Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dc. 16 jul. 2014, 16:13

Sí, esas capturas son de los blu rays. Con el puntero dentro de la imagen muestra la del dvd en upscale, si sacas el puntero de la imagen es la del bluray.

A esta edición le está cayendo palos por doquier.

Sobre los 128 GB, serán 3 isos o el pack de los 3 primeros blurays, hombre. I sí, lo he visto para bajar, y seguro que no tardan en hacer unas brrip raws.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dc. 16 jul. 2014, 16:32

Lo malo es que la foto de BD esta ultra grande no puedo verla completa en mi pantalla, y si intento abrirla en otra pestaña para que se encoja pongo la del DVD XDD.
Espero que si es verdad lo d ela calidad de esos DVD, digan algo.. porque he visto series antiguas tmb en BD, como escaflowne y se ve de lujo :/ slam dunk, es muchisimo, mas popular y famoso que escaflowne.. la remasterización tendría que haber sido mucho más buena :/

PD: Me uno a la Cola de Gifs Avatar xD
ImatgeImatge
Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dc. 16 jul. 2014, 17:23

Me espararé a ver mejores comparaciones no vaya a ser que sea fake, de todas formas se ven mejor los contornos en el blu-ray y hay una ligera mejora pero esperaba mucho más, lo suyo es bajarse el blu-ray entero, alguien puede decir las fuentes de donde lo ha encontrado?
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dc. 16 jul. 2014, 17:52

Asian dvd club. Lo malo es que no llego al ratio para descargarla, ni la categoría para enviar invitaciones. Desde que permitieron la entrada de seedbox, a los usuarios normales les cuesta mantener un ratio decente. Si ahora con fibra óptica me cuesta subirlo, no os podeis ni imaginar cuando tenía 80kb/s de subida.

HoT.FuN ha escrit:
Lo malo es que la foto de BD esta ultra grande no puedo verla completa en mi pantalla, y si intento abrirla en otra pestaña para que se encoja pongo la del DVD XDD.


Yo las reduzco a la mitad con el plugin de firefox Image Zoom.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dc. 16 jul. 2014, 19:07

tato25 ha escrit:
Yo las reduzco a la mitad con el plugin de firefox Image Zoom.

al mencionar el zoom me has recordado que se puede modificar con control ruedecita del ratón jaja
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dc. 16 jul. 2014, 19:52

tato25 ha escrit:

Son las mismas que en este foro? http://www.fandompost.com/oldforums/sho ... post254390

He leido por encima y con mi nivel de ingles puedo entender mas o menos que no son tan buenas como esperaban, que parecen upscales... a ver cuando suban a internet alguna RAW como se veran... pero en mi opinion, siempre seran mejor los bluray que los DVD, ya que el video no esta tan comprimido y siempre se le podra sacar mas calidad, o eso creo ^^u
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dc. 16 jul. 2014, 20:22

Al enllaç veient més imatges si que es veu millor, almenys més definit ,els colors una mica millor i ha perdut una mica de gra diuen però no es una cosa espectacular, compares amb els blu ray de ranma per exemple i fan plorar aquests. De totes formes millor que els dvds i versions anteriors serà, no molt més però esperem que es pugui treure un bon profit. Tinc ganes de veure'n un episodi a veure com queden en directe i moviment.
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dc. 16 jul. 2014, 20:44

ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dc. 16 jul. 2014, 20:59

fabrebatalla18 ha escrit:
Son las mismas que en este foro? http://www.fandompost.com/oldforums/sho ... post254390

He leido por encima y con mi nivel de ingles puedo entender mas o menos que no son tan buenas como esperaban, que parecen upscales... a ver cuando suban a internet alguna RAW como se veran... pero en mi opinion, siempre seran mejor los bluray que los DVD, ya que el video no esta tan comprimido y siempre se le podra sacar mas calidad, o eso creo ^^u


Las he sacado del foro de ADC, que supongo que las habrán sacado del que mencionas ya que son iguales.

Y cuando digo que les está cayendo palos es a lo que comentas, que los BR parecen upscales de los dvds y se esperaban mayor calidad de imagen.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dc. 16 jul. 2014, 21:11

=que yo, cuando me entere que había una versión HDTV 1080i de slam dunk.. me baje unas raws para ver, y solo se marcaban un poco mas los personajes.. (los fondos eran peores.. que los de los DVD :/)
ImatgeImatge
Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dv. 01 ago. 2014, 16:27

Algú ha pogut trobar les raws ya? Es sap la qualitat definitiva que tenen?
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dt. 05 ago. 2014, 06:12

Encara no he trobat res.. sembla que solament l'han pujat a asiandvdclub.. i jo no tinc compte allà i encara que la tingues.. funciona amb ratio segons tinc entes.. així que em fotria bastant, ja que m'obligaria a compartir.. si o si.. per descarregar la iso completa ^^u
(Ha sobre es això.. no es un rip de Gb per cap.. si no una iso completa xD)
Si algú fos un bon samaritano.. i al menys pugés la iso a DD tipus, mega, FD, zippyshare, 4shared, yandex.. podria descarregar-la i fer el cap 1.. i comparar la qualitat de les raws upscale que tinc amb el bluray.. i saber si millora gaire o no i si no fan cap rip.. anar fet servir la Iso de mica en mica per fer tots els caps :lol: :lol:
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dt. 05 ago. 2014, 06:47

Es que són 128GB. 3 blurays sencers. Al programa p2p japonès Share EX2, també hi és, però falten parts que encara no troba. Els arxius els divideixen en 3.72GB, 4 milions de bytes, i pel que sembla n'hi han 32 parts.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Algu te els ÀUDIOS de Slam Dunk en Català COMPLETS?

dj. 21 ago. 2014, 20:48

EDIT: Aprovecho que lo puse todo en el post principal y edito este xD
Recomiendo que le deis un vistazo de nuevo al proyecto de la pagina 1 que lo modifique enterito xD
ImatgeImatge
Imatge
 
El que camina
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 22 ago. 2014, 00:50

Re: [PROYECTO] Slam Dunk Blu-ray Rip 1080p Cat, Cast, Jap +

dv. 22 ago. 2014, 01:06

Hola a tothom!

Jo també estava buscant els capítols d'aquesta sèrie i m'he trobat amb el teu post!

Ja veig que ho has reeditat i suposo que ho has solucionat però per si encara et serveix he vist que hi ha un altre post a aquest mateix forum on estan tots els capítols en format avi (de sergi_90). És aquest: viewtopic.php?f=11&t=18397

Ondia i no pensava que hi hagués tanta gent que trobés a faltar la série!! M'encanta veure que hi ha tants fans per què és una seriaza, a mi em porta uns records molt bons de secundaria ^^ Tant de bo l'haguéssin continuat.

Salutacions :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants