Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Projecte] Ranma en BD a 1080p

dv. 26 jul. 2013, 01:18

No, si acabarà havent-hi pals dimarts que ve quan faci la pregunta: Amb gra, sense gra o un terme mig, (quin valor)? :bleh:

Això si, intentaré de tenir uns quants vídeos d'uns 20~30, amb gra, (tal qual del BD), diversos valors del filtre a 4000kbps/crf varis, etc...
Espero que no pugin gaire el pes entre tots.

PD: Recordeu que un cop que comenci i sigui quin sigui el resultat, sou lliures de fer amb els episodis el que us vingui de gust.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Projecte] Ranma en BD a 1080p

dv. 26 jul. 2013, 23:42

bien0267 ha escrit:
terminator ha escrit:
He probado de hacer una conversion conservando el grano a ver como queda, con crf a 22 y queda de lujo, ya que me fijado que el grano de esta serie esta echo para tapar la borrosidad al hacer el rescalado, y si quitas el grano se ve bastante desenfocado, mirad como queda


Aixo va per opinions.
A mi personalment no m'agrada el gra en un ANIME. A les pelicules de actors, sempre hi haura gent que la defensi, pero al anime no te rao de ser. L'unica explicacio es que l'anime es dels anys 90 i 'senregistrava amb celuloide.

Voleu exemples entenedors? teniu, el BDMV de Tengen Toppa Gurren-Lagann, acabat de sortir, recordo que es un anime del any 2007

Imatge

Veieu el gra? :lol: Aixi estan tots els animes que s'han llençat despres del 2009...No hi ha cap amb gra


Ara be, vosaltres feu el que volgueu. tot el gra es imposible treure'l, pero si el gra que resultava totalment inaceptable en un fons de color pla, sense veures involucrat cap silueta ni cap pixelacio. Recordo, tanmateix, que el master enregistrat amb celuloide, esta a 8mm i al moment de pasar del master a la edicio blu-ray, el que hi ha es que rebaixan la resolucio fins a 1080x1050 amb les bandes negres. No es un reescalat com proposeu. No es fa ver amb la edicio blu-ray de Dragon Ball americana, ni es va fer amb els llençaments de les edicions especials de la rumiko takahashi. No hi ha remasteritzacio de cap tipus. Es un "cutre-port" del master


A ningu li agrada que una imatge tingui gra, el que vull dir es que aquets blurays de ranma son amb gra per que al fer el rescalat sortia un efecte de desenfoque blur i si treus aixo queda una imatge molt desenfocada (no evidentment tan malament com un dvd) pero la gracia de els blurays es la seva definicio, per aixo ho dic, no es el mateix cas que altres animes com per exemple bola de drac z que al treureli el gra la imatge quedaba forsa be, es nota que la imatge de ranma es de molta pijor cualitat que molts animes, sobretot els blurays aquets
terminator l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 26 jul. 2013, 23:46, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Projecte] Ranma en BD a 1080p

ds. 27 jul. 2013, 00:03

Sobre la captura anterior, a mí personalmente, me sobra brillo.

Dicho eso, llevo casi todo el día de hoy probando scripts de avisynth para ver cómo queda, (ya os subiré un zip con ellos), y también con distintas resoluciones, pero estamos en lo mismo, en un monitor de 17", donde más noto la diferencia en el 1080p, y tampoco es para tirar cohetes.

Después del gran éxito de la última pregunta formulada en la encuesta, :lol: , estoy por decidir hacer lo que me plazca con subtitular o no las canciones de los OP y ED, y formular la pregunta del grano.

Mientras, os dejo unas capturas nuevas, olvidad las posteadas en páginas anteriores, aunque si os gustan más dichas capturas que las nuevas filtradas, sois libre de opinar y elegirlas para la encuesta. (Recordad que las viejas capturas son sólo a 1080p).

Al lío, (Original vs Filtered):

540p
Imatge
Imatge


720p
Imatge
Imatge
(clic para agrandar)


1080p
Imatge
Imatge
(clic para agrandar)


1080p old
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
(clic para agrandar)


PD: Creo que las he puesto correctamente. ^^u
PD2: Encuesta nueva que durará 30 días. La anterior, haré como mejor vea.
Y ya que estamos, he votado la segunda opción por las razones ya comentadas, monitor 17" y demás...
Imatge
 
bien0267
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 45
Membre des de: dt. 29 nov. 2011, 23:59

Re: [Projecte] Ranma en BD a 1080p

ds. 27 jul. 2013, 16:01

terminator ha escrit:

A ningu li agrada que una imatge tingui gra, el que vull dir es que aquets blurays de ranma son amb gra per que al fer el rescalat sortia un efecte de desenfoque blur i si treus aixo queda una imatge molt desenfocada (no evidentment tan malament com un dvd) pero la gracia de els blurays es la seva definicio, per aixo ho dic, no es el mateix cas que altres animes com per exemple bola de drac z que al treureli el gra la imatge quedaba forsa be, es nota que la imatge de ranma es de molta pijor cualitat que molts animes, sobretot els blurays aquets


Rescalat es lo que fa la tele al interpretar la informacio del input, cosa que aqui no pasa. Al master no hi havia una resolucio de 640 x 480 i es va aumentar aquesta resolucio amb complexos algoritmes, aixo no es va fer. NO va per aqui la cosa. I el gra es conserva del master. Aixo ho reconeixen tots. El gra no s'afegeix despres. Ha hi es al master.
Sobre el tema de les resolucions, el gra no hi te res a veure, el gra enmig de un color pla, sense transcicions. No es pixelacio com va dir el tato uns misatges enrere, ni resolucio 4k ni res que s'hi asembli. Es el metode de captura original el que importa. Cosa que ja no passa amb els nous animes.

I recordem que els animes que volem majoritariament en aquest forum son animes que van veure de petits en catala, animes que estan treient en versio blu-ray, pero no deixen de ser uns animes relativament vells i per aixo es veuen malament i amb gra. Amb els nous no pasa.

Si vosaltres la voleu amb gra, endavant. Pero sapigueu que nomes portaran gra els animes "vells". O sigui, el gra no es ni desitjable, ni recomanable, des de un punt de vista modern.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Projecte] Ranma en BD a 1080p

ds. 27 jul. 2013, 16:41

bien0267 ha escrit:
terminator ha escrit:

A ningu li agrada que una imatge tingui gra, el que vull dir es que aquets blurays de ranma son amb gra per que al fer el rescalat sortia un efecte de desenfoque blur i si treus aixo queda una imatge molt desenfocada (no evidentment tan malament com un dvd) pero la gracia de els blurays es la seva definicio, per aixo ho dic, no es el mateix cas que altres animes com per exemple bola de drac z que al treureli el gra la imatge quedaba forsa be, es nota que la imatge de ranma es de molta pijor cualitat que molts animes, sobretot els blurays aquets


Rescalat es lo que fa la tele al interpretar la informacio del input, cosa que aqui no pasa. Al master no hi havia una resolucio de 640 x 480 i es va aumentar aquesta resolucio amb complexos algoritmes, aixo no es va fer. NO va per aqui la cosa. I el gra es conserva del master. Aixo ho reconeixen tots. El gra no s'afegeix despres. Ha hi es al master.
Sobre el tema de les resolucions, el gra no hi te res a veure, el gra enmig de un color pla, sense transcicions. No es pixelacio com va dir el tato uns misatges enrere, ni resolucio 4k ni res que s'hi asembli. Es el metode de captura original el que importa. Cosa que ja no passa amb els nous animes.

I recordem que els animes que volem majoritariament en aquest forum son animes que van veure de petits en catala, animes que estan treient en versio blu-ray, pero no deixen de ser uns animes relativament vells i per aixo es veuen malament i amb gra. Amb els nous no pasa.

Si vosaltres la voleu amb gra, endavant. Pero sapigueu que nomes portaran gra els animes "vells". O sigui, el gra no es ni desitjable, ni recomanable, des de un punt de vista modern.


Crec que me has malentes, no he dit que el gra safegeixi tot abans, he dit que el vain deixar al pasar a digital del celuloide per que la conversio o rescalat si treia el gra semblaba com desenfocat i perd molt detall i añaden mes per que no es noti el desenfocat, pero gra esclar que te, pero sempre li poden posar mes per evitar aquesta perdua, en el cas de kai, en kai van netejar la imatge i no va quedar tan malament pero es nota una mica desenfocat, no tant com ranma aixo si
terminator l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 27 jul. 2013, 16:52, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Projecte] Ranma en BD a 1080p

ds. 27 jul. 2013, 16:47

bien0267 ha escrit:
... Sobre el tema de les resolucions, el gra no hi te res a veure, el gra enmig de un color pla, sense transcicions. No es pixelacio com va dir el tato uns misatges enrere, ni resolucio 4k ni res que s'hi asembli. Es el metode de captura original el que importa. Cosa que ja no passa amb els nous animes.
...

Hi és clar que li afegeixen gra, i a carretons. :lol:
Fora conyes, el que no entenc és per què si el màster ja duia gra, al fer els dvds el treuen/netegen i al bluray, que sempre es busca la màxima qualitat, no li treuen/netegen la imatge conservant-ho?

El que és ben cert, que si guanya la opció "amb gra", menys feina per a mi. :profident:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Projecte] Ranma en BD a 1080p

ds. 27 jul. 2013, 16:51

tato25 ha escrit:
bien0267 ha escrit:
... Sobre el tema de les resolucions, el gra no hi te res a veure, el gra enmig de un color pla, sense transcicions. No es pixelacio com va dir el tato uns misatges enrere, ni resolucio 4k ni res que s'hi asembli. Es el metode de captura original el que importa. Cosa que ja no passa amb els nous animes.
...

Hi és clar que li afegeixen gra, i a carretons. :lol:
Fora conyes, el que no entenc és per què si el màster ja duia gra, al fer els dvds el treuen/netegen i al bluray, que sempre es busca la màxima qualitat, no li treuen/netegen la imatge conservant-ho?

El que és ben cert, que si guanya la opció "amb gra", menys feina per a mi. :profident:


Porque supongo que en el bluray buscan la maxima definicion, lo que deberian hacer es restaurar la imagen frame a frame, por que sigue sin colar que una imagen petardeada de grano de esa epoca se pueda convertir en imagen bluray por muy definida que parezca, deberian limpiar el grano frame a frame y calcar el dibujo como hicieron con kai para que no baje el detalle a pesar de quitar el grano, lo que pasa es que con kai se nota que no le pusieron el empeño que deberian.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Projecte] Ranma en BD a 1080p

ds. 27 jul. 2013, 17:08

Pues vaya chapuzas que están hechos los japos, aunque inteligible porque estos BD sólo se venden allí, y si a los nipones les parece bien...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Projecte] Ranma en BD a 1080p

ds. 27 jul. 2013, 17:10

tato25 ha escrit:
Pues vaya chapuzas que están hechos los japos, aunque inteligible porque estos BD sólo se venden allí, y si a los nipones les parece bien...


Es que segun dicen, restaurar una imagen fotograma a fotograma (Parecido a lo que hicieron con kai pero bien echo) cuesta mucho mas presupuesto que re-dibujarla toda entera, y supongo que pensaran que para hacer eso para eso la re-dibujan.
 
axt3rix
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 119
Membre des de: ds. 05 nov. 2005, 22:23

Re: [Projecte] Ranma en BD a 1080p

ds. 27 jul. 2013, 17:26

Me he bajado de nyaa el primer capitulo a 1080p, unos 4Gb, no han quitado el grano, para probarlo en una TV de 42" y la verdad es que da pena. Una cantidad de grano que hasta burbujea y todo, ufff. Quizá en el monitor de 17" que dices que lo ves no se note mucho, pero en la TV es bochornoso.
Por eso yo votaré sin grano o medio grano (por evitar lo que comenta terminator del desenfoque si se le quita todo el grano) a la espera de ver si subes alguna muestra.

También he encontrado en ese mismo sitio una versión en 10bit con un crf=17.5 y ocupa unos 2-2.5 Gb por capítulo y esta sí que se ve bien y nítida, porque creo que no le han quitado todo el grano, pero lo poco que le queda es aceptable. Si quieres te paso el link para que le des un vistazo.

Es que segun dicen, restaurar una imagen fotograma a fotograma (Parecido a lo que hicieron con kai pero bien echo) cuesta mucho mas presupuesto que re-dibujarla toda entera, y supongo que pensaran que para hacer eso para eso la re-dibujan.

Pues si es así como dices, hay series que bien merecen un redibujado como Ranma y sobre todo Dragon Ball.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Projecte] Ranma en BD a 1080p

ds. 27 jul. 2013, 17:27

Bueno, en el primer hilo, os he incluido un 7z con las capturas nuevas, (ya posteadas), junto con 6 vídeos, 2 para cada resolución, original vs filtrada; además de añadiros el enlace de mi bautizo que era "sin grano"/viejo filtrado.

EDIT:

axt3rix ha escrit:
También he encontrado en ese mismo sitio una versión en 10bit con un crf=17.5 y ocupa unos 2-2.5 Gb por capítulo y esta sí que se ve bien y nítida, porque creo que no le han quitado todo el grano, pero lo poco que le queda es aceptable. Si quieres te paso el link para que le des un vistazo.


Lo busco. Merci por la info. :yeah:

No lo hallo. :plora: pásamelo por mp, si no te importa.
tato25 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 27 jul. 2013, 17:36, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Projecte] Ranma en BD a 1080p

ds. 27 jul. 2013, 17:45


:lol:

(No había editado el anterior mensaje)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Projecte] Ranma en BD a 1080p

dv. 02 ago. 2013, 12:03

Yo voté por la version que llevara grano (al ver las pruebas de comparacion de los trozos de varias resoluciones ("Vídeos Originals vs Filtrats (Capturas nuevas). 540,720 y 1080p"). Parece que la versión filtrada quita algo de definicion en los bordes/contornos.

Por otra parte, el trozo de peli que pones con dialogos en ""Sin Grano"/Capturas Viejas (Bateig) Only 1080p", es con filtro no?para comparar creo que seria mejor pusieras el mismo trozo pero con grano para ver mejor esa diferencia entre peli con filtro o sin filtro(grano) Podria ser lo subieras?xDD ^^u Ya voté, pero ahora me ha venido la duda. E igual no se si mi voto se podria cambiar (creo que no pero...xD)

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Projecte] Ranma en BD a 1080p

dv. 02 ago. 2013, 14:56

¿Ya estamos pidiendo,[s]María de las Mercedes[/s] kanikazul? :lol:

El voto se puede cambiar, y el bateig y comunió eran sólo unas muestras anteriores para que vieráis cómo quedaría antes de crear la encuesta. Uno es a 23.976 y el otro a 25fps.

Pero bueno, si quieres comparar, busco ese trozo y lo hago "con espinillas". :profident:

EDIT: Bateig amb gra 25fps cat
Pass: ranma
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Projecte] Ranma en BD a 1080p

ds. 03 ago. 2013, 13:10

tato25 ha escrit:
¿Ya estamos pidiendo,[s]María de las Mercedes[/s] kanikazul? :lol:

El voto se puede cambiar, y el bateig y comunió eran sólo unas muestras anteriores para que vieráis cómo quedaría antes de crear la encuesta. Uno es a 23.976 y el otro a 25fps.

Pero bueno, si quieres comparar, busco ese trozo y lo hago "con espinillas". :profident:

EDIT: Bateig amb gra 25fps cat
Pass: ranma



jajajja xDDD ya toy pidiendo, yaaaa :lol: :xiulant: ^^u Bueno, como el tema estaba un poco muerto, y como pedías opiniones y todo eso, yo participo y digo la mía ...que no se diga!! :profident: :lol:

mmm yo el tema de los frames no decía nada (creia que eso ya se habia decidido , aparte que cuando miré este tema ya era tarde para eso). Me referia a la imagen... (que corresponde con lo de la encuesta de grano o filtrado jeje y los links con las pruebas que pusiste en el primer post..)
Gracias por subir version prueba con grano. Ya diré qué me parece, que ahora no puedo mirar y comparar. Y decir lo que pienso jeje Por si algun futuro no muy lejano me descargo esta version jeje

Lo del voto no sabía que se podía hacer, como no veo ninguna opción para hacerlo, supongo que debe ser un moderator quien lo haga :profident: Si cambio mi parecer lo hago saber. :xiulant: :lol:

Un saludete
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants