Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

Que opineu del projecte?

L’enquesta ha acabat el dg. 12 gen. 2014, 06:01

Val la pena fer-lo
10 (100%)
No val la pena fer-lo (si no val la pena, m'agradaria saber perque no.... comenteu ;) )
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 10
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Death Note [1024x576] [Esp-Cat-Jap+SubsEsp]

dv. 03 gen. 2014, 18:27

fabrebatalla18 ha escrit:
PD: ya que estamos podeis recomendarme algun fansub para los subs y asi iria pidiendo permiso para ver si me los dejan para añdirlos a esta release :)

Que yo recuerde, todo el mundo coincidiamos en que el mejor fansub de Death Note era ThePhoenixTeam, no sé si con el tiempo salió alguno mejor pero este era el que mejores críticas tenía en su día. Lo que creo que ya no existe, y no sé si habrán links activos por internet, supongo que sí, si los encuentras yo los utilizaría, aunque antes comprueba si son mejores que los del Team Kurosaki que tienes.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Death Note [1024x576] [Esp-Cat-Jap+SubsEsp]

dv. 03 gen. 2014, 19:02

Steve Maister ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
PD: ya que estamos podeis recomendarme algun fansub para los subs y asi iria pidiendo permiso para ver si me los dejan para añdirlos a esta release :)

Que yo recuerde, todo el mundo coincidiamos en que el mejor fansub de Death Note era ThePhoenixTeam, no sé si con el tiempo salió alguno mejor pero este era el que mejores críticas tenía en su día. Lo que creo que ya no existe, y no sé si habrán links activos por internet, supongo que sí, si los encuentras yo los utilizaría, aunque antes comprueba si son mejores que los del Team Kurosaki que tienes.

Interesante, necesito saber una cosa antes de buscar, usaban subtitulos libres en mkv o pegados xD?

PD: Los de Tema Kurosaki no me gustan, los puse porque no encontre nada mejor y como era una beta peus... pero no me gustan por el simple hecho de que son neutros y quieras o no algunas extresiones suenan "raras" :xiulant:

EDITO: nomes trobo mp4 d'aquell fansub, i aixo no em serveix per a usarlos amb els doblatjes xD, per cert, he trobat els del "NoSoloAnime" que us semblent aquest fansub?
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Death Note [1024x576] [Esp-Cat-Jap+SubsEsp]

dv. 03 gen. 2014, 20:23

Pues sí, parece que solo sacaron versión con subs incrustados.. una pena. Me suena que los de fujiwara tampoco estaban mal pero supongo que serán tambien incrustados, y también lo hacían los de WingZero pero estos si que no los recomiendo. De NoSoloAnime ni idea de como serán, pero no quedarán muchas más opciones, casi todos los fansubs de aquellos años incrustaban los subtítulos, así que no habrá mucho donde elegir..
 
albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: Death Note [1024x576] [Esp-Cat-Jap+SubsEsp]

ds. 04 gen. 2014, 00:54

Tenint en compte com de fosca és aquesta sèrie... em fa por que a segons quines escenes passi el que assenya-lo en aquesta imatge però a més gran escala: pèrdua de detall i emborronament de línies a les zones fosques.
El que tampoc entenc és la variant de color. Pel que sembla, aquesta sèrie s'ha fet d'origen amb mitjans digitals, per tant no necessitava correcció de color. Si té alguna dominant de color imagino que és perquè els responsables (il·luminació, director, o el que sigui) van decidir que aquesta sèrie tingues certa tonalitat. Si el que ha fet el filtratge ha variat el to de color expressament perquè es pensava que estava arreglant alguna cosa... crec que es va equivocar :/

Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Death Note [1024x576] [Esp-Cat-Jap+SubsEsp]

ds. 04 gen. 2014, 02:23

albert wesker ha escrit:
Tenint en compte com de fosca és aquesta sèrie... em fa por que a segons quines escenes passi el que assenya-lo en aquesta imatge però a més gran escala: pèrdua de detall i emborronament de línies a les zones fosques.
El que tampoc entenc és la variant de color. Pel que sembla, aquesta sèrie s'ha fet d'origen amb mitjans digitals, per tant no necessitava correcció de color. Si té alguna dominant de color imagino que és perquè els responsables (il·luminació, director, o el que sigui) van decidir que aquesta sèrie tingues certa tonalitat. Si el que ha fet el filtratge ha variat el to de color expressament perquè es pensava que estava arreglant alguna cosa... crec que es va equivocar :/

[ http://imageshack.us/a/img191/8541/q2ns.png ]

Ja veig.... la veritat es que no ho se perque el canvi de color, m'agradaria saber d'on van sortir aquestes RAW, vull dir, qui les va filtrar jeje, i be, que us sembla de fer dos versions? perque hi ha molts que els hi ha agradat la de 576p, i altres que no, i per mi no suposaria gran esforç extra ja que els audios nomes els he de sincronitzar un cop ^^u
Espero que em digue alguna cosa al respecte :yeah:

EDITO: Vale... estoy FLIPANDO.... alguien antes se habia encontrado el ED de un anime insertado en el capitulo con otros FPS con relacion al resto del video?... me explico, he descargado esta RAW en DVDrip: [Utsukushii-Raws] Death Note - 01 (DVD 720x480 H264 AC3 2.0 Chap).mkv la he pasado a mp4 con el YAMB, que no transforma los fps ni nada si lo haces bien... he obtenido un video en mp4 con el mismo peso, [s]duracion[/s] (EDITO: el mp4 ya de por si me pone que dura mas, unos 20 segundos mas que son los segundos extra que dura el ED) y todo que ese mkv, luego he importado el video en el premiere y bueno he editado como si un cap se tratara cortando eso de las normas de la Death note y hasta aqui bien, pero he llegado al ED y no hay forma de sincronizarlo con el mismo audio que ya tenia antes, y al parecer el ED esta a otros fps... ahora dare algunos datos para entenderlo mejor:

Duracion del audio del ED de la misma RAW: 00:01:09:23
Duracion del video del ED de la misma RAW: 00:01:27:10

He tenido que hacer ir el video en el ED a un 124,98 % de su velocidad normal.... si alguien me sabe explicar como ha pasado esto se lo agradeciria y tambien decir que en el MKV se reproduce junto al audio y quedan bien, es muy raro, tambien me direis que es por culpa de haberlo pasado a mp4, pero entonces como es que solo ha pasado en el ED y no en todo el video...?
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 04 gen. 2014, 14:21, en total s’ha editat 1 vegada.
 
albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: Death Note [1024x576] [Esp-Cat-Jap+SubsEsp]

ds. 04 gen. 2014, 10:09

125%... sona com si un video de 30fps hagués passat a 24fps (o de 29,97 a 23,967 fps). Si et serveix de pista...
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Death Note [1024x576] [Esp-Cat-Jap+SubsEsp]

ds. 04 gen. 2014, 19:06

albert wesker ha escrit:
125%... sona com si un video de 30fps hagués passat a 24fps (o de 29,97 a 23,967 fps). Si et serveix de pista...

Si, seria eso, pero lo que no comprendo es que SOLO el ED fuera a 30 fps.... es muy raro, es como si el mkv tubiera el ED por "separado" a otros fps pero a la vez se reproducia a 23,976 porque si no el audio no quedaria bien.... asi que no entiendo nada, por suerte como he dicho lo pude solucionar cortando el ED y pasandolo a 23,976 haciendolo ir a 124,98%... espero que eso no afecte en su calidad :xiulant:

PD: Te respondo en castellano porque hay varios que siguen el hilo de habla castellana asi todos nos entendemos, ademas tengo como "mania" que en mis releases triaudio, al inculir el castellano los hago en castellano para llegar a mas personas, espero que esto no sea ninguna molestia para nadie ^^u

EDITO: Ya tengo la version final del cap 1 en 576p y 480p viewtopic.php?f=11&t=19504 a ver que os parece la version doble... y ya que estais, con cual os quedareis? pero que conste que las dos las llevare hasta el final, eso si, la 576p como ya tengo el material (RAWs) descargadas la adelantare mas que la otra.
 
albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: Death Note [1024x576] [Esp-Cat-Jap+SubsEsp]

ds. 04 gen. 2014, 20:03

gràcies per la feina feta!

Ja he vist les dues versions i les dues tenen pros i contres:

la de 480 té els colors originals i el detall en ombres és més bo, però al tenir una resolució menor la sensació global es d'estar un pél més desenfocat tot plegat i patir més pels artefactes de compresió.
la de 576 té contorns més detallats i els artefactes de compresió no ataquen tant al conjunt global de la imatge, però a les ombres hi ha "escabechina" de detall pel filtrat i aquesta és una sèrie molt fosca per tant desapareix molt detall de la imatge per art de màgia. I té un color tot plegat com blavós

He aclarat la imatge perquè veieu millor el que vull dir:

Imatge
albert wesker l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 05 gen. 2014, 01:13, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Death Note [1024x576] [Esp-Cat-Jap+SubsEsp]

ds. 04 gen. 2014, 20:51

albert wesker ha escrit:
gràcies per la feina feta!

Ja he vist les dues versions i les dues tenen pros i contres:

la de 480 té els colors originals i el detall en ombres és més bo, però al tenir una resolució menor la sensació global es d'estar un pél més desenfocat tot plegat i patir més pels artefactes de compresió.
la de 576 té contorns més detallats i els artefactes de compresió no ataquen tant al conjunt global de la imatge, però a les ombres hi ha "escabechina" de detall pel filtrat i aquesta és una sèrie molt fosca per tant desapareix molt detall de la imatge per art de màgia. I té un color tot plegat com blavós

He aclarat la imatge perquè veieu millor el que vull dir:

[ http://img6.imageshack.us/img6/7803/2x5h.png ]

Val, i ara la gran pregunta... xD et sembla be que faci les dos versions? la 480p creus que ha perdut qualitat despres de editar-la, com allo que he dit del ED que he agut de canviar els fps i tambe allargar l'escena on surten les notes? be basicament la pregunta seria, al exportar-ho amb el premiere ha quedat be?

PD: Em deixes usar l'explicacio i la imatge per a posarla al post de la release? ^^u
 
albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: Death Note [1024x576] [Esp-Cat-Jap+SubsEsp]

dg. 05 gen. 2014, 01:41

jo penso que tot i les falles de la versió filtrada és clar que hi ha gent que la preferirà perquè l'atractiu de les linies ben definides els compensa. Ara que jo em quedaria amb la versó directa dvd.

l'ending en la versió 480 està mal desentrellaçada. Si passes el video fotograma a fotograma veuràs que cada 3 fotogrames sembla que se salti un fotograma. es nota si passes fotograma a fotograma, cada 3 fotogrames, el quart, el text puja el doble del que hauria de pujar. I a més es fusionen els fotogrames i es crea una mica de ghosting. De manera que el resultat final en l'ending de la versió 480 ha quedat de la següent manera:

Si en una seqüència de 4 fotogrames normal hauria de ser / A / B / C / D /, en aquest cas el resultat ha quedat / A / A+B / B+C / C / i el fotograma "D" desapareix.

A més sembla que els crédits estan entrellaçats en les dues versions, però potser això ja és cosa del màster original, perque la resta de imatge no es veu entrelaçada.

Ah! I no et preocupis per l'idioma jaja :P

I tant! posa-ho on vulguis. De fet em pensava que ho havia posat allà! però tenia els dos temes oberts i m'he fet un embolic ju...
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Death Note [1024x576] [Esp-Cat-Jap+SubsEsp]

dg. 05 gen. 2014, 02:04

albert wesker ha escrit:
jo penso que tot i les falles de la versió filtrada és clar que hi ha gent que la preferirà perquè l'atractiu de les linies ben definides els compensa. Ara que jo em quedaria amb la versó directa dvd.

l'ending en la versió 480 està mal desentrellaçada. Si passes el video fotograma a fotograma veuràs que cada 3 fotogrames sembla que se salti un fotograma. es nota si passes fotograma a fotograma, cada 3 fotogrames, el quart, el text puja el doble del que hauria de pujar. I a més es fusionen els fotogrames i es crea una mica de ghosting. De manera que el resultat final en l'ending de la versió 480 ha quedat de la següent manera:

Si en una seqüència de 4 fotogrames normal hauria de ser / A / B / C / D /, en aquest cas el resultat ha quedat / A / A+B / B+C / C / i el fotograma "D" desapareix.

A més sembla que els crédits estan entrellaçats en les dues versions, però potser això ja és cosa del màster original, perque la resta de imatge no es veu entrelaçada.

Ah! I no et preocupis per l'idioma jaja :P

I tant! posa-ho on vulguis. De fet em pensava que ho havia posat allà! però tenia els dos temes oberts i m'he fet un embolic ju...

I sobre l'ending que proposes? es que crec que aixo ja no ho puc arreglar... se m'acaben les idees, creus que he fet mal fet de passar de 30 fps a 23, 976 i per aixo es veu com dius? o be es cosa de que es aixi la RAW i no si pot fer res? si fa falta ho torno a fer millor pero la veritat es que si no ho mires fotograma a fotograma no es nota no se.... ja em diras alguna cosa :ein:

PD Si pots baixat la RAW d'aqui en mkv i disme si el problema es el mateix, si es el mateix ja no se que puc fer... : http://www.nyaa.se/?page=view&tid=323246&showfiles=1

EDITO: I tu Albert, saps com exportar del premiere sense gens de perdues? es que si o si s'ha de editar el video i mes molt mes facil amb el premiere pro.... pero crec que vulguis o no he perdut qualitat en comparacio a les RAW :(

I bueno ja que estas... els audios que tal els trobes?
 
albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: Death Note [1024x576] [Esp-Cat-Jap+SubsEsp]

dg. 05 gen. 2014, 11:42

M'acabo de descarregar un capitol d'aquests i sí que és estrany si. Tot el capítol a 24 fps i de cop l'ending a 30. Però no només l'endng. Sembla que les cortinetes de publicitat també ho estan perque la desincronització a mi em comença allà mateix quan hi acoplo els audios cat i cast...

Jo no conec la manera de poder aprofitar aquest vídeo sense haver de recodificar-lo. És una llàstima que s'hagi de recodificar perque es perd qualitat...

Jo no faig servir el premier. Per codificar video faig servir el Megui. A bola de drac hi havia un parell de capitols en que mig capitol estava entrellaçat (a 30fps en comptes de 24 imgaino que per error en la codificació) i el megui ja m'ho desentrellaçava i ho codificava tot a 24 sense cap problema.

Investigaré si el Megui també ho soluciona!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Death Note [1024x576] [Esp-Cat-Jap+SubsEsp]

dg. 05 gen. 2014, 17:24

albert wesker ha escrit:
M'acabo de descarregar un capitol d'aquests i sí que és estrany si. Tot el capítol a 24 fps i de cop l'ending a 30. Però no només l'endng. Sembla que les cortinetes de publicitat també ho estan perque la desincronització a mi em comença allà mateix quan hi acoplo els audios cat i cast...

Jo no conec la manera de poder aprofitar aquest vídeo sense haver de recodificar-lo. És una llàstima que s'hagi de recodificar perque es perd qualitat...

Jo no faig servir el premier. Per codificar video faig servir el Megui. A bola de drac hi havia un parell de capitols en que mig capitol estava entrellaçat (a 30fps en comptes de 24 imgaino que per error en la codificació) i el megui ja m'ho desentrellaçava i ho codificava tot a 24 sense cap problema.

Investigaré si el Megui també ho soluciona!

En quan pugues disme com passar-ho tot a 24 fps (23,976) i que quedi be, si fa falta fare una V2 del 480p i a partir d'ara seguire el metode que em recomanis, pero igualment, el que dius de que la cortineta estaba desincronitzada, no crec que sigue aixi, el que passa es que ja de per si la cortineta en la RAW dura menys que l'audio catala o castella ja que com que en japones no hi ha veu en off doncs no fa falta que dure massa, nomes son lletres, aixi que nomes seria arreglar el ED, que per cert, les torinetes no poden estar mal desentrellaçades perque les vaig convertir en una imatge estatica xDDD aixi que poca cosa ha pogut quedar mal a les cortinetes i be, si faig servir el premiere pro es precisament per a aixo, per a allargar la duracio de les cortinetes i poder fer cabre la veu en off que les llegeix aixi que si o si ho he de codificar amb el premiere, pero clar, abans ho puc passar tot a 24 fps amb el MeGui o el que tu em diguis per a que quedi millor :yeah:

PD: He mirat el primer capitol amb la Wii a una tele de "tubo" i es veu de fabula xDDDDD tant una versio com l'altra, llastima que la Wii es poc potent i la resolucio del 576p li va gran i es veu a les escenes de molta accio que va ralentitzat, pero aixo ja es cosa de la Wii :lol: :lol: :lol:

EDITO: Be he fet una proba de encodejar el cap 1, la RAW aquella, i ara tot esta a 24fps, ara t'ensenyo l'escript que he fet servir i les opciones de encodeig, aviam que et semblen:

LoadPlugin("C:\DC\MeGUI\tools\avs\directshowsource.dll")
DirectShowSource("J:\Anime\Death Note\Nueva carpeta\Proyectos VIDEO ALARGADO\[Utsukushii-Raws] Death Note - 01 (DVD 720x480 H264 AC3 2.0 Chap).mkv", fps=23.976, audio=false, convertfps=true).AssumeFPS(24000,1001)

Spline36Resize(854,480) # Spline36 (Neutral)

ConvertToYV12()


Aixo del resize ho he fet perque la RAW esta a 720x480 pero en proporcio 16:9, aixi que no eren pixels de 1:1, i al posar la resolucio de 854x480, el que fa es passar a 16:9.... es que si no em quedaba un mp4 de 720x480 pero en 4:3 :ein: (potser s'ha de fer de una altra manera, ja em diras, total nomes son proves jeje) la qüestio es que ara esta tot el capitol a 24 fps, pero m'agradaria que ho fecis igual tu tambe i em diguesis com veus ara el ED o si fa falta et passo el cap 1 en 480p en privat amb aquesta modificacio i un cop em diguis si esta be ja el publciare :)
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 05 gen. 2014, 19:45, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Kagerou
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 115
Membre des de: dj. 26 des. 2013, 21:36

Re: Death Note [576p y 480p] [Esp-Cat-Jap+SubEsp]

dg. 05 gen. 2014, 19:01

Pero, ¿por qué la resolución de 852x480...? Pensaba que la resolución del aspecto 16:9 era 854x480, sin cropping, es decir, sin quitar los filos negros de los lados...
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Death Note [576p y 480p] [Esp-Cat-Jap+SubEsp]

dg. 05 gen. 2014, 19:25

Kagerou ha escrit:
Pero, ¿por qué la resolución de 852x480...? Pensaba que la resolución del aspecto 16:9 era 854x480, sin cropping, es decir, sin quitar los filos negros de los lados...

Vale... error mio ^^u ...bueno, igualmente, si pongo el 854x480, en vez de 720x480, os parece bien?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants