Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

[PROJECTE] Detectiu conan pelicula 9 sub catala

dc. 26 des. 2012, 00:24

Hola a tots!
El meu fansub(que nomes esta composat de 2 persones :lol: ) voldra subtitular la novena pelicula i ens agradaria saber si la gent de Animelliure li agradaria o no aixi sabem si val la pena fer-ho o no.
La release seria treta d'un Blu-ray aixi que estaria en 1920x1080 alta cualitat sense ningun escale de dvdrip o tvrip.
Saluts :adeu: i bon nadalImatge
PD: Jo no la pujaria rapidament aixi que si algu vol li pasaria els arxius .ass(subtitols) i doncs aquesta persona els incrustaria a la pelicula i la pujaria ell mateix aixo vol dir que es necesitaria un bon pc amb una bona tarjeta grafica i evidenment una bona connexio :D

EDIT1: La pelicula pesa uns 7.5gb
EDIT2: Aqui teniu unes cuantes captures per veure la qualitat:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
OPWar l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 27 des. 2012, 18:18, en total s’ha editat 2 vegades.
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: [PROJECTE] Detectiu conan pelicula 9 sub catala

dj. 27 des. 2012, 21:26

El títol de la pel·li traduïda al català: "El detectiu Conan - Pel·lícula 9 - Estratègia sobre les profunditats".
 
Avatar de l’usuari
getaudio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 267
Membre des de: dt. 16 oct. 2012, 10:18

Re: [PROJECTE] Detectiu conan pelicula 9 sub catala

dj. 27 des. 2012, 21:58

Jo us ajudaria però es q no se com va aixo dels subtitols :S
 
Avatar de l’usuari
haibara21
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 283
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 16:04

Re: [PROJECTE] Detectiu conan pelicula 9 sub catala

dj. 27 des. 2012, 22:45

Jo no tenc ni idea en edició i "encodeo" de vídeos :( si en Dcop ens explica com ho fa ho podriem intentar..
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: [PROJECTE] Detectiu conan pelicula 9 sub catala

dv. 28 des. 2012, 00:14

Unes qüestions:

1- Jo i en Christian Meier teníem previst en principi fer els episodis 328-422 amb els seus subtítols forçats, després fer els subtítols forçats dels episodis 001-327 (molts d'aquests ja estan fets, inclosos els dels episodis 423-514; per tant la resta) i després ja parlaríem sobre fer OVAs, Magic Files, etc. Però en principi no teníem tan previst subtitular les pel·lícules, ja que aquestes encara poden ser llicenciades i doblades, com ha passat amb les pel·lícules 01-08. per això donem prioritat als altres extres, ja que aquests no seran comprats mai (en principi) ni doblats.
2- Sobre el tema d'incrustar subtítols, jo prefereixo "ajuntar" vídeo, àudio i subtítols en un contenidor .mkv. Així no incrustes res i no redueixes qualitat.
3- El funcionament de crear subtítols és molt senzill: carregues el vídeo que t'interessi amb el programa Aegisub, comences a buscar els moments en què els personatges parlen o quan apareix un cartell a subtitular, marques els temps de quan comença i quan acaba cada línia de subtítol i escrius el que vols i com vols. Després ja hi ha eines per fer moviments, amagar-los, etc., però jo encara no les domino prou bé. Ja veureu com és força intuïtiu i ràpid d'aprendre.

Finalment, ofereixo la meva ajuda per projectes sobre El Detectiu Conan. Puc dir per esperiència que no és un moment traduir 20 minuts de pel·lícula (amb en salvaa15 hem estat hores i hores per subtítols de One Piece i amb en Christian Meier tampoc ens hem quedat curts). Això sí:

- Al ser una pel·lícula "antiga" i subtitulada en més d'un idioma, proposo que busquem els subtítols de la peli en un altre idioma; així, ens estalviem feina (ja tenim els temps fets) i només cal traduir-los i corregir-los per, finalment, unir-los a un .mkv i pujar-los.
- Com he dit abans, proposaria fer abans de les pel·lícules, els Magic Files, els OVAs i tants altres extres existents. Si som una bona colla i anem fent coses mica en mica podem fer moltes coses. Crec que l'objectiu de tots és aconseguir subtitular tot allò que no s'emetrà per televisió, no és així?

Ànims amb allò que decidiu fer. Jo us donaré un cop de mà quan pugui, però cal dir que la preferència ara mateix són els episodis 392-422 (a part de dir que també treballo amb la sèrie One Piece, amb la qual també tinc moltíssima feina). Bona sort. :yeah: Demà podem acabar de parlar-ho.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: [PROJECTE] Detectiu conan pelicula 9 sub catala

dv. 28 des. 2012, 11:21

Avere, els capis i pel·lis és millor no subtitular-ho. Potser dintre d'uns quants anys compren més capis i més pel·lis.

Les extres, en canvi, només són coses del japó. Coses, diguessim, tradicionals per l'anime japonès. Ho dubto molt que comprin coses d'aquestes.
 
Avatar de l’usuari
haibara21
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 283
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 16:04

Re: [PROJECTE] Detectiu conan pelicula 9 sub catala

dv. 28 des. 2012, 14:56

Si jo també li donaria prioritat a les OVES i als Magic files perquè cap fansub les ha fetes totes, només les més importants... I subtitular una peli és moltíssim trebal..
Ja direu coses :yeah:
 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

Re: [PROJECTE] Detectiu conan pelicula 9 sub catala

dv. 28 des. 2012, 17:47

A veure jo no demanat que la subtitulesiu nomes he demanat si esteu d'acord que ho faci ^^u.
El que si que he demanat es que com son 7.5gb que algu la puji per mi ja que pujo a max 100kb/s
Si ho hé demanat es per qué hi ha una pelicula (la 13) que ja esta subtitulada.
Els subtitols els tinc a mitges i volia saber si algu li interesaba aixi continuaria la feina.

Saluts :adeu:

PD:
En dcop ha dit:
Com he dit abans, proposaria fer abans de les pel·lícules, els Magic Files, els OVAs i tants altres extres existents. Si som una bona colla i anem fent coses mica en mica podem fer moltes coses. Crec que l'objectiu de tots és aconseguir subtitular tot allò que no s'emetrà per televisió, no és així?

En això té molta rao si voleu no cal que la fassi no hi trobo cap problema i podria oferirme per traduir aquests ovas i magic files si estan en castella o anglés :yeah:
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: [PROJECTE] Detectiu conan pelicula 9 sub catala

dv. 28 des. 2012, 18:16

A mi no em fa res que subtitulis la pel·lícula 9. Si la fas, me la baixaré, me la guardaré per si no s'emet mai doblada al català i la veuré.

Sobre els altres "extres", decidim què fem, com ho fem, quants serem i què farà cadascú i endavant
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: [PROJECTE] Detectiu conan pelicula 9 sub catala

dv. 28 des. 2012, 18:35

Jo no tinc ni idea de fer els capis, no sé traduir la majoria d'anglès i molt menys el japonès (només ho dic).

Jo, me les descarregaré i les guardaré al disc dur extraïble que em compraré i em guardaré tots els capis, totes les pel·lis i totes les Extres.
 
Avatar de l’usuari
getaudio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 267
Membre des de: dt. 16 oct. 2012, 10:18

Re: [PROJECTE] Detectiu conan pelicula 9 sub catala

dv. 28 des. 2012, 19:03

Jo tambe faré ho mateix, m'ho guardare en un altre disc dur :profident:
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: [PROJECTE] Detectiu conan pelicula 9 sub catala

ds. 29 des. 2012, 14:30

Si és lo que tens pensat, jo no t'ho treuré del cap. Jo la descarregaré i me la guardaré (i clar que la posaré al MegaPost). Dius que ja tenies mitja pel·li. Val la pena continuar. Com vulguis la dessició és teva.

O si vols, podries ajudar a fer les Extres amb en Dcop.

BONES FESTES A TOTHOM.
 
Avatar de l’usuari
bombillero
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: ds. 18 març 2006, 01:57
Ubicació: Mataró
Contacta:

Re: [PROJECTE] Detectiu conan pelicula 9 sub catala

dc. 20 març 2013, 18:10

Se sap com ha acabat això? Ho dic perquè a mi només em falta acabar el karaoke final, corregir i muntar. A més que he proposat al fansub fer la resta de pel·lícules.
 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

Re: [PROJECTE] Detectiu conan pelicula 9 sub catala

dc. 03 abr. 2013, 23:35

En poc de temps ho acabaré de pujar tinc una conexio mediocre i normalment ho pujaré a diferents servidors en HD i FullHD (Uns 12 GB en total si no vaig errat)
Perdo per respondret tan tard
Saluts :adeu:
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.
 
Avatar de l’usuari
bombillero
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: ds. 18 març 2006, 01:57
Ubicació: Mataró
Contacta:

Re: [PROJECTE] Detectiu conan pelicula 9 sub catala

dj. 04 abr. 2013, 00:16

Bé estava esperant resposta per publicar-la perquè ja la tenia acabada només em falta corregir.

Tinc previst fer totes les pel·lícules, si la publiqués sería per tenir-les totes amb els mateixos estils, però tampoc depen de mi, depen dels jefes del fansub, així que de moment es quedará en un racó del disc dur.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: stex3 i 11 visitants