Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

[BUSCO] RAWs Dr. Slump

dg. 19 gen. 2014, 10:03

Hola familia!

Em vull fer un muntatge de Dr. Slump, la original, des d'on es va quedar en albuixech al seu llançament (enllaç), és a dir, des de el capítol 157 cap endavant.

El problema és que jo sóc molt dolent en aquest món dels P2P japonesos que és, bàsciament, on es mou tot :jaja: Cercant per google i torrents el que he trobat són unes RAWs senzilletes que estan prou bé per al que vull. Les RAWs tenien un logo de Animax que amb un filtre el van intentar treure. Tot i el que el resultat d'aquest filtre està millor del que em pensava, m'agradaria, a ser possible, tenir unes RAWs més netes. Sabeu on les puc trobar?

Els audios els vaig guardar d'algun llançament d'AnimeLliure de fa mil anys, no sabria dir quina era. Si hi ha cap font millor d'audios, també m'aniria molt bé :-)
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [BUSCO] RAWs Dr. Slump

dg. 19 gen. 2014, 10:59

I si parles amb en terminator? Crec que les tenia.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: [BUSCO] RAWs Dr. Slump

dl. 20 gen. 2014, 14:30

tato25 ha escrit:
I si parles amb en terminator? Crec que les tenia.

Imagino que es passarà per aquí, no? :)
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [BUSCO] RAWs Dr. Slump

dl. 20 gen. 2014, 15:00

Envia-li un mp a veure què et diu.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [BUSCO] RAWs Dr. Slump

dt. 21 gen. 2014, 02:51

Per cert, no tindràs compte a Asian DVD Club? Més que res perquè acaben de posar un torrent amb 22dvd DVD5 de la "Hoyoyo", i un altre amb 22dvd dvd5 de la "N-cha". Sé que no són els dvd9, però bé.

Ara no sé si es pot registrar qualsevol usuari o cal invitació per fer-ho.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [BUSCO] RAWs Dr. Slump

dt. 21 gen. 2014, 02:59

tato25 ha escrit:
Per cert, no tindràs compte a Asian DVD Club? Més que res perquè acaben de posar un torrent amb 22dvd DVD5 de la "Hoyoyo", i un altre amb 22dvd dvd5 de la "N-cha". Sé que no són els dvd9, però bé.

Ara no sé si es pot registrar qualsevol usuari o cal invitació per fer-ho.

Fa falta invitacio, si algu em pot invitar estaria molt agrait ^^u ja que molts cops he sentit a dir ue hi ha moltes RAW i a sobre son fullDVD amb audios fins i tot castellants o catalans jeje tan de bo pugues entrar
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [BUSCO] RAWs Dr. Slump

dt. 21 gen. 2014, 03:29

Bé, això de català i castellà, pocs, per no dir gairebé cap. Una bona part són japonesos amb subs en anglés, i l'altra, sense subs. Això sí, ara hi posen força BD, però al ser un tracker privat, s'ha de tenir cura del ratio. Jo com tinc una pujada de 80kb/s dividida en 2 amb l'emule, poca cosa em baixo. Tiro més de Share, un P2P japonès.

El que sí recordo és que em vaig registrar fa 1 any i 7 mesos.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [BUSCO] RAWs Dr. Slump

dt. 21 gen. 2014, 03:39

tato25 ha escrit:
Bé, això de català i castellà, pocs, per no dir gairebé cap. Una bona part són japonesos amb subs en anglés, i l'altra, sense subs. Això sí, ara hi posen força BD, però al ser un tracker privat, s'ha de tenir cura del ratio. Jo com tinc una pujada de 80kb/s dividida en 2 amb l'emule, poca cosa em baixo. Tiro més de Share, un P2P japonès.

El que sí recordo és que em vaig registrar fa 1 any i 7 mesos.

Si no es demanar massa, podries fer un tutorial del share? es que ja se que es, i mes o menys ho vaig gairebe fer anar un cop, pero suposo que va ser perque he de obrir algun port del router(recorda que em conecto amb el mobil i no puc obrir ports) que no tinc i no vaig poder per aixo.... pero m'agradaria tornar a intentar-ho a casa de la meva germana que si que te internet "normal", pero sinceramente ja no recordo gairebe que hauria de fer ^^u
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [BUSCO] RAWs Dr. Slump

dt. 21 gen. 2014, 04:18

Mira't això.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: [BUSCO] RAWs Dr. Slump

dt. 21 gen. 2014, 09:21

tato25 ha escrit:
Per cert, no tindràs compte a Asian DVD Club? Més que res perquè acaben de posar un torrent amb 22dvd DVD5 de la "Hoyoyo", i un altre amb 22dvd dvd5 de la "N-cha". Sé que no són els dvd9, però bé.

Veus? Això és el que volia sentir :jaja:

No en tinc compta, i pel que he mirat, no accepten nous registres :(

Doncs si algú te compta (o em pot convidar) i pot descarregar-ho que es sàpiga que jo vull muntar els capítols que falten :)

De moment l'objectiu serien els capítols des d'on ho va deixar l'Albuixech.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [BUSCO] RAWs Dr. Slump

dt. 21 gen. 2014, 11:36

Doncs invitacions jo no en tinc. He de pujar de categoria per obtenir-ne. Ara sóc Rookie i per aconseguir-ne he de ser Uploader, (els hi donen 5), o Power user, (obtenen 3).
Unes captures:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: [BUSCO] RAWs Dr. Slump

dt. 21 gen. 2014, 11:55

La qualitat més o menys m'és igual, no busco res HD. De fet ja he comentat molts cops que veig absurd treure sèries dels 80 amb qualitat HD perquè l'únic que es guanya (segons el meu punt de vista) és augmentar el tamany de l'arxiu en disc. El que vull és tenir la sèrie sencera amb una qualitat millor que un VHS, res més. Sé que es podria aconseguir millor qualitat, però després de tants anys d'espera sense tenir-la sencera, prefereixo assegurar. Desgraciadament, tots els llançaments d'aquesta sèrie s'han quedat a mitges :(

En qualsevol cas si arribo a començar-la, ho compartiria, és clar, com vaig fer amb Dragon Quest.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [BUSCO] RAWs Dr. Slump

dt. 21 gen. 2014, 12:44

Dvdrip raw et val?

Aquí el torrent.

O aquest que em sembla que és el mateix.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: [BUSCO] RAWs Dr. Slump

dt. 21 gen. 2014, 12:55

tato25 ha escrit:
Dvdrip raw et val?

Aquí el torrent.

O aquest que em sembla que és el mateix.

Aquest és, precisament, el que tinc.
Però no és DVDrip :( Té el logo de Animax en una cantonada, eliminat amb un filtre. El resultat és força bo, tot i així m'agradaria trobar un DVDrip real.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [BUSCO] RAWs Dr. Slump

dt. 21 gen. 2014, 13:25

Poso els torrents a descarregar, (els dvdiso de asian dvd club) per ajudar-te. Donaré prioritat als que et falten, els Hoyoyo del 7 al 22, i després, ja veuré com te'ls passo ^^u. Això sí, que no t'estranyi si veus al teu compte bancari unes despeses per unes factures, llum i internet, bàsicament. :profident:

PD: Si et falta el dvd 06 del Hoyoyo, avisa'm.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants