Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

[PROYECTO] Slam Dunk Blu-ray Rip 1080p Cat-Val-Cast-Jap+Subs

ds. 26 oct. 2013, 04:19

Hello.

Pongo el Cap 1 en DD En EXCLUSIVA con audio VALENCIANO para que veáis como se supone que quedara,(Quitando que alguien tradujese los avances.. etc.) aquí el cap!

Aviso, esto es de muestra, puede cambiar mucho y continuamente hasta que cree el post final :yeah:

Imatge
=> "HoT.FuN" <=

Sin las comillas ni las flechas :D Y Escribid exactamente = la contraseña, con las mayúsculas y minúsculas u os dará error!
Pongo 4 fotos, 1 del upscale 720p 10 bits que tengo, otra del bluray en 1080p 10 bits, y otra de de la versión de Asterix10 y una extra >_<
Spoiler: mostra
1080p BD
Imatge
720p Upscale
Imatge
Versión Asterix10
Imatge
Y esta de extra xD
Imatge



Asistente General: Fabrebatalla18
Traductora de los Avances: Doumo arigatoo gozaimasu => HokuseiKyo
Corrector de subs Catalanes: Conan_1989
Corrector Subs Valencianos: Joanks
Asistente Audios: Albert Wesker
Donante Audios Catalanes: oSkY, taketokun, Asterix10
Donante Audios Valencianos: v50


Quería preguntaros si alguien tiene o conoce a alguien con un nivel de edición/restauración de audio similar al de Albert Wesker, ya que necesito ayudita con los audios catalanes, ya que quiero hacer una buena versión y no una chapuza!
Ya me direis! :yeah:


Ahora querría pedir ayuda con unas traducciones de unas fotos de la caratula, CD, y otras que vienen en japonés, para hacer un buen mega post ^^ y tmb para decir que las raws, al menos estas 22 primeras serán en 10 bits, si alguien se ofrece cuando las suba, echas a hacer versión 8 bits molaría >_<

Mi PC no aguantaría 106 encodes de 10 a 8 bits (si.. son 106 de momento con las ovas y el especial que trae el BD xD, no se si en los siguientes packs vendrá algún otro especial..)

Tmb quiero traducir los avances (ningún sub, ya sea español o ingles que he visto tienen esa parte subtitulada :(

Y para finalizar, algún traductor para el especial este que viene en el pack 1 (Es un Especial, no una OVA de 48 minutos, ya que tengo las 4 ovas y ninguna se parece a ese especial xD) no tengo sus subs ni en ingles ni en castellano :( necesitaría alguien que los hiciese, o si alguien los encuentra me los pasase ^^

Todo eso lo aria yo, pero no se japonés :(
De momento eso es todo ^^ ( nah de nah eh :bleh: :lol: )


(Ja tinc els àudios, però si algú vol passar d'altres per veure la qualitat, d'acord xD)
Necessito els àudios de slam dunk en concret els recordatoris, i els avançaments d'episodi, si es pot tot l'àudio millor ^^ Ha veure si algu els te ^^ que per internet solament es mou la versió tallada de 17 minuts.


:adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu: :adeu:
HoT.FuN l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 22 gen. 2015, 04:33, en total s’ha editat 33 vegades.
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Algu te els DVD's de Slam Dunk amb àudio Català?

ds. 26 oct. 2013, 05:03

Vols dir que es va arribar a editar en dvd aquí? A mi no em sona pas, però potser m'equivoco.
Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Algu te els DVD's de Slam Dunk amb àudio Català?

ds. 26 oct. 2013, 12:07

No hi ha dvds oficials de la sèrie amb català ni castellà, només tenim les versions de tv, si algú l'ha gravat sencera amb els resums o un audio més recent que ho digui, gràcies! :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Red Dragon
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 94
Membre des de: dc. 12 juny 2013, 19:23
Ubicació: Barcelona, Espanya
Contacta:

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dv. 23 maig 2014, 17:48

Hola Hot.Fun, farás un muntatge nou de la sèrie Slum Dunk? i si es així, més o menys quines característiques tindria? Moltes Gràcies
Imatge
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dj. 03 jul. 2014, 02:37

Uops no habia vist que tenia aquesta pregunta xD

en un principi tenia pensat fer una relese en cat-jap despres vaig pensar en cat, cast,jap amb unes raws dvd rip reescalades en 720 que es veuen el doble o triple de millor que la relese que hi ha ara penjada de 17 minuts, però ara estic esperant a que surtin els blurays oficials de slam dunk que surten aquest mes :D y seria audio complet, sense talls :)
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Red Dragon
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 94
Membre des de: dc. 12 juny 2013, 19:23
Ubicació: Barcelona, Espanya
Contacta:

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dj. 03 jul. 2014, 13:54

Wow, ja m'havia assabentat de què l'11 surt el primer bluray amb 20 episodis, i em sembla que per fí després de tant de temps podren substituir la versió de 17 minuts per una amb l'audio complet.

una altre cosa que em pica la curiositat, sabeu si el que faràn es simplement un up-scale o refaràn algunes escenes mes mogudes per millorar els efectes de l'anime?
Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dj. 03 jul. 2014, 17:38

Hi ha moltes ganes d'una nova versió d'Slam dunk, si la fas amb els blu-ray i amb millors àudios pot quedar de conya, i si la fas triaudio ja seria la bomba. Espero que surtin els millor audios, em sembla que vaig llegir que algú els tenia i te'ls anava a passar, es cert? Els blu-ray surten el primer pack el dia 11 de juliol i després un pack de 20 episodis cada dos mesos, esperem que es filtrin ràpid i complets al poc temps, a veure si pugen els menús també. Una sèrie com aquesta es mereix la millor release, ànims amb el projecte!
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dl. 07 jul. 2014, 20:25

Sobre los audios ya se los pasé yo, solo hacia falta limpiarlos y como el ya sabe hacerlo estan quedando muy muy bien.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dl. 07 jul. 2014, 20:34

Muy buena noticia pues, gracias!
 
Avatar de l’usuari
Slam Dunk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dt. 08 jul. 2014, 11:35

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dt. 08 jul. 2014, 12:21

Hola, m'he registrat per saver si aqui poc s'arribara a pujar algun capitol per poder-lo veure ya amb un audio com deu mana, si es aixi, aixo espero moltes gracies! :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Red Dragon
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 94
Membre des de: dc. 12 juny 2013, 19:23
Ubicació: Barcelona, Espanya
Contacta:

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dt. 08 jul. 2014, 13:24

Slam Dunk ha escrit:
s'arribara a pujar algun capitol per poder-lo veure


Ell fará una relase amb els Blurays que començaràn a sortir l'11 d'aquest mes, i només sortiràn els 20 primers capítols, per tant, haurém de esperar una mica.

Tinc entés que els Blurays es dividiràn en 5 volums i que sortiràn cada 2 mesos com ja ha dit en conan.

PD: Benvingut al forum.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Slam Dunk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dt. 08 jul. 2014, 11:35

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dc. 09 jul. 2014, 00:27

Ell fará una relase amb els Blurays que començaràn a sortir l'11 d'aquest mes, i només sortiràn els 20 primers capítols, per tant, haurém de esperar una mica.

Tinc entés que els Blurays es dividiràn en 5 volums i que sortiràn cada 2 mesos com ja ha dit en conan.

PD: Benvingut al forum.

D'acord moltes gràcies per la informació, ara només em caldria saber mes o menys, si teniu calculat el pes de cada capitol i tot aixo, bueno crec que encara no es podra saber fins que no surtin els Bluray esclar.. ^^u :yeah:
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dc. 09 jul. 2014, 04:03

Paciencia hombre paciencia! lo bueno se hace esperar! xDDDDD :yeah:
 
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dc. 16 jul. 2014, 15:54

Si esas imagenes son de los blurays.. sin comprimir.. te aseguro que las raws upscale que tengo... se ven mejor xD (Y son un jodido upscale del DVD!!)
aunk de esas fotos no me fio mucho :/ porque slam dunk lo emitieron (o estan emitiendo) en la tele a 1080p y se ven mucho mejor que esas fotos.. (Eso si los fondos en la HDTV1080i) no me molan.. tienen más calidad los fondos de los dvdrip xD espero que en los blurays no se vean como esas fotos.. y los fondos mejoren xD

PD: Ya ha salido el primer ISO pero pesa 128 gb xD yo estoy esperando ya a raws encodeadas con un peso bueno de 1 GB o 1,5 xD (no puedo hacer 21 encodes..mi pc explotaría y luego me sacaría el dedo diciéndome que me jodiesen xD)
ImatgeImatge
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants