Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
jenesaispas
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 31
Membre des de: dc. 04 gen. 2012, 12:31

Evangelion Renewal - Versió completa

ds. 29 des. 2012, 19:03

Sóc un amant d'Evangelion i la versió de més qualitat que he trobat en català és la de bictor_spirit, però hi ha uns detalls que hi trobe a faltar.

El que a mi m'agradaria és tenir una versió catalana amb Opening i Ending integrats, no per cap mania, sinò per una raó ben concreta: Evangelion té una singularitat pel que fa a l'ending. El Fly me to the moon no és sempre el mateix, sinò que en certs capítols la versió que s'escolta és diferent, cantada per les dobladores d'alguns personatges prinicipals (Rei, Misato, Asuka). En ocasions, açò va acompanyat inclús per canvis en el cromatisme de l'ending.

Per complicar l'assumpte, els endings "especials" de la versió Renewal o la Platinum són distints als de la versió original de TV, o la director's cut. Tot açò ho podeu comprovar ací: http://wiki.evageeks.org/Fly_Me_to_the_Moon

Crec que per als fans de la sèrie açò és un detall interessant, perquè sol anar relacionat amb el paper de certs personatges en el capítol en qüestió, i ens permetria gaudir al 100% de la sèrie.

Només he trobat una versió llatina, de bastant qualitat, que s'assembla al que a mi m'agradaria.

Les característiques serien:
-Openings i Endings integrats.
-Àudio Japonés+Català+Castellà (+Espanyol llatí?)
-Subtítols catalans per a les parts no doblades: Avanços d'episodis i escenes noves afegides al renewal (episodi 21, per exemple)

La idea és saber si hi hauria més gent interessada en una release d'aquest tipus. Jo tinc zero coneixements tècnics i no sé si seria viable. Salut!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants