Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

The Law Of Ueki [Esp-Cat-Val-Eng-Jap+SubEng]

dg. 14 abr. 2013, 18:51

Imatge

Kosuke Ueki, un chico normal que vive en Japón, vive una vida normal, amigos normales, etc. Un día, un nuevo profesor, el profesor Kobayashi (Kobasen), se interesa en Ueki tras conocer su sentido de la justicia. Tras esto, le revela a Ueki su verdadera identidad; Kobayashi es un candidato a Dios, y para conseguir el puesto, debe elegir a un estudiante para que le represente como tal en un torneo donde todos los estudiantes elegidos por los candidatos a Dios deberán enfrentarse. Así, Kobasen le da a Ueki el poder de convertir la basura en árboles, con el que deberá luchar y saber usar inteligentemente. Y así, fue como comenzó la nueva vida de Ueki.



Capturas:
Spoiler: mostra
Imatge


Características:
Contenedor: MKV
Video: MPEG4 Video (H264) 640x480
Velocidad de cuadro: 23,976fps
Velocidad de cuadro Original: 29,970fps
Audio español: AC3 48000Hz stereo a 192 kbps
Audio catalán: AC3 48000Hz stereo a 192 kbps (el primero a 128 kbps)
Audio valenciano: AAC 44100Hz stereo a 128 kbps (el primero es MP3)
Audio Ingles: AC3 48000Hz stereo a 192 kbps
Audio Japones: AC3 48000Hz stereo a 192 kbps
Subtitlos: VobSub en Ingles, sincronizados con el audio japones

Audios españoles y catalanes sincronizados por: Fabrebatalla18
Restauración de los audios catalanes: Fabrebatalla18
Audios catalanes capturados por: marcos91 y xxx001
Audios españoles cedidos por: Josconcillo
Audios valencianos sincronizados y cedidos por: v50
Audios ingleses cedidos por: Exiled-Destiny
Subtitulos ingleses cedidos por: Exiled-Destiny

Descarga:
(los caps que tengan cortes en el catalán se quedaran en fase BETA hasta que no consiga mejores audios)


viewtopic.php?f=11&t=19531
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 14 gen. 2014, 22:10, en total s’ha editat 12 vegades.
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: La Llei de Ueki amb la maxima qualitat

dg. 18 ago. 2013, 14:30

Jo tinc aquesta release: viewtopic.php?f=10&t=12848&hilit=ueki

Aquesta setmana en principi la pujaré a DD (mega), pero em falta no sé per què el capítol 33, que l'acabo de posar a l'emule i inmediatament s'ha posat a descarregar, així que no crec que trigui gaire en pujar-lo també.

Crec que els audios deuen ser millors.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: La Llei de Ueki amb la maxima qualitat

dg. 18 ago. 2013, 20:57

Si la pugueu a mega la baixaré que tinc ganes de tornar a veure a Ueki. :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: La Llei de Ueki amb la maxima qualitat

dj. 22 ago. 2013, 06:59

suloku ha escrit:
Jo tinc aquesta release: viewtopic.php?f=10&t=12848&hilit=ueki

Aquesta setmana en principi la pujaré a DD (mega), pero em falta no sé per què el capítol 33, que l'acabo de posar a l'emule i inmediatament s'ha posat a descarregar, així que no crec que trigui gaire en pujar-lo també.

Crec que els audios deuen ser millors.

Et podries descarregar el primer capitol i dirme quina release es veu millor? si es veu millor la que jo he publicat, utilitzare els audios de la que tu puajras a MEGA :)
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: La Llei de Ueki amb la maxima qualitat

dj. 22 ago. 2013, 15:36

Tu mateix pots vore la diferencia. El problema de la raw es el efecte serra pero tot i aixi es millor que tdtrip. a10 :yeah:

Imatge

Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: La Llei de Ueki amb la maxima qualitat

dj. 22 ago. 2013, 19:15

xaiman ha escrit:
Tu mateix pots vore la diferencia. El problema de la raw es el efecte serra pero tot i aixi es millor que tdtrip. a10 :yeah:

[ http://imageshack.us/a/img834/7891/ef1u.jpg ]

[ http://imageshack.us/a/img856/9053/rozy.jpg ]

Xaiman, majudaries a fer la release amb les RAWs angleses d'aquell torrent? jo nomes disposo de interent 3G (conexio del movil) aixi que com a molt puc sincroniztar a pujar els audios, pero m'es imposible pujar els videos... com vas veure amb el capitol 1, l'audio no es de massa bona qualitat, em podries dir si els audios de la versio de l'emule es millor? si es aixi algu em pot passar nomes els audios i pujarlos a MEGA? em comprometo a sincronitzar i a fer la release pero necesito els audios en bona qualitat i de descarregarme els audios de uns 20 MB a descarregarme els videos de 300 mb hi ha molta diferencia...tambe cal dir que les RAW les tinc ja descarregades. Be, si algu s'ofereix a fer la sincroniztacio en lloc meu no cal que em paseu els audios...
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: La Llei de Ueki amb la maxima qualitat

dv. 23 ago. 2013, 00:13

Per a mi el audio de la versio tdt es millor domes amb els instruments del opening es nota el cambi, donan 15db es perfecte.
Ok te passare tots el audios son uns 800 mb, quan els tingues sincronitzats tornem a fer el cambi i et passo els enllaços. Dema te pujare un grapat. a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: La Llei de Ueki amb la maxima qualitat

dv. 11 oct. 2013, 04:43

Be, pero si algu esta interessat, el projecte segueix en marxa, ja disposo de algu que m'ajudara a pujar els mkv finals (intervención),jo nomes li passare el projecte amb l'audio sincronitzat, aqui una captura de com sera.

PD: Finalment fare una versio amb 4 audios si Josconcillo em passa els audios en castella, aixi que seria: Castella, catala, angles i japones amb subs amb angles.
En quan tingue confirmat la disponibilitat dels audios castellants començare a publicarla :juas: si de cas els audios castellants no els puc obtenir seguire amb la relase sense el castella.

PD2: Si algu disposa la release de Josconcillo que actualment nomes he trobat per emule i em pot passar els audios per DD preferentment MEGA molt millor xD

Imatge
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: La Llei de Ueki amb la maxima qualitat

dv. 11 oct. 2013, 20:21

fabrebatalla18 ha escrit:
PD2: Si algu disposa la release de Josconcillo que actualment nomes he trobat per emule i em pot passar els audios per DD preferentment MEGA molt millor xD


Venia a preguntar això xDD

Que la release d'emule no te quasi cap font i em puc tirar fins a cap d'any, o més, per aconseguir-la sencera
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 745
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: La Llei de Ueki amb la maxima qualitat

dg. 13 oct. 2013, 21:05

jo tinc la de marcos91 / xxx001 si es aquesta et puc passar els àudios.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: La Llei de Ueki amb la maxima qualitat

dl. 14 oct. 2013, 01:34

stex3 ha escrit:
jo tinc la de marcos91 / xxx001 si es aquesta et puc passar els àudios.

Be, primer que tot, esta en castella XD?

PD: Si estan en catala, pasam el post d'on son, es que vull comprobar una cosa molt important, sigui per emule o per on sigui...
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 745
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: La Llei de Ueki amb la maxima qualitat

dl. 14 oct. 2013, 12:38

Son en català la release es aquesta: http://web2.animelliure.net/index.php/component/zoo/item/la-llei-de-ueki-tdtrip?Itemid=255 En castellà crec en aquesta web el pots trobar casi tots http://www.animex-series.com/p/la-ley-de-ueki.html
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: La Llei de Ueki amb la maxima qualitat

dl. 14 oct. 2013, 13:17

stex3 ha escrit:
Son en català la release es aquesta: http://web2.animelliure.net/index.php/component/zoo/item/la-llei-de-ueki-tdtrip?Itemid=255 En castellà crec en aquesta web el pots trobar casi tots http://www.animex-series.com/p/la-ley-de-ueki.html


Gracies pero no els vull en versio lleugera, els audios estan supercomprimits i amb aixo la seva qualitat :bleh: i be, per ultim dir que algu altre ja m'ha passat els audios en castella aviat començare a pujar capitols en versio quatriaudio, catala, castella, angles i japones :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Tret
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: ds. 11 gen. 2014, 10:11

Re: La Llei de Ueki amb la maxima qualitat

ds. 11 gen. 2014, 10:58

Ojalá puedas llevar el proyecto adelante, fabrebatalla18. Me encantaría cambiar la versión TDT que tengo.
Ánimo con el montaje.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: La Llei de Ueki amb la maxima qualitat

ds. 11 gen. 2014, 20:27

Tret ha escrit:
Ojalá puedas llevar el proyecto adelante, fabrebatalla18. Me encantaría cambiar la versión TDT que tengo.
Ánimo con el montaje.

Gracias Tret, de hecho lo tengo un poco avanzado, pero me encontre con un problema.... resulta que los audios en catalan del TDT tienen microcortes, algunas veces no afecta ya que son sonidos de fondo o musica, pero otras veces son voces.... despues encontre otros audios sin esos cortes pero con una calidad penosa :plora:

Si alguien dispone de los audios en catalan sin microcortes avisadme, de no encontrarlos solo me quedaria hacerlos con los audios que tengo de buena caldiad con cortes y en esos cortes poner el de mala calidad, pero aviso que se nota mucho el cambio.... pero mejor no se puede hacer :no:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants