vhs de selecta on inclou 2 episodis:

- dia de nadal
- feliç any nou charlie brown
La vida son 2 dias!!!

Imatge
 
PeppermintPatty
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: ds. 22 des. 2012, 09:36

Re: Charlie Brown en català

dc. 29 maig 2013, 07:29

Hola Silver,

El projecte l'he parat temporalment per falta de temps, però espero poder reprendre'l aquest mes de juny. Els dos vídeos que has trobat ja els tinc i estan ja digitalitzats. Falten els episodis que vaig posar a la llista del missatge del dia 8 de febrer de 2013.

El mes de juliol espero poder penjar ja tots els que tinc, donat que veig difícil pujar-los tots, en absència d'aquests episodis de la llista.

Salut!

PeppermintPatty
 
Avatar de l’usuari
Silver
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 332
Membre des de: dl. 26 juny 2006, 01:04
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Charlie Brown en català

dl. 01 jul. 2013, 10:19

Els espero amb impaciéncia! Aquesta serie me l'estimo moltíssim!
La vida son 2 dias!!!

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Charlie Brown en català

dv. 12 jul. 2013, 02:19

Jo també l'espero!!

Ha estat impossible de trobar els episodis que et falten en català...

Però quan tingues temps puja els que tens i si per sort es troben els que falten, doncs millor! :D

Si vols els que tinc en español de Chile digueu ;)
 
Avatar de l’usuari
Silver
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 332
Membre des de: dl. 26 juny 2006, 01:04
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Charlie Brown en català

dg. 28 jul. 2013, 12:23

Siusplau quan puguis puja encara que siguin un parell.
Tinc ganes de retornar-los a veure! ;)
La vida son 2 dias!!!

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Silver
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 332
Membre des de: dl. 26 juny 2006, 01:04
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Charlie Brown en català

dg. 22 set. 2013, 10:02

Hola! Com portes el projecte? Encara que no sigui sencera estaria be si els que falten estiguessin en anglés!
A veure si tens temps i en pots pujar algun.
La vida son 2 dias!!!

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Silver
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 332
Membre des de: dl. 26 juny 2006, 01:04
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Charlie Brown en català

dl. 06 oct. 2014, 19:45

Hola! La podries pujar siusplau!
La vida son 2 dias!!!

Imatge
 
PeppermintPatty
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: ds. 22 des. 2012, 09:36

Re: Charlie Brown en català

dc. 28 gen. 2015, 12:22

Hola a tots,

Només fer-vos saber que he publicat 24 capítols de Charlie Brown en català i anglès. Teniu el magnet link a Distribució > "No Anime / Manga". He tingut dos anys el projecte paralitzat, però suposo que més val tard que mai.

Espero que la gaudiu.

PeppermintPatty.
 
brtaan
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 20 maig 2022, 22:38

Re: Charlie Brown en català

dt. 12 set. 2023, 14:49

Hola a tots,

Primer de tot, agrair a PeppermintPatty per penjar els capítols de Charlie Brown i Snoopy el 2015. Moltes gràcies per tota la feinada.

Ara, sé que ja fa bastants anys d'aquest projecte però la setmana passada vaig trobar dos VHS de capítols de Charlie Brown i els vaig portar a digitalitzar.
Tinc alguns capítols que faltaven però he de confessar que, pel que sembla, tenia la pèssima costum de tallar-los o pel començament o pel final, em sap greu... però crec que encara hi ha alguna cosa aprofitable.

Em penso que dels que no va poder pujar PeppermintPatty tinc aquests audios en català:

- És la Gran Carabassa, Charlie Brown --> Li falta algun segon al final, li tallo la paraula al Linus a l'última frase...
- Estàs enamorat, Charlie Brown -- > Crec que OK o que li falta algun segon pel final
- Quin malson, Charlie Brown --> OK
- Ets el millor, Charlie Brown --> OK
- Algun dia la trobaràs, Charlie Brown --> OK
- Ja torna a ser Nadal, Charlie Brown --> OK
- "Snoopy: Man's Best Friend": "Kiss", "Peppermint Patty", "Charlie Brown Lost!", "Snoopy" - "Kiss" està començat
- Això és Amèrica, Charlie Brown: L'estació NASA --> Falta algun segon pel començament
- Això és Amèrica, Charlie Brown: Els grans inventors --> Falta algun segon pel començament
- Linus and Lucy: "Sally and Snoopy", "Football", 'Beads", "Love", "Snowballs", "Kite Flying", "Linus and Lucy", "Baseball" --> OK
- "Snoopy: Team Manager": "Shoveling", "Rerun", "Lost Blanket", "The Manager" --> OK

Si en algun moment de la vida algú vol que li passi el que tinc, que m'avisi i ho faré. No cal que sigui ara. Si arriba el moment que algú pot continuar el projecte, estaré disponible per enviar-li.

Salutacions,

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants