Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Cèl·lula
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 11 jul. 2013, 22:19

Bola de Drac Multiverse en català

dj. 11 jul. 2013, 22:56

Benvolguts companys,

sóc en Cèl·lula. Segur que molts de vosaltres coneixeu la web de Bola de Drac Multiverse en català http://www.dragonball-multiverse.com/ct_CT/accueil.html

Es tracta d'una continuació del manga de Bola de Drac que succeeix deu anys després del final de la sèrie. Cronològicament, seria una mica després de Bola de Drac GT, però com si aquests fets no haguéssin passat mai. Al meu parer, es tracta de la millor continuació que s'ha fet mai de Bola de Drac, amb una gran coherència argumental, un plantejament intel·ligent i un respecte i coneixement dels personatges molt elevat.

Us convido a que participeu als comentaris de cada vinyeta on ens reunim cada setmana tots els membres de la comunitat catalana a comentar el còmic al que encara li queda molta història per endavant i que just ara es troba en un moment molt emocionant.

A més a més, els companys de la versió anglesa van començar a realitzar animacions sobre aquest còmic amb una qualitat d'imatge prou bona. Vaig aprofitar aquestes animacions i els hi vaig afegir les músiques de Bola de Drac que tots coneixem i vaig doblar al català les veus de tots els personatges, intentant imitar als actors originals. De moment només hi ha dos capítols perquè el procés d'animació és molt lent. (al còmic van pel capítol 33)

Aquí teniu el capítol 1 en català:


I aquí el capítol 2:


Espero que ens trobem als comentaris del còmic. Fins aviat.
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Bola de Drac Multiverse en català

ds. 13 jul. 2013, 21:02

La animació no esta gens malament per ser feta per aficionats. :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 734
Membre des de: dc. 24 nov. 2010, 11:55
Contacta:

Re: Bola de Drac Multiverse en català

dg. 14 jul. 2013, 14:18

deu n'hi do! yo soc seguidor d'aquest comic i la veritat que esta genial, no sabia que habian fet ya l'animació no esta gens malament, i el doblatge es una passada xD algunes veus m'han recordat als dobladors catalans, espero que sigueu sacant mes episodis!
 
FlYM
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 17 feb. 2010, 19:28

Re: Bola de Drac Multiverse en català

dv. 20 set. 2013, 10:20

Ets ml gran! Moltissimes gràcies per la teva feina.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants